Relatief beperkt is al weer wat anders dan wat Appeltje roept.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens met Boze_Appel, ik denk ook dat de invloed van Dijsselbloem relatief beperkt blijft.
Dank.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef waht het volgende:
du_ke, de beste discussievoerder van FOK!.
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind jullie allemaal eigenlijk vrij beroerde discussievoerders.
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind jullie allemaal eigenlijk vrij beroerde discussievoerders.
Je vertrappelt Turken?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.
Waar jij niet achter bent gekomen, daar zou ik hele reeksen mee kunnen volschrijven. Word up.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.
De meesten hier hebben gelukkig wel zelfkennis, dat moet dan ook wel weer worden gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?
Je kwam er niet achter, maar toch zeg je dit nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Trackula.quote:
Ah.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kwam er niet achter, maar toch zeg je dit nu.
Paradoxaal.
Vind je?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De meesten hier hebben gelukkig wel zelfkennis, dat moet dan ook wel weer worden gezegd.
Niet zo zuur 99.999, probeer eens wat rennie's van Boze_Appel te lenen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Relatief beperkt is al weer wat anders dan wat Appeltje roept.
Dus wat is het precies waar je het mee eens bent?
Antoine Bodar is een griezel.quote:
Enigszins als in dat deze SC wordt bevolkt door de crème de la crème van ons land. Het neusje van de zalm.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien wel enigszins ja.
De_Guidance had er meer van gehoopt toen hij toenadering zocht tot de POL-SC.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?
Ik ben top 2%quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enigszins als in dat deze SC wordt bevolkt door de crème de la crème van ons land. Het neusje van de zalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |