Sterker nog; je ziet in het filmpje hoe goed ze de technieken al onder de knie hebben en toepassenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zoals ik in het eerste deel al gepost heb: onze eigen overheden subsidiëren nota bene zelfs met gemeenschapsgeld de vechtsporten, waar dit soort tuig gebruik van maakt tegen ons, belastingbetalende burgers...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon escaleren inderdaad, alles voor de onderbuik.
dat heeft niets met de onderbuik te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
Verder als de beproefde PVV-taktiek; veel holle retoriek, maar geen oplossingen aandragen, kom je niet hè...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
Ik verwachtte de onderbuik al. Duurde nog even.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lekker makkelijk wel, om iedereen die het niet met je eens is af te doen als 'onderbuik'...
Natuurlijk wel. Suggeren dat de politie de-escalerend optreedt omdat een linkse regering dat wil is ronduit idioot. Ze doen dat omdat het bewezen effectief is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft niets met de onderbuik te maken
Nee, hij had hem een paar posts eerder ook al gebruikt. Staat waarschijnlijk onder een sneltoets ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verwachtte de onderbuik al. Duurde nog even.
Waar mee dan wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft niets met de onderbuik te maken
Niet echt, die witte mist 2 keren en daarna weet hij succesvol een paar trappen uit te delen maar echt en alleen maar omdat die gast stil zat/lag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterker nog; je ziet in het filmpje hoe goed ze de technieken al onder de knie hebben en toepassen
Yep. Die komt zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
Straks gaan we het nog over het lekkere eten hebben.
Precies. Helaas zijn vele users hier vatbaar voor sociale druk en gaan ze mee met de grootste groep boe-roepers.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Suggeren dat de politie de-escalerend optreedt omdat een linkse regering dat wil is ronduit idioot. Ze doen dat omdat het bewezen effectief is.
Dat in tegenstelling tot mafketels op een forum die maar wat roepen omdat ze zelf wat gefrustreerd zijn.
ja, laat me raden, de onderbuikusersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies. Helaas zijn vele users hier vatbaar voor sociale druk en gaan ze mee met de grootste groep boe-roepers.
Dat zal het zijn. Ze voelden zich alle 8 bedreigd door deze jongen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Misschien voelden de belagers van deze jongen zich wel bedreigd. Dan mag het ?
Simpele zielen mag ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, laat me raden, de onderbuikusers
Ik neem aan dat jij ook boe roept over deze laffe gasten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies. Helaas zijn vele users hier vatbaar voor sociale druk en gaan ze mee met de grootste groep boe-roepers.
Jij net zo, maar dan aan de andere kant van het spectrum.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook boe roept over deze laffe gasten?
Hoe vaak zullen die vechtsportmafketels uit het Eindhovense filmpje al "de-escalerend" aangesproken zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Suggeren dat de politie de-escalerend optreedt omdat een linkse regering dat wil is ronduit idioot. Ze doen dat omdat het bewezen effectief is.
Dat in tegenstelling tot mafketels op een forum die maar wat roepen omdat ze zelf wat gefrustreerd zijn.
dat suggereer ik helemaal niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef gnaeus het volgende:
[..]
misschien wel, maar roep vooral niet dat ze hard gestraft moeten worden want dan ben je een onderbuik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook boe roept over deze laffe gasten?
Mooie jij-bak. Stond je te wachten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij net zo, maar dan aan de andere kant van het spectrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |