SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wil ik ook wel eens...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT he?
ik had liever een naamtopique gehadNee, Batman was er al vandoor... Robin komt altijd later he...quote:NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel eens...
[..]
Nee, Batman was er al vandoor... Robin komt altijd later he..._!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Verkapte tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT he?
ik had liever een naamtopique gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga gewoon nog een keer die Dr Phil kijken![]()
Ik lig dubbel
[b]AirwiN schreef [/b]
ff vergadereProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee op het onderwerpquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee op mijn comment of op het idee?. Gisteren al voorbij gekomen.
![]()
Oh, ja weet ik het ik ben hier niet 24/7quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee op het onderwerp. Gisteren al voorbij gekomen.
. Hoor het net op het nieuws en vond het wel lachwekkend
![]()
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee op het onderwerp. Gisteren al voorbij gekomen.
Topicslotje![]()
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik het ik ben hier niet 24/7. Hoor het net op het nieuws en vond het wel lachwekkend
.
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meer
Topicslotje![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meer
Topicslotje![]()
![]()
Behalve een foto... dan krijg je een banquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.
NIEUW: Foto's!![]()
Nee naakte tieten mogen in KPDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.
Dit mag welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Behalve een foto... dan krijg je een banquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee naakte tieten mogen in KPD
Dit mag welHet onderwerp tietjes liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
tietjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het onderwerp tietjes liefjes.
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen en werd wakker toen de laptop op m'n kop knalde![]()
Hmmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Trouwfoto's ook toegestaan?
[ afbeelding ]![]()
Leuke foto van LoLaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Trouwfoto's ook toegestaan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?![]()
Doelde meer op een laptop op je kopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.![]()
Dan neem ik me compliment wel weer terugquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd... en ik heb niet zo'n lekkere kont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.
Niet te snel opstaan dan.NIEUW: Foto's!![]()
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoorquote:
Haha eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoor
Vin heb je geen werk meer?![]()
Bluh morgen naar kantoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Proestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Vin...
Moeten we de TT nog uitleggen of weet je wel wie Batman en Robin zijn?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat qua pijn wel een beetje nu gelukkig. Heb eindelijk ook wat geslapen en kan de crackers in ieder geval binnenhouden, al moest ik vanmorgen vroeg wel weer bijna kotsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Fototoestel hoe gaat het met de pijn.. en hou je al een beetje wat binnen?
Voel me alleen wel nog behoorlijk slecht en slap verder, maar er is in ieder geval vooruitgang![]()
![]()
Alles goed?quote:Ga ik zo weer doen jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoorNee hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Vin...
Moeten we de TT nog uitleggen of weet je wel wie Batman en Robin zijn?![]()
![]()
Vrij vandaag?quote:
Mogguh skattie
[b]AirwiN schreef [/b]
Per 1 januari niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eens
Vin heb je geen werk meer?![]()
![]()
Omdat ik mijn werkzaamheden ga overdragenquote:![]()
Oh en omdat de interimdirecteur mijn hulp nodig heeft om de directeur op zijn plek te zetten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat ik een hoop gemist had omdat ik hier amper kwam... maar jij kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eens
Vin heb je geen werk meer?NIEUW: Foto's!![]()
Dokter had geen logische diagnose ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het gaat qua pijn wel een beetje nu gelukkig. Heb eindelijk ook wat geslapen en kan de crackers in ieder geval binnenhouden, al moest ik vanmorgen vroeg wel weer bijna kotsen.
Voel me alleen wel nog behoorlijk slecht en slap verder, maar er is in ieder geval vooruitgang
Vaag zeg
Ik hoop voor jou dat je snel op knaptMogguhquote:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mijn werkzaamheden ga overdragen![]()
Oh en omdat de interimdirecteur mijn hulp nodig heeft om de directeur op zijn plek te zetten! Dat wordt lachen
![]()
![]()
Bwahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mijn werkzaamheden ga overdragen![]()
Oh en omdat de interimdirecteur mijn hulp nodig heeft om de directeur op zijn plek te zetten![]()
![]()
Balen, hoezo was je ontslagen/niet verlengd? Fokte je te veel? Want tenzij je op een boerderij werkt is dat niet goedquote:![]()
![]()
Mja als je alleen maar van 8 tot 5 hier ben mis je wel is watquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een hoop gemist had omdat ik hier amper kwam... maar jij kan er ook wat vanEn in me vakantie niet geweest op FOK!
![]()
Einde contract wat dus niet verlengd werdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Balen, hoezo was je ontslagen/niet verlengd? Fokte je te veel? Want tenzij je op een boerderij werkt is dat niet goed![]()
![]()
Niet echt.. Heb wel wat voor de pijn en maag gekregen. Maar nu ik weer wat kan slapen en eten kan binnenhouden, kan het lichaam zelf ook wat aan het herstel gaan doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dokter had geen logische diagnose ofzo?
Vaag zeg
Ik hoop voor jou dat je snel op knapt![]()
![]()
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet echt.. Heb wel wat voor de pijn en maag gekregen. Maar nu ik weer wat kan slapen en eten kan binnenhouden, kan het lichaam zelf ook wat aan het herstel gaan doen![]()
![]()
Balen! Ik ben vanaf 1 februari werkeloos. Maar is door reorganisatie. Krijg gelukkig nog 4 maanden meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Einde contract wat dus niet verlengd werd![]()
![]()
Ik moest het aantal openstaande facturen drastisch omlaag brengen.quote:
Dat was gelukt echter waren er een hoop facturen waarbij de vervaldatum allang was geweest maar die mocht ik niet opvolgen omdat de factuur al was gemaakt terwijl onze werkzaamheden bij dat bedrijf pas over een half jaar zijn ofzo.
De interim vindt het heel oneerlijk dat ik daarop werd afgerekend. Dat wil hij de directeur even goed gaan duidelijk maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat blijft klote, die reorganisatiesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Balen! Ik ben vanaf 1 februari werkeloos. Maar is door reorganisatie. Krijg gelukkig nog 4 maanden mee![]()
![]()
Je bed lag te lekker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, zou om 8 uur begonnen moeten zijn...
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij gaat hem daar bij helpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest het aantal openstaande facturen drastisch omlaag brengen.
Dat was gelukt echter waren er een hoop facturen waarbij de vervaldatum allang was geweest maar die mocht ik niet opvolgen omdat de factuur al was gemaakt terwijl onze werkzaamheden bij dat bedrijf pas over een half jaar zijn ofzo.
De interim vindt het heel oneerlijk dat ik daarop werd afgerekend. Dat wil hij de directeur even goed gaan duidelijk maken![]()
![]()
Werkeloos... is dat wel correct Nederlands?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind werkloos beter klinken dan werkeloos![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkeloos... is dat wel correct Nederlands?![]()
![]()
Ik had het tegen Rivalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker warmBegin alleen last van m'n rug te krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja is inderdaad balen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat blijft klote, die reorganisaties![]()
Ja kan allebei.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkeloos... is dat wel correct Nederlands?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/907/![]()
Ik maak wel even een overzicht hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij gaat hem daar bij helpen
Het helpt mij niet maar wie weet gaan de ogen van de directeur open en houdt hij op met mensen afrekenen op dingen waar ze niet op afgerekend mogen worden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook, en de afgelopen weken was ik hier ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja als je alleen maar van 8 tot 5 hier ben mis je wel is watEn in me vakantie niet geweest op FOK!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak wel even een overzicht hoor.
Het helpt mij niet maar wie weet gaan de ogen van de directeur open en houdt hij op met mensen afrekenen op dingen waar ze niet op afgerekend mogen worden!![]()
![]()
Jantje was stenen aan het verplaatsen, terwijl Pietje twee meter verderop werkeloos toekeek..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar van jou kan ik dat niet aannemen.
Maar werkeloos mag je ook in de vorm van werkloos gebruiken tegenwoordig.![]()
Alsnog vaker dan mij neem ik aan danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, en de afgelopen weken was ik hier ook niet![]()
![]()
Terecht welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak wel even een overzicht hoor.
Het helpt mij niet maar wie weet gaan de ogen van de directeur open en houdt hij op met mensen afrekenen op dingen waar ze niet op afgerekend mogen worden!In je mandquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Alsof jij nooit op iemand anders reageert die het niet tegen jou heeft
Het was net zo lekker rustigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ook, en de afgelopen weken was ik hier ook niet![]()
![]()
Maar het is niet hetzelfde. Afgelopen half haar was ik werkeloos en nu ben ik werkloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja kan allebei.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/907/![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Alsof jij nooit op iemand anders reageert die het niet tegen jou heeft![]()
![]()
Je kan het allebei gebruiken voor geen werk hebben. Staat daar ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar het is niet hetzelfde. Afgelopen half haar was ik werkeloos en nu ben ik werkloos.![]()
Mag allebei als in de betekenis van werkloos, dus zonder werk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar het is niet hetzelfde. Afgelopen half haar was ik werkeloos en nu ben ik werkloos.![]()
Constant!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Alsof jij nooit op iemand anders reageert die het niet tegen jou heeft
Maar ik raakte in de war door jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Shaq!quote:
Volgens mij riep Vin dat ergens in oktober alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alsnog vaker dan mij neem ik aan danZeg eh, moet je mij hebben?quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jantje was stenen aan het verplaatsen, terwijl Pietje twee meter verderop werkeloos toekeek..
Maar werkeloos mag je ook in de vorm van werkloos gebruiken tegenwoordig.. Werkeloos klinkt alleen niet
![]()
![]()
Wat een discipline weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja. maar nu baal ik. dit was de eerste keer, het hek is van de dam
[b]AirwiN schreef [/b]
[huppel]quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alsnog vaker dan mij neem ik aan dan
dan ik
[/huppel]![]()
Ik lees niet alles mee hoor. En bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Shaq!
[..]
Volgens mij riep Vin dat ergens in oktober al
[..]
Zeg eh, moet je mij hebben?![]()
Koos Werkeloosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Werkeloos klinkt alleen niet
En tuurlijk heb ik gelijk over de taal.
Ik kan het wel, maar wil het niet.![]()
![]()
Het maakt niet uit!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Werkeloos klinkt alleen niet
![]()
Ik hou van je!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij deze geaccepteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik lees niet alles mee hoor. En bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan.
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
zegt ze tegen de gozer die al 10 jaar lang gewoon constant werk heeft![]()
Jajajaja!
Ik wil ook werk
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand die morgen in de buurt van Zoetermeer is en gezellig een bakkie wil doen met mij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik geloof best dat ze dat soort regels simpeler maken omdat iedereen het toch fout doetquote:
maar geef me dan eens een bron![]()
![]()
dan ik*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alsnog vaker dan mij neem ik aan danJe kan het allebei gebruiken voor geen werk hebben. Staat daar ook.quote:
[/quote]Mag allebei als in de betekenis van werkloos, dus zonder werk.quote:
[/quote]
Ja, ik zie het.Sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Constant!
Maar ik raakte in de war door jouWat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij riep Vin dat ergens in oktober alKoos Werkloos*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koos Werkeloos
En tuurlijk heb ik gelijk over de taal.
Ik kan het wel, maar wil het niet.
AutistIk zeg alleen dat het niet klinktquote:![]()
![]()
Helaas, morgenmiddag lesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die morgen in de buurt van Zoetermeer is en gezellig een bakkie wil doen met mij?. Als die sneeuw verdwijnt!
![]()
Valt je dat nu pas op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:49 schreef muhahaha het volgende:
Wacht wat, Vin die andere mensen corrigeert?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/taal/.273123quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof best dat ze dat soort regels simpeler maken omdat iedereen het toch fout doet
maar geef me dan eens een bron![]()
Zit je niet mee te doen lezen ofzow?quote:
Ik bedoel dat jij volgens mij ergens in oktober al riep dat je per 1 januari er uit zou liggen.
Of was je toen alleen nog maar van plan om wat anders te zoeken omdat je werkeloos was?NIEUW: Foto's!![]()
Zo gaat dat bij mij: dan ik > den mich > dan mijEn toch is het Koos Werkeloosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. "Ik kan het wel, maar ik wil het niet."
Hoort gewoon automatisch te gaan.
Nee, ik laat het Nederlands sterven in mij tijdens vakanties.![]()
![]()
in jouw zin klopt die dus niet he, de bron geeft een heel ander voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/taal/.273123![]()
Whehehe sms va de interim: kan je morgen dan om 9 uur op kantoor zijn?
Ik: nou uhm nee. Ik hoop ergens rond de middag eindelijk een keer in Zoetermeer te zijn aangezien de NS al plat ligt als er maar 3 sneeuwvlokjes zijn gevallen._!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:In jouw geval is het dus 'dan ik'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/taal/.273123Ik zat net mobiel en het ging me eventjes iets te snelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zit je niet mee te doen lezen ofzow?
Ik bedoel dat jij volgens mij ergens in oktober al riep dat je per 1 januari er uit zou liggen.
Of was je toen alleen nog maar van plan om wat anders te zoeken omdat je werkeloos was?.
Oh, nee dat klopt, maar niks kunnen vinden. Ja, een bedrijf die het eerst niet erg vond dat ik geen autorijbewijs had en vervolgens vonden ze het ineens wel een issueKut mofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zo gaat dat bij mij: dan ik > den mich > dan mij
[..]
En toch is het Koos Werkeloos
Nee, ik laat het Nederlands sterven in mij tijdens vakanties.
Nee![]()
![]()
Wel vrij maar niet in de buurtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die morgen in de buurt van Zoetermeer is en gezellig een bakkie wil doen met mij?Toos Sopdoosquote:![]()
In Lloret kan je eten bij Ed Kroket
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Whehehe sms va de interim: kan je morgen dan om 9 uur op kantoor zijn?
Ik: nou uhm nee. Ik hoop ergens rond de middag eindelijk een keer in Zoetermeer te zijn aangezien de NS al plat ligt als er maar 3 sneeuwvlokjes zijn gevallen._!
![]()
![]()
![]()
groter dan mij en vaker dan mij is niet zo heel verschillend m.b.t. zinsopbouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
in jouw zin klopt die dus niet he, de bron geeft een heel ander voorbeeld.![]()
Wat slechtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
In Lloret kan je eten bij Ed Kroket![]()
![]()
je doet je naam geen eer aan. maar ik ga hier geen tijd in stekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
groter dan mij en vaker dan mij is niet zo heel verschillend m.b.t. zinsopbouw![]()
![]()
Ik denk dat ik na het overdragen van werk gewoon even naar Scheveningen gaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel vrij maar niet in de buurt
[..]
Toos Sopdoos
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is nooit te vroeg om een taalnazi te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Taalnaziesssssssssssssss het is TEVROEG![]()
Strand op?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het overdragen van werk gewoon even naar Scheveningen ga![]()
![]()
Waarom nou morgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het overdragen van werk gewoon even naar Scheveningen ga.
![]()
Daarom hou ik mij er nu buitenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Taalnaziesssssssssssssss het is TEVROEG
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:![]()
Even zwemmen dit dat alles!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zeg ik ze dus ook altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Taalnaziesssssssssssssss het is TEVROEG![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef muhahaha het volgende:
Of doen we een spontane meet in de avond daar.
![]()
![]()
![]()
Omdat mn ene collega er vrijdag niet isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Randstadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:
Goed idee wel, jammer dat het in de randstad is.
![]()
![]()
Foto komt ook, kuilen gravenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet zwemmen, gewoon even over het strand banjeren![]()
.
![]()
Werkloos is ja, niet dat hij zo heet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel, want ik weet dat Koos werkeloos is!![]()
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:55 schreef muhahaha het volgende:
Of doen we een spontane meet in de avond daar.
straks iedereen te brak dit dat om het weekend te meeten
![]()
Jammer dat ik mn hondje niet kan meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet zwemmen, gewoon even over het strand banjeren
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij Koos mag je niet werkloos gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkloos is ja, niet dat hij zo heet.![]()
![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neestraks iedereen te brak dit dat om het weekend te meeten
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Ghehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft 'ie pech, het is hetzelfde volgens jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bij Koos mag je niet werkloos gebruiken![]()
Nee, ik drink niet als ik nog moet rijdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
.
![]()
Maar.. even serieus. Ken je Koos Werkeloos of nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft 'ie pech, het is hetzelfde volgens jou.![]()
![]()
Verstandige man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik drink niet als ik nog moet rijden.
![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar.. even serieus. Ken je Koos Werkeloos of niet![]()
Ik wil er ook wel bij komen, maar ik ga niet eerst helemaal naar fucking Venloquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij komen liggen maar ik moet werken.
![]()
![]()
Ik wil je niet ziek makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij komen liggen maar ik moet werken.
![]()
![]()
Dat niet over hebben voor fotoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel bij komen, maar ik ga niet eerst helemaal naar fucking Venlo!
Word ik niet, mijn immuunsysteem bestaat louter uit zwaargetrainde Commando's.quote:![]()
Jawelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou dan. Dan gebruik niet Werkloos bij KoosNee, inderdaad.quote:![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word ik niet, mijn immuunsysteem bestaat louter uit zwaargetrainde Commando's.![]()
Ik wacht wel op je![]()
![]()
Je verward mij met Kaneel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo blijf je maagd.
Owwnee, dat was iemand anders.
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja? Ik kan er pas rond 10 uur 's-avonds zijn.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo blijf je maagd.
Owwnee, dat was iemand anders.
[b]AirwiN schreef [/b]
Verwartquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hij is een beetje de Herman Göring van de Taalnazi'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Taalnazi zijn en dan zelf falen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Taalnazi zijn en dan zelf falen
Je vergeet een punt.
![]()
Hermann*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een beetje de Herman Göring van de Taalnazi's
En dat is wellicht de meest interessante nazi![]()
![]()
Ik gebruik zelden punten hier, zeker wanneer ik zo'n poppetje gebruik..............quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een foutje.
Je vergeet een punt.
![]()
Emoticon*.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden punten hier, zeker wanneer ik zo'n poppetje gebruik..............![]()
Dit zijn weer teveel puntenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden punten hier, zeker wanneer ik zo'n poppetje gebruik...............
![]()
Ik doe altijd een tennisbal bij mn deken in de wasmachine en dan ga ik samen met de hond kijken hoe haar bal wordt rondgedraaidquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik werd vrolijk van mijn wasmachienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd een tennisbal bij mn deken in de wasmachine en dan ga ik samen met de hond kijken hoe haar bal wordt rondgedraaidhij doet een melodietje als hij klaar is
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je moet ook niet wachten op de wasik ga wel ff op FOK! dan ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe altijd een tennisbal bij mn deken in de wasmachine en dan ga ik samen met de hond kijken hoe haar bal wordt rondgedraaid
Dafuq?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd vrolijk van mijn wasmachienhij doet een melodietje als hij klaar is
![]()
![]()
Oh dat is ook leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd vrolijk van mijn wasmachienhij doet een melodietje als hij klaar is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, je krijgt ze niet gratis bij een pakje boter..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet gvd betalen voor mijn machine![]()
1 euro per wasbeurtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt ze niet gratis bij een pakje boter..
Fucking geniaalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoor het jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een awesome wasmasjien jonguh![]()
![]()
Wil je mijn wasjes ook doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een awesome wasmasjien jonguh![]()
![]()
gohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je beter zelf een wasmachine kopen.![]()
Wat is er nu weer nieuw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef Cryothic het volgende:
Zo, was ff klooien, maar er is weer een webshop ge-upgrade naar de nieuwe iDeal
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jup, maar wel erg goed. En onze machine gaat al 20 jaar mee.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Das minderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan het hier toch niet neerzetten![]()
![]()
Ik wil hem wel horenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag best mijn wasmachien gebruiken hoor
Maar verder doe ik niks. Geen youtube hier
.
![]()
Klopt. Geen idee hoe het verder zit qua verbruik, maar die dingen gaan iig wel lang mee jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, maar wel erg goed. En onze machine gaat al 20 jaar mee.![]()
![]()
Volgens mij valt het wel mee... Geen idee eigenlijk, 20 jaar geleden was het een zuinige machinequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee hoe het verder zit qua verbruik, maar die dingen gaan iig wel lang mee ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest dat gisteren gewoon al gebruiken op werk.nl oid![]()
Ik ga op de meet mijn wasmachien toch nie aan zettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil hem wel horen. Geen youtube hier
.
![]()
![]()
Ik moet dat eens opzoeken, echt geen idee wat er voor m'n rekeningnummer moet komen te staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest dat gisteren gewoon al gebruiken op werk.nl oid.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vast welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee... Geen idee eigenlijk, 20 jaar geleden was het een zuinige machine.
Maar voor bepaalde dingen is het gunstiger om gewoon na 10 jaar een nieuwe aan te schaffen ivm verbruik. Alleen twijfel ik of dat bij een wasmachine zo is. Bij een droger zal dat wel het geval zijn denk ik.![]()
ik neem de was wel mee danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga op de meet mijn wasmachien toch nie aan zetten
https://www.ibanbicservice.nl/quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet dat eens opzoeken, echt geen idee wat er voor m'n rekeningnummer moet komen te staan.
![]()
Bij mij komt er dit voor te staan: NL26RABO0.... rest van het rekeningnummer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet dat eens opzoeken, echt geen idee wat er voor m'n rekeningnummer moet komen te staan.
![]()
Tot 7 kiloquote:Moet je het zelf wel weer meenemen
Nat.. gaat zo lekker stinken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 10:34:22 ]![]()
v3, banken gegroepeerd per land.quote:
Nieuwe veiligheidsdingetjes enzo. (Gelukkig is er aan de iDealAdvancedConnector.dll praktisch niks aangepast).
Grootste probleem waar wij tegen aanliepen, was dat ons CMS geschreven is in .NET 3.5
En die nieuwe dll is in Framework 4.0 geschreven.
Dus ik moest een nieuwe Visual Studio hebben (2008 ondersteund 4.0 niet), en project moest geupgrade worden.NIEUW: Foto's!![]()
je hebt vast ook een kekke drogerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot 7 kiloMoet je het zelf wel meenemen
Nat.. gaat zo lekker stinken
Mja, als het nog werkt, dan werkt het. De wasmachine wordt veel gebruikt, de vaatwasser ook,de droger eigenlijk niet zo veel, maar die is ook nog maar een jaar of vijf oud.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel
Maar voor bepaalde dingen is het gunstiger om gewoon na 10 jaar een nieuwe aan te schaffen ivm verbruik. Alleen twijfel ik of dat bij een wasmachine zo is. Bij een droger zal dat wel het geval zijn denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom werkt Excel niet mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt vast ook een kekke droger![]()
![]()
Altijd kijken of de kosten goed terug te verdienen zijn. Zo ja, dan gaat het apparaat eruit hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het nog werkt, dan werkt het. De wasmachine wordt veel gebruikt, de vaatwasser ook,de droger eigenlijk niet zo veel, maar die is ook nog maar een jaar of vijf oud.
Vijf jaar is niet oud.![]()
Wij gebruiken ook niet vaak de droger.![]()
Ah, straks even op de laptop kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
https://www.ibanbicservice.nl/“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Altijd kijken of de kosten goed terug te verdienen zijn. Zo ja, dan gaat het apparaat eruit hier
Vijf jaar is niet oud.![]()
Wij gebruiken ook niet vaak de droger.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
True.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat het een butt-applicatie is. Net als de rest van Office
Maar die mutsen op kantoor weten nog maar net hoe ze met office moeten werken en alles wat nieuw is dat is eng!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als mensen weten hoe het werkt is het een goed programma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat het een butt-applicatie is. Net als de rest van Office
alleen weet nooit iemand dat![]()
![]()
systeembeheer opleiding doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Als mensen weten hoe het werkt is het een goed programma.
alleen weet nooit iemand dat![]()
![]()
Je moet gewoon hierheen verhuizenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn alle banen in de Randstad, Eindhoven, Venlo of Groningen?![]()
![]()
![]()
En wie doet dat als er geen zekerheid is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet gewoon hierheen verhuizen![]()
![]()
![]()
Randstadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn alle banen in de Randstad, Eindhoven, Venlo of Groningen?
Of hierheenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet gewoon hierheen verhuizen![]()
![]()
Maar dat zie ik Vinnie nog niet doen![]()
![]()
Dan nog liever naar de Randstad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of hierheen![]()
Maar dat zie ik Vinnie nog niet doen![]()
Not gonna happen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil je wel Venloos leren hoor![]()
omdat alles = Randstad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn alle banen in de Randstad?![]()
![]()
True, zelfs na dat jaartje is dat heel snel weer uit het systeemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ook die kennen daarna office niet 100%![]()
![]()
Mijn collega weet niet eens dat er meer formules zijn dan alleen het optellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Als mensen weten hoe het werkt is het een goed programma.
alleen weet nooit iemand dat
Ik mag haar morgen "leren" om te werken met een sheet die vol met formules staat.
Ik heb angst_!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever op een hutje op de hei.
Hebben we genoeg hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer trouwens in het hutje gaan zitten.![]()
Of in Gorinchemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Af en toe.. om even tot rust te komen... Maar verder neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever op een hutje op de hei.![]()
![]()
Niks mis met de Randstad!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou in het hutje gaan zitten, erop is wat koud nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever op een hutje op de hei.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:
Nee, maar er is wel een groot verschil met Amsterdam/Rotterdam/Den Haag en Apeldoorn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Af en toe.. om even tot rust te komen... Maar verder nee![]()
Wat is een uithoek? Er liggen voldoende grote steden binnen het uur rijdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Ik ga niet naar een uithoek verhuizen.![]()
![]()
Truequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou in het hutje gaan zitten, erop is wat koud nu.![]()
![]()
gewoon lekker Rotterdam kiezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, maar er is wel een groot verschil met Amsterdam/Rotterdam/Den Haag en Apeldoorn.
Een uithoek ten op zichten van de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is een uithoek? Er liggen voldoende grote steden binnen het uur rijden![]()
Ow boy, ik moet weer ff wat uittypen voor m'n overdracht-document... dus ik ben nu echt ff weg
tot laterNIEUW: Foto's!![]()
Ik zou nog niet met geld toe in Rotterdam gaan wonen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Amsterdam en Rotterdam in 1 zinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, maar er is wel een groot verschil met Amsterdam/Rotterdam/Den Haag en Apeldoorn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zou met dit weer trouwens in het hutje gaan zitten.![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nog niet met geld toe ik Rotterdam gaan wonen.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nog niet met geld toe ik Rotterdam gaan wonen.
Gaat om het idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam in 1 zin![]()
Dan nog!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben blij, wordt Amsterdam ook eens in één adem genoemd met de enige echte wereldstad die we hebben.quote:![]()
Rotterdam is aan het instorten hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben blij, wordt Amsterdam ook eens in één adem genoemd met de enige echte wereldstad die we hebben.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo echt welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat gebeurt nu eenmaal in echte steden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotterdam is aan het instorten he![]()
Ik kan ook wel begrijpen dat de boeren en belgen een hekel hebben aan Amsterdam....
Overal ter wereld uitleggen waar je vandaan komt.... en altijd exact dezelfde vraag krijgen.... DO YOU KNOW AMSTERDAM??![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: