Nee snap ik, ik zeg uiterlijk 3 weken, als ze dan nog niet weet wat ze wil zou ik het maar laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:20 schreef technicalx het volgende:
[..]
hoelang dan?
blijf niet me hele leven op haar wachten
Ja ze gaf aan nog niet willen zoenen omdat ze eerst met me wil hebben dus jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, vooral niet te hard van stapel lopen nu
Ik denk niet dat ik heel goed nieuws hebquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, vooral niet te hard van stapel lopen nu
mja je weet niet of dat waar is, ik zou voorzichtig doen gewoon en als het erop wijst dat jij niet de enige bent afkappenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:03 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik heel goed nieuws heb
ik hoor van vriendinnen van haar dat ze een hele erge player is ..
Ik heb het nu van 2 mensen gehoordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja je weet niet of dat waar is, ik zou voorzichtig doen gewoon en als het erop wijst dat jij niet de enige bent afkappen
Ja aan jou de keusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik heb het nu van 2 mensen gehoord
Je keek op haar telefoon? Bitch please als je haar nu al niet kan vertrouwen hoe moet dat dan ooit in een relatie waar vertrouwen heel belangrijk isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef technicalx het volgende:
[..]
En ik zag toevallig via whatsapp dat ze ook met dr ex aan het praten is
Ik zag toen ze aan het whatsappen wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je keek op haar telefoon? Bitch please als je haar nu al niet kan vertrouwen hoe moet dat dan ooit in een relatie waar vertrouwen heel belangrijk is
Als je je daar nu al zorgen over maakt kan je beter geen relatie met haar krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zag toen ze aan het whatsappen was
dat ze een achtergrond van een kerel heeft die ik ook op facebook heb gevonden
dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:21 schreef nilssanders het volgende:
trust me ik ken heel veel meiden die mannen als achtergrond op whatsapp hebben (net als manen vrouwen als achtergrond hebben) BTW heb zelf een meid dus ik doe dus alleen een achtergrond van haar![]()
Maar je gaat toch niet een vriend als achtergrond hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef nilssanders het volgende:
BTw dadelijk afsluiten men pc naar het buitenland voor men vaders werk (mag mee naar australie) dus moet dadelijk snel inpakken en daarna naar Schiphol
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha justin bieber lookalike, zou het meteen afkappen als zij zo iemand als achtergrond heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef technicalx het volgende:
Het is austin mahone die achtergrond lol
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
het is uitgelopen op een ramp
ik zoende er ze liep weg en ze zei dat ze niet voelde wat ik voor der voelde
het was vrijdag vriendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey als ik jou was, zou ik wat vroeger naar bed gaan
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef technicalx het volgende:
Misschien ben ik gewoon te snel gegaan ofzo
Ach nou ja dan weet je het tenminste. Geen energie meer aan verspillen dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
Meteen door naar de volgende. Weet je wat het is? Als het niet vanzelf en soepel gaat, is er meestal iets. Of een ander, of het is niet wederzijds. Niet erg, gewoon weer in "creep mode" verder gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |