Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit soort verval volgen in cijferlijstjes tot de stekker er uit gaat is altijd leuk.
...vooralsnog zit ik er nog niet zo ver langs.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:04 schreef female81 het volgende:
Je ruikt bij dit al voordat de eerste uitzending uberhaupt begonnen is dat het gaat floppen.
Dat zei ik dus al; je pakt hetzelfde concept, verandert de locatie van handeling, de personages en de acteurs, maar in feite is het precies hetzelfde. Maar goed, dat weet ik al langer van die Nijenhuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is het gewoon Zoop in een verzorgingstehuis.
En dát kan ik niet gelovenquote:Op zich wel grappig
Je kan de karakters inderdaad zo invullenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al; je pakt hetzelfde concept, verandert de locatie van handeling, de personages en de acteurs, maar in feite is het precies hetzelfde. Maar goed, dat weet ik al langer van die Nijenhuis.
Gewoon hersenloos vermaak... niks meer, niks minder. Moet kunnenquote:[..]
En dát kan ik niet geloven
Het zou jongeren moeten aanzetten tot het kiezen van een baan in de zorg. Maar als het hersenloos vermaak is, zie ik het somber in voor de zorgquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon hersenloos vermaak... niks meer, niks minder. Moet kunnen
Ohw, dat is het doelquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou jongeren moeten aanzetten tot het kiezen van een baan in de zorg. Maar als het hersenloos vermaak is, zie ik het somber in voor de zorg
http://www.zorgsoap.nl/docs/malaika.pdfquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat is het doel? Nee, dat gaat er niet echt in
Thanksquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://www.zorgsoap.nl/docs/malaika.pdf
Met een foto van de cast uit de pilot
Graag gedaanquote:
Yeah rightquote:MALAIKA: HET BEGIN VAN HET EINDE AAN HET PERSONEELSTEKORT.
Alsof je succes kunt dwingenquote:De dagelijkse serie Malaika gaat scoren onder jongeren.
Miljoenen Nederlanders lijkt me nogal overdreven. En een positief beeld van de zorgsector? Kunnen ze beter een docusoap maken, dan zien we tenminste hoe het er écht aan toe gaat. En het is stukken goedkoper dan het maken van een "zorgsoap".quote:Daardoor zullen miljoenen Nederlanders dagelijks een inspirerend en positief half uur van de zorgsector te zien krijgen.
30.000 x 100 afleveringen... das toch ff 3 miljoen in een soapje gepompt.quote:Voor 30.000 euro per aflevering heeft de zorgsector zeggenschap in haar eigen dagelijkse serie
Dat vind ik nog het meest opmerkelijke; dat 10 zorginstellingen bij elkaar 3 miljoen in zo'n project pompen. En maar klagen dat ze steeds minder geld hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef iBenny het volgende:
ennn...
[..]
30.000 x 100 afleveringen... das toch ff 3 miljoen in een soapje gepompt.
Ze zullen het wel zien als een inverstering die 'zich later terugbetaald'. Maar net wat ik hieboven ook al zei... het doel van de serie komt niet echt naar voren. Dan zou er ook een 'explosieve groei' (quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het meest opmerkelijke; dat 10 zorginstellingen bij elkaar 3 miljoen in zo'n project pompen. En maar klagen dat ze steeds minder geld hebben
Volgens dat document bleek een jaar na de start van ZOOP het vak dierenverzorger erg populair te zijn. Ik vraag me dan wel af onder welke leeftijdscategorie dat viel; het was immers een jeugdsoap. 12-jarigen misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen het wel zien als een inverstering die 'zich later terugbetaald'. Maar net wat ik hieboven ook al zei... het doel van de serie komt niet echt naar voren. Dan zou er ook een 'explosieve groei' () in dierenverzorgers(zoop) en leraren(Spangas) moeten zijn.
Maar net, als een soap waar je veel geld en tijd in hebt gestopt slechts duizend kijkers meer trekt dan wat goedkoop plak en knipwerk van oude talentenjachten dan weet je dat het slecht gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ai, gisteren nog maar 181.000 kijkersAlhoewel het wel het bestbekeken vooravondprogramma van RTL 5 is
Inderdaad. In Veronica Magazine zei programmadirecteur Paul Cormont dat-ie zo zou tekenen voor 17 seizoenen Malaika (refererend aan de 17 seizoenen ONM), maar ik denk dat het niet zal gebeuren als de kijkcijfers zo aanhoudenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Maar net, als een soap waar je veel geld en tijd in hebt gestopt slechts duizend kijkers meer trekt dan wat goedkoop plak en knipwerk van oude talentenjachten dan weet je dat het slecht gaat.
Ze mogen blij zijn als ze 17 afleveringen halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. In Veronica Magazine zei programmadirecteur Paul Cormont dat-ie zo zou tekenen voor 17 seizoenen Malaika (refererend aan de 17 seizoenen ONM), maar ik denk dat het niet zal gebeuren als de kijkcijfers zo aanhouden
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:35 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze 17 afleveringen halen.
Ligt eraan hoe slecht het gaat. Als het echt niets word gaan ze echt niet verder met filmen en monteren. Dat kost alleen maar geld en levert niets op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookAl zullen ze dit seizoen van 50 afleveringen wel afmaken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |