SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 22-01-2013 16:17:33 ]
Kokosnoten en Mono is een niet echt al te beste combinatiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:24 schreef LompeHork het volgende:
Kokosnoot voor Mono check. (en dit maal gelieve geen hoedje van maken voor Hans, ik heb van hem vernomen dat hij dit niet prettig vond)
You put the lime in the coconut and drank them both up?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kokosnoten en Mono is een niet echt al te beste combinatie
nee helemaal geen keelpijn, maar door de rook van mn collega slaat mn stem steeds wegquote:
Rook? Op je werk? Whut?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helemaal geen keelpijn, maar door de rook van mn collega slaat mn stem steeds weg
en nu krijg ik de keus, werken en bellen of ziek naar huisben helemaal niet ziek
goedkope aldi sigarettenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rook? Op je werk? Whut?
Ik zou ziek naar huis gaan
Huh? Twee wachtdagen ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:09 schreef Ynske het volgende:
en naar huis gaan, k krijg 2 dagen niet betaald, ja dahag
Men riep gisteren "vanaf 4 uur" geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:10 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, waarom ontdek ik dit nu pas? Kan ik er nog bij? Ik sponsor een heerlijk burgerlijke prijs voor de bingo en zal vanavond het geld voor het eten overmaken. Hoe laat begint het?
Tuirlijk kan datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:10 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, waarom ontdek ik dit nu pas? Kan ik er nog bij? Ik sponsor een heerlijk burgerlijke prijs voor de bingo en zal vanavond het geld voor het eten overmaken. Hoe laat begint het?
Het is inderdaad vanaf een uur of 4. We eten rond 6, half 7 en daarna geht's loss.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:10 schreef robdriessen het volgende:
1) ik hou van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:17 schreef robdriessen het volgende:
Er moeten wel vellen met naamstickers aanwezig zijn! Iedereen zo'n beauty op de borst:
[ afbeelding ]
Waarom de neuk wordt er op je werkplek gerookt?quote:
dat doet ie buiten, maar volgens mij is t karbiet ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom de neuk wordt er op je werkplek gerookt?
Doet me denken aan vroeger:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doet ie buiten, maar volgens mij is t karbiet ofzo
dat hangt nog uren om m heen
Heb je The Pogues er al bij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat robdriessen graag Shalalie wil horen
I said doctor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You put the lime in the coconut and drank them both up?
quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
En dan zul je zien, is het eindelijk zaterdag en dan vliegt de dag voorbij![]()
Speciaal om jou een knuffel te geven. En je keihard te ownen met de bingo.quote:
En?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Pas maar op er zitten Limburgers in de zaal.
Höbste gèt taege Limburgers? Dan kries'te miene ganse femielie op diene daak, aste dà mèr wits!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Pas maar op er zitten Limburgers in de zaal.
quote:
Begrijpend lezen: oquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Speciaal om jou een knuffel te geven. En je keihard te ownen met de bingo.
Versta er geen zak van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Höbste gèt taege Limburgers? Dan kries'te miene ganse femielie op diene daak, aste dà mèr wits!
Komen er Limburgers in the way van mijn knuffelsquote:
Oh. Gelukkigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Muis006 het volgende:
IK BEDOEL ALLEEN DAT LIMBURGERS GOED ZIJN IN BINGO
Cut the hate.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:43 schreef Muis006 het volgende:
IK BEDOEL ALLEEN DAT LIMBURGERS GOED ZIJN IN VLAAI
Hebbert! Cat neemt ook al mee!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vast.
Neem maar kroasjele mit skoem mee om het te bewijzen.
Matig. Christoffeltaart uit Roermond! Frangipane uit Maastricht! Dat zijn de meestervlaaienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vast.
Neem maar kroasjele mit skoem mee om het te bewijzen.
Wat een afknapper!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:09 schreef Qwea het volgende:
STRESSSSS.
Ik was net bij de lokale AH en ze hadden mijn orgasme ingrediënten niet!@!!!!!1
Op de lijst erbij!quote:
Frangipanequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Matig. Christoffeltaart uit Roermond! Frangipane uit Maastricht! Dat zijn de meestervlaaien
Toch jammer voor je dat ik tegenwoordig in Schiedam woon. Ik kan wat Ketel 1 meenemen, maar dat zullen ze in de kroeg ook wel hebben
Is de Muismobiel afgekeurd?quote:
De A9 zou ik een verademing vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Qwea het volgende:
kan iemand met me rouwen? En medelij hebben? Ik moet over de a9 en dat is kut.
Dan moet je maar niet in de rimboe gaan wonen. A2 FTW.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga met de treinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Qwea het volgende:
Oh geen idee, maar jij rijdt toch ook met Yns mee? En ik vind dat dan wel een beetje traditie, ondanks dat ik de vorige keer met de trein gingquote:
Ik moet altijd eerst dat takkestuk naar Alkmaar. Hele weg 80. Terwijl ik hiero binnen 20 min op de a7 zit, 130quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De A9 zou ik een verademing vinden
Dan woon je vlakbij, ik heb elke dag de A7 naar A'dam, maar moest voorheen naar Beverwijk (heen deed ik dat ook via de provinciale weg en dan de A9)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst dat takkestuk naar Alkmaar. Hele weg 80. Terwijl ik hiero binnen 20 min op de a7 zit, 130
Ik vind het haske gezellig natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar jij rijdt toch ook met Yns mee? En ik vind dat dan wel een beetje traditie, ondanks dat ik de vorige keer met de trein ging.
Den Helderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij, ik heb elke dag de A7 naar A'dam, maar moest voorheen naar Beverwijk (heen deed ik dat ook via de provinciale weg en dan de A9)
Hoorn (andere kant op dusquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoorn (andere kant op dus), heb wel veel familie in en om Den Helder wonen
(ook Breezand enzo, in die gehuchten
)
Hmpfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar jij rijdt toch ook met Yns mee? En ik vind dat dan wel een beetje traditie, ondanks dat ik de vorige keer met de trein ging.
Shut it sletje, je had ook kunnen treinen en dan was ik je op komen halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:24 schreef Qwea het volgende:
True true!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]nou ja, hoorn, toch nog redelijk in de buurt
*proest*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben geboren in Den Helder.
Heb er nog dagelijks last van
Nee we hadden nog geen deal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het haske gezellig natuurlijk, maar meende dat jij en Muis al een deal hadden.
Ynske is ergens tussen half 11 en 11 bij mij, kan ze nog even poezzies kijken en daarna rijden we noordwaarts. Maar vervoer is natuurlijk het beste te regelen met de chauffeur zelf, dus daar ga ik niet tussen zitten.
Dibs op de stoel voorin!
tja, kiezen tussen een piep (hihi) kleine muistaxi of een limosynske, ik zou het ook wel weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shut it sletje, je had ook kunnen treinen en dan was ik je op komen halen.
MAAR NIEMAND BLIEFT DE MUISTAXI.
Fixedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Shut it sletje, je had ook kunnen treinen en dan was ik meneer muis je op komen halen.
MAAR NIEMAND BLIEFT DE MUISTAXI.
Den Helder ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben geboren in Den Helder.
Heb er nog dagelijks last van
Cruel Qwea, cruelquote:
my middle name.quote:
percyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ho es.
Wie denk je dat het brein achter deze relatie operatie is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
my middle name.
KAPPER IS VERZET! PANIEK PANIEK
OH MY GAWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WEET NIET OF IKD AT GA REDDEN MET DIE 35CM SNEEUW HIER HOOR.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog anderhalf uurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik was ook altijd de laatstgekozen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg basisschool softbal flashbacks.
*proest*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Little did they know dat ik wel raad wist met een knuppel en ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |