En Hitler heeft in het verzet gezeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vertrouw Boogerd meer dan Nelissen. Het zal blijken dat Boogerd als enige clean was.
Heb maar geen ilLUCIUSquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef satecl het volgende:
Het is dus gewoon een fucking FERader!!!!
Nee die werd zelf wel verradenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
Armstrong was in ieder geval geen verrader, Nelissen![]()
![]()
Hij wil niet de kop van jut zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Tuurlijk heeft Boogers gebruikt. Die ongemakkelijke houding van hem overal zegt alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
IDIOOT!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal je deze informatie vandaan?
Idioot
Klopt toch ook? Hij heeft Duitsland vrijgevochten van die belachelijke schadeclaims.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En Hitler heeft in het verzet gezeten.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.Was prachtig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.Ik zou der doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ff iets delen, maar dit heeft niets met dit te maken.even gecheckt en ze zat op mijn basisschoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Niks van te zien, dikke spieren johquote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat Herbert Dijkstra héél veel EPO heeft gebruikt.
Boogerd zit nu ondersteboven op zijn bank om zijn moeder te roepen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat Herbert Dijkstra héél veel EPO heeft gebruikt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef thettes het volgende:
[..]
even gecheckt en ze zat op mijn basisschool
als de rest het deed dan heeft het toch weinig meerwaarde. Helemaal als je hematocriet al van nature heel hoog was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef muzas het volgende:
Aan de EPO en dan nog geen koersen winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |