Paar jaar martelen ja. Kankermongolenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast stond na de eerste klap weer op. Volgens mij dachten ze toen dat hij terug wou vechten
Gewoon paar jaar in de cel gooien die gasten.
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gast stond na de eerste klap weer op. Volgens mij dachten ze toen dat hij terug wou vechten
Gewoon paar jaar in de cel gooien die gasten.
Doe eens normaal, gewoon 2 weken taakstraf, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paar jaar martelen ja. Kankermongolen
Noord-Afrikanen zijn marathon lopers johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.
Dan nog, menigte in lopen dan houden ze misschien wel op. Maarja, krijg je wss de kans niet eens voor ze willen je gewoon verrot schoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen zijn marathon lopers joh
Nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag een makank een tas tegen ze hoofd geraakt.
Die gast die je op het begin nog snel weg ziet lopen heeft ook nog behoorlijk geluk gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na die duw kon hij beter gewoon kei hard wegsprinten .. maarja, je wordt zo overdondert op zo'n moment.
Sturen naar afghanistan!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens normaal, gewoon 2 weken taakstraf, dat zal ze leren!
Best raar dat je club ineens weg isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)terug_in_NBA___.html
Franchising.
Ik stapte uit de bus en mijn boodschappen tas kwam tegen zijn achterhoofd.quote:
Ja maarja, als dat een maat van je is dan kan dat niet he. Als dat een vreemde is, heel lullig maarja dan kan je nog voor je eigen veiligheid kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gast die je op het begin nog snel weg ziet lopen heeft ook nog behoorlijk geluk gehad.
Word je toch voor de plaatselijke FC?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar dat je club ineens weg is
Oftewel jij stootte hem perongeluk aan?. Spannend verhaal man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stapte uit de bus en mijn boodschappen tas kwam tegen zijn achterhoofd.
zijn kontmaatje zei er wat van maar kon het niet verstaan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel jij stootte hem perongeluk aan?. Spannend verhaal man.
Heb je niet in the U S AND A.. Misschien College ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Word je toch voor de plaatselijke FC?
Als je in boston woontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je niet in the U S AND A.. Misschien College ofzo
Klopt. Maar toch. Veel kan je niet doen, dan ook in elkaar getrapt te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maarja, als dat een maat van je is dan kan dat niet he. Als dat een vreemde is, heel lullig maarja dan kan je nog voor je eigen veiligheid kiezen.
Wel eens klappen gehad, gelukkig nooit zoiets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch. Veel kan je niet doen, dan ook in elkaar getrapt te worden.
Heb ook wel eens dergelijke situaties meegemaakt, die (gelukkig) beter zijn afgelopen, maar voor hetzelfde geld was ik ook het ziekenhuis in geslagen.
Het zijn lastige situaties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |