40?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:10 schreef reipoc het volgende:
zijn allemaal bijna niet gedragen hooguit een paar dagen allemaal ook niet gewassen alleen koud geweekt Heb zo'n 40 jeans en kan niet alles dragen en word dit jaar 50 en dus moeten er wat gaan
Zal proberen vanavond fotos te maken. alleen de s5000vx lot 10 is iets ingekort de rest is nog intact
Wat jij hebt met schoenen heeft hij met broeken.quote:
Zo heeft iedereen wel iets waar ze graag veel van hebben of verzamelen etc. Ik ben iig erg tevreden met m'n NF. Lekker simpel en voor mij een prima tapered fit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Atta-boy het volgende:
Maar schoenen horen niet te faden![]()
Vind het wel heel tof, vind het beginstadium een van de coolste. Maar als je er 40 hebt dan heb je voor 5 levens genoeg broeken hahaha
Heb je zo'n kut leven dat je niks beters kunt dromen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb vandaag serieus gedroomd dat ik die nudie thin finn in een 28 ging passen en dat het een baggy fit was, toen had ik hem heel lang gedragen en was ie heel mooi gefade. Wat een loser ben ik toch soms
Top dat ze passen! En fijn dat ik een medemens heb kunnen blijmakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Clarks zijn vandaag aangekomen en ze passen perfectEcht zo blij
![]()
Dank Bear87
Ik droom normaal nooit wat maar in mijn droom kon ik ineens een soort van nadenken en dacht ik bij mezelf dat dit echt triest wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je zo'n kut leven dat je niks beters kunt dromen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik droom normaal nooit wat maar in mijn droom kon ik ineens een soort van nadenken en dacht ik bij mezelf dat dit echt triest wasecht een rare droom.
Sta je welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP. Moet maar eens verandering inkomen
Weird dreams my friendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Yes please!
BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx
Begint lekker door te komen, goeie fit ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog even wachten tot ik weer 's bij m'n ouders ben (laat alle pakketjes altijd daar naartoe sturen).. Maar thanks in advance ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef bear87 het volgende:
[..]
Top dat ze passen! En fijn dat ik een medemens heb kunnen blijmaken
Nice.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoog water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF en Clarks die ik van Bear heb gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je wat measurements? Ik dacht altijd dat de Element-series beetje dezelfde fit hadden als de 0201.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef bokkepoot het volgende:
Die Water.. Mijn Wind is nog ruimer
Het is nog geen Jort nee, maar toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |