hand in dr broek, vind ze miss ook wel goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef technicalx het volgende:
Whaha ik zo 15 min stiekem met een been tegen haar been zitten
vraag ik achteraf of ze het fijn vind zegt ze maakt niet uit ja hoor
hahahahquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hand in dr broek, vind ze miss ook wel goed
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef technicalx het volgende:
[..]
hahahah
maar goed ze laat me toe om met haar been tegen elkaar aan te zitten ze laat me haar knuffelen maar ze kan nu geen verkering met me hebben? :p
Blijkbaar vind ze je leuk, anders zou ze ;t niet toestaan. Ik zweer dat je dr die zaterdag op dr bek gaat nemen. Wel initiatief nemenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef technicalx het volgende:
[..]
hahahah
maar goed ze laat me toe om met haar been tegen elkaar aan te zitten ze laat me haar knuffelen maar ze wil kan nu geen verkering met me hebben? :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hand in dr broek, vind ze miss ook wel goed
Naja, miss heeft TS de goede te pakkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet
ben je er trots op ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Naja, miss heeft TS de goede te pakken
15 en ontmaagd.
I'm talking about TS.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je er trots op ja?
Ze heeft een hele lastige thuissituatie achter de rug,quote:
Nou, als je goed in bed bent?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze heeft een hele lastige thuissituatie achter de rug,
dus ik weet niet of dat nu handig is..
en ze heeft trouwens alleen met de leraren contact op school en haar goede vriendin en mij dan
zuchtquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, als je goed in bed bent?
Als TS zijn vinger kusten toont is dat zo vergeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zuchtje kan emotioneel ook zo instabiel zijn dat je gewoon geen zin hebt in seks en als je dan doordramt sta je bekend als de jongen die alleen maar uit is op 1 ding
alsof je zin hebt in seks als je je depressief voeltquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als TS zijn vinger kusten toont is dat zo vergeten.
Ze zegt dat ze daarom nog geen verkering met me wilt maar ze knuffelde me en zei dat het goed komt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof je zin hebt in seks als je je depressief voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |