Interessant, eens kijken of het iets voor mij is...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
UvA lanceert eerste Massive Open Online Course Communicatiewetenschap
Ik heb me ingeschrevenBen benieuwd of ik het kan volhouden
Tof initiatiefquote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik had heel die TT nog niet gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, in de TT gaat het over borsten. Dus ik kom gelijk kijken
Is goedquote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof initiatief
Wil je laten weten of dat bevalt? De timing is voor mij nu niet zo geschikt, maar dat zou wel iets zijn waar ik me ook voor in zou schrijven
Ik heb het vorige topic samengevat.quote:
Oh nou nee daar hou ik dan zelf de hand wel in hoor, ik ga niet met een diepe hoest zitten bellen. Beetje schor ok, dan neem je wat vaker pauze voor een slokje water... maar als je geen stem hebt, of je moet echt constant hoesten dan doe je je klanten daar ook geen plezier meequote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon gaan werken LB, kan bestVolgens de lokale vestiging van R-stad dan
Ik had ooit een collega die zo schor was dat ik haar aan de overkant van het bureau nauwelijks kon verstaan maar volgens het uitzendbureau kon ze best aan de telefoon
![]()
En nog even een![]()
voor je buik!
gave filmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Deze maar weer eens kijken.![]()
[ afbeelding ]
Mogguhquote:
Goed dat je het in ieder geval gaat aangevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het belachelijk
Goed begin van de dag hier, net in tranen. Allemaal partijen die aan me trekken, van alles wat er moet gebeuren en ik heb niet alle antwoorden voor alle vragen. Gesprek aangevraagd met m'n werkgeefster, dat is net ingepland voor morgen. Ik wil mijn directe collega terugSamen konden we de boel prima handelen, alleen red ik het echt niet.
Dat is meestal makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag had ze geen tijd, dat is wel jammer. Nou ja, het wordt doorbijten vandaag denk ik. En ik verdom het om me gek te laten maken om dingen waar ik niets aan kan doen. Nou ja dat is het doel
Tof! Ik heb me ook ingeschreven.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
dit, en laat het probleem van anderen niet te makkelijk jou probleem worden en als men vindt dat zijn of haar probleem belangrijker is dan de rest stuur ze maar door naar je baas om ze prioriteit te laten krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef Soempie het volgende:
EtcieGoed dat je nu direct aan de bel trekt.
Dat is ook wel een goedequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit, en laat het probleem van anderen niet te makkelijk jou probleem worden en als men vindt dat zijn of haar probleem belangrijker is dan de rest stuur ze maar door naar je baas om ze prioriteit te laten krijgen.
Ja! Fijn om even wat ervaring te lezenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
Oh en LB had je mijn post over de LOI nog gelezen?
zo zijn wequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en wat zijn jullie complimenteus allemaal
Dat heb ik nog een dikke week gehad. Ik heb echt 1 week op de bank gezeten en niks gedaan (behalve JAG-afleveringen op dvd kijken).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan
Ik heb besloten om toch nog maar een dagje thuis te blijven. Krijg het warmen ik word moe zodra ik wat ga doen
Ja, best idioot; ik heb 1 dag koorts gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog een dikke week gehad. Ik heb echt 1 week op de bank gezeten en niks gedaan (behalve JAG-afleveringen op dvd kijken).
Geen idee, ze komen later met een motivatie voor elke genomineerde meen ik me van vorig jaar te herinneren.quote:
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |