SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Dit is van 1 jaar wear na de eerste was.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef Nuggets het volgende:
Nice, Atta. Hoeveel wear zit er nu in?
Heb nu 5 maanden wear in m'n APC's zitten. Net nog even 511 commuters besteld voor 61.
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:57 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon blijven dragen na de was, en anders heb je nog genoeg ander spul volgens mij![]()
Hoe lang heb je deze nu gedragen?
Donequote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
Kan je bij mij die dry bones er uithalen en m'n oldblue er in doen aub?
Ik heb miss wel meer als 50 paar schoenen![]()
Alleen zijn dat bijna alleen maar sneakers. Heb ook wel 2 paar vans x taka hayashi's die netjes zijn en 3 paar visvims maar daar ga ik ook weer 1 paar van weg doen.
Bok, dat ziet er goed uit, maar, daar kan meer wear in en zoals je zelf zegt. Als je gaat wassen komt hij er amper uit omdat je dan met iets anders verder wilt!quote:
Is je elephant toch? Die knee fades zijn wel idioot maar je kan wel meer contrast krijgen op de combs/whiskers.quote:
Valt wel mee, het is gelukkig dat ik niet fulltime werk. Collega's moeten elk halfjaar een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]![]()
Wat jij met die broeken doet, ongekend haha.
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
DoneHoeveel oz is 'ie ? Die APC is echt nice!
[..]
Bok, dat ziet er goed uit, maar, daar kan meer wear in en zoals je zelf zegt. Als je gaat wassen komt hij er amper uit omdat je dan met iets anders verder wilt!
Danku, dan ga ik er inderdaad maar wat meer wear instoppen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Is je elephant toch? Die knee fades zijn wel idioot maar je kan wel meer contrast krijgen op de combs/whiskers.
Ik zou hem nog doordragen maar as always, jouw keuze
Progress pic van mijn nudie, met open rits want is kapot enzo.
Ben er ontevreden over, dus twijfel wat ik er mee ga doen.
[ afbeelding ]
Ehm.. zelfde als Ali, volgens mij 21 oz en na de soak 23 ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
DoneHoeveel oz is 'ie ? Die APC is echt nice!
[..]
Bok, dat ziet er goed uit, maar, daar kan meer wear in en zoals je zelf zegt. Als je gaat wassen komt hij er amper uit omdat je dan met iets anders verder wilt!
Ik hoop niet dat jij je vriendin net zo behandelt als je broekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie pakt er dan ook de slim jimquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Is je elephant toch? Die knee fades zijn wel idioot maar je kan wel meer contrast krijgen op de combs/whiskers.
[ afbeelding ].
Nee gewoon ff naar de klerenmaker brengen. Desnoods gebruik je hem een beetje als party/klus broek.#FREEBAJSKORV
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice bokAnders soak je haar toch ff
Ik ben niet zo'n fan van soaken, in dit geval zal het ook niet veel helpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice bokAnders soak je haar toch ff
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij je vriendin net zo behandelt als je broeken.
Ik hoop toch dat ze zich wat meer wastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie pakt er dan ook de slim jim.
Nee gewoon ff naar de klerenmaker brengen. Desnoods gebruik je hem een beetje als party/klus broek.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Blotepiemelswag yo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er wijselijk genoeg niet mee naar buiten gegaan nadat ik doorhad dat de rits kapot wasquote:
Een handwas andersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van soaken, in dit geval zal het ook niet veel helpen.
Ik vind de fit van een SJ wel prima hoor, ben alleen niet zo van de outseamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ben er wijselijk genoeg niet mee naar buiten gegaan nadat ik doorhad dat de rits kapot was.
Inmiddels "gewoon" weer mijn JB aan.
@Sanjay. Slim Jim die naderhand nog een taper heeft gehad. Dus ongeveer dezelfde fit als jouw geliefde TF.
Neuh we houden het voorlopig nog even uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Een handwas anders
Smurf is genomineerd voor yvonne awardin V&A
Ik had bij mijn SJ al serieus last van die thights, onderaan is de fit primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik vind de fit van een SJ wel prima hoor, ben alleen niet zo van de outseam.
Wie wat waar hoe?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Een handwas anders
Lol, maar er is niet eens een categorie voor lifestyle.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Een handwas anders
Teleurstellend...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol, maar er is niet eens een categorie voor lifestyle.
Ik mis er wel meer. Waar zijn KLB en GAMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal even mijn persoonlijke mening uiteenzetten waarom ik zelf niet mee heb gedaan. Dit ondanks ik de awards wel een erg leuk principe vind daar niet van. Alleen voor KLB, mwah, vind dat toch moeilijk.
- Een hoop fora zijn toegespitst op 1 hoofdonderwerp, of dat schoolzaken zijn zoals in SES, juridische vraagstukken in WGR of psychologische en relatie kwesties in R&P. Omdat het specifieke onderwerpen zijn kun je makkelijk kijken wie er het meeste tevoegd. KLB staat in het teken van klagen, dat kan klagen of het recht, school of weet ik het wat zijn. Het is heel breed en er kan over alles geklaagd worden daarom is het moeilijk aan te wijzen wie er nu uitspringt.
- En waar ga je vervolgens naar kijken? Let wel, dit ligt een beetje in het verlengde van het bovenstaande. In ONZ kun je bijv. kijken wie de leukste reeksen opent zoals bijv. Fopje met zijn schimmelbak. In KLB loopt alles wel en de klachten lopen uiteen, dus het is moeilijk aan te geven wie dan te nomineren. En haan33 bijv, omdat hij zoveel klachten opent? Of iemand anders die maar een paar klachten opent maar kwalitatief veel beter is? Moeilijk omdat het niet exact aan te geven is wie nu zoveel meer bijdraagt aan het klagen dat hij of zij wel een tagje verdient en de ander niet.
- Kortom, KLB is naar mijn inziens te gevarieerd om echt te zeggen dat er iemand uitspringt in de zin van dat hij of zij wel een tagje krijgt en de ander niet. De een maakt wat meer topics, de ander wat minder met meer kwaliteit. De een kan over dat onderwerp veel kwijt, de ander over weer dit onderwerp. Iedereen komt hier om lekker te klagen, gal te spugen. En wie klaagt nou eigenlijk het best?
Daarom heb ik en dit is mijn eigen persoonlijke mening verder geen acht geslagen op de awards. Het zou natuurlijk kunnen dat je genoeg argumenten weet te verzinnen die mijn bovenstaande verhaal onderuit halen, zou kunnen, mosterd naar de maaltijd, maar dan is dat in ieder geval weer iets om mee te nemen naar volgend jaar.
Terecht ook wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Voor de KLB was een complete redevoering geschreven waarom...
[..]
Zal net als KLB wel te divers zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach KLB is gewoon samen met ONZ de baggerput van Fok. Leuk om even naar te kijken maar niet om serieus te nemen.quote:
Af en toe reageren om de boel wat op te stoken is anders best leuk. Maar niet te vaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ach KLB is gewoon samen met ONZ de baggerput van Fok. Leuk om even naar te kijken maar niet om serieus te nemen.
Gewoon doen, camo is altijd leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil zoiets echt een keer gepast hebben.
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=38540
Denk dat het me voor geen meter staat.
Dit idd, hoewel het erg vermakelijk is als je een lange treinreis voor de boeg hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ach KLB is gewoon samen met ONZ de baggerput van Fok. Leuk om even naar te kijken maar niet om serieus te nemen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef xSanjay het volgende:
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeiders
Tijd voor een topic kaping vrienden!
Die mensen zijn toch niet te overtuigen. Helemaal wanneer je vertelt dat je je broek een jaar niet gewassen hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef xSanjay het volgende:
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeiders
Tijd voor een topic kaping vrienden!
Ik niet. Heb een hekel aan vooral studenten die te pas en te onpas zo net mogelijk gekleed gaan en met een verheven blik naar anderen kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb anders wel respect voor ieder die in deze kou in een pantalon buiten komt. Mij niet gezien
Hoeft ook niet, als er maar bloed vloeitquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef JetLife het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch niet te overtuigen. Helemaal wanneer je vertelt dat je je broek een jaar niet gewassen hebt.
Zo veel zijn dat er toch niet? Merendeel van de studenten hier loopt gewoon in jeans, hooguit met nette schoenen en overhemd/jasje erop.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:02 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ik niet. Heb een hekel aan vooral studenten die te pas en te onpas zo net mogelijk gekleed gaan en met een verheven blik naar anderen kijken.
Op de faculteit waar ik bedrijfskunde heb gevolgd waren het er best veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo veel zijn dat er toch niet? Merendeel van de studenten hier loopt gewoon in jeans, hooguit met nette schoenen en overhemd/jasje erop.
Beter dan van die kinderachtige all-starsquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo veel zijn dat er toch niet? Merendeel van de studenten hier loopt gewoon in jeans, hooguit met nette schoenen en overhemd/jasje erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Kom eens voor je lol bij een economische studie kijken, daar gaan ze geregeld in pakquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik dóe een economische studie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kom eens voor je lol bij een economische studie kijken, daar gaan ze geregeld in pak
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:20 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Beter dan van die kinderachtige all-stars![]()
Da's waar, alsof je eeuwig in je jeugd bent blijven hangen met die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb anders wel respect voor ieder die in deze kou in een pantalon buiten komt. Mij niet gezien
Nice manquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Tijd voor update
14 maanden en denk 12 1/2mnd actual wear.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt steeds mooier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Tijd voor update
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Die broek laat zien dat het na wassen nog loont om door te blijven dragen.quote:
Waar komt het hele pak dragen vandaan? Ik vind het maar niks in elk geval (misschien omdat ik nooit een goed pak aan heb gehad?), ben ook blij dat ik lekker met mijn dry denim en Red Wings kan werken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ikal had ik m'n schoenen even omgewisseld voor sneakers om door de sneeuw te lopen en op kantoor gewoon de nette schoenen aan.
Ik heb een economische opleiding gedaan en mensen liepen daar standaard echt niet zo netjes. Bij presentaties en andere gelegenheden zag iedereen er wel netjes uit zoals het hoort.
Blijf eens ontopic... Dit is geen pakkenthread ja. Hier word alleen over echte workwear gepraat, jeans dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
Een pak zit echt heerlijk, zeker de pantalons. Maar ik snap die figuren ook nooit die dan een presentatie komen geven in pak. Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg.
Seurry.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Blijf eens ontopic... Dit is geen pakkenthread ja. Hier word alleen over echte workwear gepraat, jeans dus.
Blijven dragen iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nice manelke keer dat ik die foto's zie zorgt ervoor dat ik m'n nf nog lang niet wil opgeven.
Ja ze is een beautyquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:23 schreef xSanjay het volgende:
Lekker Ali, je persoonlijke holy grail!
23oz na soaken/was, draag nu mijn redcloud 3 dagen in de week en 4 dagen oldblue tot hwc2 begintquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:41 schreef T_Fuff het volgende:
@Ali, wat blijft die toch vet, 21oz is ze toch? Die Sage is al goed aan het doorzetten merk ik, merk nu ook dat het 18oz is, dikke creases en whiskers.
Nice!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Tijd voor update
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fit ziet er goed uit Licko
Mijn oldblue opgegraven na snow soak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet ook alles met dat gekke ding ofnietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fit ziet er goed uit Licko
Mijn oldblue opgegraven na snow soak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef don-diablo het volgende:
Het eerste dat ik zagen waren hele lelijke handschoenen.
Ik zag dat carhartt (wip) ze in de sale heeft op hun website en zag elders ook handschoenen van red wing in de aanbieding. In de Bijenkorf zijn handschoenen van Ugg nu in de aanbieding en die zijn bijzonder warm en goed zittend. Beste handschoenen die ik tot dusverre aan heb gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
LOLJa ik zoek nog mooie leren. Heb ook zonder vingertop maar dat is beetje te koud voor in de sneeuw
Begint te komen, hoeveel wear zit erin? Hippe sokken trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshots.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah thnx. Weekend = happy socks tijd. Ik heb de broek nu zo'n 7 maanden denk ik en echte wear is een keer een maand of 2 hooguit 3. Heb de broek gemiddeld genomen 2 volle dagen per week aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Ditty het volgende:
[..]
Begint te komen, hoeveel wear zit erin? Hippe sokken trouwens
Denim is echt nice van die japheriquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshots.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetttttquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Stansfield het volgende:
Ik koop al een tijdje geen nieuwe jeans meer omdat het meeste geld op gaat aan kinderkamer/maxi cosi enz. Maar om toch nog een beetje in dezelfde sfeer te blijven gaat dit de kinderwagen worden.
[ afbeelding ]
Helaas geen selvedge.
Hoeveel cm?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Denim is echt nice van die japheri
[..]
Vettttten gefeliciteerd met de kleine
Iemand interesse in mijn riem:
http://s1238.beta.photobu(...).jpg.html?sort=2&o=0
10tje ofzo excl verzendkst.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hoeveel cm?
En komt er mooi door don! Ben benieuwd hoe hij over een half jaar eruit gaat zien.
Te dope.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:47 schreef Stansfield het volgende:
Ik koop al een tijdje geen nieuwe jeans meer omdat het meeste geld op gaat aan kinderkamer/maxi cosi enz. Maar om toch nog een beetje in dezelfde sfeer te blijven gaat dit de kinderwagen worden.
[ afbeelding ]
Helaas geen selvedge.
This post is worthless without pics.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Te dope.![]()
M'n IF gaat echt hard, na 2 weken al electric blue op m'n kontzakken en doorkomende combs. Zal morgen de eerste update posten.
Correct. Daarom morgen (vanmiddag) pics.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.
Veel progress voor zo'n korte periode.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef BigSmurf het volgende:
Electric blue coming through, iets meer dan 2 weken wear.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook wel. Ben benieuwd hoe het zich voortzet, een snel fadend paar is voor de verandering weleens leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Veel progress voor zo'n korte periode.
Zeker weten. Al vind ik het ook niet verkeerd wanneer het in het begin wat langer duurt en dan na een maand of 4 a 5 ineens vrij snel gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ben benieuwd hoe het zich voortzet, een snel fadend paar is voor de verandering weleens leuk.
Waar?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Gaat hard idd voor 2wknquote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is snel voor 2 weken wear. Gezien je assfades heb je waarschijnlijk veel gefietst de afgelopen wekenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welgeteld driemaal retourtje station en tweemaal retourtje naar training, oftewel 6x 10 en 4x 5 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:09 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dat is snel voor 2 weken wear. Gezien je assfades heb je waarschijnlijk veel gefietst de afgelopen weken
Grootspraakquote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Ga echt lachen als ie binnen een half jaar helemaal uit elkaar valt. We gaan het zien.
Ik heb ze ook in 9. Vind ze zelf erg prettig zo. Had misschien nog een half maatje kleiner gekund, maar ik heb zo juist een beetje ruimte in de neus ipv dat m'n voet helemaal vooraan zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag Red Wing Iron Rangers gepast. Heel gaaf, ga mijn ogen open houden of ik ze ergens in de sale kan vinden. Twijfel nog wel tussen de 8113 en de 8115.
Was trouwens verbaasd over de sizing. Wist dat je moet downsizen maar liep uiteindelijk met een us9 rond terwijl ik in sneakers meestal us11 heb.
Moet zeggen dat die us9 ook wel wat krap zat, misschien dat een 9,5 beter was geweest maar die hadden ze niet.
Dat valt mee, een maatje kleiner zoals je op de meeste plaatsen leest.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oh damn, had een us 10 gepast zie ik nu ik naar de size chart kijk. Valt dus wel mee.
8113 is baasquote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag Red Wing Iron Rangers gepast. Heel gaaf, ga mijn ogen open houden of ik ze ergens in de sale kan vinden. Twijfel nog wel tussen de 8113 en de 8115.
Was trouwens verbaasd over de sizing. Wist dat je moet downsizen maar liep uiteindelijk met een us9 rond terwijl ik in sneakers meestal us11 heb.
Moet zeggen dat die us9 ook wel wat krap zat, misschien dat een 9,5 beter was geweest maar die hadden ze niet.
Ik weet niet eens welke breedte die van mij zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
8113 is baas![]()
Ik heb US8,5, precies 1 maat downsize. Je hebt verschillende breedtes, D=medium en E=wijd geloof ik. Ik zou gewoon degene nemen die het best zit, loopt amper uit, wordt hooguit soepeler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbucks, waar blijf je
Heb je hem nog steeds niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef vault_tec het volgende:
Die 21 oz laat lang op zich wachten...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:19 schreef doctor.starbucks het volgende:
Idee voor volgende OP
Tabelletje met projecten, startdata en washes?
[me=doctor.starbucks][/me], Tellason, mei 2012, washes 1Dit lijkt me idd wel een cool idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen moet de op dan wel vaak aangepast worden.
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens mijn apc aan. Zit toch wel heel lekker dat ding
Faka G
jawel maar die is sinds de 18e niet meer geupdate.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je hem nog steeds niet?
Heb je geen Track&Trace gekregen ofzo?
Van waar kwam je broek? Wellicht ligt ie bij de douane indien uit de VS of elders.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jawel maar die is sinds de 18e niet meer geupdate.
uit de VS, helaas. ach, ben toch over een maand pas slank genoeg om die broek aan te kunnen dus zo erg is het ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Van waar kwam je broek? Wellicht ligt ie bij de douane indien uit de VS of elders.
Ligt gewoon bij de douane, en trace code loopt vaak achter. Postbode komt vanzelf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
uit de VS, helaas. ach, ben toch over een maand pas slank genoeg om die broek aan te kunnen dus zo erg is het ook niet
Ali heeft hem, en ik vind hem echt onwijs vet. Leuk om te horen dat er nog van die toko's zijn. Er zijn echt te weinig goede winkels in de wereld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef kaaspeer het volgende:
Vandaag voor de grap even langs geweest bij Tuckshop in Singapore. Na het een en ander gelezen te hebben op t internet over die zaak dacht ik dat het wel een redelijk prominent aanwezige toko moet zijn. Het tegendeel is echter waar.
Tuckshop zit vlakbij de metrohalte Bugis. Voor backpackers met name bekend omdat het Hostel Sleepy Sam's daar in de buurt zit. Als je eenmaal de metro uit komt zie je links van je een heel gezellig ogend winkelcentrum, eettentjes en overal toeristen. Om bij Tuckshop te komen moet je echter geheel de andere kant op...
Tuckshop zit aan een onopzichtelijke straat in een nog onopzichtelijker pand. Het heeft geen etalage of niets. De winkel zit boven een restaurant. Naar de ingang met de trap naar boven dien je echt te zoeken. Eenmaal binnen sta je in en ruimte zo groot als een studentenkamer waarvan elke vierkante centimeter gevuld is met denim en lederproducten. Ik had even een praatje gemaakt met de verkoper. Hij vertelde me dat hun klantenbestand voor een deel bestaat uit internationale bestellingen, maar dat de locals net zo goed een 25oz Ironheart dragen. Gekkenwerk. Zelfs in shorts is het in Singapore om te sterven, dag in dag uit.
Uiteindelijk heb ik tuckshop verlaten met een potje Layrite (= pomade), die aziatische meuk voor je haar werkt niet echt goed met een bos krullen. Dat was dan ook echt het enige in die toko wat ik op dat moment kon veroorloven. Misschien dat ik aan het einde van mijn verblijf in Singapore ff mijn centjes ga tellen en kijken of ik nog wat kan scoren. Die Red Cloud denim peacoat is fucking gruwelijk. Ik meen me te herinneren dat een van de forumleden deze had? Issie chill?
Waarom zeg je precies hetzelfde als ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ali heeft die, is awesome idd.
Zou daar wel eens willen kijken man![]()
Jammer dat we hier weinig van zulk soort winkels hebben.
Vandaag btw naar de samurai expositie geweest, daar gebruikten ze ook al indigo op hun vlaggen etc
Ja een knusse winkel is het, ben je nog boven geweest bij de workshop? Was het Johnny met wie je stond the chatten. Dat is een relaxte gast.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef kaaspeer het volgende:
Vandaag voor de grap even langs geweest bij Tuckshop in Singapore. Na het een en ander gelezen te hebben op t internet over die zaak dacht ik dat het wel een redelijk prominent aanwezige toko moet zijn. Het tegendeel is echter waar.
Tuckshop zit vlakbij de metrohalte Bugis. Voor backpackers met name bekend omdat het Hostel Sleepy Sam's daar in de buurt zit. Als je eenmaal de metro uit komt zie je links van je een heel gezellig ogend winkelcentrum, eettentjes en overal toeristen. Om bij Tuckshop te komen moet je echter geheel de andere kant op...
Tuckshop zit aan een onopzichtelijke straat in een nog onopzichtelijker pand. Het heeft geen etalage of niets. De winkel zit boven een restaurant. Naar de ingang met de trap naar boven dien je echt te zoeken. Eenmaal binnen sta je in en ruimte zo groot als een studentenkamer waarvan elke vierkante centimeter gevuld is met denim en lederproducten. Ik had even een praatje gemaakt met de verkoper. Hij vertelde me dat hun klantenbestand voor een deel bestaat uit internationale bestellingen, maar dat de locals net zo goed een 25oz Ironheart dragen. Gekkenwerk. Zelfs in shorts is het in Singapore om te sterven, dag in dag uit.
Uiteindelijk heb ik tuckshop verlaten met een potje Layrite (= pomade), die aziatische meuk voor je haar werkt niet echt goed met een bos krullen. Dat was dan ook echt het enige in die toko wat ik op dat moment kon veroorloven. Misschien dat ik aan het einde van mijn verblijf in Singapore ff mijn centjes ga tellen en kijken of ik nog wat kan scoren. Die Red Cloud denim peacoat is fucking gruwelijk. Ik meen me te herinneren dat een van de forumleden deze had? Issie chill?
Omstreeks r'dam wonen wel de meeste van ons. Anders gaan we ergens wat drinken en beetje lullen. 10feb/17feb/24feb ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik sneller denk en reageer![]()
Denim meet, blue jeans @ dat museum in Utrecht?
Of oa denim winkels langs in Amsterdam?
Rotterdam is ook cool maar daar hebben ze niet echt veel denim related spul, al maakt dat miss niks uit?
Toffe expo dacht ik zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ali heeft die, is awesome idd.
Zou daar wel eens willen kijken man![]()
Jammer dat we hier weinig van zulk soort winkels hebben.
Vandaag btw naar de samurai expositie geweest, daar gebruikten ze ook al indigo op hun vlaggen etc
Ik zie dat de eerste zich al opgeworpen heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ali heeft hem, en ik vind hem echt onwijs vet. Leuk om te horen dat er nog van die toko's zijn. Er zijn echt te weinig goede winkels in de wereld.
Ik stel trouwens voor dat we een of twee mensen aanwijzen die gaan nadenken over een meet. anders blijft dat steeds iets wat we roepen, maar nooit ervan komt. Die kan dan een dataumprikker maken etc en eventueel voor een locatie zorgen
.
Ik ben het met Ali eens, winkels aflopen heb ik niet zo'n zin en is Imho een beetje zinloos,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik sneller denk en reageer![]()
Denim meet, blue jeans @ dat museum in Utrecht?
Of oa denim winkels langs in Amsterdam?
Rotterdam is ook cool maar daar hebben ze niet echt veel denim related spul, al maakt dat miss niks uit?
Over een week of twee. Jij moet gewoon wat layrite grooming spray en xx cockgrease nemen (ja de naam, ik weet hetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Klinkt ook goed, dacht dat het miss leuk was om iets denim related te doen met denimheads![]()
Ehm.. Weet niet @dd, weet nooit wat ik nou met m'n haar moet
Krullen zijn altijd zo lastig, helemaal als je zo'n schorem kapsel wilt.
Wanneer ga jij?
Verhip het werktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef xSanjay het volgende:
We kunnen genoeg lullen over denim! Ik wil best voor datum zorgen, als iemand anders dan voor een locatie zorgt? Ben zelf niet zo bekend in Rotterdam. Misschien een idee dat iedereen die mee wil mij een PM/DM stuurt met hun mailadres?
Ik moet trouwens ook weer een nieuwe coupe. Zit te te twijfelen tussen hype of schorem.
Ben zowel blij als dat ik baal dat ze niet hebben wat ik wilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de liefhebbers van boots etc. Bij caliroots hebben ze nu oa 50% off op redwing en mark mcnairy, diemme en wolverine etc.
haha dit idd, alleen die chukka's maar die hebben ze nog alleen in US11.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ben zowel blij als dat ik baal dat ze niet hebben wat ik wil.
Thanks voor de heads up in ieder geval.
Potje. Layrite gaat je 20e kosten. Ik neem altijs black & white @ schorem a 10e per pot. Beide halen de krul niet geheel uit je haar. Voordeel van layrite is dat t uitwasbaar is. Voor black and white heb je stevige shampoos nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:22 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zeg..... Rotown? Is best leuk en makkelijk bereikbaar.
Dat haarspul is zeker achterlijk duur of niet don? Vind het knippen al best duur, vorige keer kwamen ze met een grote bak pomenade aan voor 50 euro
Ook gepm'ed btw.
Een vettige broek, ingevette boots en je kapsel voorzien van een lading vet. Ik zie de links wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:27 schreef T_Fuff het volgende:
Na leer, boots, nu ook haarWat een topic!
+1 voor de meet.
Jammer dat de moc toe van RW er niet meer is, maar misschien maar goed ook
true thatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een vettige broek, ingevette boots en je kapsel voorzien van een lading vet. Ik zie de links wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nee precies, daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik pak het liefst een vrijdag of donderdagavond ja,
Maar zet gewoon beide opties erin? Het gaat om de dag dat de meeste kunnen, ik weet nu al namelijk zeker dat niet iedereen kan komen.
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rekt een nieuwe jeans in z'n algemeen nog wat uit in de lengte?
In de breedte wel dacht ik toch?quote:
In de breedte kan ie wel wat meegeven, vooral als er wat spanning opstaat. Maar lengte win je zelden om dat daar nooit spanning opstaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de breedte wel dacht ik toch?
Heb nu een nieuwe broek van een ander merk dan wat ik altijd draag (zelfde lengtemaat) en hij lijkt korter voor me gevoel. Maar kan ook zijn omdat ie nog wat strakker op de bovenbenen zit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
true thatUs 9 holla at your boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
mini-meet ftwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef M1stral het volgende:
Te grappig dat er gaaf volk schuil gaat achter de usernames hier. Zojuist de ALD opgehaald bij T_Fuff. Ondanks dat ik niet heel veel tijd had, toch een goede ervaring. Toffe peer en die nieuwe ALD staat hem goed.
Ik zeg... Bedankt!
Zondag heb je wel meer tijd om terug te gaan naar het oostenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik pak het liefst een vrijdag of donderdagavond ja,
Maar zet gewoon beide opties erin? Het gaat om de dag dat de meeste kunnen, ik weet nu al namelijk zeker dat niet iedereen kan komen.
Ik kijk het wel aan, het is niet zo dat ik elke zondag niet kan, maar een donderdag of vrijdag komt mij gewoon beter uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zondag heb je wel meer tijd om terug te gaan naar het oostenNeem je vriendin mee voor het shoppen terwijl de guys gaan chatten etc
Ik sponsor wel een deel van je treinticket
Ik heb precies hetzelfde haha, beetje kort, maar goede ervaringquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef M1stral het volgende:
Te grappig dat er gaaf volk schuil gaat achter de usernames hier. Zojuist de ALD opgehaald bij T_Fuff. Ondanks dat ik niet heel veel tijd had, toch een goede ervaring. Toffe peer en die nieuwe ALD staat hem goed.
Ik zeg... Bedankt!
Waar heb je dat laten doen... In Zwijntje?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:53 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Prescott is ook getapered, met taper een heerlijke fit.
Nee, die ALD was een mooi kanskoopje. Ik koop voorlopig even geen denim meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ga je die oldblue hw nog kopen m1stral?
Bij dat Turkse atelier in Noord. Heeft wel m'n selvage weggehaald met taperen, omdat het briefje met "Binnenzijde innemen" tussen de paperclip uitgevallen was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar heb je dat laten doen... In Zwijntje?
Ah ok. Is voor jou denk ik het handigste ook met wat je nog hebt liggen en een baan waar je geen denim kan dragen idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, die ALD was een mooi kanskoopje. Ik koop voorlopig even geen denim meer.
Kei straight model inderdaad, bij smalle bovenbenen wordt dat nog meer duidelijk! Met een taper ongetwijfeld lekkere fit!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef M1stral het volgende:
Ik zou uiteindelijk naar 18 a 20 cm leg opening willen. Dan zou ie wel naar wens zitten. Fit is prima tot net onder de knie.
Ja, ik had al verwacht dat deb fit vrij ruim zo zijn, gezien de algemene verhalen over ALD. Maar niks dat een taper niet op kan lossen. Normaal fel op tegen omdat ik van mening ben dat je gewoon een fit moet kopen die bij je past. Maar in dit geval ga ik er niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Kei straight model inderdaad, bij smalle bovenbenen wordt dat nog meer duidelijk! Met een taper ongetwijfeld lekkere fit!
@Atta, ik wil best aan de Oldblue hoor, maar ben erg content met mijn Sage en ALD!
Gewoon doen tymcmb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ahhhhhh moet me echt inhouden.
Zie een pbj xx-07 in volgens mij mijn maat staan voor cheap. Zo'n soort broek zou ik wel nog heel graag willen hebben
Verstandigquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef Atta-boy het volgende:
Zou graag willen maar heeft nu eigenlijk ook geen zin met hwdc round 2 voor de deur dus ik laat het maar zitten.. Waarschijnlijk maar beter ook![]()
Wel een steal maar om nu al 2 paar broeken te hebben voor het geval er 1 met pensioen gaat is ook een beetje overdreven![]()
En m'n max houd ik denk ik toch wel op 3 broeken in roulatie.
Een mooie tapered fit is dat idd. Heb je deze of die grijze? Met of zonder selvage?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb nu sinds een week een Levi's 508 aan mn kont hangen. God wat zit dat ding lekker. Nu de fades afwachten
[ afbeelding ]
Precies deze. Ben geen expert, maar hoorde de verkoper wel selvage noemen en is me ooit bij gebleven dat dat goed was.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Een mooie tapered fit is dat idd. Heb je deze of die grijze? Met of zonder selvage?
Het is voor denim liefhebbers ook meer een hebbe dingetjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies deze. Ben geen expert, maar hoorde de verkoper wel selvage noemen en is me ooit bij gebleven dat dat goed was.
/noob
Mos def!quote:
Zo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Wel als het in Rotterdam isquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van de meets was
Dat vind ik ook. Kun je beter verschil meten en verklaren. Vind het overigens wel leuk om te zien hoor! Maar een contest met allemaal hetzelfde denim en dus productieproces geeft resultaten die interessanter zijn mijns inziens. Bij een HW contest is het meer de evo an sich die me interesseert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef bokkepoot het volgende:
Ik niet, ik vind het leuk om het te zien, maar ik heb liever een contest met dezelfde stoffen. Ik vind bijv. de 702 contest veel interessanter.
Ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
Wie doen er nou allemaal mee met hwdc round 2 van hier?
Ik ben benieuwd of mijn broek het wel 2 jaar vol houd
haha ok.quote:
Ah, die verlies ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef zeedrager het volgende:
[..]
haha ok.
Ik ben op zich ook wel down als t in rotterdam is. Doen we een wedstrijd, dat degene met de minst getrashte broek 1 rondje moet betalen
Dit, dat andere staat zo patserigquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:29 schreef Licko het volgende:
[..]![]()
Er over, eventueel cuffen.
just my 2 cents
Erover, erin staat zo geforceerd is mijn mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Niet helemaal jeans gerelateerd maar aangezien hier alle Red Wing specialisten zitten het volgende...
Via mooi dealtje:
http://www.winkelstraat.nl/wabasha-boat-22.html
Gekocht
Erg blij mee, zit en past heerlijk.
Nu enkel het dilemma![]()
Broek in de schoen of over de schoen (of nog iets anders)
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef bokkepoot het volgende:
Wat er is zo bijzonder aan het aan dat spul dan ?
Pics van je huidige progress en waarom zit je er aan te denken?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef M1stral het volgende:
Ik zat eraan te denken mijn 701 te wassen, maar denk dat ik het maar bij de gedachte laat...
Heel verstandig, maar beeld materiaal is altijd welkom.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef M1stral het volgende:
Ik zat eraan te denken mijn 701 te wassen, maar denk dat ik het maar bij de gedachte laat...
Calm down man...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:59 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou ook ooit wel eens een 666 fit of een ander tapered of slim straight model van IH willen hebben.
Vind alleen die bockpocket stitching niet zo mooi. Vind dat bij veel merken storend terwijl ik zoiets als PBJ of die sexdbxsfxsufu of gulls zoals evisu juist cool vind.
Grachtenpinguin to the rescuequote:Op donderdag 31 januari 2013 19:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Calm down man...
Krijg de indruk dat jij momenteel alles wil kopen wat je ziet, jij moet weg van indigoroots!
Je hebt nog 2 (haast) ongedragen broeken liggen en 2 broeken die nog wat wear verdienen.
Patserig? Geforceerd okee, maar patserig... Ik vind 't allebei kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit, dat andere staat zo patserig
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Die meet die gepland wordt is ook eigenlijk geen meet, maar een intervention voor atta.
Hahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Die meet die gepland wordt is ook eigenlijk geen meet, maar een intervention voor atta.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dat is beter dan erin, maar erover is imo beter. Erin is zo stijlloos,quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef xSanjay het volgende:
En over die red wings, vind het zelf altijd tof als je hem cuft tot de top van je schoen.
Zeg maar hoe degene die helemaal links staat ze draagt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Heb toevallig ook wat via hun besteld, had je ook zo'n leuk briefje erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Via mooi dealtje:
http://www.winkelstraat.nl/wabasha-boat-22.html
Het handgeschreven bedankt voor je aankoop briefje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Heb toevallig ook wat via hun besteld, had je ook zo'n leuk briefje erbij?
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Atta-boy het volgende:
Zeedrager, jij had toch echt 20 paar met iron hearts er bij enzo? Of was dat nou iemand anders?
Zo ja, dan ben je mijn held
Die bedoel ik ja, vond het ook wel leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Het handgeschreven bedankt voor je aankoop briefje?
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestIk was van plan om in Japan een paar te kopen, maar ze hadden daar geen 666/555 of bb
Misschien aankomende zomer in Indonesie bij the denim vault. ben jij daar trouwens geweest?
[..]
Die bedoel ik ja, vond het ook wel leuk
Ja ik ga wss wel naar Jakarta dus dan ga ik zeker langs. Ook bij Sagara Boots, weet niet of jullie dat kennen, maar die hebben echt nice boots. http://sagaraindonesia.com/quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Atta-boy het volgende:
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.
Zou graag nog een keer terug gaan en dan ook langs Jakarta gaan voor denim en daar zit ook een hele goede tattoo artist waar ik nog graag wat zou willen laten zetten.
Er was een keer zo'n gast in het jeans topic die ineens een lijstje en foto's posten van zijn collectie, was echt ziek. Onwijs veel top notch japanse denim.
Heb je helemaal niks gekocht in Japan qua denim? Het is daar wel goedkoper als hier toch?
Ja klopt, ook geen idee meer wie dat was. Maar iemand die ongeveer net zoveel broeken heeft als jij schoenen hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.
Zou graag nog een keer terug gaan en dan ook langs Jakarta gaan voor denim en daar zit ook een hele goede tattoo artist waar ik nog graag wat zou willen laten zetten.
Er was een keer zo'n gast in het jeans topic die ineens een lijstje en foto's posten van zijn collectie, was echt ziek. Onwijs veel top notch japanse denim.
Heb je helemaal niks gekocht in Japan qua denim? Het is daar wel goedkoper als hier toch?
Jazeker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef M1stral het volgende:
Was dat niet Reipoc, met al die Sams en shit?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef reipoc het volgende:
iemand geinteresseerd in een sam s500JX-LR 31/36,s5000vx 31/36,s5000bk 29/36,s710bk BIG 32/36,
s5000gx T Earth element 30/36 en enige sugar canes
En zijn totaallijstje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:10 schreef reipoc het volgende:
zijn allemaal bijna niet gedragen hooguit een paar dagen allemaal ook niet gewassen alleen koud geweekt Heb zo'n 40 jeans en kan niet alles dragen en word dit jaar 50 en dus moeten er wat gaan
Zal proberen vanavond fotos te maken. alleen de s5000vx lot 10 is iets ingekort de rest is nog intact
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef reipoc het volgende:
sams water en earth elements,s710xx 19oz,710bk,5000bk,2x 5000vx lot 10,s510xx 19oz ll,s500gx-lr
KMW 1955,PBJ Al-001,sugarcane 1945,1955,hawaii,oki mud dye,40200 nat indigo,strike gold 1103
flathead Z3005, F310 en edwin rainbow
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat is beter dan erin, maar erover is imo beter. Erin is zo stijlloos,
Mooi paartje in elk geval, die zijn lekker dun, goed voor lente en zomer! Goede prijs ook
Atta, stoppen nu. Als je fulltime werk hebt, dan mag het trouwens wel, je kast uitbouwen, maar voor nu, nee doe maar niet haha, straks ga je de schuldsanering in
@M1stral, hoe gaat het met die 701 op het moment? Maak een poll aan en kijk wat de denimdragend FOK zou doen.HIMYM altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zijn trouwens wel de beste seizoenen, daarna takelt het echt af
#FREEBAJSKORV
Ohja die was het idd. Vond dat echt geweldig hoe die ook deed alsof het niet echt bijzonder was zoveel broeken te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef M1stral het volgende:
Was dat niet Reipoc, met al die Sams en shit?
Mja klopt. Ben het nu gewoon aan het afkijken omdat het zonde zou zijn nu te stoppen maar ik hoop echt niet dat er nog een seizoen komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
HIMYM altijd!
Zijn trouwens wel de beste seizoenen, daarna takelt het echt af
Welke heb je precies? Toevallig linkje naar die evo pics?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan niet goed wachten tot m'n apc uit elkaar valt en ik m'n japan blue x momo kan dragen hahah![]()
Precies dezelfde als ik heb heeft iemand die indigoroots contest meegedaan en die was echt heel mooi geworden na een jaar wear.
Thanks, had gehoopt ergens wat evo pics te vinden van de JB0401. (gevonden)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef Atta-boy het volgende:
0100sp heb ik.
Hier is de link naar de evo van die, http://www.indigoroots.com/index.php?topic=764.0
fapfapfap
Niet te veel op indigoroots rondkijken anders moeten jullie straks meedoen aan de intervention
Ja mooie boots idd, er zijn nog vele andere indo-producten in denim/jeans/shoes/bags etc..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Ja ik ga wss wel naar Jakarta dus dan ga ik zeker langs. Ook bij Sagara Boots, weet niet of jullie dat kennen, maar die hebben echt nice boots. http://sagaraindonesia.com/
Ik heb een paartje Eternals 883 meegenomen. Ook een merk waar je weinig over leest hier trouwens, maar wel echt top notch
En goedkoper hangt een beetje af van de koers, die was afgelopen jaar nogal sterk namelijk...
The block is hot Atta, je moet het straat houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Atta-boy het volgende:
Snapt iemand btw waarom mensen tegenwoordig steeds een bandana in hun broek doen? Zoals die rode bandana bij die jb0401 hierboven. Heeft dat ergens nog nut voor ofzo of is dat van de bloods
Vind die paisley bandana's wel cool btw.
Als ik tegen die tijd ga, moet je maar even een volledig lijstje gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja mooie boots idd, er zijn nog vele andere indo-producten in denim/jeans/shoes/bags etc..
Sowieso is Standard denim supply in Plaza Indonesia wel nice en Goods dept in Pacific place of Pondok indah mall2 een must to see
Nope ben daar niet geweest, is in principe de andere kant op van waar ik verblijf. Trafficjam kan daar weleens klote zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:51 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd ga, moet je maar even een volledig lijstje geven
Ben jij trouwens wel bij the denim vault geweest?
Wordt echt wat als je dadelijk een FT baan heb met een mooi salarisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ik al gedaan
Heb vandaag en gisteren HIIT in m'n samurai gedaan om conditie op te bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gooi hem weer lekker bij de broeken die ik draag. Krijgt wel iets minder aandacht, maar hoop nog stiekem dat ik er iets moois van kan maken.#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wordt echt wat als je dadelijk een FT baan heb met een mooi salaris.
Ik heb trouwens nog een kleine leuke update. Ik heb ongeveer nog een maand mijn N&F met slapen gedragen, en de uitkomst is echt bizar.
Dat is wel tof. Heb je er eigenlijk gewoon gratis een broek bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gooi hem weer lekker bij de broeken die ik draag. Krijgt wel iets minder aandacht, maar hoop nog stiekem dat ik er iets moois van kan maken..
Hoe zien je allstars er tegenwoordig uit trouwens?
Flink wat indigo stainsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Heb je er eigenlijk gewoon gratis een broek bij.
Hoe zien je allstars er tegenwoordig uit trouwens?
Dus jij draagt je denim alleen met tropische omstandigheden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef T_Fuff het volgende:
Welkom dan, ik ben heel benieuwd naar die 701 en je progress na dat harde werk, 4 dagen per week non-stop, dat moet goede evo hebben
Ben je tevreden met de fit? Sowieso heel 2013 die 701 dragen, respectIk ga dit jaar geen nieuwe denim kopen in elk geval, ik wissel nu elke dag ALD/Sage en dat ga ik sowieso heel 2013 doen (mits 30+ graden)
Met de stock patterns is het 230 shipped. Eigen pattern ben je nog 40 dollar extra kwijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Atta-boy het volgende:
Artist denim is ook niet echt duur eigenlijk. $215 shipped voor een 21 oz met eigen backpocket design en eigen fit etc.
Ik moet stoppen met kijken naar denim en mijn oldblue nog eens hot soaken en dan gaan dragen
Had laatst bij die 247 sale bijna ook witte allstars gekocht om denim bleed op te vangen, maar zou ze denk ik toch vrijwel nooit dragen dus dan heb je er weinig aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Flink wat indigo stains! Zal er in de vakantie een paar foto's van maken samen met mn APC.
Welkomquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef doo. het volgende:
Lees al enige tijd mee met deze topicreeks, maar heb me toch maar is aangemeld!
Bezit sinds april 2012 'n Momotaro 0701, vind hem redelijk langzaam gaan. Geen soaks, geen washes gedaan. Gekocht en bijna non stop gedragen. (4 dagen per week)
Zal morgen ff kijken of ik foto kan posten!
Oja m'n volgende wordt sowieso een indonesische
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |