Maar je gaat toch niet een vriend als achtergrond hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:29 schreef nilssanders het volgende:
BTw dadelijk afsluiten men pc naar het buitenland voor men vaders werk (mag mee naar australie) dus moet dadelijk snel inpakken en daarna naar Schiphol
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha justin bieber lookalike, zou het meteen afkappen als zij zo iemand als achtergrond heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef technicalx het volgende:
Het is austin mahone die achtergrond lol
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
het is uitgelopen op een ramp
ik zoende er ze liep weg en ze zei dat ze niet voelde wat ik voor der voelde
het was vrijdag vriendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey als ik jou was, zou ik wat vroeger naar bed gaan
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef technicalx het volgende:
Misschien ben ik gewoon te snel gegaan ofzo
Ach nou ja dan weet je het tenminste. Geen energie meer aan verspillen dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
Meteen door naar de volgende. Weet je wat het is? Als het niet vanzelf en soepel gaat, is er meestal iets. Of een ander, of het is niet wederzijds. Niet erg, gewoon weer in "creep mode" verder gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:47 schreef technicalx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |