Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit soort verval volgen in cijferlijstjes tot de stekker er uit gaat is altijd leuk.
...vooralsnog zit ik er nog niet zo ver langs.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:04 schreef female81 het volgende:
Je ruikt bij dit al voordat de eerste uitzending uberhaupt begonnen is dat het gaat floppen.
Dat zei ik dus al; je pakt hetzelfde concept, verandert de locatie van handeling, de personages en de acteurs, maar in feite is het precies hetzelfde. Maar goed, dat weet ik al langer van die Nijenhuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is het gewoon Zoop in een verzorgingstehuis.
En dát kan ik niet gelovenquote:Op zich wel grappig
Je kan de karakters inderdaad zo invullenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al; je pakt hetzelfde concept, verandert de locatie van handeling, de personages en de acteurs, maar in feite is het precies hetzelfde. Maar goed, dat weet ik al langer van die Nijenhuis.
Gewoon hersenloos vermaak... niks meer, niks minder. Moet kunnenquote:[..]
En dát kan ik niet geloven
Het zou jongeren moeten aanzetten tot het kiezen van een baan in de zorg. Maar als het hersenloos vermaak is, zie ik het somber in voor de zorgquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon hersenloos vermaak... niks meer, niks minder. Moet kunnen
Ohw, dat is het doelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou jongeren moeten aanzetten tot het kiezen van een baan in de zorg. Maar als het hersenloos vermaak is, zie ik het somber in voor de zorg
http://www.zorgsoap.nl/docs/malaika.pdfquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat is het doel? Nee, dat gaat er niet echt in
Thanksquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://www.zorgsoap.nl/docs/malaika.pdf
Met een foto van de cast uit de pilot
Graag gedaanquote:
Yeah rightquote:MALAIKA: HET BEGIN VAN HET EINDE AAN HET PERSONEELSTEKORT.
Alsof je succes kunt dwingenquote:De dagelijkse serie Malaika gaat scoren onder jongeren.
Miljoenen Nederlanders lijkt me nogal overdreven. En een positief beeld van de zorgsector? Kunnen ze beter een docusoap maken, dan zien we tenminste hoe het er écht aan toe gaat. En het is stukken goedkoper dan het maken van een "zorgsoap".quote:Daardoor zullen miljoenen Nederlanders dagelijks een inspirerend en positief half uur van de zorgsector te zien krijgen.
30.000 x 100 afleveringen... das toch ff 3 miljoen in een soapje gepompt.quote:Voor 30.000 euro per aflevering heeft de zorgsector zeggenschap in haar eigen dagelijkse serie
Dat vind ik nog het meest opmerkelijke; dat 10 zorginstellingen bij elkaar 3 miljoen in zo'n project pompen. En maar klagen dat ze steeds minder geld hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
ennn...
[..]
30.000 x 100 afleveringen... das toch ff 3 miljoen in een soapje gepompt.
Ze zullen het wel zien als een inverstering die 'zich later terugbetaald'. Maar net wat ik hieboven ook al zei... het doel van de serie komt niet echt naar voren. Dan zou er ook een 'explosieve groei' (quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest opmerkelijke; dat 10 zorginstellingen bij elkaar 3 miljoen in zo'n project pompen. En maar klagen dat ze steeds minder geld hebben
Volgens dat document bleek een jaar na de start van ZOOP het vak dierenverzorger erg populair te zijn. Ik vraag me dan wel af onder welke leeftijdscategorie dat viel; het was immers een jeugdsoap. 12-jarigen misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zien als een inverstering die 'zich later terugbetaald'. Maar net wat ik hieboven ook al zei... het doel van de serie komt niet echt naar voren. Dan zou er ook een 'explosieve groei' () in dierenverzorgers(zoop) en leraren(Spangas) moeten zijn.
Maar net, als een soap waar je veel geld en tijd in hebt gestopt slechts duizend kijkers meer trekt dan wat goedkoop plak en knipwerk van oude talentenjachten dan weet je dat het slecht gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ai, gisteren nog maar 181.000 kijkersAlhoewel het wel het bestbekeken vooravondprogramma van RTL 5 is
Inderdaad. In Veronica Magazine zei programmadirecteur Paul Cormont dat-ie zo zou tekenen voor 17 seizoenen Malaika (refererend aan de 17 seizoenen ONM), maar ik denk dat het niet zal gebeuren als de kijkcijfers zo aanhoudenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Maar net, als een soap waar je veel geld en tijd in hebt gestopt slechts duizend kijkers meer trekt dan wat goedkoop plak en knipwerk van oude talentenjachten dan weet je dat het slecht gaat.
Ze mogen blij zijn als ze 17 afleveringen halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. In Veronica Magazine zei programmadirecteur Paul Cormont dat-ie zo zou tekenen voor 17 seizoenen Malaika (refererend aan de 17 seizoenen ONM), maar ik denk dat het niet zal gebeuren als de kijkcijfers zo aanhouden
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:35 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze 17 afleveringen halen.
Ligt eraan hoe slecht het gaat. Als het echt niets word gaan ze echt niet verder met filmen en monteren. Dat kost alleen maar geld en levert niets op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookAl zullen ze dit seizoen van 50 afleveringen wel afmaken denk ik.
De opnames van 100 afleveringen zijn al (bijna) klaar naar mijn wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:10 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe slecht het gaat. Als het echt niets word gaan ze echt niet verder met filmen en monteren. Dat kost alleen maar geld en levert niets op.
Dacht 50 afleveringen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De opnames van 100 afleveringen zijn al (bijna) klaar naar mijn weten
In totaal 100; 50 t/m de zomerstop, en dan is het de bedoeling dat er nog 50 worden uitgezonden, of zoiets. In ieder geval nogal vreemd.quote:
Hier de officiele castfoto:quote:[ afbeelding ]
VLNR, voor) Nina van Koppen, Juvat Westendorp, Jasmine Sendar en Lisa Sips. (VLNR, achter) Olaf Malmberg, Betje Koolhaas, Curt Fortin, Eva Smid, Melissa Drost, Anke Engels, Gamze Tazim en Zahra Ouajil .
Zat het ook te bekijken op de site Stichting kijkonderzoek, dacht wat is Peter laat met de kijkcijfersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:29 schreef PeterKelder het volgende:
Zozo, gisteren maar liefst 255.000 kijkersMaar nog steeds erg weinig volgens mij.
Ook Peter heeft weleens andere dingen te doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zat het ook te bekijken op de site Stichting kijkonderzoek, dacht wat is Peter laat met de kijkcijfers
Dat idee heb ik ook nietquote:http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-62-0-p
Nou 255.000!
Zal denk ik niet gauw boven de 500.000 komen .
Alleen in Costa!, zowel de film als in één aflevering van het eerste seizoen, hebben ze het over Markelo. In Alles is Familie word het ook gezegd, maar Johan heeft niks met die film te maken gehad.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef dudesque het volgende:
[..]
Vergeet niet.... in bijna ELKE Johan film/serie valt het woord Markelo wel....
Diezelfde flits heb ik ook gezien. Een paar minuten gekeken om te kunnen oordelen dat het volledig bagger is.quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef hplaserjet het volgende:
Vandaag zag ik een deel in de herhaling. Wat een slechte soap zeg. Gingen ze een kabouter begraven
en zo opzichtig, Jasmine Sendar had meteen in de gaten dat de vrouw des huizes werd mishandeld na het zien van een blauw oog
. Malaika zal wel geen blijvertje worden
Het wachten is tot het moment dat ze het ergens anders heen gaan schuiven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef PeterKelder het volgende:
En gisteren is het weer omlaag gegaan, naar 157.000 kijkers
Om 16:30 uur, of recht tegenover GTSTquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Het wachten is tot het moment dat ze het ergens anders heen gaan schuiven.
Verslagen door een 20 jaar oude aflevering van Flodder.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:36 schreef PeterKelder het volgende:
Zozo, Malaika scherpt zijn eigen laagterecord aan: 148.000 kijkers gisteren
Da's ook 1000x leuker om naar te kijken dan naar deze troepquote:Op woensdag 3 april 2013 09:47 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Verslagen door een 20 jaar oude aflevering van Flodder.
Wat een vergelijking met ONM zegquote:RTL 5-baas tekent voor 17 seizoenen Malaika
Geplaatst op Wed 03 Apr 2013 om 14:32
Paul Cormont, de zenderbaas van RTL 5, heeft heilig geloof in Malaika. Van hem mag de soap het langer uithouden dan ONM deed. Dat vertelt hij in Veronica Magazine. Cormont denkt dat het grote succes van Goede Tijden Slechte Tijden een tweede soap niet in de weg zit. “Ondanks die enorme populariteit zal er altijd ruimte blijven voor een nieuwe soap. Kijk maar naar Onderweg Naar Morgen, ook al is dat na zestien jaar gestopt: ik teken voor zeventien seizoenen Malaika.“
De zenderbaas is erg blij met Malaika. “Een zorgserie als deze hebben we op het moment niet. De setting is interessant voor iedereen, of je nu thuis bent in de zorg of niet. Daarom geloof ik in Malaika. Want ook hierin komen typische soapelementen voorbij als verliefdheid, vriendschap, overlijden, eenzaamheid, verdriet, school en toekomstdromen.”
De cijfers van GTST zal Malaika nooit halen. “Waarom GTST zo populair is, lijkt me duidelijk: de soap schotelt herkenbare verhalen voor die gebaseerd zijn op de werkelijkheid. Het was bovendien in de jaren 90 de eerste soap, toentertijd een nieuw fenomeen.“
Net als met een voetbaltrainer na 5 verloren wedstrijden. Als ze het vertrouwen in je uit gaan spreken moet je je pas echt zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat een vergelijking met ONM zegLaat ik dit stellen: de eerste seizoenen van ONM waren erg sterk, tot ze zonodig moesten verjongen.
Malaika is gewoon slecht, vanaf de allereerste minuut. Vreemd dat die vent het niet ziet en er nog geld in steekt ook
Kun je nagaan dat hij deze uitspraken al voor de start van de serie deedquote:Op woensdag 3 april 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Net als met een voetbaltrainer na 5 verloren wedstrijden. Als ze het vertrouwen in je uit gaan spreken moet je je pas echt zorgen gaan maken.
Och. Je hebt ook trainers die een plan voor vele jaren uit komen voeren en in de winter eruit gerot worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat hij deze uitspraken al voor de start van de serie deed
Geen idee, al denk ik niet dat ze bij RTL5 tevreden zullen zijn met deze cijfersquote:
Aankomende soapster? Ze heeft hiervoor al twee jaar in GTST gespeeldquote:I.i.g verklaart dat ook waarom bijvoorbeeld actrice/modelletje Liza Sips nu zo pontificaal in de VOO gids staat afgebeeld en er uitgebreid artikel bij zit waar zij vertelt hoe gefocused zij is het maximale uit het Hilversums wereldje te gaan halen als aankomende soapster.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |