Overeemquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:46 schreef Caland het volgende:
Dit was langer dan één minuut.
IK EIS UITLEG
Te laat.quote:
Retorische vraag, maar ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ik kan mogelijk een Yvonne award op mijn cv bijschrijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb morgen mn laatste herkansing, waar ik nog voor moet leren, maar ik hoef maar een 2,4 te halen. Maar straks weet ik niets en haal ik een 2,3. Dus...nog leren of ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Retorische vraag, maar ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ik kan mogelijk een Yvonne award op mijn cv bijschrijven
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Retorische vraag, maar ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ik kan mogelijk een Yvonne award op mijn cv bijschrijven
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Yvonne leuk vinden. Door jordii's post een jaar geleden ofzo kun je je al voorbereiden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn goede sperma, wellicht kan ik mij nog naar een prijs neuken.
Ik heb niet voor niks een Brazzers account aan Stylo en J0rdiii gegeven. Die komen straks met dood zaad aan in haar slaapkamer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal Yvonne leuk vinden. Door jordii's post een jaar geleden ofzo kun je je al voorbereiden.
Die gaat binnenkort bekennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Boogie is stil, erg stil.
Ik wist het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks een Brazzers account aan Stylo en J0rdiii gegeven. Die komen straks met dood zaad aan in haar slaapkamer.
Maar hoezo werken jullie met gemiddelde?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een lerares neuken op school voor een hoger cijfer.
Dieper dan je nacht met Ten Have voor een voldoende ga je toch niet zakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een lerares neuken op school voor een hoger cijfer.
2 tentamens voor sommige valken, hbo hé.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoezo werken jullie met gemiddelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |