Nou, de meerderheid van de (straatroof)overvallen vinden plaats binnen eigen kring of tussen de verschillende jeugdbendes (welke vaak een etnische grondslag kennen). Daar wordt nauwelijks tot geen aangifte over gedaan. Aangiftebereidheid ligt sowieso relatief laag.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Eerwraak en familieruzies kunnen ook vrij moeilijk tegen autochtonen. Het is echter een feit dat openbare geweldpleging en overvallen vaak tegen autochtonen zijn gericht. Het gebeurd ook overal waar deze mensen zitten, met alle respect. Voorbeelden uit andere Europese landen te over.
Ongefundeerd dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Als ik het heeeeel lief vraag, mag dan die paint van De Wed weg uit de OP?
beter opletten danquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik dit fenomeen nog geen enkele keer gezien op de UvA. Wel een of twee keer dat de vakdocent het boek geschreven heeft, maar dan werd het altijd intensief gebruikt.
Ben daar ook wel klaar mee inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Als ik het heeeeel lief vraag, mag dan die paint van De Wed weg uit de OP?
+1quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoewel het van een noviet afkomstig was steun ik het verzoek wel.
wanneer ben ik geen noviet meer danquote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Technisch gezien ben jij ook nog noviet dus je kan beter Pax quoten dan.
Waar het mij dan om ging is dat, alhoewel veel verplichte boeken (zeker nu in mijn master) zijn geschreven door docenten, ik de boeken wel intensief gebruik en het niet vaak voorkomt/voorkwam dat ik 'onnodig' boeken heb aangeschaft.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter opletten dan![]()
IRW was geschreven door mutjewerf, het andere boek door ripkema. De reader van constitutioneel stond vol met artikelen van de docenten. Du perron had ook wat van zijn eigen werk in de reader, Donkers had de jurisprudentie gemaakt. De strafrecht jurisprudentie was gemaakt door mijn werkgroep docent. Het boek van CIP was gemaakt door iemand die gepromoveerd was aan de uva (dacht ik !).
Alle fiscale literatuur is ook geschreven door de docenten.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Ik vraag het gewoon.
Sowieso steunde ik je al. Als je één van ons twee mee hebt scheelt het al veel hè.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Ik vraag het gewoon.
Lees je m'n post niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter opletten dan![]()
IRW was geschreven door mutjewerf, het andere boek door ripkema. De reader van constitutioneel stond vol met artikelen van de docenten. Du perron had ook wat van zijn eigen werk in de reader, Donkers had de jurisprudentie gemaakt. De strafrecht jurisprudentie was gemaakt door mijn werkgroep docent. Het boek van CIP was gemaakt door iemand die gepromoveerd was aan de uva (dacht ik !).
Alle fiscale literatuur is ook geschreven door de docenten.
oh dat, eigenlijk niet nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar het mij dan om ging is dat, alhoewel veel verplichte boeken (zeker nu in mijn master) zijn geschreven door docenten, ik de boeken wel intensief gebruik en het niet vaak voorkomt/voorkwam dat ik 'onnodig' boeken heb aangeschaft.
Ik stem vóórquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als je je P hebt en geen eerstejaars student meer bent. Dus in jouw geval alleen nog even je P binnenhalen.quote:
Thanks Sideshowheroquote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Ben het er ook wel mee eens. Zal 'm weghalen![]()
Technische gezien ben ik al 3de jaarsquote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je je P hebt en geen eerstejaars student meer bent. Dus in jouw geval alleen nog even je P binnenhalen.
In before 'ik heb al 4350 punten en dit jaar plan ik er tien miljoen te gaan halen'quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je je P hebt en geen eerstejaars student meer bent. Dus in jouw geval alleen nog even je P binnenhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |