SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die 1e foto is trouwens echt mooi zeg.
En die jodenvlag natuurlijk ook maar dat spreekt voor zich
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vlaggen zijn volgens mij nog steeds in het hok ergens, mogen best wel af en toe over de supporters getrokken worden gewoon midden in een wedstrijd![]()
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd danquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Sowieos heb ik ook wel eens onder zon huge vlag gezeten echt leipe shit is dat hoor
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ey wat was dat voor snitch actie man in fb topic over die persconfentie?? was jjij niet benieuwd dan
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze was het leipst wat ik meegemaakt heb, tering hoeveel rook dat was..Heb nu nog last van mijn longen.
modjes mogen jou niet dus ga je maar daar melden als nsb'er ? kom op mattie joden onder elkaar moeten steunen niet gaan ratten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kon ook wel in ajax topic maar modjes mogen mij niet.
trouwens die foto van dat artikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.vak410.nl/nieuws/afc-ajax-feyenoord-2-0
Wie niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg geobsedeerd door mij he?
och god krijgen we die discussie weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:16 schreef Usert het volgende:
Paar vraagjes:
Is er ergens een overzicht van de spelers in het eerste met daarbij de leeftijd waarop ze voor ajax zijn gaan spelen?
En vanaf wanneer kan je het eigen jeugd noemen?
En hoe zit het met bijv dat bedrag dat Ajax nu voor Sneijder heeft gehad, welke spelers komen daar uit het huidige eerste elftal straks voor in aanmerking?
em ik en tyron hadden juist dikke discussie gisterquote:
3 tonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
och god krijgen we die discussie weer?
Al moet ik trouwens zeggen dat ik naar dat laatste ook wel benieuwd ben.. Of we voor fischer en eriksen bijv dat ook telkens krijgen dan. Hoeveel hebben ze nu eigenlijk voor sneijder gehad dan? Niet zoveel zeker omdat t maar om 7,5 miljoen ging?
Sneijder was 3ton geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
och god krijgen we die discussie weer?
Al moet ik trouwens zeggen dat ik naar dat laatste ook wel benieuwd ben.. Of we voor fischer en eriksen bijv dat ook telkens krijgen dan. Hoeveel hebben ze nu eigenlijk voor sneijder gehad dan? Niet zoveel zeker omdat t maar om 7,5 miljoen ging?
quote:
quote:
ok. Nja toch leuk om weer bonus te krijgen. Al was t mooier geweest als ie voor 30 miljoen naar united was gegaan ofzoquote:
quote:"Sneijder terug naar Ajax, dat zou pas gek zijn"
Wesley Sneijder maakt op het juiste moment de overstap naar Turkije. Edward Sturing, assistent-trainer bij Gençlerbiligi, laat aan het Algemeen Dagblad weten dat het land financieel in bloei staat. Ook Ugur Yildirim vindt het niet zo gek dat Sneijder juist nu naar Galatasaray vertrekt.
"De grote clubs hebben steenrijke eigenaren", vertelt Sturing aan de krant. "Achter die steenrijke eigenaren staan dan weer enorme bedrijven. Die willen wel betalen, voetbal is hier namelijk 24 uur per dag op tv. En je moet bedenken: het is een gigantisch land. Al die inwoners kijken voetbal. Er zijn hier een stuk of elf Studio Voetballen. En dan ook nog elke dag."
Ugur Yildirim begrijpt dat de overstap van Sneijder naar Galatasaray in Nederland niet direct gezien wordt als een toptransfer. Maar de eenmalig Oranje-international benadrukt in het AD dat de keuze van Sneijder helemaal niet zo'n vreemde is. "Ik verzeker Nederland: Sneijder bij Galatasaray, dat is helemaal niet zo gek", zegt de oud-speler van onder meer sc Heerenveen.
De Turk ziet net als Sturing dat Turkije in opmars is. Het nieuwe geld maakt veel mogelijk. "Er voetballen hier Braziliaanse internationals zoals Felipe Melo. Nou, die kwam van Juventus, hoor. En ik weet: Sneijder zal niet de laatste grote ster zijn die er komt voetballen. Ik voorspel dat er meer naar Turkije gaan de komende jaren. Echt waar", stelt Yildirim in het dagblad.
Volgens Yildirim zal de intrede van sterspelers in de Süper Lig het niveau van de Turkse competitie alleen maar ten goede komen. "Het is geen Spanje of Engeland, natuurlijk. Maar toch zeker wel vlak daaronder. Beter dan Nederland in elk geval. Welke Nederlandse club zit er nog in de Champions League? Precies, niemand. En Galatasaray speelt straks de achtste finale tegen Schalke 04. Sneijder terug naar Ajax, dat zou pas gek zijn geweest."
http://www.voetbalprimeur(...)dat-zou-pas-gek-zijn
Ugur Yildrimquote:
Dude! Mijn ogen... Ga je d's en t's oefenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ugur Yildrim
Wereldkampioen vrije trappen nemen met als hoogtepunt een top seizoen bij AGOVV![]()
(ohja en die ene intenationale wedstrijd...Serieus what were we thinking?)
Zitten zoveel gaten in dat verhaal. Maar in 1 ding heeft hij gelijk: Wie (via illegaal) geld betaald bepaald.
Hahaha ik schaam me diep.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dude! Mijn ogen... Ga je d's en t's oefenen.
En ja, je hebt gelijk. Knaken maken de man.
Ik houd taalnazi-praktijken het liefst voor me (want het heeft vaak weinig zin, en wie ben ik om op internet de mensen Nederlandse les te geven), maar deze was... te erg...quote:
Ik ben normaal wat punctueler met m'n taalgebruik. Sowieso valt het wel mee wanneer je de rest van de Ajax topic's leestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik houd taalnazi-praktijken het liefst voor me (want het heeft vaak weinig zin, en wie ben ik om op internet de mensen Nederlandse les te geven), maar deze was... te erg...![]()
Gelukkig kan ik het loskoppelen van de inhoud. Als het tenminste leesbaar is.
hij heeft toch een goed seizoen bij Heerenveen gedraaid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ugur Yildrim
Wereldkampioen vrije trappen nemen met als hoogtepunt een top seizoen bij AGOVV![]()
(ohja en die ene intenationale wedstrijd...Serieus what were we thinking?)
Zitten zoveel gaten in dat verhaal. Maar in 1 ding heeft hij gelijk: Wie (via illegaal) geld betaalt bepaalt.
Nouri, Dekker, Walian, Vissers, Efmorfides, van Bruggen, Riedewald, Bruijn enzovoort. Mooie ploeg.quote:AEGON Future Cup tijdens Paasweekend
Ajax en hoofdsponsor AEGON organiseren van 30 maart tot en met 1 april (Paasweekend) de AEGON Future Cup. Het is de vierde keer dat Ajax tijdens het Paasweekend een internationaal jeugdtoernooi voor B-junioren houdt. Naast gastheer en titelverdediger Ajax heeft ook oud-winnaar Anderlecht inmiddels deelname toegezegd. De overige zes deelnemers worden binnenkort bekendgemaakt.
Net als voorgaande jaren duurt het toernooi drie dagen. De deelnemers worden in twee poules van vier ingedeeld. Alle wedstrijden worden op sportcomplex de Toekomst gespeeld. De tweede speeldag (op Eerste Paasdag) valt samen met de Eredivisiewedstrijd Ajax - NEC (16:30 uur).
De finalewedstrijden worden allemaal op Tweede Paasdag gespeeld.
Informatie over kaartverkoop, de overige deelnemers en het speelschema volgt binnenkort.
Wel ziek als je daar over nadenktquote:Iedereen weet dat er een schuifdak op de Arena is bevestigd. Altijd droog naar een concert of wedstrijd. Met de hoeveelheid stroom die nodig is om het dicht te schuiven kun je een middelgroot dorp een jaar lang voorzien van energie. Hypermodern en milieuvriendelijk allemaal.
Kut stadion ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
Kwam dit op Facebook tegen
[..]
Wel ziek als je daar over nadenkt
mal praten, kan ik ook wel zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is echt onzinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |