Heb toevallig ook wat via hun besteld, had je ook zo'n leuk briefje erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Via mooi dealtje:
http://www.winkelstraat.nl/wabasha-boat-22.html
Het handgeschreven bedankt voor je aankoop briefje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Heb toevallig ook wat via hun besteld, had je ook zo'n leuk briefje erbij?
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Atta-boy het volgende:
Zeedrager, jij had toch echt 20 paar met iron hearts er bij enzo? Of was dat nou iemand anders?
Zo ja, dan ben je mijn held
Die bedoel ik ja, vond het ook wel leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Het handgeschreven bedankt voor je aankoop briefje?
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestIk was van plan om in Japan een paar te kopen, maar ze hadden daar geen 666/555 of bb
Misschien aankomende zomer in Indonesie bij the denim vault. ben jij daar trouwens geweest?
[..]
Die bedoel ik ja, vond het ook wel leuk
Ja ik ga wss wel naar Jakarta dus dan ga ik zeker langs. Ook bij Sagara Boots, weet niet of jullie dat kennen, maar die hebben echt nice boots. http://sagaraindonesia.com/quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Atta-boy het volgende:
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.
Zou graag nog een keer terug gaan en dan ook langs Jakarta gaan voor denim en daar zit ook een hele goede tattoo artist waar ik nog graag wat zou willen laten zetten.
Er was een keer zo'n gast in het jeans topic die ineens een lijstje en foto's posten van zijn collectie, was echt ziek. Onwijs veel top notch japanse denim.
Heb je helemaal niks gekocht in Japan qua denim? Het is daar wel goedkoper als hier toch?
Ja klopt, ook geen idee meer wie dat was. Maar iemand die ongeveer net zoveel broeken heeft als jij schoenen hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wel in Indonesië, niet in the denim vault. Ben alleen op Bali, de gili eilanden en Ambon geweest. Daar weinig raw denim gezien eigenlijk.
Zou graag nog een keer terug gaan en dan ook langs Jakarta gaan voor denim en daar zit ook een hele goede tattoo artist waar ik nog graag wat zou willen laten zetten.
Er was een keer zo'n gast in het jeans topic die ineens een lijstje en foto's posten van zijn collectie, was echt ziek. Onwijs veel top notch japanse denim.
Heb je helemaal niks gekocht in Japan qua denim? Het is daar wel goedkoper als hier toch?
Jazeker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef M1stral het volgende:
Was dat niet Reipoc, met al die Sams en shit?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef reipoc het volgende:
iemand geinteresseerd in een sam s500JX-LR 31/36,s5000vx 31/36,s5000bk 29/36,s710bk BIG 32/36,
s5000gx T Earth element 30/36 en enige sugar canes
En zijn totaallijstje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:10 schreef reipoc het volgende:
zijn allemaal bijna niet gedragen hooguit een paar dagen allemaal ook niet gewassen alleen koud geweekt Heb zo'n 40 jeans en kan niet alles dragen en word dit jaar 50 en dus moeten er wat gaan
Zal proberen vanavond fotos te maken. alleen de s5000vx lot 10 is iets ingekort de rest is nog intact
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef reipoc het volgende:
sams water en earth elements,s710xx 19oz,710bk,5000bk,2x 5000vx lot 10,s510xx 19oz ll,s500gx-lr
KMW 1955,PBJ Al-001,sugarcane 1945,1955,hawaii,oki mud dye,40200 nat indigo,strike gold 1103
flathead Z3005, F310 en edwin rainbow
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat is beter dan erin, maar erover is imo beter. Erin is zo stijlloos,
Mooi paartje in elk geval, die zijn lekker dun, goed voor lente en zomer! Goede prijs ook
Atta, stoppen nu. Als je fulltime werk hebt, dan mag het trouwens wel, je kast uitbouwen, maar voor nu, nee doe maar niet haha, straks ga je de schuldsanering in
@M1stral, hoe gaat het met die 701 op het moment? Maak een poll aan en kijk wat de denimdragend FOK zou doen.HIMYM altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zijn trouwens wel de beste seizoenen, daarna takelt het echt af
#FREEBAJSKORV
Ohja die was het idd. Vond dat echt geweldig hoe die ook deed alsof het niet echt bijzonder was zoveel broeken te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef M1stral het volgende:
Was dat niet Reipoc, met al die Sams en shit?
Mja klopt. Ben het nu gewoon aan het afkijken omdat het zonde zou zijn nu te stoppen maar ik hoop echt niet dat er nog een seizoen komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
HIMYM altijd!
Zijn trouwens wel de beste seizoenen, daarna takelt het echt af
Welke heb je precies? Toevallig linkje naar die evo pics?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan niet goed wachten tot m'n apc uit elkaar valt en ik m'n japan blue x momo kan dragen hahah![]()
Precies dezelfde als ik heb heeft iemand die indigoroots contest meegedaan en die was echt heel mooi geworden na een jaar wear.
Thanks, had gehoopt ergens wat evo pics te vinden van de JB0401. (gevonden)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef Atta-boy het volgende:
0100sp heb ik.
Hier is de link naar de evo van die, http://www.indigoroots.com/index.php?topic=764.0
fapfapfap
Niet te veel op indigoroots rondkijken anders moeten jullie straks meedoen aan de intervention
Ja mooie boots idd, er zijn nog vele andere indo-producten in denim/jeans/shoes/bags etc..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Ja ik ga wss wel naar Jakarta dus dan ga ik zeker langs. Ook bij Sagara Boots, weet niet of jullie dat kennen, maar die hebben echt nice boots. http://sagaraindonesia.com/
Ik heb een paartje Eternals 883 meegenomen. Ook een merk waar je weinig over leest hier trouwens, maar wel echt top notch
En goedkoper hangt een beetje af van de koers, die was afgelopen jaar nogal sterk namelijk...
The block is hot Atta, je moet het straat houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Atta-boy het volgende:
Snapt iemand btw waarom mensen tegenwoordig steeds een bandana in hun broek doen? Zoals die rode bandana bij die jb0401 hierboven. Heeft dat ergens nog nut voor ofzo of is dat van de bloods
Vind die paisley bandana's wel cool btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |