SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wil ik ook wel eens...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT he?
ik had liever een naamtopique gehadNee, Batman was er al vandoor... Robin komt altijd later he...quote:NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook wel eens...
[..]
Nee, Batman was er al vandoor... Robin komt altijd later he..._!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Verkapte tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT he?
ik had liever een naamtopique gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga gewoon nog een keer die Dr Phil kijken![]()
Ik lig dubbel
[b]AirwiN schreef [/b]
ff vergadereProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee op het onderwerpquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee op mijn comment of op het idee?. Gisteren al voorbij gekomen.
![]()
Oh, ja weet ik het ik ben hier niet 24/7quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee op het onderwerp. Gisteren al voorbij gekomen.
. Hoor het net op het nieuws en vond het wel lachwekkend
![]()
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee op het onderwerp. Gisteren al voorbij gekomen.
Topicslotje![]()
![]()
Nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik het ik ben hier niet 24/7. Hoor het net op het nieuws en vond het wel lachwekkend
.
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meer
Topicslotje![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus alle onderwerpen die we al gehad hebben die mogen niet meer
Topicslotje![]()
![]()
Behalve een foto... dan krijg je een banquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.
NIEUW: Foto's!![]()
Nee naakte tieten mogen in KPDquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu wel.
[..]
Jij slaat weer door. Tieten mogen altijd.
Dit mag welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Behalve een foto... dan krijg je een banquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee naakte tieten mogen in KPD
Dit mag welHet onderwerp tietjes liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
tietjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het onderwerp tietjes liefjes.
![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik was weer in slaap gevallen en werd wakker toen de laptop op m'n kop knalde![]()
Hmmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Trouwfoto's ook toegestaan?
[ afbeelding ]![]()
Leuke foto van LoLaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Trouwfoto's ook toegestaan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?![]()
Doelde meer op een laptop op je kopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.![]()
Dan neem ik me compliment wel weer terugquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd... en ik heb niet zo'n lekkere kont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Simpel. Ga dik 80 uur niet slapen. Slaap dan een uur of vier. Wordt wakker, maar je bent nog niet helemaal uitgeslapen.
Niet te snel opstaan dan.NIEUW: Foto's!![]()
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoorquote:
NIEUW: Foto's!![]()
Haha eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoor
Vin heb je geen werk meer?![]()
Bluh morgen naar kantoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Proestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Vin...
Moeten we de TT nog uitleggen of weet je wel wie Batman en Robin zijn?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat qua pijn wel een beetje nu gelukkig. Heb eindelijk ook wat geslapen en kan de crackers in ieder geval binnenhouden, al moest ik vanmorgen vroeg wel weer bijna kotsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Fototoestel hoe gaat het met de pijn.. en hou je al een beetje wat binnen?
Voel me alleen wel nog behoorlijk slecht en slap verder, maar er is in ieder geval vooruitgang![]()
![]()
Alles goed?quote:Ga ik zo weer doen jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ga eens werk zoeken ofzo... je was altijd zo vroeg aanwezig hier... dit valt echt op hoorNee hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Vin...
Moeten we de TT nog uitleggen of weet je wel wie Batman en Robin zijn?![]()
![]()
Vrij vandaag?quote:
Mogguh skattie
[b]AirwiN schreef [/b]
Per 1 januari niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eens
Vin heb je geen werk meer?![]()
![]()
Omdat ik mijn werkzaamheden ga overdragenquote:![]()
Oh en omdat de interimdirecteur mijn hulp nodig heeft om de directeur op zijn plek te zetten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat ik een hoop gemist had omdat ik hier amper kwam... maar jij kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eens
Vin heb je geen werk meer?NIEUW: Foto's!![]()
Dokter had geen logische diagnose ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het gaat qua pijn wel een beetje nu gelukkig. Heb eindelijk ook wat geslapen en kan de crackers in ieder geval binnenhouden, al moest ik vanmorgen vroeg wel weer bijna kotsen.
Voel me alleen wel nog behoorlijk slecht en slap verder, maar er is in ieder geval vooruitgang
Vaag zeg
Ik hoop voor jou dat je snel op knaptMogguhquote:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mijn werkzaamheden ga overdragen![]()
Oh en omdat de interimdirecteur mijn hulp nodig heeft om de directeur op zijn plek te zetten! Dat wordt lachen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: