SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaas
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 16:26:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaassorry mama
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaas![]()
pret is subjectiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Had een leuke TT volgend op de vorige, doei pret
is het aai-over-de-bol tijd?quote:
Knuffeltijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pret is subjectief
[..]
is het aai-over-de-bol tijd?
* Fera knuffelt AldoA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mag jou niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pret is subjectief
[..]
is het aai-over-de-bol tijd?![]()
![]()
De woede die ik voelde toen ik de titel eindelijk had en het topic niet kon posten is wel moeilijk om te verbergen.![]()
jij hebt 1 kaap tegoed van mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
De woede die ik voelde toen ik de titel eindelijk had en het topic niet kon posten is wel moeilijk om te verbergen.
Aldo moet op zijn vingers getikt wordenWant het is al heel lang duidelijk dat er niet meer gekaapt zou worden
![]()
![]()
De meeste negers die hun vocabulaire vervangen voor straattaal zijn niet heel snugger. Kan wel van de muziek genieten hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
de neger is niet perse dom, het is straattaal![]()
Vind dat jij hier de aangewezen persoon voor bentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Aldo moet op zijn vingers getikt wordenWant het is al heel lang duidelijk dat er niet meer gekaapt zou worden
![]()
Daar zou ik niet zo snel over oordelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De meeste negers die hun vocabulaire vervangen voor straattaal zijn niet heel snugger. Kan wel van de muziek genieten hoor.![]()
Awolnationquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja Awolnation in de Melkweg... a.s. vrijdag en ik zie dat nu pas![]()
![]()
Ik ken ze niet persoonlijk dus eigenlijk kan ik er niet over oordelen. dat hun teksten vaak niet al te intelligent overkomen kan ik wel beamenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De meeste negers die hun vocabulaire vervangen voor straattaal zijn niet heel snugger. Kan wel van de muziek genieten hoor.![]()
![]()
niet mij straffen mamaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
vanaf nu zal ik braaf zijn![]()
Het is wel vaak zo hoor. Heb het niet over lichte straattaal maar echt die simpele zielen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo snel over oordelen.![]()
Hoeveel FOK!mama's heb jij intussen al niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet mij straffen mama![]()
vanaf nu zal ik braaf zijn
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
1, alleen Lolaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!mama's heb jij intussen al niet?![]()
Ik dacht dat je ooit al eerder een FOK!moeder had, daar staat me iets van bij.quote:
volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ooit al eerder een FOK!moeder had, daar staat me iets van bij.![]()
en in deze geemancipeerde wereld zouden 2 moeders wel kunnen hoor
quote:Ingeruildquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ooit al eerder een FOK!moeder had, daar staat me iets van bij.![]()
Streng doch rechtvaardig![]()
![]()
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ingeruild![]()
Streng doch rechtvaardig
FOK! is de toekomst!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?![]()
geen idee...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?quote:quote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Als dat eens konquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
I AM YOUR MOTHERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 16:42:00 ]![]()
I Wishquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat de toekomst? Dat je straks je eigen moeder kan kiezen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Is niet altijd goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
I AM YOUR MOTHERLola is FOK!nesting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi, vriend van me flipt hem op het moment
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihihi, vriend van me flipt hem op het momentI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
I AM YOUR MOTHERLiever wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Oké.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar onder mijn vleugeltjes![]()
Maar eerst de hondjes uitlaten.
Dat ik hem mee ga nemen naar Roue Verveer.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
MiddagC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar ga ik ook heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ik hem mee ga nemen naar Roue Verveer.
Oh wacht
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 16:47:55 ]![]()
Je hebt je keurig gedragenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor daar niet bij hoor. ik ben heel netjes en saai en beschaafd enzo![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook verschrikkelijk wijs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind jouw fobo mooi. Wijze teksten![]()
En alweer terug, want m'n broertje had al gewandeld.
Dat eerste gedeelte van dat nadenken over alles,dat vertrouwen zo breekbaar is als glas en dat van die scherven zat ik heel hardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dan ook verschrikkelijk wijs.![]()
En alweer terug, want m'n broertje had al gewandeld.te knikken
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Mijn zusje gaat in maart naar Bali om vrijwilligerswerk te doen op een toeristenvisum...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Succes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje gaat in maart naar Bali om vrijwilligerswerk te doen op een toeristenvisum...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
![]()
Het eerste wat ik dacht.
Hoe komt zij in een:
Bus
Auto
Gebouw
Station
Ziekenhuis
Andere plekken met normale deuren.C'est la vie
Niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dacht.
Hoe komt zij in een:
Bus
Auto
Gebouw
Station
Ziekenhuis
Andere plekken met normale deuren.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Voor een ziekenhuisdeur geldt een minimale deurbreedte norm van 2x 1.20m voor verpleeg en chirurgische afdelingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dacht.
Hoe komt zij in een:
Bus
Auto
Gebouw
Station
Ziekenhuis
Andere plekken met normale deuren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik dacht meer: hoe komt ze aan die kontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dacht.
Hoe komt zij in een:
Bus
Auto
Gebouw
Station
Ziekenhuis
Andere plekken met normale deuren.![]()
![]()
Ik ben dus niet de enige die dat raar vindt...? Het is namelijk door de organiserende stichting verplicht gesteld dat ze op een toeristenvisum/bezoekersvisum naar Indonesië gaat omdat ze anders moeten betalen.quote:
Maar hoe zit het dan als de autoriteiten erachter komen dat ze bewust (!!) op een toeristenvisum is gekomen terwijl ze wel gaat werken daar (al is het niet voor geld).“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hij is al de helft minder breed als ze opstaat. zal allemaal wel 'meevallen'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dacht.
Hoe komt zij in een:
Bus
Auto
Gebouw
Station
Ziekenhuis
Andere plekken met normale deuren.![]()
![]()
in Bali? dat worden stokslagenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat raar vindt...? Het is namelijk door de organiserende stichting verplicht gesteld dat ze op een toeristenvisum/bezoekersvisum naar Indonesië gaat omdat ze anders moeten betalen.
Maar hoe zit het dan als de autoriteiten erachter komen dat ze bewust (!!) op een toeristenvisum is gekomen terwijl ze wel gaat werken daar (al is het niet voor geld).![]()
![]()
Hmmz zijn er op National Geographic niet van die mooie docu's over penitentiaire instellingen in die regionen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat raar vindt...? Het is namelijk door de organiserende stichting verplicht gesteld dat ze op een toeristenvisum/bezoekersvisum naar Indonesië gaat omdat ze anders moeten betalen.
Maar hoe zit het dan als de autoriteiten erachter komen dat ze bewust (!!) op een toeristenvisum is gekomen terwijl ze wel gaat werken daar (al is het niet voor geld).Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm.. Volgensmij wordt er wel onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk.. Maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan als de autoriteiten erachter komen dat ze bewust (!!) op een toeristenvisum is gekomen terwijl ze wel gaat werken daar (al is het niet voor geld).Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
hij is al de helft minder breed als ze opstaat. zal allemaal wel 'meevallen'
Nou
C'est la vie
quote:.
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmz zijn er op National Geographic niet van die mooie docu's over penitentiaire instellingen in die regionen?.
Ik vroeg het haar net, en ze moet op dat visum omdat de stichting anders moet betalen of zoiets. Dus helemaal zuivere koffie lijkt het mij niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Volgensmij wordt er wel onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk.. Maar zeker weten doe ik het niet..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh myquote:. Hoe kan iemand een dergelijk figuur hebben
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het precieze proces ging zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef rival het volgende:
nu rest mij nog 1 vraag Heloef, hoe kom je erop? en waarom wil je dat met ons delen?
Daily Mail > Football > Transfer > Link aan de zijkant "Woman with the widest hips"C'est la vie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het precieze proces ging zo.
Daily Mail > Football > Transfer > Link aan de zijkant "Woman with the widest hips"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: