Interessant, eens kijken of het iets voor mij is...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
UvA lanceert eerste Massive Open Online Course Communicatiewetenschap
Ik heb me ingeschrevenBen benieuwd of ik het kan volhouden
Tof initiatiefquote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik had heel die TT nog niet gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, in de TT gaat het over borsten. Dus ik kom gelijk kijken
Is goedquote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof initiatief
Wil je laten weten of dat bevalt? De timing is voor mij nu niet zo geschikt, maar dat zou wel iets zijn waar ik me ook voor in zou schrijven
Ik heb het vorige topic samengevat.quote:
Oh nou nee daar hou ik dan zelf de hand wel in hoor, ik ga niet met een diepe hoest zitten bellen. Beetje schor ok, dan neem je wat vaker pauze voor een slokje water... maar als je geen stem hebt, of je moet echt constant hoesten dan doe je je klanten daar ook geen plezier meequote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gewoon gaan werken LB, kan bestVolgens de lokale vestiging van R-stad dan
Ik had ooit een collega die zo schor was dat ik haar aan de overkant van het bureau nauwelijks kon verstaan maar volgens het uitzendbureau kon ze best aan de telefoon
![]()
En nog even een![]()
voor je buik!
gave filmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Deze maar weer eens kijken.![]()
[ afbeelding ]
Mogguhquote:
Goed dat je het in ieder geval gaat aangevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het belachelijk
Goed begin van de dag hier, net in tranen. Allemaal partijen die aan me trekken, van alles wat er moet gebeuren en ik heb niet alle antwoorden voor alle vragen. Gesprek aangevraagd met m'n werkgeefster, dat is net ingepland voor morgen. Ik wil mijn directe collega terugSamen konden we de boel prima handelen, alleen red ik het echt niet.
Dat is meestal makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag had ze geen tijd, dat is wel jammer. Nou ja, het wordt doorbijten vandaag denk ik. En ik verdom het om me gek te laten maken om dingen waar ik niets aan kan doen. Nou ja dat is het doel
Tof! Ik heb me ook ingeschreven.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
dit, en laat het probleem van anderen niet te makkelijk jou probleem worden en als men vindt dat zijn of haar probleem belangrijker is dan de rest stuur ze maar door naar je baas om ze prioriteit te laten krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef Soempie het volgende:
EtcieGoed dat je nu direct aan de bel trekt.
Dat is ook wel een goedequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit, en laat het probleem van anderen niet te makkelijk jou probleem worden en als men vindt dat zijn of haar probleem belangrijker is dan de rest stuur ze maar door naar je baas om ze prioriteit te laten krijgen.
Ja! Fijn om even wat ervaring te lezenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
Oh en LB had je mijn post over de LOI nog gelezen?
zo zijn wequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en wat zijn jullie complimenteus allemaal
Dat heb ik nog een dikke week gehad. Ik heb echt 1 week op de bank gezeten en niks gedaan (behalve JAG-afleveringen op dvd kijken).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Diaan
Ik heb besloten om toch nog maar een dagje thuis te blijven. Krijg het warmen ik word moe zodra ik wat ga doen
Ja, best idioot; ik heb 1 dag koorts gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog een dikke week gehad. Ik heb echt 1 week op de bank gezeten en niks gedaan (behalve JAG-afleveringen op dvd kijken).
Geen idee, ze komen later met een motivatie voor elke genomineerde meen ik me van vorig jaar te herinneren.quote:
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
beste/leukste/meest opvallende usersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, genomineerd zijn voor iets waarvan je niet weet waarom je er voor genomineerd bent...![]()
Waarom niet meteen bij de nominatie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef Bart het volgende:
[..]
beste/leukste/meest opvallende users
Maar bij de bekendmaking van de winnaars komt er bij elke user nog een leuk verhaaltje hoor.
Ja weet ik veel, is zo bedacht vorig jaar door iemand, en dit jaar weer hetzelfdequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet meteen bij de nominatie?
Dat is toch meestal het geval bij een nominatie?
Ah, is het zo'n award...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, is zo bedacht vorig jaar door iemand, en dit jaar weer hetzelfde.
Niet van die moeilijke vragen stellen.
Kan je bij deze namen zelf bedenken waarom ze genomineerd zijn? Of vind je dat ze onterecht genomineerd zijn? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n award...
Als ik genomineerd zou zijn (en ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren...), zou ik ook willen weten waarom. En als niet-genomineerde Fok'ker ben ik simpelweg benieuwd waarom de één beter/leuker/opvallender is dan een ander...
ben je jezelf nou positief in beeld aan het brengen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Jojo en Ophelia, gefeliciteerd natuurlijk![]()
Om eerlijk te zijn: Nee, ik heb geen idee waarom ze genomineerd zijn, daarom vraag ik het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan je bij deze namen zelf bedenken waarom ze genomineerd zijn? Of vind je dat ze onterecht genomineerd zijn? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Nee hoor, ik vind het vooral leuk dat er 3 SC'ers genomineerd zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben je jezelf nou positief in beeld aan het brengen?
Maar bij deze wil iik alle andere genomineerden feliciteren met hun nominatie.![]()
Dat komt na de bekendmaking van de winnaarsquote:
Eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: Nee, ik heb geen idee waarom ze genomineerd zijn, daarom vraag ik het ook.
Zonder aanziens des persoon of ten nadele van de genomineerden, maar waarom is Etcetera, Jojo en/of Ophelia beter/leuker/opvallender dan bijv. LB, Soempie, PS, Red of Bertha?
Openbaarheid van bestuur!!!
Wat heeft een nominatie dan nog voor zin?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat komt na de bekendmaking van de winnaars
Ik had je niet genoemd in mijn rijtje voorbeeld SC'ers, maar als er iemand altijd positief is hier, dan ben jij het wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens eigenlijk.
Ik vind sowieso Awards![]()
![]()
Maar genomineerden: van harte gefeliciteerd met de nominatie.
Uiteraard zijn er hier meerdere personen die heel leuk zijn. Dat die personen niet genomineerd zijn, wil absoluut niet zeggen dat ze dan niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: Nee, ik heb geen idee waarom ze genomineerd zijn, daarom vraag ik het ook.
Zonder aanziens des persoon of ten nadele van de genomineerden, maar waarom is Etcetera, Jojo en/of Ophelia beter/leuker/opvallender dan bijv. LB, Soempie, PS, Red of Bertha?
Openbaarheid van bestuur!!!
Ow, die heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat deze exacte discussie ook vorig jaar met de Yvonne awards is gevoerd
Zie het meer als een waardering van de crew naar de users, in de vorm van een awardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens eigenlijk.
Ik vind sowieso Awards![]()
![]()
Maar genomineerden: van harte gefeliciteerd met de nominatie.
MEN / Uitslag Yvonne Awards :Dquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, die heb ik dan gemist.
Weet wel dat MaJo 'm toen 'gewonnen' had, maar de hele redenatie daarachter is me toen ontgaan...
dankje!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je niet genoemd in mijn rijtje voorbeeld SC'ers, maar als er iemand altijd positief is hier, dan ben jij het wel...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie het meer als een waardering van de crew naar slechts een deel van de users, in de vorm van een award.
Blijft onzin vind ik. De users die er een potje van maken, worden geband... verder maken de users er als een geheel een mooi forum van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie het meer als een waardering van de crew naar de users, in de vorm van een award.
Ik wil best een algemeen topic openen met daarin de zin "bedankt iedereen" als je je daar beter bij voeltquote:
Ook niet allemaal hoor, in eerste instantie gaan we in gesprek met die mensen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijft onzin vind ik. De users die er een potje van maken, worden geband...
Allemaal in gelijke mate? Jij hebt bij helemaal niemand zoiets van "nou jij doet het echt goed, bedankt!"?quote:verder maken de users er als een geheel een mooi forum van.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef lubje25 het volgende:
Niet te zwaar aan tillen lijkt me het besteIk vind het grappig en onzinnig. In ieder geval iets om over te ouwe hoeren
En daar ben ik het toch vooral mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijft onzin vind ik. De users die er een potje van maken, worden geband... verder maken de users er als een geheel een mooi forum van.
Euh, bedankt, denk ikquote:
Het is een award...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat een compliment of belediging?
De wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die AH pick-up points zijn een aanrader trouwens (oké het zijn er pas drie, maar toch). Ik plaats de bestelling, vriend rijdt drie minuten om, toetst zijn bestelnummer in en de boodschappen worden voor hem ingeladen. Pinnen en klaar en geen bezorgkosten. Prima bij gebrek aan zin of tijd om boodschappen te doen.
Dat klinkt handigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die AH pick-up points zijn een aanrader trouwens (oké het zijn er pas drie, maar toch). Ik plaats de bestelling, vriend rijdt drie minuten om, toetst zijn bestelnummer in en de boodschappen worden voor hem ingeladen. Pinnen en klaar en geen bezorgkosten. Prima bij gebrek aan zin of tijd om boodschappen te doen.
Hopelijk binnenkort ook bij ons!quote:HEEMSTEDE
Cruquiusweg 31
NAARDEN
Chroomstraat 9
TILBURG
Rosa Castellanosstraat 3
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er wordt in ieder geval iets aan gedaan aan mensen die het verzieken...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoor, in eerste instantie gaan we in gesprek met die mensen.
[..]
Allemaal in gelijke mate? Jij hebt bij helemaal niemand zoiets van "nou jij doet het echt goed, bedankt!"?
Ideaal als je weet wat je moet hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er wordt in ieder geval iets aan gedaan aan mensen die het verzieken...
Nou ja, kan natuurlijkquote:Nee dat gevoel heb ik niet bij iemand. Maar de laatste tijd zit ik ook bijna niet meer op Fok! Alhoewel daarvoor had ik het ook niet.
Pick-up points, afhaalpunten waar je boodschappen ingepakt en wel voor je ingeladen worden. Da's nieuwquote:
En geen minimum bestelbedrag, hier was er schijnbaar laatst iemand die twee pakjes boter besteld hadquote:
Leuk als je trek hebt, even een Snickers afhalen ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En geen minimum bestelbedrag, hier was er schijnbaar laatst iemand die twee pakjes boter besteld had
Wel een dag van te voren bestelles, dat is het nadeel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk als je trek hebt, even een Snickers afhalen ofzo.
Statiegeldkratten.quote:Maar waarin stoppen ze het eigenlijk? Ik heb zelf van die kratten, maar daar zullen ze het vast niet in zetten.
Het is de Tong80 Award, een paar jaar geleden in het leven geroepen toen Tong80 tijdelijk z'n eigen topicreeks had gekregen wegens z'n zoveelhonderduizendste post en de prijs mocht uitdelen aan de grootste mede-ouwehoeren op het forum.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders dan: is het een Oscar of een Razzy?
Ik doe momenteel zeer mijn best...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit juist net een boek te lezen over lastig gedrag en dat dat meer gewaardeerd moet worden.
Ow, dat is een uitdaging om uit te voeren!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:39 schreef Soempie het volgende:
Ik zit juist net een boek te lezen over lastig gedrag en dat dat meer gewaardeerd moet worden.
Dus eigenlijk moet ik onze kat aaien die vanochtend over de bank heeft gekotst?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:39 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik onze kat aaien die vanochtend over de bank heeft gekotst?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij had ook aan de diarree kunnen gaan.
Omdenken!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij had ook aan de diarree kunnen gaan.
Misschien wijst ie je subtielquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat is een uitdaging om uit te voeren!
Ja dat is wel leuk! Keer een lezing van gehad, probeer het zelf toch wel toe te passen waar mogelijkquote:
Dat is puur lijfsbehoud...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef Etcetera het volgende:
'Wie tot de nek in de stront zit, moet de kop niet laten hangen'. Valt dat ook onder omdenken?
dat doen marketeers toch de hele tijd -> Hoe verkoop ik rotzooi?quote:
Da's gewoon boerenwijsheid denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef Etcetera het volgende:
'Wie tot de nek in de stront zit, moet de kop niet laten hangen'. Valt dat ook onder omdenken?
True.. al denk ik dan meer aan producten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doen marketeers toch de hele tijd -> Hoe verkoop ik rotzooi?
Zeer award-waardig!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Nog foto's van de trakatie van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat maken die dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
In OUD zitten mensen die nog veel creatiever zijn.
Nee die maken van negerzoenen pinguins en haakselwerkjes. En kleurplaten met foto van kindje erop.. enz.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maken die dan?
3D portretten of zo?
Wat is jouw werk dan minder?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die maken van negerzoenen pinguins en haakselwerkjes. En kleurplaten met foto van kindje erop.. enz.
Oh sorryquote:
Daar heb je eigenlijk wel gelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is jouw werk dan minder?
Je zal er aardig wat uurtjes ingestoken hebben, maar het ziet er schitterend uit!!
Guitig heet dat. Ze doet lief om iets gedaan te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Supertoffe traktatie Diaan![]()
En tot je nek in de stront zitten kan ook heel positief zijn(mijn gup is in ieder geval nu een stuk gezelliger dan daarnet
)
Had je nu al wat nieuws of ben je straks (tijdelijk) werkloos?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef B.ertha het volgende:
Zojuist het laatste afdelingsoverleg gehad.
Ik heb nog niets nieuws maar ik ben ook niet echt werkloos. Ik ben unbillable, oftewel ik heb geen opdracht maar wel een baanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je nu al wat nieuws of ben je straks (tijdelijk) werkloos?
Wij verkochten die bij de Cook&Co en toen wilde ik ze al (3 jaar terug), maar ik vond het asociaal veel geld voor een theezakjeshouderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Soempie het volgende:
Die theezakjeshouder
Diaan, die traktatie is echt gaaf.
je was ook zo goedkoop, dat kon er nog wel afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wij verkochten die bij de Cook&Co en toen wilde ik ze al (3 jaar terug), maar ik vond het asociaal veel geld voor een theezakjeshouder
Het universum lost het weer op
Nu alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Guitig heet dat. Ze doet lief om iets gedaan te krijgen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu al![]()
Mijn kind is hoogbegaafd/
/
![]()
Ik maak mijn thee in de keuken en gooi het zakje dan direct de vuilnisbak inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik ben te onzorgvuldig/ laks/ slordig om zo'n houdertje dan ook echt te gebruiken.Maar ze zijn wel
Ik heb ooit op het punt gestaan om dat stekertje te kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze koekjes erbij B. !
[ afbeelding ]
Ik houd niet van supersterke thee, wat dan ook de reden is datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik laat het zakje in mijn mok hangen (drink alleen kruidenthee en graag sterk), gaat het zakje vanzelf mee terug naar de keuken.
mijn zakje altijd twee keer gebruikt wordt en dus niet meteen de vuilnisbak in gaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik maak mijn thee in de keuken en gooi het zakje dan direct de vuilnisbak in
Ik zet nog altijd een kan thee.... en laat het zakje erin hangen. Als ik een keer alleen kop maak, gooi ik ook direct het zakje in de vuilnisbak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik maak mijn thee in de keuken en gooi het zakje dan direct de vuilnisbak in
Dankje!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef B.ertha het volgende:
Leuke traktaties trouwens, Diaan. Ik had ze even gemist
Oh, de Oil&Vinegar verkocht een ring met daaran een vierkantje (muren en dak) en een voorkantje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stekertje? Op die site worden ze gewoon zo uitgesneden.
Voordeel van een stekertje is dat de delen ook echt op elkaar passenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stekertje? Op die site worden ze gewoon zo uitgesneden.
Ook leukquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb deze
kan je heel veel vormpjes mee maken
(niet dat ik dat toe, maar toch)
Hoi C4quote:
Hoi.quote:
Niks nieuws zo te lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De drukte is vanmiddag al geweest...
Bezig met planning rondom verjaardag Jairquote:
ja, ons een beetje jaloers makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben uit eten. Beetje aso om dan hier uitgebreid te gaan posten
ik heb ze in een grote mand "gepropt" kreeg ze er net allemaal in. Toen vuilniszak losgeknipt en eromheen gedaan. Paar plakbandjes... En klaar. Het paste net achterin de auto van mijn ouders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
Diaan, hoe heb je die balonnen naar school gekregen?
Gaaf gedaan.![]()
Die thee-accessoires zijn geweldig. Zou voor mij ook wel handig zijn, ik ben ook een theezakjeshergebruiker.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Het is weer gezellig in de Staten: www.nu.nl/buitenland/3010(...)se-universiteit.html
dankjewel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging net naar bed, maar heel veel plezier morgen gewenst Diaan! En alvast gefeliciteerd
Hey, zondag moet ik werkenquote:
Zeker, behoorlijk wat zelfsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Nem, nog leven in de brouwerij?
Gaat het evenement van morgen nog door? Er is een kans dat ik er bij ben.quote:
Helemaal niet meer, geen tijd meer voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het brouwen nu in de plaats van fotograferen gekomen of doe je dat ook nog?
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant erg mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niet meer, geen tijd meer voor
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Als je het evenement van overmorgen bedoelt (optreden van G. met zijn band) dan zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat het evenement van morgen nog door? Er is een kans dat ik er bij ben.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef MaJo het volgende:
Als je het evenement van overmorgen bedoelt (optreden van G. met zijn band) dan zekerLeuk
![]()
Dat zou gezellig zijnquote:
Is helemaal aan me voorbij geschotenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:41 schreef MaJo het volgende:
Ik had al zo'n vermoedenHet is weer jazzfestival in Bunnik dus vandaar
Ja ik vrees van welquote:Als je het evenement van overmorgen bedoelt (optreden van G. met zijn band) dan zekerLeuk
Nem moet zeker dan ook werken?
Ik dacht er ook pas vandaag aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is helemaal aan me voorbij geschoten
Balenquote:Ja ik vrees van wel
Het is voor mij zeker al 30 jaar geleden dat ik bij zo iets ben geweest. Laatste keer zag ik André van Duin optreden in Loosdrecht.quote:
Het is wel een bandwedstrijd he? Dus er treden 5 verschillende bands op, waaronder die van G. En als ze de beste zijn dan gaan ze door naar de halve finalequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is voor mij zeker al 30 jaar geleden dat ik bij zo iets ben geweest. Laatste keer zag ik André van Duin optreden in Loosdrecht.![]()
Gaat wel goedkomen denk ik.![]()
Ja ik heb er echt nog geen één keer aan gedachtquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht er ook pas vandaag aanWel stom, het is altijd hetzelfde weekend
Dat verschilt dus per weekquote:BalenWat zijn eigenlijk je werkdagen, of verschilt dat per week?
Mijn moeder had het er vorige week wel over en toen dacht ik nog "oh ja even Nem en V. bellen" maar ben het echt direct weer vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt nog geen één keer aan gedacht
[..]
Dat verschilt dus per week
Live optredens heb ik zeker gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is wel een bandwedstrijd he? Dus er treden 5 verschillende bands op, waaronder die van G. En als ze de beste zijn dan gaan ze door naar de halve finaleEn je bent ook een paar keer bij JbD geweest dus je hebt wel recenter live optredens gezien
Ik was precies hetzelfde van planquote:
Ah op die fietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Live optredens heb ik zeker gezien.
Maar bandwedstrijden niet recentelijk.
Wat ik al schreef André van Duin. En Herman Brood & his Wild Romance.
Shit! Moet ik werken!?quote:
Dat lijkt mij dus ook. Vandaar dat ik er dus waarschijnlijk wel ben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die fietsDan is het wel leuk om weer eens bij zoiets te zijn
Mogguh red.quote:
wil binnenkort wel eens een keer langskomen. Wil die brouwerij wel eens "zien"quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt nog geen één keer aan gedacht
[..]
Dat verschilt dus per week
Toch misschien wel prettig dat je je draai wat dichter bij huis hebt kunnen vinden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niet meer, geen tijd meer voor
Ik sluit graag aan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil binnenkort wel eens een keer langskomen. Wil die brouwerij wel eens "zien"
Bij mij is dat een keer een dikke maand blijven hangen, maar dat was na een hele vette kinderopvanggriep en keel en longen zijn mijn zwakke plekquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik heb t echt een beetje onderschat denk ikmaandag koorts weg, check; nog een dagje thuisblijven om bij te komen en dan kunnen we weer! Maar die hoest daar word je echt moe van.
Dus dan maar even zorgen dat dat iig zo snel mogelijk weg is.
Vergeet niet dat je echt griep had he. Dus in plaats van 1 zou ik er sowieso 2 dagen van maken, en dan nog eens proberen. Je lijf moet gewoon herstellen van het ziek zijn, en ook dat kost energie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, ik heb t echt een beetje onderschat denk ikmaandag koorts weg, check; nog een dagje thuisblijven om bij te komen en dan kunnen we weer! Maar die hoest daar word je echt moe van.
Dus dan maar even zorgen dat dat iig zo snel mogelijk weg is.
Idem hier, vanuit gehackte twitter accounts.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kreeg gisteren een paar Trojans kado in mijn normaal heerlijk spamvrije mailbox
+ je lijf zet miniLB op de eerste plaatsquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je echt griep had he. Dus in plaats van 1 zou ik er sowieso 2 dagen van maken, en dan nog eens proberen. Je lijf moet gewoon herstellen van het ziek zijn, en ook dat kost energie.
Een virusscanner is toch wel een must, verbazingwekkend veel mensen zien dat echter nog steeds niet in.quote:
Dat ook nog eens inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+ je lijf zet miniLB op de eerste plaats
Als je ooit van mij zoiets krijgt - en dat geldt voor iedereen die ik op Twitter heb - graag meteen laten wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een virusscanner is toch wel een must, verbazingwekkend veel mensen zien dat echter nog steeds niet in.
Kreeg gisteren vanuit 5 Twitter accounts zgn. DM's met allemaal dezelfde link naar een phishing website. Ik begrijp dat niet...
Sure, gisteren bleef ik aan de gang...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je ooit van mij zoiets krijgt - en dat geldt voor iedereen die ik op Twitter heb - graag meteen laten weten
MiniLB zelf ook trouwensquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+ je lijf zet miniLB op de eerste plaats
In sommige gevallen selecteren ze juist op een lekker raspende stem...quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Er werd net iemand gezocht om een bandje in te spreken voor als je ergens naartoe belt.Ik ben verkouden
gelukkig
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Er werd net iemand gezocht om een bandje in te spreken voor als je ergens naartoe belt.Ik ben verkouden
gelukkig
ja ik kan er ook echt boos van worden.quote:
Hoe herkenbaar...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:05 schreef Etcetera het volgende:
"Kun je die informatie niet ergens anders neerzetten zodat het door studenten eerder gelezen wordt? Nu krijgen we veel telefoontjes en klachten"
Jonguuuuh, als dat kon dan deden we dat toch wel?
/korte samenvatting van een frustratie....
Mwa, hij doet dit al dagen, dat gezeik met internet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee, maar ik zou eerst proberen om je computer opnieuw op te starten? Wil wel eens helpen.
Je hebt niet per ongeluk een knopje aanstaan zoals numlock? Dat kan ook rare situaties geven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mwa, hij doet dit al dagen, dat gezeik met internet...
Ik vermoedde iets met een brakke router of wifi, maar nu ook dat excelgezeur erbij en dan vraag ik me af of er iets algeheel mis zit in mn laptop
Emigreren of vakantie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zusgaat gewoonweg
naar New York
Als in Amerika, The Big Apple, New York City! In februari al, en ze heeft echt iets van 'ja maar ik weet niet of ik het wel leuk vind' en ik heb juist iets van: Waaaaaat! Ik wil meeeee!
Het WTC ligt hier om de hoek, maar ik zou niet weten wat ik er zou moeten doenquote:
Als je een virtuele werkplek of thin client hebt, kan dat ermee te maken hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mwa, hij doet dit al dagen, dat gezeik met internet...
Ik vermoedde iets met een brakke router of wifi, maar nu ook dat excelgezeur erbij en dan vraag ik me af of er iets algeheel mis zit in mn laptop
Dat is kort, heeft ze daar de jetlag voor over?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Vakantie5 dagen gaan ze heen, echt gaaf
New York staat hoog op mijn lijstje om nog eens te bezoeken
Dat is goedkoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:21 schreef MaJo het volgende:
Oeh New york is tof inderdaad! Was er in 2001, voor 11 september. Ook nog op het WTC geweest, erg bijzonder! Nooit meer geweest maar zou er graag weer eens heengaantickets zijn tegenwoordig niet meer zo duur, met een beetje geluk vlieg je erheen voor 400 euro pp
KLM stunt de laatste tijd met dat soort prijzenquote:
Fijn!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef TradeMarkie het volgende:
De rust lijkt hier op het werk een beetje terug te keren na weken van hectiek
Hoezo? Horrorverhalen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Ben sinds afgelopen weekend ook weer oom van een nieuw neefje in de USA.
Leuk voor mijn schoonzus, maar voor mij weer een extra reden om geen vader te willen zijn...
even quotenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil een baby
Een collega heeft zo'n mooi exemplaar uitgepoept dat ik helemaal week word van binnen. Net een week oud en een volle bos haar, grote ogen, gave huid en niet van die babyrimpels.
Geloof dat mannen daar vaak niet zo'n last van hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ook nog niet de onbedwingbare behoefte om kinderen te krijgen.
Want ze hebben je de video - waarop zij volledig uitscheurt - laten zien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Ben sinds afgelopen weekend ook weer oom van een nieuw neefje in de USA.
Leuk voor mijn schoonzus, maar voor mij weer een extra reden om geen vader te willen zijn...
Nee, niet eens.quote:
Moeder en kind maken het goed, zoals dat heet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want ze hebben je de video - waarop zij volledig uitscheurt - laten zien?
Dat zeggen ze toch altijd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeder en kind maken het goed, zoals dat heet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |