Spotless z'n schuldquote:
Dat is toch wel een vereiste? Tenzij je het schakelprogramma hebt gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Valid het volgende:
Erik, je doet toch master fiscaal? Heb je ook een fiscale bachelor gedaan?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij met je verzonnen TT hebt geen recht van spreken meer Tchock.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maar één arrest verzonnen, en dat was een betere TT dan dit monster van jou
Jup, ik doe het gehele fiscale traject aan de UvA. Althans, heb gedaan. Op het inleveren van de scriptie na dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Valid het volgende:
Erik, je doet toch master fiscaal? Heb je ook een fiscale bachelor gedaan?
Ik testte jullie, wat is het nou voor onzin dat dat mij steeds tegengeworpen wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Deze is beter dan een verzonnen TT.
quote:
Had je hoge cijfers in je bachelor?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, ik doe het gehele fiscale traject aan de UvA. Althans, heb gedaan. Op het inleveren van de scriptie na dus.
Niet echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Had je hoge cijfers in je bachelor?
Ja dat werkt tot op zekere hoogtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De hele tijd als ik Staatsrecht tentamens doe, weet ik veel dingen wel, maar een aantal dingen echt niet. Werkt veel van deze tentamens maken?
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
De hele tijd als ik Staatsrecht tentamens doe, weet ik veel dingen wel, maar een aantal dingen echt niet. Werkt veel van deze tentamens maken?
Haha dat laatste doe ik altijd maar dat is niet heel effectief eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?
Nouja, redelijke cijfers dan. Maar echt goed: mwa.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat laatste doe ik altijd maar dat is niet heel effectief eigenlijk
Nouja, het is geen summa cum laude-wonderkindlijst. Maar om nou te zeggen dat ze niet goed zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, redelijke cijfers dan. Maar echt goed: mwa.
Ken jij z'n cijferlijst dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het is geen summa cum laude-wonderkindlijst. Maar om nou te zeggen dat ze niet goed zijnMisschien ligt mijn standaard te laag
Weet je wat pas hatelijk is, wanneer er oude tentamens inclusief de antwoorden op BB staan en ze de antwoorden direct onder de vraag hebben gezet. Moet je helemaal moeilijk gaan zitten doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeDat overkomt mij ook vaak. Dat je eigenlijk bij alles denkt OHJAA maar stiekem al het antwoord leest voor je serieus vijf minuten hebt nagedacht.
Been there, seen that.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Keyos het volgende:
Voor de mensen die trouwens geïnteresseerd zijn, het proces tegen Karadžić is live te volgen op de website van het ICTY.
Momenteel dat laatste. Misschien niet heel effectief, maar zo kan ik qua spreiding wel sneller meerdere tentamens maken wat wel weer efficiënt is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Maak je ze zonder antwoorden er bij helemaal om ze vervolgens streng na te kijken? Of maak je ze met de antwoorden er naast en controleer je heen en weer?
Maar dan is het antwoord op je eerdere post: nee. Helpt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Momenteel dat laatste. Misschien niet heel effectief, maar zo kan ik qua spreiding wel sneller meerdere tentamens maken wat wel weer efficiënt is.
Inderdaar Erik is ouder. Dus jij bent het broertje van Erik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. En abject, alsmede infaam.
Bij MC-tentamens is dat niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeDat overkomt mij ook vaak. Dat je eigenlijk bij alles denkt OHJAA maar stiekem al het antwoord leest voor je serieus vijf minuten hebt nagedacht.
Juist wel, want dan wek je de valse schijn dat je veel leert omdat je veel tentamens doorwerkt terwijl je eigenlijk niet zelf de antwoorden verzint.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij MC-tentamens is dat niet zo erg toch?
Oh, bedoel je dat je eerst zelf het antwoord moet verzinnen voordat je naar de opties gaat kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist wel, want dan wek je de valse schijn dat je veel leert omdat je veel tentamens doorwerkt terwijl je eigenlijk niet zelf de antwoorden verzint.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dat je eerst zelf het antwoord moet verzinnen voordat je naar de opties gaat kijken?
Netjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Monnet het volgende:
8 voor paper over piraterij bij Somalië, met complimenten voor mijn excellente Engels.
Dat zijn nou dingen die ik hier graag even kom vertellen.
Jullie cijfers worden gesmst?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Netjes.
Vind het trouwens ineffectief studeren als je in de tussentijd elk moment een sms binnen kan krijgen met een tentamencijfer, ben in een uur geen meter vooruit gekomen.
jij had toch een 7.9 gem ofzo?quote:
man, een half brood 1 euro, een pak worst , 60 cent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben ik denk ik net zo duur uit, en moet het ook nog zelf gaan beleggen
Most excellent, old chap !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Monnet het volgende:
8 voor paper over piraterij bij Somalië, met complimenten voor mijn excellente Engels.
Dat zijn nou dingen die ik hier graag even kom vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |