Ze wilt geen verkering omdat ze nog niet wilt neuken>quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:19 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze daarom nog geen verkering met me wilt maar ze knuffelde me en zei dat het goed komt!
waarom wil ze nou precies geen relatie? Omdat ze depressief is neem ik aan?quote:
Ja ze wilt ook niet zoenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil ze nou precies geen relatie? Omdat ze depressief is neem ik aan?
Dan ga je niet neuken, echt niet
Ze is depressief en haar hoofd staat er nu even niet naar, godsamme zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef technicalx het volgende:
En als ik via whatsapp een berichtje stuur dan krijg ik daar antwoord op maar ze vraagt niks aan mij zegmaar snapje wat ik bedoel?
al 2 weken nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze is depressief en haar hoofd staat er nu even niet naar, godsamme zeg
Ja dat kan toch, het kan wel een hele complexe situatie zijn waar ze in zit.quote:
Uhu als ik over haar gevoelens probeer te praten kapt ze het af of is ze heel kortafquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat kan toch, het kan wel een hele complexe situatie zijn waar ze in zit.
Neem wat afstand tot zaterdag en dan merk je het vanzelf welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef technicalx het volgende:
[..]
Uhu als ik over haar gevoelens probeer te praten kapt ze het af of is ze heel kortaf
enne is er een mogelijkheid dat ze me gebruikt?
Waaraan dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neem wat afstand tot zaterdag en dan merk je het vanzelf wel
ze reageert ja snap ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Laat haar met rust nu, hoe moeilijk het ook is, loop niet als een hondje achter haar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |