Ik heb -5,5 aan beide kantenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de ogen van dit oude wijf?
Ik bedoel maar.quote:
Ach op de tast kom je een heel eindquote:
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Ach op de tast kom je een heel eind
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef missbehavin het volgende:
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappig
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.quote:
Zie je me al staan, vast gepind in het grasquote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Zie je me al staan, vast gepind in het gras
Maar ik welquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.
Ja ik ook zo. Even docu op 2 afkijken over engelse moordende freakquote:
Buiten!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, ik moet de was nog ophangen
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.quote:
Toch best vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.quote:
Vroege werkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.
Bahquote:
Gelukkig niet zegquote:
Vriesdrogenquote:
Dat trekt zo lastig aan he.quote:
Toen sliep ik nog heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
Ik zat om 06.00 al in de auto. Wel beetje vroeg
het past zich aan aan de gebruikers, het wordt met een paar jaar zelfbewust, en daarna... nou ja, zie Terminatorquote:
We gaan er allemaal aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het past zich aan aan de gebruikers, het wordt met een paar jaar zelfbewust, en daarna... nou ja, zie Terminator.
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.quote:
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als dataquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.!
Edward Furlong moet ons reddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. OH NEE, DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET! Behalve John Connor dan.!
Neehee, alles en iedereen gaat kapot!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als data.
E-M?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edward Furlong moet ons reddenof die andere junk.
Vroeger moest je daarvoor nog in de krant komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga mijn digitale personage, HeatWave, opslaan en zal door blijven bestaan als data.
Opa vertelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger moest je daarvoor nog in de krant komen.
Een soort wc-papier toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Weten jullie nog wat dat was? een krant?
Iets voor in de kattenbak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Weten jullie nog wat dat was? een krant?
Wat dat betreft is het leven wel een stuk duurder geworden, nu je iedere keer een nieuwe iPad moet kopen als je de kattenbak verschoond hebt.quote:
Zo'n iPad absorbeert ook nog eens slecht al die kattenpies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het leven wel een stuk duurder geworden, nu je iedere keer een nieuwe iPad moet kopen als je de kattenbak verschoond hebt.
Hebben die vogeltjes ook eindelijk eens een goeie reden om angry te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze wel spelletjes spelen tijdens het kakken.
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Dan krijgt 'ruzzlen' een andere betekenis
Lekker kakken en haarballen uitkotsen.quote:
Haarballen zou ik niet weten, ga de bak niet echt controleren als het niet moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker kakken en haarballen uitkotsen.
O wacht, dat doen ze niet op de kattenbak he?
Katten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens wat opgeraapt waarvan ik niet wist of het van voren of van achteren kwam bij een van de oppasadressen.
Ik stem wel op jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Yvonne Awards 2013 van start! DIG-nominaties bekend. Dafuq?
Dat is schering en inslag bij katten iddquote:
echt welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
In een wereldstad als Utrecht bestaat iets als 'te vroeg' niet.
Aangetekend verstuurd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Twee dikke enveloppen met belangrijke info zijn nooit aangekomen bij de accountant
Kan alles opnieuw aanvragen en kopiėren
Fijn!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Twee dikke enveloppen met belangrijke info zijn nooit aangekomen bij de accountant
Kan alles opnieuw aanvragen en kopiėren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |