Spotless z'n schuldquote:
Dat is toch wel een vereiste? Tenzij je het schakelprogramma hebt gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Valid het volgende:
Erik, je doet toch master fiscaal? Heb je ook een fiscale bachelor gedaan?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij met je verzonnen TT hebt geen recht van spreken meer Tchock.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één arrest verzonnen, en dat was een betere TT dan dit monster van jou
Jup, ik doe het gehele fiscale traject aan de UvA. Althans, heb gedaan. Op het inleveren van de scriptie na dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Valid het volgende:
Erik, je doet toch master fiscaal? Heb je ook een fiscale bachelor gedaan?
Ik testte jullie, wat is het nou voor onzin dat dat mij steeds tegengeworpen wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Deze is beter dan een verzonnen TT.
quote:
Had je hoge cijfers in je bachelor?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, ik doe het gehele fiscale traject aan de UvA. Althans, heb gedaan. Op het inleveren van de scriptie na dus.
Niet echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had je hoge cijfers in je bachelor?
Ja dat werkt tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De hele tijd als ik Staatsrecht tentamens doe, weet ik veel dingen wel, maar een aantal dingen echt niet. Werkt veel van deze tentamens maken?
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De hele tijd als ik Staatsrecht tentamens doe, weet ik veel dingen wel, maar een aantal dingen echt niet. Werkt veel van deze tentamens maken?
Haha dat laatste doe ik altijd maar dat is niet heel effectief eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?
Nouja, redelijke cijfers dan. Maar echt goed: mwa.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat laatste doe ik altijd maar dat is niet heel effectief eigenlijk
Nouja, het is geen summa cum laude-wonderkindlijst. Maar om nou te zeggen dat ze niet goed zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, redelijke cijfers dan. Maar echt goed: mwa.
Ken jij z'n cijferlijst dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het is geen summa cum laude-wonderkindlijst. Maar om nou te zeggen dat ze niet goed zijnMisschien ligt mijn standaard te laag
Weet je wat pas hatelijk is, wanneer er oude tentamens inclusief de antwoorden op BB staan en ze de antwoorden direct onder de vraag hebben gezet. Moet je helemaal moeilijk gaan zitten doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeDat overkomt mij ook vaak. Dat je eigenlijk bij alles denkt OHJAA maar stiekem al het antwoord leest voor je serieus vijf minuten hebt nagedacht.
Been there, seen that.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Keyos het volgende:
Voor de mensen die trouwens geïnteresseerd zijn, het proces tegen Karadžić is live te volgen op de website van het ICTY.
Momenteel dat laatste. Misschien niet heel effectief, maar zo kan ik qua spreiding wel sneller meerdere tentamens maken wat wel weer efficiënt is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?
Maar dan is het antwoord op je eerdere post: nee. Helpt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Momenteel dat laatste. Misschien niet heel effectief, maar zo kan ik qua spreiding wel sneller meerdere tentamens maken wat wel weer efficiënt is.
Inderdaar Erik is ouder. Dus jij bent het broertje van Erik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. En abject, alsmede infaam.
Bij MC-tentamens is dat niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeDat overkomt mij ook vaak. Dat je eigenlijk bij alles denkt OHJAA maar stiekem al het antwoord leest voor je serieus vijf minuten hebt nagedacht.
Juist wel, want dan wek je de valse schijn dat je veel leert omdat je veel tentamens doorwerkt terwijl je eigenlijk niet zelf de antwoorden verzint.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij MC-tentamens is dat niet zo erg toch?
Oh, bedoel je dat je eerst zelf het antwoord moet verzinnen voordat je naar de opties gaat kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist wel, want dan wek je de valse schijn dat je veel leert omdat je veel tentamens doorwerkt terwijl je eigenlijk niet zelf de antwoorden verzint.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat je eerst zelf het antwoord moet verzinnen voordat je naar de opties gaat kijken?
Netjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Monnet het volgende:
8 voor paper over piraterij bij Somalië, met complimenten voor mijn excellente Engels.
Dat zijn nou dingen die ik hier graag even kom vertellen.
Jullie cijfers worden gesmst?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Netjes.
Vind het trouwens ineffectief studeren als je in de tussentijd elk moment een sms binnen kan krijgen met een tentamencijfer, ben in een uur geen meter vooruit gekomen.
jij had toch een 7.9 gem ofzo?quote:
man, een half brood 1 euro, een pak worst , 60 cent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben ik denk ik net zo duur uit, en moet het ook nog zelf gaan beleggen
Most excellent, old chap !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Monnet het volgende:
8 voor paper over piraterij bij Somalië, met complimenten voor mijn excellente Engels.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Monnet het volgende:
Yesquote:
Ik heb 1 6 voor algemene rechtsleer, daarna was ik er dermate klaar mee dat het een beetje naar beneden kachelde. Even uitrekenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij had toch een 7.9 gem ofzo?
[..]
man, een half brood 1 euro, een pak worst , 60 cent.
1x een 6 man. Ik doe het ervoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb 1 6 voor algemene rechtsleer, daarna was ik er dermate klaar mee dat het een beetje naar beneden kachelde. Even uitrekenen.
Ik ben op en neer geweest naar Amsterdam, verder ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Valid het volgende:
Al meer mensen de hele dag aan het SOG'gen hier?
Nice. Evaluaties vul ik sowieso altijd al in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, staat wel tegenover dat je een evaluatie van het vak online moet invullen maar dat is nog geen 5 minuten werk. Het ontvangst van de sms is tot nu toe gelijktijdig geweest met de cijfers online, dus dat is écht nice.
Ik heb de afgelopen uren gedeeltelijk een theoretisch kader, 7 vragen voor een survey en een begin voor een proposal gemaakt. Lijkt meer dan het daadwerkelijk is. Als ik komend uur alles op papier kan krijgen voor mijn scriptie is deze dag toch wel een redelijk succes te noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Valid het volgende:
een 7.8 gemiddeld.quote:
he pax, zit jij ook aan de drugs, dat je altijd zulke cijfers haalt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice. Evaluaties vul ik sowieso altijd al in.
Ik ben aan het WOGgen. Hoewel ik nog redelijk productief ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Valid het volgende:
En dan nog beweren dat hij geen goede cijfers haaltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
een 7.8 gemiddeld.
Denk dat ik voor mijn master op een 8 uitkom.
Nee, gewoon alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat hij geen goede cijfers haaltstreber
![]()
Trouwens, gewogen gemiddelde?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
he pax, zit jij ook aan de drugs, dat je altijd zulke cijfers haalt?
Heb ik wel, zal ff kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
Heeft iemand de Ars Aequi jurisprudentiebundel Staats en Bestuurs bij de hand? Zo ja, staat ''ABRvS 18 augustus 2004'' er in?
Grondslagen internationaal en inleidend europeesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef eriksd het volgende:
Welke inleidende fiscale vakken worden er in dit blok gegeven?
Marktplaatsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Hoe/waar verkopen jullie oude boeken eigenlijk?
Niet, eigenlijk. De boeken die lang meegaan bewaar ik als naslagwerk en de rommel die toch na een jaar verouderd is is onverkoopbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Wel ABRvS 18-05-2004 (Bovenleidingportalen Duiven), maar dat bedoel je vast niet. Bundel van 2011 trouwens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
Heeft iemand de Ars Aequi jurisprudentiebundel Staats en Bestuurs bij de hand? Zo ja, staat ''ABRvS 18 augustus 2004'' er in?
quote:
Oke...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet, eigenlijk. De boeken die lang meegaan bewaar ik als naslagwerk en de rommel die toch na een jaar verouderd is is onverkoopbaar.
Levert best nog wel wat op. Voor fiscale boeken is het redelijk zinloos, ,maar de rest raak ik nog wel kwijt.quote:
Mijn reader schrijft dus voor ABRvS 18 augustus 2004, p. 491 e.v. maar omdat er handig genoeg geen titel bij staat weet ik niet of ze gewoon de maand verkeerd hebben of dat ze een arrest bedoelen dat ik gewoon niet hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee. Wel ABRvS 18-05-2004 (Bovenleidingportalen Duiven), maar dat bedoel je vast niet. Bundel van 2011 trouwens.
Niet, laat ze lekker staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik koop altijd alles nieuw en verkoop niets. Toch machtig mooi zo'n volle boekenkast na een paar jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Denk dat ze de datum dan fout hebben, want dat arrest dat ik noem begint op p. 491.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn reader schrijft dus voor ABRvS 18 augustus 2004, p. 491 e.v. maar omdat er handig genoeg geen titel bij staat weet ik niet of ze gewoon de maand verkeerd hebben of dat ze een arrest bedoelen dat ik gewoon niet heb![]()
Ook editie 2011 trouwens, dat is de meest recente.
Inderdaad. Daarnaast 'gebruik' ik mijn boeken ook redelijk intensief. Ze zijn daardoor niet meer in een staat die verkoopbaar is. Via bol.com heb ik wel een '2de hands' boeken gekocht die praktisch nog in het plastic zaten. Zal wel niet van een hele enthousiaste student zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet, eigenlijk. De boeken die lang meegaan bewaar ik als naslagwerk en de rommel die toch na een jaar verouderd is is onverkoopbaar.
Vooral voor eerste jaars boeken kan dat goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast 'gebruik' ik mijn boeken ook redelijk intensief. Ze zijn daardoor niet meer in een staat die verkoopbaar is. Via bol.com heb ik wel een '2de hands' boeken gekocht die praktisch nog in het plastic zaten. Zal wel niet van een hele enthousiaste student zijn geweest.
En het is gewoon knetterhandigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik koop altijd alles nieuw en verkoop niets. Toch machtig mooi zo'n volle boekenkast na een paar jaar
Inderdaad. Ontzettend handig qua naslagwerkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het is gewoon knetterhandigSommige van mijn boeken (vooral Corstens, Pitlo en SBR voor strafrecht, goederenrecht en contractenrecht respectievelijk) gebruik ik best vaak om iets in op te zoeken.
Ik denk dat dat wel klopt, want dat is precies de stof voor deze week. Dank!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Denk dat ze de datum dan fout hebben, want dat arrest dat ik noem begint op p. 491.
/edit
Rechtsregel is dat een bestuurlijk rechtsoordeel omtrent de vergunningsplichtigheid van bepaalde activiteiten in beginsel geen besluit is in de zin van art. 1:3-1 Awb.
Dan denk ik inderdaad dat ze de datum fout hadden. You're welcome.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel klopt, want dat is precies de stof voor deze week. Dank!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik koop altijd alles nieuw en verkoop niets. Toch machtig mooi zo'n volle boekenkast na een paar jaar
Jep ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog een 7 kunnen verdienen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jep ik ook
En die boeken van Pitlo Goederenrecht en die Rechtshandeling & Overeenkomst en verbintenissenrecht algemeen ga ik sowieso nog wel gebruiken voor van alles. Mooie boeken zijn dat
Haha nee kon er maximaal 2 a 3 puntjes bij sprokkelen, was niet genoeg geweest. Ook donders drukquote:
gkoezebujukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
Pax en Ties, jullie zijn voetbalfans. Hoe in godsnaam spreek ik Gözübüyük uit?
Neu paar maar.. wetbundels, paar boeken per vak.quote:
kgheuzuboejoekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
Pax en Ties, jullie zijn voetbalfans. Hoe in godsnaam spreek ik Gözübüyük uit?
Dat met dat bandje was nogal pietlutterig maar voor de rest een prima scheids toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit eigenlijk
het is een verschrikkelijke vent
Nee niet alleen dat, aandachtsgeil, en fluit te strictquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat met dat bandje was nogal pietlutterig maar voor de rest een prima scheids toch?
Gözübüyük hier kan ik helemaal geen boter van karnen hoorquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gözübüyük hier kan ik helemaal geen boter van karnen hoor
Ik ben in m'n leven één keer bij een voetbalwedstrijd geweest en dat heb ik gezien!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat met dat bandje was nogal pietlutterig maar voor de rest een prima scheids toch?
Hij had ook wel gelijk, maar de manier waarop hij zijn punt maakte was dermate vervelend en pesterig, als een wuivend vingertje, dat ik me er heel erg aan stoorde. Je hebt een machtspositie als scheidsrechter, dan moet je gewoon zeggen dat een trainer zijn mond moet houden of op moet donderen en niet als een schoolmeestertje je bandje laten zien aan de camera en de coach (en die noem ik expres in die volgorde)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben in m'n leven één keer bij een voetbalwedstrijd geweest en dat heb ik gezien!Groningen - VVV Venlo ergens in december. Laatst werd hij over dat voorval geïnterviewd in een reportage van Nieuwsuur en moet zeggen dat ik wel sympathie voor hem had.
Voor dit hele mediaspektakel stond hij bekend als het grootste scheidsrechterstalent. Denk dat de aandacht hem een beetje naar het hoofd is gestegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee niet alleen dat, aandachtsgeil, en fluit te strict
Ik heb liever scheidsrechter die alles een beetje door laten spelen, mannelijk spel
Hmm lastigquote:
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oefenrechtbank ook weer klaar, was wel leuk om eens te doen.
Weet niet of het echt m'n beroep gaat worden.
Ik weet niet of oefenadvocaat een beroep isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oefenrechtbank lijkt mij geen beroepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Poging tot humor of gedegen mening?
Dat is toch in het tweede semester? Of zit je niet @RuG.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet niet of oefenadvocaat een beroep is
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oefenrechtbank lijkt mij geen beroep
quote:
Mja ik had ook geen idee op het tentamen, dacht ook dat ik het goed gemaakt had. Een 8 verwacht, kreeg een 6quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:13 schreef Valid het volgende:
Voor de mensen van de RuG die RG2 al hebben gehaald: wat is in godsnaam de bedoeling. Ik ben weer begonnen in Prota, maar ik loop gewoon behoorlijk vast. Ik heb nu het eerste stuk van het hoofdstuk goederenrecht gelezen en ik vraag me echt af wat nou het doel is. Het lijkt een opsomming van voorbeelden en incidenten, zonder stip op de horizon waar het heen gaat. Kan ik dit allemaal voor kennisgeving aannemen en als achtergrondinfo zien en rustig doorlezen waarna het vanzelf duidelijk wordt als ik verder in het boek kom?
Jij verzint wel meer.quote:
Heb precies hetzelfde gehoord van studiegenotenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef ylSs het volgende:
[..]
Mja ik had ook geen idee op het tentamen, dacht ook dat ik het goed gemaakt had. Een 8 verwacht, kreeg een 6
Heb ook totaal geen idee wat de bedoeling is/was.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef ylSs het volgende:
[..]
Mja ik had ook geen idee op het tentamen, dacht ook dat ik het goed gemaakt had. Een 8 verwacht, kreeg een 6
Heb ook totaal geen idee wat de bedoeling is/was.
Hmm... nu ik SR2 skip wil ik wel een goed resultaat bij RG2 zien. Ik wil de prota daarom wel helemaal doornemen eigenlijk, maar tot nu toe lijkt het weinig efficiënt. Nouja, ik ga wel rustig door en dan komt het vast goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gehoord van studiegenoten
Ik ga de Prota ook niet helemaal doornemen, is niet echt een touw aan vast te knopen
Als je inlogt bij blackboard zie je onder My Organisations: Onderwijsevaluaties FdRquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef Bananenman het volgende:
Voor de UvA-gangers: waar en hoe kon je nou op Blackboard de slagingspercentages voor bepaalde vakken enzo zien? Zag dat jullie het er laatst over hadden maar kan niet precies terug vinden wat en hoe.
Oja, daar moet ik mij nog voor te zien enrollen, bij mij staat het niet en het is prima sog-materiaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je inlogt bij blackboard zie je onder My Organisations: Onderwijsevaluaties FdR
Bewijs:quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:43 schreef Tchock het volgende:
Vet! Kan 'stop volgen' ook iets tofs worden nu?
quote:
quote:
quote:
Koning!quote:
Wel apart dat die er bij jou niet automatisch bij staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oja, daar moet ik mij nog voor te zien enrollen, bij mij staat het niet en het is prima sog-materiaal
Lang niet iedereen is daar standaard voor ingeschreven, blijkbaar. Ik DM je wel even een link.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:17 schreef Bananenman het volgende:
Voor de UvA-gangers: waar en hoe kon je nou op Blackboard de slagingspercentages voor bepaalde vakken enzo zien? Zag dat jullie het er laatst over hadden maar kan niet precies terug vinden wat en hoe.
Hoe is het afgelopen met je essay?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wel apart dat die er bij jou niet automatisch bij staat.
Ah, die wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lang niet iedereen is daar standaard voor ingeschreven, blijkbaar. Ik DM je wel even een link.
Begeleider nam alle schuld op zich en heeft er achteraan gemaild. Bleek uiteindelijk geen probleem dat zij het gister nog namens mij inleverde via Ephorus.quote:
Rechtsboven 'my courses' staat een (niet erg goed zichtbaar) tandwieltje. Als je daar op drukt kun je per vak aangeven of hij zichtbaar moet zijn of niet. Als het nieuwe semester begint verdwijnen ze ook vanzelf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Hoe krijg je die vakken eigenlijk weg in Nestor van dit semester? Ik zie dat je je kan afmelden voor de colleges maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ooh topquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Rechtsbovenin 'my courses' staat een (niet erg goed zichtbaar) tandwieletje. Als je daar op drukt kun je per vak aangeven of hij zichtbaar moet zijn of niet. Als het nieuwe semester begint verdwijnen ze ook vanzelf.
Speedy en Tchock bedankt. Best genieten, die evaluatiebriefjes doorlezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je inlogt bij blackboard zie je onder My Organisations: Onderwijsevaluaties FdR
Wat wil je nou zeggen danquote:Boek is duidelijk maar soms niet.
Ja als de cijferlijst er hangt in de weberhal telkens op de laatste paginaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:28 schreef Paxcon het volgende:
Hebben wij ook ergens van die kekke statistieken eigenlijk?
Oh oke, helaas niet een leuk overzichtje onlinequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja als de cijferlijst er hangt in de weberhal telkens op de laatste pagina
Ik kwam iemand tegen die binnen de tijd zijn evaluatieformulier had ingevuld (hij had de tijd er namelijk opgeschreven) om te klagen dat hij te weinig tijd op zijn tentamen hadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef eriksd het volgende:
Bij loonheffingen ook echt:
[..]
Wat wil je nou zeggen dan
Ik blijf dat ophangen van cijfers iets heel vreemds vinden. Dat gebeurt op de Uva echt nooit. Die pleuren dat gewoon meteen op blackboardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja als de cijferlijst er hangt in de weberhal telkens op de laatste pagina
Hangen toch gewoon bij secretariaat belastingrecht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik blijf dat ophangen van cijfers iets heel vreemds vinden. Dat gebeurt op de Uva echt nooit. Die pleuren dat gewoon meteen op blackboard
Het onzinnige is ook dat die cijfers van RUG'ers gewoon digitaal ingevoerd moeten wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik blijf dat ophangen van cijfers iets heel vreemds vinden. Dat gebeurt op de Uva echt nooit. Die pleuren dat gewoon meteen op blackboard
Geen idee. Daar kom ik nooit. Wellicht doen dat ze dat bij fiscale vakken wel. Maar wie neemt de moeite als ze ook gewoon op blackboard verschijnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangen toch gewoon bij secretariaat belastingrecht?
he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef eriksd het volgende:
Bij al die fiscale vakken zit iemand continu te roepen "ik werk al 4 jaar in de praktijk, het niveau was laag!!!EINS1"
No shit dropveter.
hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
Volgende tentamen schrijf ik op: 'Ik ben Eriksd en ik ben een padje' en dan wacht ik tot het online staat en dan post ik hier een screenshot
Ik studeer eigenlijk antropologiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"Ik heb alles uit mijn duim gezogen" - T
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
Volgende tentamen schrijf ik op: 'Ik ben Eriksd en ik ben een padje' en dan wacht ik tot het online staat en dan post ik hier een screenshot
1 woord: adagia.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Hmm... nu ik SR2 skip wil ik wel een goed resultaat bij RG2 zien. Ik wil de prota daarom wel helemaal doornemen eigenlijk, maar tot nu toe lijkt het weinig efficiënt. Nouja, ik ga wel rustig door en dan komt het vast goed.
Ah, het zijn niet alleen geen Marokkanen, het zijn niet eens Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens: [video] Kopschoppers geven zich aan
Can't waitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef NotGuilty het volgende:
Om de paar weken die gruwelijke zenuwen, dat krijg je als je om de 5 weken tentamen hebt en steeds op een cijfer moet wachten. Kan niet gezond zijn![]()
Straks de uitslag van staats & bestuursrecht
Uiteraard, vond het een leuk vak dus ik verwacht wel wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Keyos en NotGuilty, wel even laten weten he?
Valid en ik zijn al afgehaaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef Giku het volgende:
Op naar morgen, want Strafrecht 2 staat al weer te trappelen.
Ik ken alle arresten, kan alle schema's zo opnoemen, iemand anders nog tips? Of ben ik de enige overlevende hier voor dat vak?
Behalve als ik aan het huilen ben. Het was de eerste keer dat alles uit open vragen bestond, dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Keyos en NotGuilty, wel even laten weten he?
Ik denk pas rond kwart voor zesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Can't wait, denk dat wij het over 10 minuten weten.
Over welk vak gaat het?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, vond het een leuk vak dus ik verwacht wel wat.
Waarom zou het kwart voor 6 zijn? Dacht altijd rond 16:00 of 17:00 precies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Behalve als ik aan het huilen ben. Het was de eerste keer dat alles uit open vragen bestond, dus ik ben benieuwd.
[..]
Ik denk pas rond kwart voor zes
Wanneer hadden jullie dat tentamen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Behalve als ik aan het huilen ben. Het was de eerste keer dat alles uit open vragen bestond, dus ik ben benieuwd.
[..]
Ik denk pas rond kwart voor zes
21 - 12 - 2012quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wanneer hadden jullie dat tentamen?
21 december.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wanneer hadden jullie dat tentamen?
Dan wordt het wel eens tijd jaquote:
quote:
Hoeveel ects hebben jullie reeds?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
21 december.
@Valid
Inleiding Staats- en Bestuursrecht
15 ECTS, met dit vak gaat dat naar 22,5.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel ects hebben jullie reeds?
Oke, lijkt me prima toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
15 ECTS, met dit vak gaat dat naar 22,5.
Zeker, zijn alle punten die tot nu toe te halen zijn. P halen moet geen probleem zijn dit jaar (het zal wel moeten).quote:
Klopt, uitslag van de hertentamens is ingeslagen als een bom, normaal gesproken moet iedereen met een 4 uit een hertentamen (als het vorige tentamen geen 5 of hoger was) raus wat dus neerkomt op bijna 50 man (bijna 10% van de voltijd eerstejaars).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef NotGuilty het volgende:
Afgelopen maandag was de helft van mijn werkgroep opeens verdwenen. Ik denk dat er veel zijn afgevallen.
Natuurlijk doen ze het op de laatst mogelijke werkdag, op het meest late tijdstip van die werkdag. Daar ging ik al vanuit toen ik zag dat we er een maand op moesten wachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, uitslag van de hertentamens is ingeslagen als een bom, normaal gesproken moet iedereen met een 4 uit een hertentamen (als het vorige tentamen geen 5 of hoger was) raus wat dus neerkomt op bijna 50 man (bijna 10% van de voltijd eerstejaars).
Ik ben er ook één kwijtgeraakt uit mijn werkgroep deze week, hij vond de opleiding toch niets aan dus die is alleen maar geholpen.
Je gaat straks nog gelijk krijgen met de tijd ook, wat een onzin om het zo laat op de dag te doen.
Het zijn net studentenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze het op de laatst mogelijke werkdag, op het meest late tijdstip van die werkdag. Daar ging ik al vanuit toen ik zag dat we er een maand op moesten wachten.
Waar staat dat? Samenvatting van derden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef eriksd het volgende:
Bij loonheffingen ook echt:
[..]
Wat wil je nou zeggen dan
Mooi wark heurquote:
Als je wil reageren kun je beter eerst lezen waar het over gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar staat dat? Samenvatting van derden?
Ja ga toch niet alles teruglezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je wil reageren kun je beter eerst lezen waar het over gaat
Dat je dingen vraagt die overduidelijk 3 posts erboven worden uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ga toch niet alles teruglezen
Vandaar dat ik ook vraag; waar staat dat? lijkt me dan geen hele gekke vraag (want ik wist niet waar dat stond).
Wat is nu het probleem?
p.s. vers geperste vruchtensappen voor 1,29 bij AH, super fraai
Letterlijk de post boven die van erik wordt het al uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat je dingen vraagt die overduidelijk 3 posts erboven worden uitgelegd
Zou nice zijn als die er ook voor Android is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef NotGuilty het volgende:
Hey Keyos
https://itunes.apple.com/nl/app/sin-online/id452589225?mt=8
Is er ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou nice zijn als die er ook voor Android is.
Gave app, jammer dat er een apple link in het topic staat (vervuiling) maar wel leuke app.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef NotGuilty het volgende:
Hey Keyos
https://itunes.apple.com/nl/app/sin-online/id452589225?mt=8
Zeur niet, het is er ook voor android etc etc who currs.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gave app, jammer dat er een apple link in het topic staat (vervuiling) maar wel leuke app.
Opzich beetje nutteloos, je rooster koppel je toch gewoon aan je agenda? Maar wat wel tof zou zijn is als ze een BlackBoard app uitbrengen.
Zitten er soms meerdere mensen achter dit account?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gave app, jammer dat er een apple link in het topic staat (vervuiling) maar wel leuke app.
Opzich beetje nutteloos, je rooster koppel je toch gewoon aan je agenda? Maar wat wel tof zou zijn is als ze een BlackBoard app uitbrengen.
Ja, gave app welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zeur niet, het is er ook voor android etc etc who currs.
Het is best handig vind ikfolders en leerdoelen snel opzoeken etc.casus snel bekijken enz
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zitten er soms meerdere mensen achter dit account?
Ik kan me niet voorstellen dat één persoon zo irritant kan zijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zitten er soms meerdere mensen achter dit account?
Ik kan me niet voorstellen dat één persoon zo irritant kan zijn
Dat moet wel. Als dit zijn normale manier van communiceren isquote:
Zo'n app is er ook. Het probleem is 1. dat de instelling extra moet betalen en 2. Imho die app kamelenrectums zuigt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, gave app wel
Maar goed het is alleen voor Erasmus.. eigenlijk zou je een BB app moeten hebben waar zegmaar alle uni's op kunnen. Maar de kosten van zo'n app zullen wel bijzonder hoog zijn
Ik ben een leuke knul hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet wel. Als dit zijn normale manier van communiceren isMaar goed, wij reageren er natuurlijk ook steeds op dus dan blijft het leuk.
Daarom; maar kijk eens hoeveel mensen BB gebruiken (alle uni's voor het gemak). Maar een goede app, maak dat ding 99 cent en je hebt je ontwikkelingskosten er gedeeltelijk uit. Maar dan ook een super goede app, die fijn werkt en die voor alle uni's te gebruiken is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n app is er ook. Het probleem is 1. dat de instelling extra moet betalen en 2. Imho die app kamelenrectums zuigt.
Oh jaloers! Ik heb hem vandaag over geslagenquote:
Van mij krijg je dat niet want ik ben blut!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wil een euro voor elke keer dat jij dat zegt !
Heb je ook al sloffen en een stok?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Van mij krijg je dat niet want ik ben blut!
Maar ja in de winter doe ik graag een dutje 's middags, soort van winterslaap
Je hebt nog 21 euro leugenaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je hebt nog 21 euro leugenaar.
Haha ik wilde vroeger altijd van die grote pantoffels met zo'n dier erop maar mocht nooitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je ook al sloffen en een stok?
edit: excuses pantoffels
Dat is niet genoeg om een euro per dutje uit te keren hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is al weer wat vanaf, want heb een varkenshaasje gehaald voor vanavondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kosten van een goede professionele app lopen echt in de 10.000-den euro's hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef Keyos het volgende:
Denk dat een simpele programmeur zo een app al kan maken, dat hoeft écht niet veel te kosten (al zullen ze wel afgezet zijn door het bedrijf dat Sin-Online heeft gemaakt).
Ik had wollen pantoffels met een beer erop uit zwitserland toen ik klein was, vond ik altijd zo mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha ik wilde vroeger altijd van die grote pantoffels met zo'n dier erop maar mocht nooit
Geen geld en een varkenshaasje halenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is al weer wat vanaf, want heb een varkenshaasje gehaald voor vanavond
Ik ben absoluut niet tegen een sterker en ingrijpender Europa, dan moeten ze echter niet met dit soort dingen gaan komen. Dit is een regelrechte vorm van censuur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ack-journalists.html
Dus wel geld voor varkenshaasjes he !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is al weer wat vanaf, want heb een varkenshaasje gehaald voor vanavond
We zullen zien.. in 2050 is er het land Europa met de provincies spanje, nederland etc. denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet tegen een sterker en ingrijpender Europa, dan moeten ze echter niet met dit soort dingen gaan komen. Dit is een regelrechte vorm van censuur.
Prioriteiten..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dus wel geld voor varkenshaasjes he !
Nee. Dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
We zullen zien.. in 2050 is er het land Europa met de provincies spanje, nederland etc. denk ik.
Varkenshaasjes zijn wel echt heel lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dus wel geld voor varkenshaasjes he !
Ja klopt, nu heb ik er trek inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Varkenshaasjes zijn wel echt heel lekker.
Daar heb ik niet zo heel erg veel tegen, ik zal echter nooit censuur of betutteling accepteren. Van mij mogen ze ook gaan beginnen met één grote Europese strijdmacht zodat we gelijk één van de meest geavanceerde en grootste leger ter wereld hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
We zullen zien.. in 2050 is er het land Europa met de provincies spanje, nederland etc. denk ik.
Zou wel netjes zijn om een berichtje op Lawweb te plaatsen dat het wat later gaat worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef NotGuilty het volgende:
Vraag me af of de cijfers wel komen. Ik zie nu op het voorblad van het tentamen dit staan: "onder voorbehoud"
De interessante vraag is niet of je censuur en betutteling accepteert (dat zullen de meesten niet doen), maar wat je als zodanig kwalificeert. Sommige mensen ervaren het feit dat ze niet de Hitlergroet op straat mogen doen als censuur. Toch accepteer jij (misschien) dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo heel erg veel tegen, ik zal echter nooit censuur of betutteling accepteren. Van mij mogen ze ook gaan beginnen met één grote Europese strijdmacht zodat we gelijk één van de meest geavanceerde en grootste leger ter wereld hebben.
Omdat de Nederlandse Grondwet die mogelijkheid niet eens geeft. Dus dan moet er eerst een Grondwetswijziging komen om überhaupt de mogelijkheid open te stellen om de gehele Nederlandse soevereiniteit op te geven, en daarna nog een wijziging om dat daadwerkelijk te doen. Dit alles met het risico op een bindend referendum en met alle moeilijkheden die een grondwetswijziging sowieso al meebrengt.quote:
Valt ook wel weer mee. Het mag alleen als de verdachte toch niets heeft aan de getuige of als de getuige in gevaar wordt gebracht door het oproepen, en er staat een beroepsmogelijkheid tegen open als je het er als verdachte niet mee eens bentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef NotGuilty het volgende:
o Art 264 Sv -> Ovj heeft ruimte om aan een verzoek v/d verdachte om bepaalde getuigen en deskundigen op te roepen geen gevolg te geven
Lekker oneerlijk
Waarom niet? Ik zie best veel voordelen hoorquote:
dit. En gedeelde kostenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo heel erg veel tegen, ik zal echter nooit censuur of betutteling accepteren. Van mij mogen ze ook gaan beginnen met één grote Europese strijdmacht zodat we gelijk één van de meest geavanceerde en grootste leger ter wereld hebben.
Net alsof een grondwetherziening een onontkoombare drempel isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse Grondwet die mogelijkheid niet eens geeft. Dus dan moet er eerst een Grondwetswijziging komen om überhaupt de mogelijkheid open te stellen om de gehele Nederlandse soevereiniteit op te geven, en daarna nog een wijziging om dat daadwerkelijk te doen. Dit alles met het risico op een bindend referendum en met alle moeilijkheden die een grondwetswijziging sowieso al meebrengt.
Vervolgens moet dat in elk EU-land gebeuren, met alle plaatselijke politieke partijen en meningen van dien - en dan moet er ook nog overeengekomen kunnen worden met de verdeling van macht, vertegenwoordiging, een Europese grondwet, zetel van de Europese regering, ga zo maar door. Waarbij ieder land dat het niet intern of extern eens wordt afvalt en de kracht van een Europese staat ondermijnt. Ik zie het niet gebeuren, ook niet in 2050.
Dus geheel afgezien van het feit of ik zelf voor of tegen een Europese Superstaat ben.
Als ik zo'n post type zou ik het waarderen als je verder leest dan de eerste zin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Net alsof een grondwetherziening een onontkoombare drempel is
Misschien is 2050 te vroeg, maar ik zie het wel gebeuren in de toekomst.. of het nog 2100 of 2200 is.
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Het mag alleen als de verdachte toch niets heeft aan de getuige of als de getuige in gevaar wordt gebracht door het oproepen, en er staat een beroepsmogelijkheid tegen open als je het er als verdachte niet mee eens bent
Er zijn wat thema's waar Nederland zeer liberaal is in vergelijking met de rest van de wereld (dan kijk ik naar het drugsbeleid, euthanasie, abortus), dat zijn voor mij zeer belangrijke punten waar er niets aan veranderd mag worden. Waarom de Hitlergroet strafbaar is is mij een raadsel, dat iemand zichzelf voor lul zet moet hij/zij zelf weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:54 schreef Valid het volgende:
[..]
De interessante vraag is niet of je censuur en betutteling accepteert (dat zullen de meesten niet doen), maar wat je als zodanig kwalificeert. Sommige mensen ervaren het feit dat ze niet de Hitlergroet op straat mogen doen als censuur. Toch accepteer jij (misschien) dat dat niet mag.
Art 315 sv -> als door niet oproeping artikel 6 EVRM wordt geschonden dan is de rechter verplicht de getuige(n) op te roepen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef NotGuilty het volgende:
o Art 264 Sv -> Ovj heeft ruimte om aan een verzoek v/d verdachte om bepaalde getuigen en deskundigen op te roepen geen gevolg te geven
Lekker oneerlijk
Dankjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Art 315 sv -> als door niet oproeping artikel 6 EVRM wordt geschonden dan is de rechter verplicht de getuige(n) op te roepen.
Art 287 sv jo. 288 lid c -> alleen als de verdachte niet in zijn verdediging wordt geschaad (bij overduidelijke overbodigheid)
De grondwet kan gewijzigd worden, dat is geen ultieme beperking. Ik denk dat je -als je beperkingen zoekt- eerder uit komt bij burgerschap, identiteit en dat soort zaken. Ook die zijn overigens niet onoverkomelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse Grondwet die mogelijkheid niet eens geeft. Dus dan moet er eerst een Grondwetswijziging komen om überhaupt de mogelijkheid open te stellen om de gehele Nederlandse soevereiniteit op te geven, en daarna nog een wijziging om dat daadwerkelijk te doen. Dit alles met het risico op een bindend referendum en met alle moeilijkheden die een grondwetswijziging sowieso al meebrengt.
Vervolgens moet dat in elk EU-land gebeuren, met alle plaatselijke politieke partijen en meningen van dien - en dan moet er ook nog overeengekomen kunnen worden met de verdeling van macht, vertegenwoordiging, een Europese grondwet, zetel van de Europese regering, ga zo maar door. Waarbij ieder land dat het niet intern of extern eens wordt afvalt en de kracht van een Europese staat ondermijnt. Ik zie het niet gebeuren, ook niet in 2050.
Dus geheel afgezien van het feit of ik zelf voor of tegen een Europese Superstaat ben.
Moeten we ook liberaler worden op het gebied van pedofilie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er zijn wat thema's waar Nederland zeer liberaal is in vergelijking met de rest van de wereld (dan kijk ik naar het drugsbeleid, euthanasie, abortus), dat zijn voor mij zeer belangrijke punten waar er niets aan veranderd mag worden. Waarom de Hitlergroet strafbaar is is mij een raadsel, dat iemand zichzelf voor lul zet moet hij/zij zelf weten.
Alles boven de 11, beslist zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Moeten we ook liberaler worden op het gebied van pedofilie?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Keyos het volgende:
[..]![]()
@NotGuilty
Denk dat de cijfers nog steeds kunnen komen, zie dat de herkansingen ook ergens in het begin van de avond zijn gepubliceerd.
Ik zag laatst een programma en 40 jaar geleden (ofzo) waren die tapes gewoon in elke sexshop te koopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Ahh, dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een serieuze vraag.
Ik denk dat ze niet meer komenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Keyos het volgende:
[..]![]()
@NotGuilty
Denk dat de cijfers nog steeds kunnen komen, zie dat de herkansingen ook ergens in het begin van de avond zijn gepubliceerd.
Ik stel de vraag omdat er een treffende vergelijking bestaat tussen hoe we ooit tegen homofilie en nu tegen pedofilie aankijken. Lange tijd werden mensen die homofilie om welke reden dan ook verdedigde net zo raar aangekeken als nu met pedofilie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag laatst een programma en 40 jaar geleden (ofzo) waren die tapes gewoon in elke sexshop te koop
Bijne alle punten die je noemt zien op economische samenwerking (vooral veel infrastructuur). Daar is een Europese staat niet voor nodig en op dit gebied gebeurt al behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
ren normale treinen op elkaar aansluiten (oekraine heeft bijvoorbeeld ander spoor en er zijn verschillende spanningen in europa) en door 1 grote europese vervoerder en GRATIS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Bijne alle punten die je noemt zien op economische samenwerking (vooral veel infrastructuur). Daar is een Europese staat niet voor nodig en op dit gebied gebeurt al behoorlijk veel.
Een groot probleem bij de EU is het gebrek aan draagvlak, wat weer in grote mate gedetermineerd kan worden tot het democratisch tekort. De legitimitie van de organen van de EU zijn uiterst zwak en het burgerschap (sinds Lissabon 'naast het burgerschap van de lidstaat) krijgt daardoor niet echt vorm. We hebben een civil society nodig. Hiervoor is een Europese 'publieke ruimte' (publiek debat op Europees niveau en dan bedoel ik niet enkel op politiek niveau) nodig en die is er nauwelijks. Daarin is de taal wel degelijk een belangrijke barrière. Voorlopig zie ik Engels niet zomaar de taal van de EU worden, aangezien (1) op dit moment Frans de diplomatentaal is en vooral (2) de overige lidstaten hun eigen taal voorlopig niet op zullen geven. Dat hangt samen met identiteit en geschiedenis.Ja ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. frans is een kuttaal
2. engels is de wereldtaal
3. bilingual en dus niet je eigen taal opgeven. Kom op, nederlands is best een toffe taal hoor?
En daarom, oekraine hoort wel bij het europese land in 2100 vind ik
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
En dan ook nog met 35% stickerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
p.s. vers geperste vruchtensappen voor 1,29 bij AH, super fraai
Dat is natuurlijk waar. Ik ben wat dat betreft misschien ook wel een Euro-scepticus (niet omdat ik denk dat het niet goed of nuttig zou zijn, maar in de zin dat ik het niet verwacht). En je hebt wel gelijk, stranger things have happened, maar een Europese superstaat is nog echt een andere zaak. Kijk hoe veel moeite het nu kost om een internationaal verdrag op te stellen met een controversiële inhoud. Kijk hoe lang het kostte om een muntunie te bereiken, en hoe veel tegenstand daar tegen is. Om een superstaat te 'bouwen' is veel meer nodig dan wat er al bereikt is en kan worden, terwijl steeds meer landen steeds negatiever tegenover Europese macht staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:02 schreef Valid het volgende:
[..]
De grondwet kan gewijzigd worden, dat is geen ultieme beperking. Ik denk dat je -als je beperkingen zoekt- eerder uit komt bij burgerschap, identiteit en dat soort zaken. Ook die zijn overigens niet onoverkomelijk.
Kijk naar de geschiedenis. Hoe vaak zijn er al niet processen geweest die voor onmogelijk werden gehouden. Denk alleen al aan Frans-Duitse samenwerking, de twee aartsvijanden. Achteraf lijkt het allemaal logisch, maar het is erg anachronistisch om zo naar het verleden te kijken. We leven niet in the end of history. Het feit dat het vanuit het contemporaine perspectief moeilijk is om wetten te veranderen en referenda alles tegen zouden houden wil niet zeggen dat we in een status quo zijn beland die niet meer ingrijpend zal veranderen.
Ja wat moet je met die stickers trouwens.. die kan je niet scannenquote:
Precies wat ik net uiteenzettequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Bijne alle punten die je noemt zien op economische samenwerking (vooral veel infrastructuur). Daar is een Europese staat niet voor nodig en op dit gebied gebeurt al behoorlijk veel.
Een groot probleem bij de EU is het gebrek aan draagvlak, wat weer in grote mate gedetermineerd kan worden tot het democratisch tekort. De legitimitie van de organen van de EU zijn uiterst zwak en het burgerschap (sinds Lissabon 'naast het burgerschap van de lidstaat) krijgt daardoor niet echt vorm. We hebben een civil society nodig. Hiervoor is een Europese 'publieke ruimte' (publiek debat op Europees niveau en dan bedoel ik niet enkel op politiek niveau) nodig en die is er nauwelijks. Zie bijvoorbeeld de manier waarop de leden van het Europees parlement gekozen worden (het orgaan waarin de Europese burger gerepresenteerd zou zijn). Daarin is de taal wel degelijk een belangrijke barrière.
quote:Voorlopig zie ik Engels niet zomaar de taal van de EU worden, aangezien (1) op dit moment Frans de diplomatentaal is en vooral (2) de overige lidstaten hun eigen taal voorlopig niet op zullen geven. Dat hangt samen met identiteit en geschiedenis.Frans de diplomatentaal is valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste organisaties die ik ken voeren Engels en Frans samen en naast elkaar. Zelfs de organisaties die in een Franstalig gebied gevestigd zijn, zoals het EHRM.
Tevens zou ik niet zo veel aandacht aan Boterbartje besteden aangezien je standaard repliek krijgt in de vorm vanquote:![]()
En fransen zijn ook van die teringlijers dat ze in sport events altijd hun landgenoten voortrekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies wat ik net uiteenzette
[..]
Frans de diplomatentaal is valt wel mee toch?De meeste organisaties die ik ken voeren Engels en Frans samen en naast elkaar. Zelfs de organisaties die in een Franstalig gebied gevestigd zijn, zoals het EHRM.
Tevens zou ik niet zo veel aandacht aan Boterbartje besteden aangezien je standaard repliek krijgt in de vorm van
[..]
Met dat laatste bedoel je de EEG of zelfs de EGKS neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. Ik ben wat dat betreft misschien ook wel een Euro-scepticus (niet omdat ik denk dat het niet goed of nuttig zou zijn, maar in de zin dat ik het niet verwacht). En je hebt wel gelijk, stranger things have happened, maar een Europese superstaat is nog echt een andere zaak. Kijk hoe veel moeite het nu kost om een internationaal verdrag op te stellen met een controversiële inhoud. Kijk hoe lang het kostte om een muntunie te bereiken, en hoe veel tegenstand daar tegen is. Om een superstaat te 'bouwen' is veel meer nodig dan wat er al bereikt is en kan worden, terwijl steeds meer landen steeds negatiever tegenover Europese macht staan.
Ik verwacht gewoon niet dat het gaat gebeurenNiet nu, niet over vijftig jaar, niet over honderd jaar. In elk geval niet op vrijwillige basis.
Er is in feite te weinig noodzaak voor. Federale staten in de vorm die een Verenigd Europa zou kunnen worden (USA, Bondsrepubliek Duitsland) zijn gevormd door eeuwen gewoonte en/of uitgebreide oorlogen. Vereniging tegen een gemeenschappelijke vijand. In het huidige Europese klimaat is daar helemaal geen sprake van. En nu niet Indië of China noemen, ik heb het over een andere dan een economische bedreiging![]()
En bedenk, ten slotte, dat je niet de eerste bent die dit bedenkt. Bij lange na niet. En we zijn nauwelijks verder gekomen sinds de oprichting van de eerste Europese internationale organisatie.
Nou potverdriequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies wat ik net uiteenzetteBen het helemaal met je eens.
[..]
Frans de diplomatentaal is valt wel mee toch?De meeste organisaties die ik ken voeren Engels en Frans samen en naast elkaar. Zelfs de organisaties die in een Franstalig gebied gevestigd zijn, zoals het EHRM.
Tevens zou ik niet zo veel aandacht aan Boterbartje besteden aangezien je standaard repliek krijgt in de vorm van
[..]
ik vind tablets nog steeds nutteloze troep. Enige nut is angry birds op een groot scherm.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je dan voor; een tablet met metro interface en office. In een strakke magnesium legering behuizing met kickstand dunner dan een creditcard en toetsenbord als hoes.
www.surface.com
binnen enkele weken ook in Nederland verkrijgbaar (ik gok op begin/half februari)
[..]
Nou potverdrie
Interessante stukjes Valid. Thanks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoel je de EEG of zelfs de EGKS neem ik aan?
Ik ben uiteraard niet de enige die dit bedenkt. De 17e eeuwse Quakers, Kant, Coudenhove-Kalergi en velen andere gingen mij voor.
Let wel: dat ik dit u zo zeg betekent niet dat ik dit zelf ook vind en/of verwacht.Ik heb me er wel aardig in verdiept (zo ongeveer m'n hele studie geschiedenis gaat over Europese integratie), maar ik probeer enkel aan te geven dat het (zoals eigenlijk altijd) zo gecompliceerd is dat je er niet veel zinnigs over kunt zeggen en dat mensen die beweren te weten hoe het zal gaan zichzelf lachwekkend overschatten.
Totdat je een Surface RT hebt zoals ik, met Office dus OneNote. Lekker aantekeningen maken in college want je hebt namelijk ook een toetsenbord. Dus ipv laptop heb je een 600 grams klein tabletje waar je alles mee kan. En ook angry birdsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vind tablets nog steeds nutteloze troep. Enige nut is angry birds op een groot scherm.
Mijn cracktop is lichter, bovendien goedkoperquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Totdat je een Surface RT hebt zoals ik, met Office dus OneNote. Lekker aantekeningen maken in college want je hebt namelijk ook een toetsenbord. Dus ipv laptop heb je een 600 grams klein tabletje waar je alles mee kan. En ook angry birds
lichter dan 600 gram niet, dat is een MacBook Air niet eens?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn cracktop is lichter, bovendien goedkoper
Pedofilie en homofilie liggen ook relatief dicht bij elkaar. Bij allebei is sprake van een afwijking ten opzichte van de normale seksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik stel de vraag omdat er een treffende vergelijking bestaat tussen hoe we ooit tegen homofilie en nu tegen pedofilie aankijken. Lange tijd werden mensen die homofilie om welke reden dan ook verdedigde net zo raar aangekeken als nu met pedofilie.
Het idee lijkt soms dat pedofilie 'intrinsiek slecht' is en dat dat nature (i.t.t nurture). Een breder perspectief maakt echter duidelijk dat bijvoorbeeld bij de Romeinen (nog maar twee duizend jaar geleden) de rijkere mannen die het zich konden veroorloven een aantal kinderen hadden waarmee ze seks hadden. Nu zie je dat nog steeds bij verschillende stammen in bijvoorbeeld Nigeria. Ook onze walging t.o.v. pedofilie is dus cultureel bepaald en aangeleerd.
Wie weet hoe we hier over tweehonderd jaar tegenaan kijken. In 1800 had men ook niet geloofd dat we nu zo omgaan met vrouwen, gekleurde mensen en homo's. We weten het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er verschil echter tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Met pedofilie is in die strikte zin niets 'mis', het is alleen een seksuele voorkeur die maar weinig mensen hebben. Met pedoseksuelen, mensen die seks met kinderen hebben en of nastreven, is heel veel mis. Het is extreem schadelijk voor het kind, zowel emotioneel als fysiek. Pedoseksualiteit is wat mij betreft inderdaad intrinsiek slecht.
Bij homoseksualiteit is dat helemaal niet zo, dat levert op geen enkele manier schade op.
Om die reden denk ik niet dat je zo makkelijk de vergelijking kunt maken met de acceptatie van homofilie en pedofilie in de toekomst. Pedoseksualiteit gaat nóóit geaccepteerd worden, zeker nu er steeds meer onderzoek wordt gedaan naar de schadelijke gevolgen ervan. Daarmee hangt samen dat pedofielen (hoewel ze niets strafbaars doen) altijd een negatieve opinie zullen ondergaan. Ondanks dat die mening - want daar heb je gelijk in - cultureel aangeleerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEKKER BOEIEND MAAAAAN ALSOF IK DAT VERSCHIL VAN 1 KILLO NIET ZOU KUNNEN TILLENquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lichter dan 600 gram niet, dat is een MacBook Air niet eens?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pedofilie en homofilie liggen ook relatief dicht bij elkaar. Bij allebei is sprake van een afwijking ten opzichte van de normale seksuele voorkeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er verschil echter tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Met pedofilie is in die strikte zin niets 'mis', het is alleen een seksuele voorkeur die maar weinig mensen hebben. Met pedoseksuelen, mensen die seks met kinderen hebben en of nastreven, is heel veel mis. Het is extreem schadelijk voor het kind, zowel emotioneel als fysiek. Pedoseksualiteit is wat mij betreft inderdaad intrinsiek slecht.
Bij homoseksualiteit is dat helemaal niet zo, dat levert op geen enkele manier schade op.
Om die reden denk ik niet dat je zo makkelijk de vergelijking kunt maken met de acceptatie van homofilie en pedofilie in de toekomst. Pedoseksualiteit gaat nóóit geaccepteerd worden, zeker nu er steeds meer onderzoek wordt gedaan naar de schadelijke gevolgen ervan. Daarmee hangt samen dat pedofielen (hoewel ze niets strafbaars doen) altijd een negatieve opinie zullen ondergaan. Ondanks dat die mening - want daar heb je gelijk in - cultureel aangeleerd is.hartstikke waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND MAAAAAN ALSOF IK DAT VERSCHIL VAN 1 KILLO NIET ZOU KUNNEN TILLEN
Ja, hoewel ik me later bedacht dat het idee eigenlijk nog wel tot rond het begin van onze jaartelling teruggaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoel je de EEG of zelfs de EGKS neem ik aan?
Natuurlijk. Daarom zet ik er ook heel veel 'vind' en 'denk's bij. En de optie dat ik mijn eigen mening lachwekkend overschat sluit ik ook niet geheel uitquote:Ik ben uiteraard niet de enige die dit bedenkt. De 17e eeuwse Quakers, Kant, Coudenhove-Kalergi en velen andere gingen mij voor.
Let wel: dat ik dit u zo zeg betekent niet dat ik dit zelf ook vind en/of verwacht.Ik heb me er wel aardig in verdiept (zo ongeveer m'n hele studie geschiedenis gaat over Europese integratie), maar ik probeer enkel aan te geven dat het (zoals eigenlijk altijd) zo gecompliceerd is dat je er niet veel zinnigs over kunt zeggen en dat mensen die beweren te weten hoe het zal gaan zichzelf lachwekkend overschatten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pedofilie en homofilie liggen ook relatief dicht bij elkaar. Bij allebei is sprake van een afwijking ten opzichte van de normale seksuele voorkeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er verschil echter tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Met pedofilie is in die strikte zin niets 'mis', het is alleen een seksuele voorkeur die maar weinig mensen hebben. Met pedoseksuelen, mensen die seks met kinderen hebben en of nastreven, is heel veel mis. Het is extreem schadelijk voor het kind, zowel emotioneel als fysiek. Pedoseksualiteit is wat mij betreft inderdaad intrinsiek slecht.
Om die reden denk ik niet dat je zo makkelijk de vergelijking kunt maken met de acceptatie van homofilie en pedofilie in de toekomst. Pedoseksualiteit gaat nóóit geaccepteerd worden, zeker nu er steeds meer onderzoek wordt gedaan naar de schadelijke gevolgen ervan. Daarmee hangt samen dat pedofielen (hoewel ze niets strafbaars doen) altijd een negatieve opinie zullen ondergaan. Ondanks dat die mening - want daar heb je gelijk in - cultureel aangeleerd is.Je maakt terecht een onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Echter, bij verschillende volkeren (nu en in de geschiedenis) was het zoals ik aangaf goed gebruik dat gefortuneerde mannen een aantal had om af en toe seks mee te hebben: pedoseksualiteit dus. Dat werd geaccepteerd zoals wij man-vrouw seks accepteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet op zijn minst vermoeden dat de zeer schadelijke gevolgen voor de kinderen -die er in de context van onze samenleving ongetwijfeld zijn- niet als 'absoluut' moeten worden gezien. Je kunt je afvragen of die schade (die zich manifesteert op latere leeftijd) niet vooral het gevolg is van de ontdekking dat er iets met je is gebeurt wat absoluut niet geaccepteerd wordt en waar iedereen (het hele discours) zijn afschuw over uitspreekt. Ik ben er van overtuigt dat kinderen er geen/nauwelijks schadelijke effecten van zouden ondervinden als het in de hele structuur van het denken van onze maatschappij volstrekt normaal was.
Met andere woorden: juist het feit dat we met z'n alle vinden dat het verschrikkelijk is en dat kinderen er heel veel schade van ondervinden veroorzaakt/versterkt ironisch genoeg juist die schade. De opmerking van de eerste alinea van deze post ondersteunt dat: daar waar het volstrekt normaal was om seks met kinderen te hebben, waren de schadelijke gevolgen er niet.
De week breekt morgen pasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
Interessante onderwerpen wel, allebei. Breekt zo lekker de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |