Komt wellicht door mijn copypaste-techniek. Hier de link: http://www.nusport.nl/wie(...)ootste-probleem.htmlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Szura het volgende:
Wat een warrig geschreven stuk. Dat heeft Nando Boers weleens beter gedaan.
Blijf bij mijn standpuntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Komt wellicht door mijn copypaste-techniek. Hier de link: http://www.nusport.nl/wie(...)ootste-probleem.html
Met anonieme bronnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef marcodej het volgende:
Morgen komt de Volkskrant met een dopingonthulling van PDM. Uit het jaar 1988.
Eindelijk wat anders dan die vissaladequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef marcodej het volgende:
Was het maar vissalade. Het was kip. Want de ploegleider had zelf ook last van zijn maag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eindelijk wat anders dan die vissalade?
Ja, beweren dat bijna het hele huidige peloton nog aan de doping zit. Daar help je het wielrennen echt mee... Ik vind het een beetje een calimero-verhaal.quote:
Wel benieuwd. Over kwartiertje even checken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef marcodej het volgende:
quote:'Doping zeven PDM'ers Tour 1988'
Toegevoegd: dinsdag 22 jan 2013, 23:52
Zeven renners van PDM die aan de Tour de France van 1988 deelnamen gebruikten doping. Dat blijkt uit aantekeningen van verzorger Bertus Fok die in handen zijn van de Volkskrant.
PDM, dat met Steven Rooks, Adrie van der Poel, Andy Bishop, Marc van Orsouw, Rudy Dhaenens, Jörg Müller, Peter Stevenhaagen Gert-Jan Theunisse en Gerrie Knetemann aan de start verscheen, won dat jaar het ploegenklassement. Rooks eindigde als tweede, won het bergklassement en pakte net als Van der Poel een rit.
Dat er bij PDM in het verleden doping werd gebruikt, was al bekend. Zo legden Rooks en Theunisse een bekentenis af. De details over deze Tour zijn nieuw.
Wel gewoon iemand die gekozen heeft om niet mee te doen aan die praktijken, dan heb je ook recht van spreken mijns inziens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, beweren dat bijna het hele huidige peloton nog aan de doping zit. Daar help je het wielrennen echt mee... Ik vind het een beetje een calimero-verhaal.
Die kans is ook aanwezig. Ik zit het dopingprogramma van gisteren terug te kijken. Zonneveld zegt dat we nooit zeker kunnen zijn, omdat er altijd een middel kan zijn dat nog niet opspoorbaar is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, beweren dat bijna het hele huidige peloton nog aan de doping zit. Daar help je het wielrennen echt mee... Ik vind het een beetje een calimero-verhaal.
De NOS isquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, de NOS is er weer als de kippen bij. Wat is hier eigenlijk de nieuwswaarde van?
Artikel is inmiddels geüpdatet. De Kneetquote:
quote:
Speciaal voor buzz1291 even een bevestiging dat Adrianus van der Poel gewoon keihard aan de doping zat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je mag van mij over alles speculeren, maar kom niet aan Adrianus van der Poel........... en z'n nazaten. En dat van die duiven kan natuurlijk maar zo en die efidrine affaire is natuurlijk gewoon helemaal flauwekul!
Om nog maar een keer Peter Winnen aan te halen:quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor buzz1291 even een bevestiging dat Adrianus van der Poel gewoon keihard aan de doping zat.
Over de doden niets dan goedsquote:Op woensdag 23 januari 2013 03:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Artikel is inmiddels geüpdatet. De Kneetgebruikte niet die Tour.
Eigenlijk is het ook minstens zo naïef om te denken dat het nu scho(o)n(er) is als toen ik dat ook dacht na de festina affaire rond 99quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die kans is ook aanwezig. Ik zit het dopingprogramma van gisteren terug te kijken. Zonneveld zegt dat we nooit zeker kunnen zijn, omdat er altijd een middel kan zijn dat nog niet opspoorbaar is.
Er zijn geruchten over een nieuwe generatie EPO die de ronde zou doen. Persoonlijk betwijfel ik dat. Ik denk dat Aicar een groter probleem is, gekoppeld aan de manier waarop Sky rijdt en aan hoe die mannen (de kernploeg van 4 vooral) eruitzien...
[..]
De NOS isDe partij die al het wielrennen in Nederland laat zien, hoort vooral graag zichzelf praten, steekt de hand totaal niet in eigen boezem en heeft het woord onderzoeksjournalistiek nog nooit gehoord.
De nieuwswaarde is klein. Net zoals nieuwswaarde klein is van een nieuw feit over Stalin. Het kleurt wel weer een stukje van de puzzel in, en laat eens te meer zien dat je op dit moment misschien wel ergens mee weg kan komen, maar dat de kans groot is dat feiten uiteindelijk op de één of andere manier toch boven tafel komen.
Als het klopt dat ze minuten langzamer gaan (heb dat niet nagerekend) dan vind ik dat een enigszins geloofwaardige grond dat er minder gebruikt wordt. Gaan ze even hard en is het materiaal niet enorm veel beter geworden (en dat is volgens mij niet zo) dan lijkt het me onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook minstens zo naïef om te denken dat het nu scho(o)n(er) is als toen ik dat ook dacht na de festina affaire rond 99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |