Ik heb -5,5 aan beide kantenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de ogen van dit oude wijf?
Ik bedoel maar.quote:
Ach op de tast kom je een heel eindquote:
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Ach op de tast kom je een heel eind
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef missbehavin het volgende:
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappig
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.quote:
Zie je me al staan, vast gepind in het grasquote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Zie je me al staan, vast gepind in het gras
Maar ik welquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.
Ja ik ook zo. Even docu op 2 afkijken over engelse moordende freakquote:
Buiten!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, ik moet de was nog ophangen
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.quote:
Toch best vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.quote:
Vroege werkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.
Bahquote:
Gelukkig niet zegquote:
Vriesdrogenquote:
Dat trekt zo lastig aan he.quote:
Toen sliep ik nog heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
Ik zat om 06.00 al in de auto. Wel beetje vroeg
het past zich aan aan de gebruikers, het wordt met een paar jaar zelfbewust, en daarna... nou ja, zie Terminatorquote:
We gaan er allemaal aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het past zich aan aan de gebruikers, het wordt met een paar jaar zelfbewust, en daarna... nou ja, zie Terminator.
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.quote:
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als dataquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.!
Edward Furlong moet ons reddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.!
Neehee, alles en iedereen gaat kapot!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als data.
E-M?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edward Furlong moet ons reddenof die andere junk.
Vroeger moest je daarvoor nog in de krant komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als data.
Opa vertelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger moest je daarvoor nog in de krant komen.
Een soort wc-papier toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Weten jullie nog wat dat was? een krant?
Iets voor in de kattenbak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Weten jullie nog wat dat was? een krant?
Wat dat betreft is het leven wel een stuk duurder geworden, nu je iedere keer een nieuwe iPad moet kopen als je de kattenbak verschoond hebt.quote:
Zo'n iPad absorbeert ook nog eens slecht al die kattenpies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het leven wel een stuk duurder geworden, nu je iedere keer een nieuwe iPad moet kopen als je de kattenbak verschoond hebt.
Hebben die vogeltjes ook eindelijk eens een goeie reden om angry te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze wel spelletjes spelen tijdens het kakken.
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Dan krijgt 'ruzzlen' een andere betekenis
Lekker kakken en haarballen uitkotsen.quote:
Haarballen zou ik niet weten, ga de bak niet echt controleren als het niet moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker kakken en haarballen uitkotsen.
O wacht, dat doen ze niet op de kattenbak he?
Katten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens wat opgeraapt waarvan ik niet wist of het van voren of van achteren kwam bij een van de oppasadressen.
Ik stem wel op jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Yvonne Awards 2013 van start! DIG-nominaties bekend. Dafuq?
Dat is schering en inslag bij katten iddquote:
echt welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
In een wereldstad als Utrecht bestaat iets als 'te vroeg' niet.
Aangetekend verstuurd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Twee dikke enveloppen met belangrijke info zijn nooit aangekomen bij de accountant
Kan alles opnieuw aanvragen en kopiëren
Fijn!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Twee dikke enveloppen met belangrijke info zijn nooit aangekomen bij de accountant
Kan alles opnieuw aanvragen en kopiëren
En natuurlijk kom ik thuis en is mn hele woonkamer ondergekotst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is schering en inslag bij katten idd.
"Heeft ie nu de boel onder gescheten of is het onverteerd eten?"
Dat doen mij cavia's nooitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En natuurlijk kom ik thuis en is mn hele woonkamer ondergekotst.
Naar de kebab-zaak geweest?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef missbehavin het volgende:
'Hmm mam, wat heb je lekker gekookt!'
Hoe durven ze! Rotbeesten!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen mij cavia's nooit
Al hebben ze wel een beetje op me gebloed toen ik te ver in de nagels knipte
quote:
quote:
Dat doen ze hier gelukkig hoogst zelden. Wat voer je die arme beestjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En natuurlijk kom ik thuis en is mn hele woonkamer ondergekotst.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doen ze hier gelukkig hoogst zelden. Wat voer je die arme beestjes.
Als je mij light-spullen voorschotelt zou ik het ook weer uitkotsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
26 euro per zak. Daar mogen ze toch wel iets dankbaarder mee om gaan.
Dit.quote:
Bij je Vietnamees? Er had weer een of andere patatboer overvallers overgoten met frituurvet, maar het was een ander.quote:
Zal wel weer niet proportioneel zijn geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij je Vietnamees? Er had weer een of andere patatboer overvallers overgoten met frituurvet, maar het was een ander.
Ja, daar was het gefilmd. Was leuk. Mijne moet ook maar een keer een camera ophangen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij je Vietnamees? Er had weer een of andere patatboer overvallers overgoten met frituurvet, maar het was een ander.
Die heeft ie zeker verkocht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daar was het gefilmd. Was leuk. Mijne moet ook maar een keer een camera ophangen.
Van ander voer raaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker duur, gelukkig nog voor geen enkele kat nodig gehad. En ze spugen bijna niet dus dat is ook goed.
Dat is wel een hele goede reden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Van ander voer raaktNaina
aan de blaasontsteking dus dat doen we maar niet.
"Hoezo hoort da nie? Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal wel weer niet proportioneel zijn geweest.
Het oog van God reikt verder dan welke camera dan ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Q. het volgende:
Geruild voor meer bijbelteksten aan de muur.
De photoplay was leuker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het oog van God reikt verder dan welke camera dan ook.
God is Sauron? Dat verklaart een boel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij nerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger werd je tenminste nog geband voor te nerd zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
De crew stemt toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger werd je tenminste nog geband voor te nerd zijn
Maar wat is deze sluikspam van je om zieltjes te winnen?
Ik ben toch crew. Samen met wat andere collega's die hier ook postenquote:
Is dat die bolle?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Van ander voer raaktNaina
aan de blaasontsteking dus dat doen we maar niet.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben toch crew. Samen met wat andere collega's die hier ook posten
De rellen zijn leuk.quote:
jeweetzquote:
Ohquote:
Er zijn mensen die er sneller dood zijn gegaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Nah also. 'Ne Gutemorgen!
Wie geht's dir allen Heute?
Ik ben dood. 4 dagen Berlijn gehad.
In Lutjebroek ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er sneller dood zijn gegaan.
RIP aan de nichtbestaandenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Nah also. 'Ne Gutemorgen!
Wie geht's dir allen Heute?
Ik ben dood. 4 dagen Berlijn gehad.
Ja. Daarom moet het ook een practical joke zijn dat ik genomineerd ben. Zoek die crewfora eens na, heeft er iemand een weddenschap verloren?quote:
Etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
was verschrikkelijk (door een ander uitgezocht), de andere twee waren geweldig (die kende ik al, dus had ik uitgezocht). Vooral Berghain blijft schandalig heerlijk absurd geil.
Verder wat rondgehobbeld, geshopt, muurtjes gekekebn, cafeetjes bezocht en gegeten
Dat het merendeel niet helemaal 100 is was toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. Daarom moet het ook een practical joke zijn dat ik genomineerd ben. Zoek die crewfora eens na, heeft er iemand een weddenschap verloren?
Currywurst natuurlijkquote:
En ga je over twee weken naar bungalup?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog helemaal met Berghain in m'n oren
(of het is van de verkoudheid en t vlieegen).
Tofquote:
De laatste twee jaar is ze echt uit haar schulp gekropen, niet alleen bij mij maar ook bij anderen. Ze is helemaal tot rust gekomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TofIk vond d'r verder wel lief. Want je zag haar nooit. En je hoorde haar nooit. Zo wilde wel maar durfde niet
Je wollige voetenbankje is ook
![]()
Je bent gewoon dodelijk saai?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste twee jaar is ze echt uit haar schulp gekropen, niet alleen bij mij maar ook bij anderen. Ze is helemaal tot rust gekomen.
Q en dodelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent gewoon dodelijk saai?
Wat hem meteen spannender zou makenquote:
Klinkt echt heel leukquote:
NOG spannender?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat hem meteen spannender zou maken
Ik!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent gewoon dodelijk saai?
Hoi Tegan. Hoe gaat het met jou vandaag? Het is een mooie dag, maar nu jij hier bent is de dag nog veel mooier. Je blijft wel een tijdje toch? Want ik wil graag heel veel met je praten als jou dat ook leuk lijkt. Zin in een slowchatavontuurtje met mij?quote:
Ren T, REN!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoi Tegan. Hoe gaat het met jou vandaag? Het is een mooie dag, maar nu jij hier bent is de dag nog veel mooier. Je blijft wel een tijdje toch? Want ik wil graag heel veel met je praten als jou dat ook leuk lijkt. Zin in een slowchatavontuurtje met mij?
Wtf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoi Tegan. Hoe gaat het met jou vandaag? Het is een mooie dag, maar nu jij hier bent is de dag nog veel mooier. Je blijft wel een tijdje toch? Want ik wil graag heel veel met je praten als jou dat ook leuk lijkt. Zin in een slowchatavontuurtje met mij?
Tegan heeft syfilis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hey Tegan: jij bent echt één van die meisjes waar mijn moeder me voor gewaarschuwd heeft of niet?
Ieuw, klinkt als een gesprekje met een van mijn chatklantenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Godtje het volgende:
Jij bent echt een user waarvan Hitler ons probeerde te verlossen of niet?
Ik zag het ja.quote:
Een lokwijf, SCHANDALIG!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat ik mijn knappe buurvrouw kan inzetten om hetero's te scoren. Ze werkt geheel vrijwillig mee
Wat is het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Een kennis van me blijkt er al voor de 2e x heen te gaan
Ff onthouden voor volgend jaar.
ook creepyquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat ik mijn knappe buurvrouw kan inzetten om hetero's te scoren. Ze werkt geheel vrijwillig mee
jawel hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Er is al een tijdje geen leuke rel geweest. Op de rest van FOk dan.
Blijkbaar een weekendke feesten op een centerparcs, met techno, mode, kunst, droppings etc. Klinkt leuk!quote:
Ik zie al zo Ang3l achter een bosje staan met zn buurvrouw aan een touwtje en haar weg trekken als er een leuke hetero-vent op buuf af vliegt.quote:
quote:
Ik ben TE visueel ingesteld voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie al zo Ang3l achter een bosje staan met zn buurvrouw aan een touwtje en haar weg trekken als er een leuke hetero-vent op buuf af vliegt.
Hij wil je niet mee hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Een kennis van me blijkt er al voor de 2e x heen te gaan
Ff onthouden voor volgend jaar.
Zij. En vage kennis. Vriendin van de knappe buurvrouwquote:
Maar hij maakt geen grapje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, klinkt als een gesprekje met een van mijn chatklanten
Hallo, ik heb toch zeker geen lokhomo nodig? Dan gebruik ik mezelf welquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Werkt zo'n lokvrouw wat? Lijkt me dat als ze op die vrouw vallen de kans dat ze homo zijn wel wat verminderd wordt zeg maar. Wil je niet de hoop ontnemen. Maar is een lokhomo niet beter?
Ze ziet er wel uit als een lekker wijf op je FB ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
De buurvrouw wist overigens uberhaupt niet dat ze van dat soort muziek hield totdat ze 6 uur lang stond te springen in de BerghainDie wilde om half 8 's ochtends nog steeds niet naar huis
Die stond maar te dansen en te sjansen, man vrouw who cares.
verkapte "angel ik wil" postquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als een lekker wijf op je FB ja.Die mag mij wel lokken.
Ze heeft al 10 jaar een vriendquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als een lekker wijf op je FB ja.Die mag mij wel lokken.
Oke uitgeroepen tot beste club terwijl het gewoon een sekstent is zo lijkt hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik heb toch zeker geen lokhomo nodig? Dan gebruik ik mezelf welZO afzichtelijk ben ik nou ook weer niet
En het was Berghain. Daar flirt alles met alles. Dus heb leuk met hem gedanst en geflirt. Beetje in z'n nek staan zoenen, hij bij mij, en toen weer dansen en springen en drinken samen.
Treffend artikel over die club trouwens: http://berlijninfo.nl/ind(...)ld-die-berghain-heet
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft al 10 jaar een vriendMaar flirten vindt ze geniaal.
Je mag honger krijgen op een ander, maar altijd thuis eten!
Of ik van z'n q-tje een o-tje wil maken?quote:
Het is geen sekstent maar ontstaan uit een sekstent (ostgut, de gay Snaxxx feesten). Daar was de muziek echter ZO goed dat er steeds meer "gewone" mensen heengingen. Werd al snel de populairste club. Die is gesloten en begin deze eeuw is Berghain geopend (waar nog 1x per jaar dat Snaxx feest is).quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke uitgeroepen tot beste club terwijl het gewoon een sekstent is zo lijkt het![]()
Het lijkt een heel random deurbeleid te zijn. Soms komen er mensen terug lopen in de "walk of Shame" waarvan je denkt "Whut?! Waarom zou DIE dan niet binnenkomen?". En op tijden dat de club echt nog niet eens halfvol is ook.quote:En waarom worden sommige niet toegelaten die wel normaal kleden e.d.? Omdat ze een bepaald percentage homo's erin willen ofzo? (serieuze vraag eigenlijk)
Miijn buurman is kei aardig!quote:
O jaquote:
Duidelijke uitleg hehequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is geen sekstent maar ontstaan uit een sekstent (ostgut, de gay Snaxxx feesten). Daar was de muziek echter ZO goed dat er steeds meer "gewone" mensen heengingen. Werd al snel de populairste club. Die is gesloten en begin deze eeuw is Berghain geopend (waar nog 1x per jaar dat Snaxx feest is).
Het is dus geen seks-tent maar een techno-tent, al heb je er inderdaad wel hoeken en gangen en kamers waar mensen dingen doen die je niet moet doen met de lichten aan ja
[..]
Het lijkt een heel random deurbeleid te zijn. Soms komen er mensen terug lopen in de "walk of Shame" waarvan je denkt "Whut?! Waarom zou DIE dan niet binnenkomen?". En op tijden dat de club echt nog niet eens halfvol is ook.
Ik denk dat heet met uitstraling en idd quota's te maken heeft. Al is er volgens sommigen echt geen pijl op te trekken wat die Sven Marquardt binnenlaat (google die vent eens, die kop ;o ).
Mijn visie:
• Grote groepen laten ze niet binnen
• Als je een gemengd groepje hebt kom je eerder binnen (hetero, homo, man, vrouw)
• Je moet er JUIST niet te gestyled en modepopperig hip uitzien, want dat zoeken ze niet. het is Berlijn. Het is rauw.
• Je moet je gedragen in de rij en gewoon netjes antwoord geven op hun vragen.
Ik ben 2x binnengekomen, 1x na 2 uur wachten, en afgelopen zaterdag na 45 min wachten. Het tijdstip maakt dus ook wel uit. Plus dat ik denk dat ze idd een gemengd publiek willen hebben en dus vanalles een beetje binnenlaten. Zijn er al te veel mannen binnen? Dan kom je als vrouw eerder binnen? Te veel hetero's? Dan kom je als gay weer even makkelijker binnen.
maar het voornaamste is dat ze gewoon relaxt volk binnen willen hebben. Openminded feestend dansvolk. Er loopt dus bv ook geen security binnen rond. En m'n buuf werd steeds netjes versiert en niet "lastiggevallen". Nee is nee en dan ga je gewoon weer door. Of t nou een man of vrouw i die je probeert te versieren. Die "vrije vibe" daar letten ze wel een beetje op bij de deur, is mijn insteek.
En dan nog weet je niet of je binnenkomt of de Walk of Shame opmoet.
(wat ook de entree stiekem wel fucking spannend maakt hoor en daarna het "Shit man, ik ben gewoon binnen!")
ALS je er heengata moet je idd altijd rekening houden met t feit dat je gewoonweg niet binnenkomt. Die kans zit er keer op keer in. Ik heb nu gewoon "geluk" gehad dat ik beide keren mocht doorlopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg heheMaar na 2 uur niet binnengelaten worden.. Maar goed ik zou er niet willen staan eigenlijk als 1 op de 4 doorkomt ofzo
Maar ja als je binnen bent zal wel ideaal zijn misschien ja.
quote:
als je een beetje goed vanuit je ooghoeken naar Q kijkt, zou hij wel door kunnen gaan voor een kuiken denk ik?quote:
Ik denk eerder dat ik dan een kroeg ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
als je een beetje goed vanuit je ooghoeken naar Q kijkt, zou hij wel door kunnen gaan voor een kuiken denk ik?
Kroeg - kuiken, potato - potato..quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk eerder dat ik dan een kroeg zie
Kroeg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik dan een kroeg zie
Met genoeg bier op lijkt alles op een kuiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
als je een beetje goed vanuit je ooghoeken naar Q kijkt, zou hij wel door kunnen gaan voor een kuiken denk ik?
Een oehoe eet kuikensquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Met genoeg bier op lijkt alles op een kuiken.
Ik geloof dat ik het met die stelling nog niet eens ben, maar wie weet drink ik ook wel niet genoeg bier!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Q. het volgende:
Met genoeg bier op lijkt alles op een kuiken.
Op Q, dat kuiken, het bier of de kroeg?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er in ieder geval op stampen.
Wees creatief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op Q, dat kuiken, het bier of de kroeg?
Je praat in raadsels CL.. Teveel ruimte voor de vrije geest!
Dat geeft alleen maar chaos in mn hoofd! Teveel associatieruimte *whelp*quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar chaos in mn hoofd! Teveel associatieruimte *whelp*
Helaas werkt het wel zo..quote:
Vandaar die Calvin in je UIquote:
Calvin is fantastischquote:
Arm bier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er in ieder geval op stampen.
Dat is een mannentekstquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef nectarientje het volgende:
Goed.. bij het verwisselen van de gloeilamp boven het bed trek ik zo de hele bol naar beneden. Er hing zo'n lelijke simpele rijstlamp, nu hangt er alleen een kaal peertje. Toch gelijk een hele andere sfeer..
Echt, ik moet eens ophouden met denken dat ik 5 cm langer ben dan ik ben
Ik ben toevallig ook best heul technischquote:
Drankmisbruikquote:
Maar anders gaat het kuiken eraan..quote:
quote:
jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben toevallig ook best heul technisch
edit: of heb je het over de lengte?
Je bent iedere ochtend weer teleurgesteld?quote:
Die mag de oven inquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar anders gaat het kuiken eraan..
Als dat zo was zo ik er niet in het openbaar zelf over beginnen he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent iedere ochtend weer teleurgesteld?
Die gaat op het eetlijstje voor na de vakantie: de fijne kipkluif!quote:
KAMERVRAGEN WAT IK JE BROMCAPSLOCK!!quote:
Oh kom, ik heb net ook eerlijk toegegeven dat ik ook vaak denk dat ik 5 cm langer ben. Be a man!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Als dat zo was zo ik er niet in het openbaar zelf over beginnen he?.
Dit is R&P. Je weet het niet, je weet het nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat zo was zo ik er niet in het openbaar zelf over beginnen he?.
Ook weer zo natuurlijk, en het blijft FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is R&P. Je weet het niet, je weet het niet
en ach ja, waarom zou je je anders gedragen dan de doorsnee fok!-er hè.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk, en het blijft FOK!.
Mannen en cm's. Ik gebruik het ook altijd als excuus dat ik niet kan fileparkeren.quote:
Omdat het kan. Stap uit de massa Joe, stap er uit!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ach ja, waarom zou je je anders gedragen dan de doorsnee fok!-er hè.
ik wil je jou inparkeerexcuus niet ontnemen Ang3l, dus ik zal me conformeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het kan. Stap uit de massa Joe, stap er uit!
Vele kleine mensen op vele kleine plaatsen kunnen met vele kleine dingen het gezicht van de wereld veranderen!
backspace,backspace, backspace.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Ang3l het volgende:
En ik wens geen flauwe grappen over "achteruit inparkeren"
Maar die heeft toch al een lul van minstens 25 cm?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
en ach ja, waarom zou je je anders gedragen dan de doorsnee fok!-er hè.
Zo klein?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar die heeft toch al een lul van minstens 25 cm?
Ja, nu denk ik dus weer 5 cm te klein. Het is ook best lastig allemaal..quote:
Weet je wel hoe eng dat is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het kan. Stap uit de massa Joe, stap er uit!
gekrompen door de kou natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, nu denk ik dus weer 5 cm te klein. Het is ook best lastig allemaal..
Oh dat zal het zijnquote:
Welke kou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gekrompen door de kou natuurlijk.
Dat ga ik vanaf zondag ook afvragenquote:
Dan pas?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf zondag ook afvragen
Tot die tijd gaat het koud zijn vermoed ik..quote:
Uhuh! Ook echt heel heel erg veel zin inquote:
Vakantie? geniet ervan!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uhuh! Ook echt heel heel erg veel zin in![]()
Vanochtend laatste inenting gehaald, gisteren pension voor de kat goedgekeurd dus whoppa!
Belachelijk! En wij maar doodvriezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tot die tijd gaat het koud zijn vermoed ik..
Dominicaanse Republiek, derde palmboom links!
Si! En gaat zeker wel lukkenquote:
Luxepaardjes en werkpaardjes..quote:
Ik ga mezelf wel even tot de zomer in een coma zuipen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Si! En gaat zeker wel lukkenHeel fijn om hemdjes en rokjes in te moeten pakken in plaats van bedenken of je handschoenen dik genoeg gaan zijn.
[..]
Luxepaardjes en werkpaardjes..
Leuk man, sneeuw, ijs, 11stedentocht, friezen, oud hollandsche knullighied, stoere cosmo termen als "koek en zopie"quote:
Heb je al iets vers om naartoe te gaan in de planning?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef Q. het volgende:
Ik ga mezelf wel even tot de zomer in een coma zuipen.
Heerlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Leuk man, sneeuw, ijs, 11stedentocht, friezen, oud hollandsche knullighied, stoere cosmo termen als "koek en zopie"
Praut to be a hollender!!!
Ik heb er zo'n hekel aan, dat kneuterige in dit land somsquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heerlijkmaar ik ga even kijken of ze daar ook lekkere cocktailtjes kunnen maken, fijner dan zopie.
Ook niet mijn ding. Ben alleen helaas teveel huismus om het ergens anders te willen proberen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan, dat kneuterige in dit land soms.
Het idee is deze keer richting Vietnam/Cambodja/Laos. Even kijken hoe het allemaal uit komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je al iets vers om naartoe te gaan in de planning?
Heerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk man, sneeuw, ijs, 11stedentocht, friezen, oud hollandsche knullighied, stoere cosmo termen als "koek en zopie"
Praut to be a hollender!!!
Mwah, ik ook wel denk ik, ook ivm werk en zekerheid tijdens crisis, maar du moment dat het filliaal in Australie evt opengaat is hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Ben alleen helaas teveel huismus om het ergens anders te willen proberen.
Collegaatje heeft net 3 weken Vietnam gedaan en volgend jaar gaat ze voor Cambodja en Laos. Absolute aanrader hoewel ze ook wel heel erg gecharmeerd was van de Filipijnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
Het idee is deze keer richting Vietnam/Cambodja/Laos. Even kijken hoe het allemaal uit komt.
Fijnheid!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik ook wel denk ik, ook ivm werk en zekerheid tijdens crisis, maar du moment dat het filliaal in Australie evt opengaat is het.
Ik doe het te vaakquote:
Ik vind 'te' wel heel negatiefquote:
quote:
Happy hour van 1 tot 6 uur iedere dag. Bestel er 1 en ontvang er 2.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind 'te' wel heel negatiefWij maken ook regelmatig wat lekkers. Hebben een aardige collectie hier, Diffords is altijd in de buurt en gaan!
Jij hebt een hekel aan alles in dit land manquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan, dat kneuterige in dit land soms.
Zo erg zijn we niet. We hebben afgelopen december ons eerste cocktailfeestje gegeven, althans, de eerste in dit huisquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Happy hour van 1 tot 6 uur iedere dag. Bestel er 1 en ontvang er 2.Ergo, ronde 1:
[ afbeelding ]
Klopt, eigenlijk haat ik mensenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan alles in dit land manOf t nu films zijn, muziek, of instelling/attitude.
Dat je er nog woont!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk haat ik mensen.
Heb zo het idee dat jouw lifestyle niet 100% strookt met het engel-zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wacht. Ben geen mens. Ben een Engel.
We hadden laatst een cocktail-thema-feestje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo erg zijn we niet. We hebben afgelopen december ons eerste cocktailfeestje gegeven, althans, de eerste in dit huisIets minder profi maar net zo lekker!
Lucifer is ook een Engel. Was zelfs de mooiste en de slimste en de rechterhand (of linker?) van God!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat jouw lifestyle niet 100% strookt met het engel-zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |