Ik heb dat met "keiglad"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)appen&sort=dd&view=0
Blijft internet nostalgie
Heb dat niet man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 tentamens voor sommige valken, hbo hé.
Ik ga nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij ging 2 uur geleden al naar bed
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)appen&sort=dd&view=0
Blijft internet nostalgie
Shit dacht even checken inmiddels bijna 90 minuten gegamedquote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Davy moet even stil zijn ouders slapen al.
15minuten gamen kan ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Shit dacht even checken inmiddels bijna 90 minuten gegamed. Nu nog die 60 á 80 bladzijdes voor burgerschap maken
Ja man, ik dacht even wat bouwen. Nu een heel netwerk aangelegdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15minuten gamen kan ook nietaltijd lang.
Ja ik vind die Blue Beettle ook tof hij is een beetje als Venom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Goede episodes weer Mikey. Black Beettle is sick.
Geo heb je Spotify?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf man 4.01 die spieren in de onderrug van Overeemlijken wel tumoren.
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee waar het voor is, online muziek luisteren toch?
Kan je het niet exporteren ofso? Of gewoon de nummers kopieren en in een PM droppen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja. Wilde 3 afspeellijsten met je delen. Denk dat je ze wel kon waarderen haha, maar delen gaat moeilijk als je het niet hebt.
Spotify Premium
Zijn aardig wat nummers, maar ik probeer zo wel wat. Krijg alleen maar een bepaalde selectie van mijn lijst. Hooguit 30 nummers per afspeellijst dus moeten er maar net leuke bij zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je het niet exporteren ofso? Of gewoon de nummers kopieren en in een PM droppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Prima! Toch heb ik nu wat nummers via Spotify ontdekt die ik nog niet kende en zijn nu mijn lievelingstracks geworden voor op school of onderweg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik luister toch altijd mijn iegen muziek dus geen behoefte aan zo iets.
Ja ik kom maar aan weinig nieuws dat wel:Pquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima! Toch heb ik nu wat nummers via Spotify ontdekt die ik nog niet kende en zijn nu mijn lievelingstracks geworden voor op school of onderweg.
Precies, zat vooral op de Hardere stylen beetje op een dood spoor. Kende alles al een beetje. Nu veel relatief onbekende early/happy Hardcore nummers ontdekt maar ook keiharde stampnummers etc. Ook wat onbekende underground Hardstyle van 2006-2009 (de goede tijd). Ja toch wel fijn hoor Spotify.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik kom maar aan weinig nieuws dat wel:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga natuurlijk niet weg voor de pics van de dag (wel te laat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg gangsta.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:36 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenaar gevonden. Wordt as we speak gelyncht.
Bedoelde je NL bekervoetbal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oh ok, niet wat ik bedoelde maar toch bedankt.
Ok, op de één of andere manier was ik overtuigd dat het deze week zou zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef Differ het volgende:
[..]
Bedoelde je NL bekervoetbal?
Is einde van de maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |