SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die 1e foto is trouwens echt mooi zeg.
En die jodenvlag natuurlijk ook maar dat spreekt voor zich
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijd![]()
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd danquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze was het leipst wat ik meegemaakt heb, tering hoeveel rook dat was..Heb nu nog last van mijn longen.
modjes mogen jou niet dus ga je maar daar melden als nsb'er ? kom op mattie joden onder elkaar moeten steunen niet gaan ratten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.
trouwens die foto van dat artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/nieuws/afc-ajax-feyenoord-2-0
Wie niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg geobsedeerd door mij he?
och god krijgen we die discussie weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef Usert het volgende:
Paar vraagjes:
Is er ergens een overzicht van de spelers in het eerste met daarbij de leeftijd waarop ze voor ajax zijn gaan spelen?
En vanaf wanneer kan je het eigen jeugd noemen?
En hoe zit het met bijv dat bedrag dat Ajax nu voor Sneijder heeft gehad, welke spelers komen daar uit het huidige eerste elftal straks voor in aanmerking?
em ik en tyron hadden juist dikke discussie gisterquote:
3 tonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
och god krijgen we die discussie weer?
Al moet ik trouwens zeggen dat ik naar dat laatste ook wel benieuwd ben.. Of we voor fischer en eriksen bijv dat ook telkens krijgen dan. Hoeveel hebben ze nu eigenlijk voor sneijder gehad dan? Niet zoveel zeker omdat t maar om 7,5 miljoen ging?
Sneijder was 3ton geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Al moet ik trouwens zeggen dat ik naar dat laatste ook wel benieuwd ben.. Of we voor fischer en eriksen bijv dat ook telkens krijgen dan. Hoeveel hebben ze nu eigenlijk voor sneijder gehad dan? Niet zoveel zeker omdat t maar om 7,5 miljoen ging?
quote:
quote:
ok. Nja toch leuk om weer bonus te krijgen. Al was t mooier geweest als ie voor 30 miljoen naar united was gegaan ofzoquote:
quote:"Sneijder terug naar Ajax, dat zou pas gek zijn"
Wesley Sneijder maakt op het juiste moment de overstap naar Turkije. Edward Sturing, assistent-trainer bij Gençlerbiligi, laat aan het Algemeen Dagblad weten dat het land financieel in bloei staat. Ook Ugur Yildirim vindt het niet zo gek dat Sneijder juist nu naar Galatasaray vertrekt.
"De grote clubs hebben steenrijke eigenaren", vertelt Sturing aan de krant. "Achter die steenrijke eigenaren staan dan weer enorme bedrijven. Die willen wel betalen, voetbal is hier namelijk 24 uur per dag op tv. En je moet bedenken: het is een gigantisch land. Al die inwoners kijken voetbal. Er zijn hier een stuk of elf Studio Voetballen. En dan ook nog elke dag."
Ugur Yildirim begrijpt dat de overstap van Sneijder naar Galatasaray in Nederland niet direct gezien wordt als een toptransfer. Maar de eenmalig Oranje-international benadrukt in het AD dat de keuze van Sneijder helemaal niet zo'n vreemde is. "Ik verzeker Nederland: Sneijder bij Galatasaray, dat is helemaal niet zo gek", zegt de oud-speler van onder meer sc Heerenveen.
De Turk ziet net als Sturing dat Turkije in opmars is. Het nieuwe geld maakt veel mogelijk. "Er voetballen hier Braziliaanse internationals zoals Felipe Melo. Nou, die kwam van Juventus, hoor. En ik weet: Sneijder zal niet de laatste grote ster zijn die er komt voetballen. Ik voorspel dat er meer naar Turkije gaan de komende jaren. Echt waar", stelt Yildirim in het dagblad.
Volgens Yildirim zal de intrede van sterspelers in de Süper Lig het niveau van de Turkse competitie alleen maar ten goede komen. "Het is geen Spanje of Engeland, natuurlijk. Maar toch zeker wel vlak daaronder. Beter dan Nederland in elk geval. Welke Nederlandse club zit er nog in de Champions League? Precies, niemand. En Galatasaray speelt straks de achtste finale tegen Schalke 04. Sneijder terug naar Ajax, dat zou pas gek zijn geweest."
http://www.voetbalprimeur(...)dat-zou-pas-gek-zijn
Ugur Yildrimquote:
Dude! Mijn ogen... Ga je d's en t's oefenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ugur Yildrim
Wereldkampioen vrije trappen nemen met als hoogtepunt een top seizoen bij AGOVV![]()
(ohja en die ene intenationale wedstrijd...Serieus what were we thinking?)
Zitten zoveel gaten in dat verhaal. Maar in 1 ding heeft hij gelijk: Wie (via illegaal) geld betaald bepaald.
Hahaha ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dude! Mijn ogen... Ga je d's en t's oefenen.
En ja, je hebt gelijk. Knaken maken de man.
Ik houd taalnazi-praktijken het liefst voor me (want het heeft vaak weinig zin, en wie ben ik om op internet de mensen Nederlandse les te geven), maar deze was... te erg...quote:
Ik ben normaal wat punctueler met m'n taalgebruik. Sowieso valt het wel mee wanneer je de rest van de Ajax topic's leestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik houd taalnazi-praktijken het liefst voor me (want het heeft vaak weinig zin, en wie ben ik om op internet de mensen Nederlandse les te geven), maar deze was... te erg...![]()
Gelukkig kan ik het loskoppelen van de inhoud. Als het tenminste leesbaar is.
hij heeft toch een goed seizoen bij Heerenveen gedraaid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ugur Yildrim
Wereldkampioen vrije trappen nemen met als hoogtepunt een top seizoen bij AGOVV![]()
(ohja en die ene intenationale wedstrijd...Serieus what were we thinking?)
Zitten zoveel gaten in dat verhaal. Maar in 1 ding heeft hij gelijk: Wie (via illegaal) geld betaalt bepaalt.
Nouri, Dekker, Walian, Vissers, Efmorfides, van Bruggen, Riedewald, Bruijn enzovoort. Mooie ploeg.quote:AEGON Future Cup tijdens Paasweekend
Ajax en hoofdsponsor AEGON organiseren van 30 maart tot en met 1 april (Paasweekend) de AEGON Future Cup. Het is de vierde keer dat Ajax tijdens het Paasweekend een internationaal jeugdtoernooi voor B-junioren houdt. Naast gastheer en titelverdediger Ajax heeft ook oud-winnaar Anderlecht inmiddels deelname toegezegd. De overige zes deelnemers worden binnenkort bekendgemaakt.
Net als voorgaande jaren duurt het toernooi drie dagen. De deelnemers worden in twee poules van vier ingedeeld. Alle wedstrijden worden op sportcomplex de Toekomst gespeeld. De tweede speeldag (op Eerste Paasdag) valt samen met de Eredivisiewedstrijd Ajax - NEC (16:30 uur).
De finalewedstrijden worden allemaal op Tweede Paasdag gespeeld.
Informatie over kaartverkoop, de overige deelnemers en het speelschema volgt binnenkort.
Wel ziek als je daar over nadenktquote:Iedereen weet dat er een schuifdak op de Arena is bevestigd. Altijd droog naar een concert of wedstrijd. Met de hoeveelheid stroom die nodig is om het dicht te schuiven kun je een middelgroot dorp een jaar lang voorzien van energie. Hypermodern en milieuvriendelijk allemaal.
Kut stadion ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
Kwam dit op Facebook tegen
[..]
Wel ziek als je daar over nadenkt
mal praten, kan ik ook wel zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is echt onzinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zeker een minuut of 10 na rust schat ik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat was het "sta op voor de kampioen" mooi zondag
Echt op zo'n moment dat de ploeg het even nodig had. Schitterend die wisselwerking tussen publiek en spelers.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zeker een minuut of 10 na rust schat ik?
Henk Spaan zowaar positief.quote:'Immers zou bij Almere City spelen'
Henk Spaan vindt het in zijn column in Het Parool logisch dat Ajax heeft gewonnen van Feyenoord. Dit omdat Christian Eriksen veel verder is dan 'schooljongen' Jordy Clasie. Siem de Jong zou veel beter zijn dan Graziano Pelle.
Tot slot nog Lex Immers. 'Die zou nooit in Ajax 1 spelen, maar bij satellietclub Almere City.'
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 17:36:21#Ajax strikt Tsjechisch talent Cerny Vaclav (15). De aanvaller tekent vandaag reageer retweet
waarom zou je er momenteel al wat over willen weten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:03 schreef PteV het volgende:
Nog niks over bekend![]()
Laatste nieuws was dit (vertaald uit het Servisch):
"It is, as far as bringing new football player, was a master plan in this transitional period, and the continued efforts in this regard, according to the words of the president of the club Ratko Butorovic, put point: - As things stand now, we are well filled in all places. No need to stockpiling players.
In other words, the eventual search for some other newbie alone can cause an individual's departure, but we remain firm in their determination to seek new players primarily in their own, youth team.
To whom exactly he meant when mentioning possible departures? - In the first place, the Abubakar Oumarua, Branislav Trajkovic and Daniel Meleg. I will wait for them to first February, and after that, who finds himself on the list of passengers to prepare in Antalya will be available to head the coaching staff Nebojsa Vignjevic the spring part of the season."
Carnavalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef MrStock het volgende:
Welke randdebiel heeft het verzonnen om 10-2 een wedstrijd te plannen![]()
![]()
Ik sta dan lamstraal krom, m.a.w. kan nie kijken.
KutKNVB, probeerden ze vroeger ook, bij de amateurs. Met carnaval wedstrijden inplannen in Brabant en Limburg... massaal afgelaste wedstrijden.
Naja, het scheelt dat Ajax moet tegen een Limburgse ploeg, dus die zijn dan gewoon zat....
Interesseert mij die debieltjesoptocht wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef MrStock het volgende:
Welke randdebiel heeft het verzonnen om 10-2 een wedstrijd te plannen![]()
![]()
Ik sta dan lamstraal krom, m.a.w. kan nie kijken.
KutKNVB, probeerden ze vroeger ook, bij de amateurs. Met carnaval wedstrijden inplannen in Brabant en Limburg... massaal afgelaste wedstrijden.
Naja, het scheelt dat Ajax moet tegen een Limburgse ploeg, dus die zijn dan gewoon zat....
Fuck dat kutcarnaval man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef MrStock het volgende:
Janken op iets wat je niet kent is gewoon triest. En nee, een keer aanwezig zijn telt niet als kennen, je moet er mee opgegroeid zijn.
Onder de rivieren wonen dat is pas triest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef MrStock het volgende:
Janken op iets wat je niet kent is gewoon triest. En nee, een keer aanwezig zijn telt niet als kennen, je moet er mee opgegroeid zijn.
Dat moet je allemaal zelf weten maar niet verbaasd zijn dat de normale wereld gewoon doorgaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef MrStock het volgende:
Omdat het al behoorlijk lang duurt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom zou je er momenteel al wat over willen weten?
ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onder de rivieren wonen dat is pas triest.
bron: http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Cerny-naar-Ajax.htmquote:Vaclav Cerny naar Ajax
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Vaclav Cerny. De jeugdspeler werd geboren op 17 oktober 1997 in Pribram, Tsjechië. De linksbenige buitenspeler is afkomstig van FK Pribram en zal vanaf 2014 deel gaan uitmaken van de jeugdopleiding van Ajax.
Zeker, was er in het begin van het seizoen niet zo gecharmeerd van, maar hij was echt goed zondagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef TJV het volgende:
Die vent wordt steeds belangrijker en beter, mooi man.
Past zich echt aan inderdaad, vind hem ook goed spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef TJV het volgende:
Die vent wordt steeds belangrijker en beter, mooi man.
linkje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef The_Groove het volgende:
Sulejmani op instagram op een parkeerplaats met buitenlandse kentekens. Weet niet wat het betekent maar er lijkt me dat er iets aan de gang is. Lets hope so!
Euh zit op telefoon dus dat gaat niet lukken. Plus het feit dat zn account op slot staat geloof ik.quote:
Aha, ik kijk wel even rond. Laatste tijd check ik al die instagrams van de spelers wel maar Sulejmani wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Euh zit op telefoon dus dat gaat niet lukken. Plus het feit dat zn account op slot staat geloof ik.
http://instagram.com/miralems/quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, ik kijk wel even rond. Laatste tijd check ik al die instagrams van de spelers wel maar Sulejmani wist ik niet.
quote:Football talent Černý to become a player for Ajax
Fifteen-year football player Václav Černý from Pribram, from 1 January 2014 will become famous player of Ajax Amsterdam. On Tuesday, the finalization of the requirements change, which is a year delay due to the regulation that may transgress until sixteen years. For the best Czech younger Teenager in 2012 is prepared to contract for three years. ČTK informing the player's agent David Nehoda.
Černý is one of the greatest talents of Czech football. For example, was an intern at Chelsea, Hamburg, Juventus and Ajax currently, with whom he participated in a summer tournament in Singapore. "In the end we decided to Ajax because of the excellent work with the youth. Getting into the Ajax academy is a great success," said Nehoda.
When making decisions could play a role in that internship at Ajax completed a Black father Václav, who coached him in puppy Pribram. "The philosophy of the club is the same for many years. Ajax wants to educate players who have the potential to play football at the highest level, according to the academy and the player chooses," said Cerny older.
Černý had to fall in ten matches Pribram seventeen 18 goals. In Pribram goes in the footsteps Dominik Masek, who last year at age sixteen he moved to Hamburg.
In Ajax so far worked only two footballers Czech Tomas Galásek and Zdenek Grygera. Both, however, the team came up in adulthood. Ajax in his academy brought players like Johan Cruyff, Marco van Basten, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf and Wesley Sneijder. Youths also receive quite a considerable space in the first team.
mag hij weer eens spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de zeeuw naar anderlecht op huurbasis.
Bewijst maar eens dat Nederland maar één grote topclub kent, dat is Ajax. Dan komt een hele tijd niets, dan PSV, vervolgens weer een tijd niets, dan komt FC Twente op de voet gevolgd door Feyenoord.quote:
Oh, financieel is PSV de topclub als we geen CL halen en aegon weggaat. Mits we een nieuwe goede sponsor/sponsoren vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bewijst maar eens dat Nederland maar één grote topclub kent, dat is Ajax. Dan komt een hele tijd niets, dan PSV, vervolgens weer een tijd niets, dan komt FC Twente op de voet gevolgd door Feyenoord.
PSV krijgt support (30 miljoen euro) van de gemeente Eindhoven, Feyenoord krijgt support (eveneens 30 miljoen) van filantroop Pim Blokland, voor een club als Feyenoord een beetje genant eigenlijk maar dat ter zijde. Ajax en FC Twente zijn de enige twee grote clubs die het volledig op eigen kracht doen, dus met sponsors, prijzengeld en transfers.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, financieel is PSV de topclub als we geen CL halen en aegon weggaat. Mits we een nieuwe goede sponsor/sponsoren vinden.
Mooie beelden. Prima gozer om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/De-wedstrijd-van-Christian-Poulsen.htm
Hijs matties met tobyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooie beelden. Prima gozer om erbij te hebben.
Die gebaartjes en het praten naar Pelle.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
Zoeken elkaar wel op ja. Ook nog even ruziemaken met die matige spits van Feyenoord.quote:
Niemand op twitter heeft het er nog over, post hier maar een pic wanneer je dat kan. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef The_Groove het volgende:
Als ik wist hoe ik mobiel een screenshot kan uploaden had ik het gedaan
Onzin, woon hier prima als niet-Limburger. Alleen carnaval is een reden om weg te vluchten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onder de rivieren wonen dat is pas triest.
Poulsen spreekt Italiaansquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die gebaartjes en het praten naar Pelle.
Hij heeft het bij Ajax duidelijk naar zijn zinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
Begrijp ik wel, met al die Deense ploeggenoten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft het bij Ajax duidelijk naar zijn zin
En terecht. Hij is een van de belangrijkste schakels bij Ajax. Vanaf het begin al gevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef Burrito het volgende:
Poulsen kreeg heel veel kritiek in het begin. Dat is nu ook wel weggeebt.
Dat ook inderdaad. Maar ook gewoon zijn mentaliteit. Hij had ook poen kunnen gaan scheppen in Turkije. Hij kiest hij voor het voetbal. Al die jonge Deense gassis hebben ook veel aan hem. Bekende speler in Denemarken zelf, Europese subtop geweest. Jarenlang onbetwist basisspeler van het nationale elftal. Echte mentorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, met al die Deense ploeggenoten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Heb echt heel veel zin in de EL trouwens.
Goed bezig!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook!
Pak met zes collegas de bus van hier naar Boekarest en dan proberen we van het thuisvak in het uitvak te geraken. Komt vast wel goed
Hoe vaker Ajax te zien is, des te beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Tjacka het volgende:
Heb echt heel veel zin in de EL trouwens.
Wat ik wel jammer vind is dat die K EL op donderdag isquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe vaker Ajax te zien is, des te beter. Mits de tegenstander van een redelijk niveau is natuurlijk, maar ik neem aan dat Steaua Boekarest wel een aardige tegenstander is, hoewel ik eigenlijk niets weet van die ploeg.
Ik hoop dat ze door komen en pak dan Chelsea/Sparta uit hoop ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook!
Pak met zes collegas de bus van hier naar Boekarest en dan proberen we van het thuisvak in het uitvak te geraken. Komt vast wel goed
De EL zal waarschijnlijk wel wat punten gaan kosten in de eredivisie inderdaad. Gelukkig heeft Ajax een vrij brede selectie, dus ik hoop dat Frank gaat rouleren. Spelers als Serero, Sigthorsson, Lukoki, Veltman en misschien zelfs Andersen zou je in de basis kunnen zetten in de EL.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is dat die K EL op donderdag is
Want? Je wil zo ver mogelijk in de EL komen volgens mij. Liever gewoon sterkste opstelling daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De EL zal waarschijnlijk wel wat punten gaan kosten in de eredivisie inderdaad. Gelukkig heeft Ajax een vrij brede selectie, dus ik hoop dat Frank gaat rouleren. Spelers als Serero, Sigthorsson, Lukoki, Veltman en misschien zelfs Andersen zou je in de basis kunnen zetten in de EL.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand op twitter heeft het er nog over, post hier maar een pic wanneer je dat kan. Alvast bedankt.
Deze spelers zijn niet veel slechter dan de basisspelers op de posities waar zij spelen vind ik en de belasting voor de basisspelers is minder. Ook een goede ervaring voor die spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Want? Je wil zo ver mogelijk in de EL komen volgens mij. Liever gewoon sterkste opstelling daar.
Wie is dat? Stankovic wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dit die man zijn?
Wisselsspelers ervaring op laten doen vind ik zo'n PSV actie, gelukkig neemt Ajax dat toernooi gewoon serieus en proberen ze zover mogelijk te komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze spelers zijn niet veel slechter dan de basisspelers op de posities waar zij spelen vind ik en de belasting voor de basisspelers is minder. Ook een goede ervaring voor die spelers.
Ik verspreid je pic even voor wat commotie.quote:
Waar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wisselsspelers ervaring op laten doen vind ik zo'n PSV actie, gelukkig neemt Ajax dat toernooi gewoon serieus en proberen ze zover mogelijk te komen.
Ik zie dat de Boer niet doen, die spaart Fischer dan wel tegen Willem II of ADO.
[..]
Ik verspreid je pic even voor wat commotie.![]()
Zijn wel wat mogelijkheden om in de competitie een enkele speler te sparen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De EL zal waarschijnlijk wel wat punten gaan kosten in de eredivisie inderdaad. Gelukkig heeft Ajax een vrij brede selectie, dus ik hoop dat Frank gaat rouleren. Spelers als Serero, Sigthorsson, Lukoki, Veltman en misschien zelfs Andersen zou je in de basis kunnen zetten in de EL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zijn wel wat mogelijkheden om in de competitie een enkele speler te sparen...
10/2 Ajax - Roda JC
14/2 Ajax - Steaua Boekarest
17/2 RKC Waalwijk - Ajax
21/2 Steaua Boekarest - Ajax
24/2 Ajax - ADO Den Haag
27-2 KNVB Beker
02/3 Twente - Ajax
07/3 Europa League
10/3 Ajax - Zwolle
14/3 Europa League
17/3 AZ - Ajax
31/3 Ajax - NEC
04/4 Europa League
07/4 Ajax - Heracles - Almelo
11/4 Europa League
14/4 PSV - Ajax
19/4 Ajax - Heerenveen
25/4 Europa League
27/4 NAC - Ajax
02/5 Europa League
05/5 Ajax - Willem II
09/5 KNVB Bekerfinale
12/5 FC Groningen - Ajax
15/5 Europa League-finaleIk zeg eerst winnen, dan verliezen tegen Vitesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 zure daagjes doorstaan maar wel 2 zware dobbers mislopen. Thuis aan je stand verplicht alles te winnen.
Heb je nog 4 zware uitwedstrijden (twe, psv, az, gro) waar je 12 punten kan laten liggen. Schaal onderweg naar Damsko.
Sja, voor een 18jarige een bak geld, maar die kan zo het 3 dubbele krijgen in het buitenlandquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef tammepiet het volgende:
Fischer contractvoorstel t/m zomer 2016 gehad. 700.000 euro per jaar.
Moet je hem dus uiterlijk winter 2014 alweer verkopen.
WK 2014 het verkoopmoment. Dat gezegd hebbende ook de ideale kans voor Toby en Eriksen om transfervrij een club uit te zoeken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, voor een 18jarige een bak geld, maar die kan zo het 3 dubbele krijgen in het buitenland.
Zomer 2015 kan ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef tammepiet het volgende:
Is hij goed?quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:53 schreef tammepiet het volgende:
Ajax wil deze CM Oğuzhan Özyakup (AZ, Arsenal, Besiktas) terug naar Nederland halen.
6 miljoen wil Overmars lappen. Maher dus gepasseerd, logisch.
[ afbeelding ]
Dat is dus te vroeg. Eriksen en Fischer moeten we gewoon tot hun 24e vasthouden en dan nog niet transfervrij laten gaan net zoals Anita/Vertonghen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef tammepiet het volgende:
Nee. Veel te duur voor zo'n speler. Kan er helemaal niets van. Kutbeleid. Weg met Overmars.quote:
Moet een speler ook wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is dus te vroeg. Eriksen en Fischer moeten we gewoon tot hun 24e vasthouden en dan nog niet transfervrij laten gaan net zoals Anita/Vertonghen.
En de werkelijkheid is, en het is natuurlijk uit hun standpunt gezien ook niet zo gek, dat jonge spelers makkelijk voor veel meer geld kiezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet een speler ook wel willen natuurlijk
Dat is idd bij deze twee (top)talenten erg lastig, maar een middenweg (22 jaar) zou toch al beter zijn dan waar we het nu over hebben (20 jaar).quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet een speler ook wel willen natuurlijk
Ben het wel met je eens, vind Eriksen ook nog niet goed/constant genoeg om de stap te maken naar de top, maar het gaat er om wat hij zelf vindt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is idd bij deze twee (top)talenten erg lastig, maar een middenweg (22 jaar) zou toch al beter zijn dan waar we het nu over hebben (20 jaar).
Zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Veel te duur voor zo'n speler. Kan er helemaal niets van. Kutbeleid. Weg met Overmars.
Zullen we Eriksen voor de verandering eens lekker vergelijken met Fischer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Tyron het volgende:
Laten we het voor de verandering eens over Eriksen hebben.
En dan voorbeelden van Messi/Iniesta etc erbij halen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zullen we Eriksen voor de verandering eens lekker vergelijken met Fischer?
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax 6 miljoen wil betalen voor een speler die 8 officiële wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:53 schreef tammepiet het volgende:
Ajax wil deze CM Oğuzhan Özyakup (AZ, Arsenal, Besiktas) terug naar Nederland halen.
6 miljoen wil Overmars lappen. Maher dus gepasseerd, logisch.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax 6 miljoen wil betalen voor een speler die 8 officiële wedstrijden heeft gespeeld.
Fischer is duidelijk beter dan Eriksen. Eriksen miste namelijk een kans tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan voorbeelden van Messi/Iniesta etc erbij halen!
Niet zo snel aangevallen voelen hoorquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet zo snel aangevallen voelen hoor.
Fischer ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fischer is duidelijk beter dan Eriksen. Eriksen miste namelijk een kans tegen Feyenoord.
Ik denk idd dat Fischer een stuk beter is dan Fischerquote:
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Fischer een stuk beter is dan Fischer.
*dan Eriksenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dan Fischer, kan je niet lezen?quote:
Ik doelde op een gemiste kans tegen feyenoord he, dat weet je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ist_naar_Ajax__.htmlquote:Meleg verhuist naar Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Dejan Meleg (18) verhuist definitief naar Ajax. De Amsterdamse club ontving gisteren eindelijk de benodigde papieren van zijn club FK Vojvodina en maakt het afgesproken bedrag over. De aanvaller, die volgende week naar Nederland komt, tekent dan zijn contract voor 3,5 jaar.
Telesport meldde in april 2012 al dat Ajax tijdens een trainingsstage overtuigd was geraakt van de kwaliteiten van de linkspoot en in november dat er mondeling overeenstemming was met de speler én zijn club Vojvodina. Bij het opstellen van de contracten kwamen de Serviërs met aanvullende eisen, waaraan Ajax geen gehoor wenste te geven.Onder dreiging van een FIFA-zaak koos Vojvodina nu alsnog eieren voor zijn geld. Met de overgang is een bedrag van circa 500.000 euro gemoeid.
Zo, dat duurde even zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ist_naar_Ajax__.html
Schaken zit er wel bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Vermeer, Blind en Van Rhijn in de selectie van Oranje. Ik kan maar niet begrijpen dat Siem zo genegeerd wordt.
Sja, als wat? Spits? Middenvelder? Daar heeft van Gaal veel betere keuzes voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Vermeer, Blind en Van Rhijn in de selectie van Oranje. Ik kan maar niet begrijpen dat Siem zo genegeerd wordt.
Ik denk dat Siem beter is dan Kuijt, maargoed ik kan er ook niet rouwig om zijn verder. Het Nederlands elftal stelt wel bijzonder weinig meer voor. Het is eigenlijk een veredeld Feyenoord + van Persie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als wat? Spits? Middenvelder? Daar heeft van Gaal veel betere keuzes voor.
ja, wel beter dan Kuyt, iedereen is beter dan Kuytquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat Siem beter is dan Kuijt, maargoed ik kan er ook niet rouwig om zijn verder. Het Nederlands elftal stelt wel bijzonder weinig meer voor. Het is eigenlijk een veredeld Feyenoord + van Persie.
Salaris wordt verviervoudigd lees ik. Sappig!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef tammepiet het volgende:
Middenvelder. Dat is grote armoe nu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als wat? Spits? Middenvelder? Daar heeft van Gaal veel betere keuzes voor.
Van spelen tegen het Italiaanse nationale elftal wordt hij alleen maar beter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef tammepiet het volgende:
Kan er niet rouwend om zijn. Zwaar genoeg programma na de winter.
Is toch heerlijk als je captain dan bij je groep blijft?
Sowieso Oranje
Ik neem aan dat van Gaal ook naar de toekomst kijkt. Van Ginkel is op dit moment nog niet beter dan de Jong, maar heeft iets meer talent denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Middenvelder. Dat is grote armoe nu.
De Jong had ertussen gemogen van mij. Van Gaal is wel een beetje vreemd bezig. Waarom al die Feyenoorders selecteren? Het is niet meer nodig om die gasten uit te putten, Louis, ze zijn al weer titelkandidaat-af..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van spelen tegen het Italiaanse nationale elftal wordt hij alleen maar beter.
En ik vind dat Oranjealtijd zo triest
.
mwah, die 3 puntjes achter ons, is wel weer erg opportunistischquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De Jong had ertussen gemogen van mij. Van Gaal is wel een beetje vreemd bezig. Waarom al die Feyenoorders selecteren? Het is niet meer nodig om die gasten uit te putten, Louis, ze zijn titelkandidaat-af..
Dus goed dat Louis dit nog even regelt? Keihard trainen en die gasten met 3 blessures terug sturen naar de Kuip?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, die 3 puntjes achter ons, is wel weer erg opportunistisch.
Waarom was hij er zondag dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Smoofie het volgende:
Louis moet niets meer hebben van Ajax
Serieus wist niet tegen dat ze tegen italië moesten. Zo zie je maar hoe weinig het met interesseert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van spelen tegen het Italiaanse nationale elftal wordt hij alleen maar beter.
En ik vind dat Oranjealtijd zo triest
.
ja, en te poseren voor zijn muurschildering etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Om te zien hoe goed Schaken en Mathijsen waren.
Had die dikke geen 5 jaar contract?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef Smoofie het volgende:
Waarom contracteert AJax iedereen voor 3 of 3,5 jaar. Waarom niet meteen 5 .
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had die dikke geen 5 jaar contract?
Daar worden spelers dik en lui van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je precies waarom het onzin is om zulke lange contracten te geven.
Dus, het is beter om Vischer een 3 jarig contract te geven ipv 5 met zijn leeftijd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je precies waarom het onzin is om zulke lange contracten te geven.
Is Fischer niet gewoon op zijn 17de aangetrokken waardoor hij geen contract langer dan 3 jaar aan mocht gaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus, het is beter om Vischer een 3 jarig contract te geven ipv 5 met zijn leeftijd?
Daarom verlengen ze nu hé?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Fischer niet gewoon op zijn 17de aangetrokken waardoor hij geen contract langer dan 3 jaar aan mocht gaan?
Oh, nu is het weer een 3 jarig. Dat kan enkel aan Fischer en zijn zaakwaarnemer liggen denk ik.quote:
Feyenoord speelde ook, maar ik geloof er voor de rest niet in.quote:
Engelaar en Manolev praktijken..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef Smoofie het volgende:
Waarom contracteert AJax iedereen voor 3 of 3,5 jaar. Waarom niet meteen 5 .
Je weet niet wat er nog kan gebeuren met zo'n speler. Sulejmani was ook een mega talent en zou er zeker komen, kreeg een te lang contract en je ziet wat daar van is gekomen. Gewoon slim van het bestuur om geen 5 jarige contracten te geven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus, het is beter om Vischer een 3 jarig contract te geven ipv 5 met zijn leeftijd?
quote:
Volgens mij was Manolev een gelichte optie, en werd Engelaar als routinier op leeftijd tegen een topsalaris gecontracteerd.quote:
Sulejmani had Ajax 18 miljoen gekost, natuurlijk laat je hem dan een 5 jarig contract ondertekenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet niet wat er nog kan gebeuren met zo'n speler. Sulejmani was ook een mega talent en zou er zeker komen, kreeg een te lang contract en je ziet wat daar van is gekomen. Gewoon slim van het bestuur om geen 5 jarige contracten te geven.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef tammepiet het volgende:
Overgang Meleg bevestigd door ajax.nl
Verlengen dat contract van Marc. 5 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marc Netto, overal stug blijven en toch alles binnen hengelen.
Ajax moet lichtingen overbruggen. Uit de huidige A1 en A2 komt vrijwel niks door.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef CaasS het volgende:
Vinden jullie het niet overdreven worden? Het binnenhalen van al die talenten? Ik bedoel Fisscher en Eriksen binnenhalen ok, begrijpelijk. Daar zat heel Europa achteraan. Maar dit gaat Arsenal achterna. Gewoon overal talenten vandaan halen en dan hopen dat er een paar goede tussen zitten.
Zo'n Van Kessel die vorig jaar is overgenomen van AZ dacht ik, gaat nu alweer naar Almere City....
Soms zit er wel eens een miskoop tussen. Maar liever dit dan Sulejmani of Cvitanich-taferelen. Een club als PSV of Twente koopt alles voor de hoofdprijs en ook dat valt wel eens tegen (Mertens, Castaignos, Wijaldum, etc).quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef CaasS het volgende:
Vinden jullie het niet overdreven worden? Het binnenhalen van al die talenten? Ik bedoel Fisscher en Eriksen binnenhalen ok, begrijpelijk. Daar zat heel Europa achteraan. Maar dit gaat Arsenal achterna. Gewoon overal talenten vandaan halen en dan hopen dat er een paar goede tussen zitten.
Zo'n Van Kessel die vorig jaar is overgenomen van AZ dacht ik, gaat nu alweer naar Almere City....
En Ronald de Boer en Boskamp zeggen steeds dat het niet te geloven is hoeveel talenten er zijn. Of heeft die het dan over -16?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax moet lichtingen overbruggen. Uit de huidige A1 en A2 komt vrijwel niks door.
De B1 en C1 zijn veel talentvoller bij Ajax ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En Ronald de Boer en Boskamp zeggen steeds dat het niet te geloven is hoeveel talenten er zijn. Of heeft die het dan over -16?
Ik hoop dat dat het is, dus puur ter overbrugging en in de toekomst aanvullen met alleen toptalent (bv Fisscher en Eriksen) want dit vind ik persoonlijk niks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax moet lichtingen overbruggen. Uit de huidige A1 en A2 komt vrijwel niks door.
Waarom is Fischer een toptalent en Meleg niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is dan puur ter overbrugging en in de toekomst aanvullen met alleen toptalent (bv Fisscher en Eriksen) want dit vind ik persoonlijk niks.
Omdat, voor zover ik weet half Europa achter Fischer aanzat en dat bij Meleg niet het geval is. Maar het gaat me meer om het idee. Af en toe 1 ok, maar dit is nummer 10 al ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom is Fischer een toptalent en Meleg niet?
Mwah, het zijn goedkope spelers en als er 1tje doorbreekt heb je al het geld 20x terug verdiend binnen 5 jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat, voor zover ik weet half Europa achter Fischer aanzat en dat bij Meleg niet het geval is. Maar het gaat me meer om het idee. Af en toe 1 ok, maar dit is nummer 10 al ofzo.
Liever alleen maar eigen jeugd dan Arsenal gaan kopiëren.
Meleg is ook een groot talent en hij wou alleen naar Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is, dus puur ter overbrugging en in de toekomst aanvullen met alleen toptalent (bv Fisscher en Eriksen) want dit vind ik persoonlijk niks.
Als je dat van Fischer gelooft dan denk ik dat je dit over Meleg ook wel gelooft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat, voor zover ik weet half Europa achter Fischer aanzat en dat bij Meleg niet het geval is. Maar het gaat me meer om het idee. Af en toe 1 ok, maar dit is nummer 10 al ofzo.
Liever alleen maar eigen jeugd dan Arsenal gaan kopiëren.
Ik heb liever dat ze zelf opleiden dan dat ze ala Arsenal hun jeugd volgooien met talenten die overal vandaan zijn gehaald in de hoop dat 1 of 2 het halen, that's all.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je dat van Fischer gelooft dan denk ik dat je dit over Meleg ook wel gelooft?
[ afbeelding ]
Boccara, Andersen, Boilesen, Fischer, Eriksen en Meleg. Stuk voor stuk toptalenten, hoe goed ze uiteindelijk worden is afwachten.
Cerny die gister in het nieuws was is van 1997, 3 a 4 lichtingen later dus. Ik zie het probleem niet.
Op ajax.netwerk was deze discussie ook al. De jeugd van Ajax zit helemaal niet vol met talenten die overal vandaan komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zelf opleiden dan dat ze ala Arsenal hun jeugd volgooien met talenten die overal vandaan zijn gehaald in de hoop dat 1 of 2 het halen, that's all.
Zoveel buitenlanders zitten er niet in de jeugd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zelf opleiden dan dat ze ala Arsenal hun jeugd volgooien met talenten die overal vandaan zijn gehaald in de hoop dat 1 of 2 het halen, that's all.
Edit; bij Feyenoord doen ze dit helemaal niet, ander uiterste (waarschijnlijk willen die talenten sowieso niet naar Ajax:p) maar ik heb liever dat ze daarna streven. Vind het gewoon wat veel worden.
1. Met Cerny in 2014 erbij 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel buitenlanders zitten er niet in de jeugd.
AEGON Future Cup kijken aankomend paasweekend, ik denk dat het net zoals vorig jaar op Eredivisie Live is. Daar lopen Van der Vaartjes rond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef CaasS het volgende:
Ok nja, wachten op de B jeugd dan maar. Hopen dat daar wat tussen zit en dat ze de kans krijgen met die aangetrokken jeugdspelers. Ik snap het idee ook wel (jeugd naar hoger plan trekken door aan te vullen me toptalent uit buitenland), maar heb liever V. D. Vaartjes enz.
We gaan het zien de komende jaren.
Parkeren jullie hem wel zo ver mogelijk bij de BK vandaan?quote:
Serieus? Noem eens wat namen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AEGON Future Cup kijken aankomend paasweekend, ik denk dat het net zoals vorig jaar op Eredivisie Live is. Daar lopen Van der Vaartjes rond.
Volgens mij 300.000, dus dat is best aardig. En ik bedoelde het niet als discussie, maar meer als hoeveel kan het ons opleveren in de toekomst?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Overigens is de overstap van Van Kessel helemaal niet omdat ie niet goed genoeg is hoor. Hij deed t gewoon prima bij jong Ajax en wordt nu uitgeleend zodat ie zich daar verder kan ontwikkelen. Hoort allemaal bij de geďntensiveerde samenwerking met Almere.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef CaasS het volgende:
Deed hij in december ook al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef Catch22- het volgende:
Boilesen doet weer mee aan de groepstraining.
Voor Valentijnsdag zit hij weer bij de fysio
Ja. Zelfde situatie als Boccara en Andersen. Die komen er vanzelf bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef wieisboos het volgende:
Bij welk elftal sluit Meleg aan? Jong Ajax eerst?
Als het goed is traint die weer volop mee, of staat dat snel te gebeuren... hij zou namelijk binnenkort minuten gaan maken bij Jong Ajax, dat doen ze niet als hij niet wedstrijdfit is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef Catch22- het volgende:
Boilesen doet weer mee aan de groepstraining.
Voor Valentijnsdag zit hij weer bij de fysio
quote:
volgens mij nu pas bij het eerstetwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:39:08Boilesen maakt rentree bij groepstraining. http://t.co/cLcLG5xP #ajax http://t.co/clOAxVbG reageer retweet
Aha, zag het net ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]volgens mij nu pas bij het eerstetwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:39:08Boilesen maakt rentree bij groepstraining. http://t.co/cLcLG5xP #ajax http://t.co/clOAxVbG reageer retweet
quote:Eyong Enoh heeft de mogelijkheid Ajax na vierenhalf jaar achter zich te laten. De controlerende middenvelder is zijn basisplaats kwijt en volgens zaakwaarnemer Stephan Braendli kan hij elders aan de slag. “Er zijn momenteel een aantal clubs die Enoh graag zouden willen contracteren”, vertelt hij aan Ajax Showtime.
Enoh, goed voor 149 wedstrijden in het shirt van Ajax, kan onder meer aan de slag in Rusland en Oekraďne. “We hebben op dit moment ook lichte interesse van enkele Engelse clubs”, voegt Braendli daaraan toe. De Kameroener is uit beeld geraakt bij coach Frank de Boer, die normaliter een beroep doet op zomeraanwinst Christian Poulsen. Ook Lasse Schöne geniet de voorkeur.
De 27-voudig international staat evenwel niet bijzonder welwillend tegenover een vertrek. “In de nabije toekomst is Enoh niet van plan om een transfer te maken. Hij is gelukkig bij Ajax”, aldus Braendli. Het contract van de 26-jarige Afrikaan loopt nog 2,5 jaar door.
Waar blijft Boccara dan? Tot nu toe heeft hij De Boer kennelijk nog niet voldoende overtuigd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2,5 jaar nog, de fuck.![]()
Enoh mag weg.
Boccara is een keer zonder toestemming naar Parijs gegaan en dat is niet goed gevallenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar blijft Boccara dan? Tot nu toe heeft hij De Boer kennelijk nog niet voldoende overtuigd.
die zal wel met de dood bedreigd worden dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef Capi het volgende:
[..]
Zullen de Feyenoorders met schuim op de bek niet zo leuk vinden denk ik
Dat hoor ik nu al maanden, maar je kunt Enoh wel doodleuk wegdoen maar je hebt wel een alternatief nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boccara is een keer zonder toestemming naar Parijs gegaan en dat is niet goed gevallen
Nope, Bas zal waarschijnlijk ME-begeleiding nodig hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef Capi het volgende:
[..]
Zullen de Feyenoorders met schuim op de bek niet zo leuk vinden denk ik
Dan brengen ze hem of Sporkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu al maanden, maar je kunt Enoh wel doodleuk wegdoen maar je hebt wel een alternatief nodig.
Sinds Enoh terug is heeft hij inderdaad geen kans gekregen ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar blijft Boccara dan? Tot nu toe heeft hij De Boer kennelijk nog niet voldoende overtuigd.
Dat heeft toch een reden lijkt mij? Talent alleen is niet voldoende.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds Enoh terug is heeft hij inderdaad geen kans gekregen ja.
Door Enoh dus, er is geen plek in de wedstrijd selectie.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef Seam het volgende:
Boccara speelt ook vaker verschillende posities, misschien zijn ze toch niet zo zeker van zijn verdedigende kwaliteiten.
Ik denk dat je volgend seizoen prima met Poulsen en Boccara kan spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft toch een reden lijkt mij? Talent alleen is niet voldoende.
Sporksklede moet je ook niet vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Verdedigend is hij perfect. Hij speelde wel eens op rechtshalf om voetballend beter te worden.
[..]
Ik denk dat je volgend seizoen prima met Poulsen en Boccara kan spelen.
Ben amsterdammer sinds Vertonghen ons schandaliseerdequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef tammepiet het volgende:
De naam Bas Vos zal ongetwijfeld weer één of andere code-taal zijn.
Ik denk dat die het aflegt tegen Boccara.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sporksklede moet je ook niet vergeten
Zou ik toch maar niet te snel zeggen was toch een van de betere spelers in de jeugd vorig jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat die het aflegt tegen Boccara.
Dankje. Wilde alleen even kijken of jullie ook zo achterlijk snel geagiteerd reageren als die boeren.quote:
Enoh is een geweldig mens maar echt een waardeloze voetballer. Je kan echt niet meer met Enoh op verdedigende middenvelder gaan spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:40 schreef Syntix het volgende:
Enoh moeten ze gewoon een andere baan aanbieden bij Ajax. Mentalcoach of zo
Daarom een andere functie. Qua persoon is hij geweldig en qua mentaliteit kan de hele selectie nog wel wat van hem leren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh is een geweldig mens maar echt een waardeloze voetballer. Je kan echt niet meer met Enoh op verdedigende middenvelder gaan spelen.
Ben je nou serieus ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daarom een andere functie. Qua persoon is hij geweldig en qua mentaliteit kan de hele selectie nog wel wat van hem leren.
Joh, niets is te gek in dit topic de laatste tijd...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je nou serieus ja?Gaan we Enoh op zijn 26e vragen of hij wil stoppen met voetbal?
Zou toch geniaal zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je nou serieus ja?Gaan we Enoh op zijn 26e vragen of hij wil stoppen met voetbal?
Ja en zit ondertussen elk talent in de weg. Gezien de afgelopen transferperiode kan ik mij niet voorstellen dat ze Enoh perse willen houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ach, Enoh blijft gewoon nog 4 jaar, pakt zo'n twintig duels per seizoen mee, voornamelijk als invaller, sluit dan zijn carričre af bij Capetown en keert terug voor een rolletje op de toekomst.
We hoeven niet alleen maar iele Deense mannetjes in Ajax 1.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en zit ondertussen elk talent in de weg. Gezien de afgelopen transferperiode kan ik mij niet voorstellen dat ze Enoh perse willen houden.
Daarom hebben we Boccara. Enoh is ook geen fysiek beest met zijn 1.70 m.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We hoeven niet alleen maar iele Deense mannetjes in Ajax 1.
Zet jij Enoh maar eens van de bal af.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarom hebben we Boccara. Enoh is ook geen fysiek beest met zijn 1.70 m.
Als hij een verbeterde versie van Enoh blijkt dan is Enoh niet meer nodig uiteraard, maar die jongen heeft nog geen 90 min in het eerste gespeeld...quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarom hebben we Boccara. Enoh is ook geen fysiek beest met zijn 1.70 m.
Mij lukt dat wel, ik ben 2.03 m.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Zet jij Enoh maar eens van de bal af.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
We hoeven niet alleen maar iele Deense mannetjes in Ajax 1.
Kijk de huilebalkjes eens van het veld lopen in ehv na 10-0 pakkie of een jankende kuyt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:06 schreef De_Pel het volgende:
dafug krijgen we nou op Elf
[ afbeelding ]
En De Boer maar volhouden dat homos niet voetballen wegens een verstoorde motoriek
Ja want een beetje beleving bij je beroep is vrijwel hetzelfde als 2 nichten die hun muilzeem niet binnen kunnen houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:10 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Kijk de huilebalkjes eens van het veld lopen in ehv na 10-0 pakkie of een jankende kuyt.
Ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is en prettige bijkomstigheid van Poulsen is zijn kracht in de kopduelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Catch22- het volgende:
enoh voetbalt steeds beter en als je zijn stats bekijkt dan zie je dat hij niet vaak kaarten pakt
Boilesen is linksbenig dus de plek van Alderweireld is niet voor hem, ze hebben niet voor niets Blind nog niet verlengdquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd op welk niveau Boilessen terug komt. Hij zal sowieso tot aan het eind van het seizoen geen basisspeler worden. Volgend seizoen op de plek van Alderweireld ?
Alhoewel Veltman er ook dicht tegenaan zit (en Frank erg gecharmeerd is van hem).
Is eigenlijk wel een must dat Alderweireld vertrekt. Met Veltman, Boilessen en Denswill staan ze te springen om de stap te maken.
Blind maakt grote sprongen dit seizoen en is de meest stabiele Ajacied momenteel. Zou het totaal niet begrijpen als ze niet willen verlengen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boilesen is linksbenig dus de plek van Alderweireld is niet voor hem, ze hebben niet voor niets Blind nog niet verlengd
Echt bijna onmogelijk kan ik je vertellen. Er is in de binnenstad een irish pub, daar heb je grootste kans.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef dimmak het volgende:
Zou ik Utrecht ergens Ajax kunnen kijken zondag? Wij zijn daar op vrijgezellenfuif..
Misschien als ik tactisch vraag of ik Vitesse kan kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt bijna onmogelijk kan ik je vertellen. Er is in de binnenstad een irish pub, daar heb je grootste kans.
Nog een tip. Cafe de Kroeg op loopafstand van CS, daar hangt altijd zo'n flyer buiten: WIJ HEBBEN EREDIVISIE LIVE. Aangezien het een 12:30 wedstrijd is zal die wel worden uitgezonden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Misschien als ik tactisch vraag of ik Vitesse kan kijken.
Het hele elftal zat toen vol met eindbazen en hartverwarmende spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef Tarado het volgende:
Wat een speler was dat toch Finidi, net even bij dwdd
Boccara? Waarom spelen toptalenten van bijna 20 niet in het eerste?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een beest, zijn voorbeeld is Gatusso. Hij lijkt er ook erg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |