Je wilt niet schattig zijn als manquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Meisjes vinden dat juist schattig
Ik zeg niet dat je dan schattig BENT, maar een beetje verlegen is schattigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je wilt niet schattig zijn als man
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dan schattig BENT, maar een beetje verlegen is schattig
Jij bent ook geen vrouw hequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Ach meningen verschillen, ik zou me dood schamen.
Heb her gevraagdquote:
OKquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb her gevraagd
ze zegt Ik heb teveel aan me hoofd op dit moment het komt wel goed!
Oh ja en vanmiddag vertelde ze me dat ze wss zwanger was van der ex maar toen heeft ze een zwangerschapstest gedaan en toen was dat niet het geval
ik zeg ik weet niet wat ik met je aan moet zegt ze ik moet het eerst verwerken ze had een ruzie waar ik je over verteldequote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
OK
Al vind ik dat tweede nogal onrustbarend, een meisje van 15 wat denkt dat ze zwanger is
schattige mannenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je wilt niet schattig zijn als man
Het deel van "ik hou heel veel van je" en "ik kan niet zonder je" kun je het beste weglaten. Sowieso vind ik "ik kan niet zonder je" een beetje overdreven, maar "ik hou van je" moet je bewaren tot je een relatie hebt. Vertel gewoon dat je haar leuk vindt, als je gelijk zegt dat je van haar houdt schrik je haar af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:23 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik had meer het idee zo van
Lieve *Censor* Ik hou heel veel van je en kan niet zonder je wil je met me?
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens. Of ze is misschien een beetje verlegen dat ze daarom niet zo makkelijk iets vraagt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef technicalx het volgende:
Oh ja en ze stelt eigenlijk geen vragen aan mij
altijd stel ik altijd de vragen
quote:
ik heb het gevoel dat ze me gebruikt voor aandachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon moeilijke wezens. Of ze is misschien een beetje verlegen dat ze daarom niet zo makkelijk iets vraagt.
Zaterdag na die serie kunnen jullie in ieder geval daar over kletsen.
[..]Deze dame weet.
Met het niet te snel houden van zeggen ben ik het wel eens. Conflict had een mooie vond ik. Als je daar niet van wegsmelt dan weet ik het ook niet meer.
Ow dat is niet zo leuk. Vind je HAAR nog wel leuk eigenlijk? Volgens mij begin je nu zelf flink te twijfelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef technicalx het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ze me gebruikt voor aandacht
het word een beetje minder..quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat is niet zo leuk. Vind je HAAR nog wel leuk eigenlijk? Volgens mij begin je nu zelf flink te twijfelen.
Ja dat merkte ik al eigenlijk. Tja dan moet je maar even goed nadenken of je nog wel wil afspreken.quote:
een meisje op school hielp mij en begon een gesprek met haar en ze zegt dat ze telkens zei dat ze me schattig vind en dat ze moest lachenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik al eigenlijk. Tja dan moet je maar even goed nadenken of je nog wel wil afspreken.
Ja maar als jij haar misschien minder leuk begint te vinden? Stel dat ze je toch echt leuk vindt en jij niet meer, dan is het niet zo leuk voor haar om dan toch maar af te spreken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:25 schreef technicalx het volgende:
[..]
een meisje op school hielp mij en begon een gesprek met haar en ze zegt dat ze telkens zei dat ze me schattig vind en dat ze moest lachen
Maar als ze me nou leuk vind hea? en ze begint mij te zoenen misschien word ik dan wel weer heel erg verliefd ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als jij haar misschien minder leuk begint te vinden? Stel dat ze je toch echt leuk vindt en jij niet meer, dan is het niet zo leuk voor haar om dan toch maar af te spreken.
Maar ik zit weer van alles te verzinnen, sorryKijk gewoon hoe het gaat zaterdag. Niet alles overdenken (wat ik helaas ook altijd doe).
Nou dat is toch mooi als je dan weer heel erg verliefd wordt? Verliefd zijn is leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar als ze me nou leuk vind hea? en ze begint mij te zoenen misschien word ik dan wel weer heel erg verliefd ofzo
Maar moet ik haar nu juist aandacht geven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is toch mooi als je dan weer heel erg verliefd wordt? Verliefd zijn is leukEn ik denk dat ze je niet zomaar gaat zitten zoenen als ze merkt dat jij haar eigenlijk niet zo leuk vindt (tenminste, dat zou ik nooit doen).
Poeh moeilijk hoor, 16 zijn
Je kijkt dr aan in je ogen en neemt dr op dr bek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar moet ik haar nu juist aandacht geven?
Of het ff van haar kant laten komen?
Aandacht als interesse tonen ja tuurlijk. Geen spelletjes spelen, zo van: oh ze stuurt een SMS en nu ga ik 2 dagen wachten om te antwoorden, dat is zo flauw vind ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:54 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar moet ik haar nu juist aandacht geven?
Of het ff van haar kant laten komen?
Is dat positief of nie? :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef BredeBroeder het volgende:
enne technical, blijkbaar is ze dus al ontmaagd dus ze heeft ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |