link?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou daar staan ooit filmpjes op van mensen die gbruut in elkaar gehoekt worden. Net als die op omroepbrabant van stratum nu.
Niet zo erg als die in Belgie maar ook sick ja. En ook weer uit het nietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die in eindhoven was wel sick. Kankerlijers
Ik zag dat voorbijkomen, was dat recent?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die in eindhoven was wel sick. Kankerlijers
Ook weer een bepaalde bevolkingsgroep waar je niks over mag zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo erg als die in Belgie maar ook sick ja. En ook weer uit het niets![]()
Was Braziliëquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet zo erg als die in Belgie maar ook sick ja. En ook weer uit het niets![]()
Denk het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag dat voorbijkomen, was dat recent?
4 Januari.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee was gelogen. Vlaams belangs oid gebruikte het voor propaganda.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij die ik gezien heb was Belgie.
Toevallig, marokkanenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een mongolen manZe mogen blij zijn dat het niet HMF en Sjaak waren.
Vlak na Pieters zijn actie. Zo zie je maar dat voetballers inderdaad een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar die was ziek manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee was gelogen. Vlaams belangs oid gebruikte het voor propaganda.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlak na Pieters zijn actie. Zo zie je maar dat voetballers inderdaad een voorbeeldfunctie hebben
Kiplekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar die was ziek mandie vent die maar op zijn kop bleef springen. Ben benieuwd hoe het slachtoffer is na zo'n aanslag.
Facebook staat al vol met de shares.quote:
Dat had ik even opgezocht maar dat is nooit meer goed gekomenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar die was ziek mandie vent die maar op zijn kop bleef springen. Ben benieuwd hoe het slachtoffer is na zo'n aanslag.
Tarado had zo'n artikel vertaald. Leefde nog wel, maar had 24/7 hulp nodig van verpleegsters.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezus...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tarado had zo'n artikel vertaald. Leefde nog wel, maar had 24/7 hulp nodig van verpleegsters.
Die gast stond na de eerste klap weer op. Volgens mij dachten ze toen dat hij terug wou vechtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap serieus niet waarom je om niks met een groepje iemand in elkaar zou beuken, zieke shit.
Paar jaar martelen ja. Kankermongolenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast stond na de eerste klap weer op. Volgens mij dachten ze toen dat hij terug wou vechten
Gewoon paar jaar in de cel gooien die gasten.
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast stond na de eerste klap weer op. Volgens mij dachten ze toen dat hij terug wou vechten
Gewoon paar jaar in de cel gooien die gasten.
Doe eens normaal, gewoon 2 weken taakstraf, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paar jaar martelen ja. Kankermongolen
Noord-Afrikanen zijn marathon lopers johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.
Dan nog, menigte in lopen dan houden ze misschien wel op. Maarja, krijg je wss de kans niet eens voor ze willen je gewoon verrot schoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen zijn marathon lopers joh
Nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag een makank een tas tegen ze hoofd geraakt.
Die gast die je op het begin nog snel weg ziet lopen heeft ook nog behoorlijk geluk gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.
Sturen naar afghanistan!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens normaal, gewoon 2 weken taakstraf, dat zal ze leren!
Best raar dat je club ineens weg isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)terug_in_NBA___.html
Franchising.
Ik stapte uit de bus en mijn boodschappen tas kwam tegen zijn achterhoofd.quote:
Ja maarja, als dat een maat van je is dan kan dat niet he. Als dat een vreemde is, heel lullig maarja dan kan je nog voor je eigen veiligheid kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gast die je op het begin nog snel weg ziet lopen heeft ook nog behoorlijk geluk gehad.
Word je toch voor de plaatselijke FC?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar dat je club ineens weg is
Oftewel jij stootte hem perongeluk aan?. Spannend verhaal man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stapte uit de bus en mijn boodschappen tas kwam tegen zijn achterhoofd.
zijn kontmaatje zei er wat van maar kon het niet verstaan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel jij stootte hem perongeluk aan?. Spannend verhaal man.
Heb je niet in the U S AND A.. Misschien College ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Word je toch voor de plaatselijke FC?
Als je in boston woontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je niet in the U S AND A.. Misschien College ofzo
Klopt. Maar toch. Veel kan je niet doen, dan ook in elkaar getrapt te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maarja, als dat een maat van je is dan kan dat niet he. Als dat een vreemde is, heel lullig maarja dan kan je nog voor je eigen veiligheid kiezen.
Wel eens klappen gehad, gelukkig nooit zoiets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch. Veel kan je niet doen, dan ook in elkaar getrapt te worden.
Heb ook wel eens dergelijke situaties meegemaakt, die (gelukkig) beter zijn afgelopen, maar voor hetzelfde geld was ik ook het ziekenhuis in geslagen.
Het zijn lastige situaties..
Aan het scouten in Argentinie natuurlijk. Hij durfde niet langer in Nederland te blijven met al die Ajacieden en hun criminele activiteiten.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan het scouten in Argentinie natuurlijk. Hij durfde niet langer in Nederland te blijven met al die Ajacieden en hun criminele activiteiten.
Lijkt me geen pretje maar mooi dat je goed weg kwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch. Veel kan je niet doen, dan ook in elkaar getrapt te worden.
Heb ook wel eens dergelijke situaties meegemaakt, die (gelukkig) beter zijn afgelopen, maar voor hetzelfde geld was ik ook het ziekenhuis in geslagen.
Het zijn lastige situaties..
Ook niet fijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef Caland het volgende:
Keer goede klappen krijgen is ook niet erg.
Heb eens gehad dat ze een maat meelokten, en om de hoek in elkaar sloegen/trapten. Toen we erachter aan kwamen wisten ze opeens te rennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel eens klappen gehad, gelukkig nooit zoiets.
Maatje van mij werd 2 jaar geleden om helemaal niks door 4 gasten verrot geslagen om niks. Die 4 gasten hebben daarna wel een wat moeilijke periode gehad trouwens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje maar mooi dat je goed weg kwam.
Maat van me heeft een groot litteken op zijn kop aan zo iets overgehouden, ook niks gedaan, met een priem aangevallen.
Omdat ze in het ziekenhuis lagen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maatje van mij werd 2 jaar geleden om helemaal niks door 4 gasten verrot geslagen om niks. Die 4 gasten hebben daarna wel een wat moeilijke periode gehad trouwens.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Nooit echt gevochten. Mocro's durven me nooit aan te vallen.Al heb ik wel vaak met Turken gevochten.
whut?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Nooit echt gevochten. Al heb ik wel vaak met Turken gevochten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Nooit echt gevochten. Mocro's durven me nooit aan te vallen.Al heb ik wel vaak met Turken gevochten.
Nee. Elke keer als die gasten zich in de stad vertoonden werden ze snel een kroeg uitgetikt omdat die maat van mij echt verschrikkelijk veel lui kent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze in het ziekenhuis lagen?
Ja.. ze kiezen ze natuurlijk ook vaak wel een beetje uit dat ze weten dat ze die kunnen hebben terwijl ze almet zoveel man zijn. Maar als ze een keer de verkeerde tegen komen zijn de de sjaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Elke keer als die gasten zich in de stad vertoonden werden ze snel een kroeg uitgetikt omdat die maat van mij echt verschrikkelijk veel lui kent.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ze kiezen ze natuurlijk ook vaak wel een beetje uit dat ze weten dat ze die kunnen hebben terwijl ze almet zoveel man zijn. Maar als ze een keer de verkeerde tegen komen zijn de de sjaak.
Zozo 1 hele minuutquote:Vanwege het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! rond 00:40 uur ongeveer 1 minuut onbereikbaar. Als het misgaat wat langer. Groeten van GlowMouse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |