Wie weet flip ik dan wel helemaal inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik wil al die die "humanen" wel eens horen als hun moeder/ dochtertje wordt verkracht en vermoord.
Het doel van een discussie is niet 'winnen', maar om tot een (gezamelijke) eindconclusie te komen. Zo bekeken heb je al verloren bij aanvang van de discussie daar je intentie verkeerd is. Richt anders een debat-club op en timmer een prijzenkast in elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:18 schreef speknek het volgende:
Een ad hominem in anderhalve post. Nou win ik wel vaker discussies, altijd eigenlijk, maar dit is wel snel.
In de VS wel. Ze hebben zelfs een speciale Victim impact statement regeling waarin het slachtoffer zijn wens bekendmaakt over de straf voor de dader. En het ligt voor de hand dat het een en al emotie, rancune, en onderbuik is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Slachtoffers mogen niet de straf bepalen, dus je opmerking slaat kant noch wal.
Het gaat niet om het bedrag maar de bedoeling erachter. En in dit geval had het slachtoffer alleen maar 20 iraanse (euro ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Veroordelen tot doodstraf, maar last minute niet uitvoeren voor de schrik zou eigenlijk wel tof geweest zijn, voor 20 euro beroof je niemand, laat staan iemand van het leven beroven.
dat heet marteling en dan ben je geen steek beter dan de daders die je veroordeeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Veroordelen tot doodstraf, maar last minute niet uitvoeren voor de schrik zou eigenlijk wel tof geweest zijn,
Dus heeft een groep bebaarde mensen het recht legitiem je leven te beeindigen, is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het gaat niet om het bedrag maar de bedoeling erachter. En in dit geval had het slachtoffer alleen maar 20 iraanse (euro ?) bij zich anders was het op een hoger bedrag uitgelopen.
Verder was er sprake van een zware mishandeling daar het slachtoffer daadwerkelijk gestoken werd.
Psychologische pijn mogen ze wmb wel voelen, wat minder erg dan een mis tussen je ribben krijgen, maar goed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef TLC het volgende:
[..]
dat heet marteling en dan ben je geen steek beter dan de daders die je veroordeelt
Maakt niet meer uit want deze twee barbaren hebben daar zelf om gevraagd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus heeft een groep bebaarde mensen het recht legitiem je leven te beeindigen, is dat wat je zegt?
Sinds wanneer staat er executie om een beroving in de sharia? weet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit want deze twee barbaren hebben daar zelf om gevraagd.
Wonend in een sharia-land, een overval plegen.Wat mij betreft waren ze vogelvrij.
Niet om beroving maar om zware mishandeling wel. En dat is sowieso iedere steekpartij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er executie om een beroving in de sharia? weet waar je het over hebt.
Ben liever een barbaar dan een softe boeler.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
dus jij bent wel voor de doodstraf maar alleen als al er iemand vermoord wordt? nou dat vind ik best barbaars.
Maar goed, ieder recht op zn eigen mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |