Donequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja mijn gesoakte 0201 mag eruit, die is nu van smurf.
Dan ga ik huilen.quote:
Nice!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef bokkepoot het volgende:
Ja deze mag er ook wel in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt nu in een emmer te roken, ik moet toch heel heel eerlijk zeggen dat ondanks dat deze 201 nog enorm stug aanvoelt en goed afgewerkt is ik toch meer naar Samurai neig, de afwerking is ongeveer hetzelfde maar de denim van Samurai voelt veel onregelmatiger en meer character, dan deze vlakke jappen denim.. Desalniettemin toch een leuke toevoeging aan de collectie
Ik vind dat juist wel prettig aan de 0201. M'n NF is ook wel onregelmatig en de 0201 vind ik qua stof zeker fijner.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef bokkepoot het volgende:
Ja deze mag er ook wel in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt nu in een emmer te roken, ik moet toch heel heel eerlijk zeggen dat ondanks dat deze 201 nog enorm stug aanvoelt en goed afgewerkt is ik toch meer naar Samurai neig, de afwerking is ongeveer hetzelfde maar de denim van Samurai voelt veel onregelmatiger en meer character, dan deze vlakke jappen denim.. Desalniettemin toch een leuke toevoeging aan de collectie
Je zou mijn ALD eens moeten zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen.
[..]
Nice!
Mijn volgende wordt ook een Sammie, gewoon omdat ik die nog nooit heb gehad. Maar, eerst moeten m'n 0201 en ALD helemaal afgeragd worden. Eerste broekaankoop, minimaal april 2013.
Ik kan beide wel waarderen, De stof lijkt qua structuur een beetje op Nudie Dry selvage naar mijn mening , maar toch vind ik de Samurai's die ik heb toch een tikkeltje interessanter, misschien dat er nog verandering in kan komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel prettig aan de 0201. M'n NF is ook wel onregelmatig en de 0201 vind ik qua stof zeker fijner.
Vast wel, de mijne zit nog niet heel veel wear in, zie OP-foto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je zou mijn ALD eens moeten zien, dan ben je ook jaloers
Die van mij zit in het stadium,gaten vallen er bijna in.. Zal binnenkort eens wat foto's knallenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vast wel, de mijne zit nog niet heel veel wear in, zie OP-foto.
Beetje afwisseling is altijd leuk, ene dag Momotaro en andere Roy of Samurai.. Houd het een beetje leuk. 6 maanden dezelfde broek dragen zou mij vervelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:54 schreef don-diablo het volgende:
Het is maar net wat je leuk vindt op dat moment. Egale stof heb ik altijd mooi gevonden voor meer een clean look. Sinds m'n sugarcane ben ik slubby ook gaan waarderen en ben dan ook erg blij met m'n NF.
Kut, mogelijke breking van belofte na al een half uur.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef reipoc het volgende:
iemand geinteresseerd in een sam s500JX-LR 31/36,s5000vx 31/36,s5000bk 29/36,s710bk BIG 32/36,
s5000gx T Earth element 30/36 en enige sugar canes
Status van de Sammie earth en die s5000bkquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef reipoc het volgende:
iemand geinteresseerd in een sam s500JX-LR 31/36,s5000vx 31/36,s5000bk 29/36,s710bk BIG 32/36,
Ik was eerst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Status van de Sammie earth en die s5000bk?
***** ik wil ze allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik was eerst.
Van mij mag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben eerst benieuwd hoe ze eruit zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Van mij mag jeik ben eerst benieuwd hoe ze eruit zien..
Ik ben vooral benieuwd naar de measurements eigenlijk, ik denk dat het merendeel al wel afvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aardig watquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:04 schreef reipoc het volgende:
Momo's met Nudie vergelijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kan beide wel waarderen, De stof lijkt qua structuur een beetje op Nudie Dry selvage naar mijn mening , maar toch vind ik de Samurai's die ik heb toch een tikkeltje interessanter, misschien dat er nog verandering in kan komen
Ik heb het over de structuur van de denim, en dat laatste zullen we wel zien jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Momo's met Nudie vergelijken
Je gaat het verschil nog wel zien lieverd.
40?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:10 schreef reipoc het volgende:
zijn allemaal bijna niet gedragen hooguit een paar dagen allemaal ook niet gewassen alleen koud geweekt Heb zo'n 40 jeans en kan niet alles dragen en word dit jaar 50 en dus moeten er wat gaan
Zal proberen vanavond fotos te maken. alleen de s5000vx lot 10 is iets ingekort de rest is nog intact
Wat jij hebt met schoenen heeft hij met broeken.quote:
Zo heeft iedereen wel iets waar ze graag veel van hebben of verzamelen etc. Ik ben iig erg tevreden met m'n NF. Lekker simpel en voor mij een prima tapered fit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Atta-boy het volgende:
Maar schoenen horen niet te faden![]()
Vind het wel heel tof, vind het beginstadium een van de coolste. Maar als je er 40 hebt dan heb je voor 5 levens genoeg broeken hahaha
Heb je zo'n kut leven dat je niks beters kunt dromen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb vandaag serieus gedroomd dat ik die nudie thin finn in een 28 ging passen en dat het een baggy fit was, toen had ik hem heel lang gedragen en was ie heel mooi gefade. Wat een loser ben ik toch soms
Top dat ze passen! En fijn dat ik een medemens heb kunnen blijmakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Clarks zijn vandaag aangekomen en ze passen perfectEcht zo blij
![]()
Dank Bear87
Ik droom normaal nooit wat maar in mijn droom kon ik ineens een soort van nadenken en dacht ik bij mezelf dat dit echt triest wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je zo'n kut leven dat je niks beters kunt dromen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik droom normaal nooit wat maar in mijn droom kon ik ineens een soort van nadenken en dacht ik bij mezelf dat dit echt triest wasecht een rare droom.
Sta je welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP. Moet maar eens verandering inkomen
Weird dreams my friendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Yes please!
BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx
Begint lekker door te komen, goeie fit ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog even wachten tot ik weer 's bij m'n ouders ben (laat alle pakketjes altijd daar naartoe sturen).. Maar thanks in advance ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef bear87 het volgende:
[..]
Top dat ze passen! En fijn dat ik een medemens heb kunnen blijmaken
Nice.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck u don diablo![]()
4 maanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoog water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn STF en Clarks die ik van Bear heb gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je wat measurements? Ik dacht altijd dat de Element-series beetje dezelfde fit hadden als de 0201.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef bokkepoot het volgende:
Die Water.. Mijn Wind is nog ruimer
Het is nog geen Jort nee, maar toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |