Kun jij je overigens nog herinneren dat ik je verteld had over de TV-serie van The Firm?quote:
Als naslagwerk heb je er niet zoveel aan want dit heb ik waarschijnlijk nooit meer nodig.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan nog, mooi naslagwerk en wat is nou 15 euro? Hell, ik moet voor komend blok 70 euro besteden aan een boek, dat is dan één boek voor 7 weken. Tja, vervelend maar in een studie investeer je.
Toch leuk voor je boekenkastopvullingquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als naslagwerk heb je er niet zoveel aan want dit heb ik waarschijnlijk nooit meer nodig.
Nee ik kijk kritisch naar de docent en de vakgroep en hun motieven om bepaalde literatuur voor te schrijven. Als je het verband niet ziet vind ik dat behoorlijk naïef.quote:
Dat is spelling.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel toch? Dat hele gedoe of het nou pannekoek of pannenkoek is
je krijgt geen internationaal publiekrecht?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als naslagwerk heb je er niet zoveel aan want dit heb ik waarschijnlijk nooit meer nodig.
We hebben het nu over die gele he?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Grappige is dat zowel pannekoek als pannenkoek juist isquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
jawel toch? Dat hele gedoe of het nou pannekoek of pannenkoek is
Eerwraak en familieruzies kunnen ook vrij moeilijk tegen autochtonen. Het is echter een feit dat openbare geweldpleging en overvallen vaak tegen autochtonen zijn gericht. Het gebeurd ook overal waar deze mensen zitten, met alle respect. Voorbeelden uit andere Europese landen te over.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het vaak geweld tegen autochtonen is ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn de afgelopen jaren erg veel zaken geweest van geweld tussen allochtonen, eerwraak en familieruzies.
Was voor het vak elementair internationaal publiekrecht, dus ik denk het wel ja. Maarja, dan zal de druk wel weer verouderd zijn en moet ik weer een nieuwe aanschaffen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
je krijgt geen internationaal publiekrecht?
jaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We hebben het nu over die gele he?
Ja, het is wat dat betreft wel een fraai boekquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch leuk voor je boekenkastopvulling
Die verdragen zijn volgend jaar bijna zeker nog hetzelfde.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was voor het vak elementair internationaal publiekrecht, dus ik denk het wel ja. Maarja, dan zal de druk wel weer verouderd zijn en moet ik weer een nieuwe aanschaffen ofzo.
[..]
ja
Zelfde hier; ook niet open gehad. Ik sluit me bij de strekking van de woorden van Bruce aan. De OU had zelfs graag gezien dat ik de bundel van ruim 50 euro had gekocht. Beetje zuur als die bundel dan nooit opengaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was voor het vak elementair internationaal publiekrecht, dus ik denk het wel ja. Maarja, dan zal de druk wel weer verouderd zijn en moet ik weer een nieuwe aanschaffen ofzo.
[..]
ja
Volgend jaar bestaat de EU niet meerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die verdragen zijn volgend jaar bijna zeker nog hetzelfde.
Daar moet je mee oppassen. Ik heb inmiddels maar stapels onder mijn bureau gemaakt omdat het niet meer pastequote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het is wat dat betreft wel een fraai boek
Inderdaad. Is gewoon puur geld binnenharken, gaat allerminst om de kennis van de student.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zelfde hier; ook niet open gehad. Ik sluit me bij de strekking van de woorden van Bruce aan. De OU had zelfs graag gezien dat ik de bundel van ruim 50 euro had gekocht. Beetje zuur als die bundel dan nooit opengaat.
Dat lijkt me een feest; een gratis Kluwer of zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
Gratis wetbundels zijn ook zoiets geweldigs
Of je sarcasme-detector was kapotquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
En dan de docent van loonheffing die dacht dat ik een E&Y bundel had...
Er staat groot op K-P-M-G
loyens en loef heeft gratis bw's, kpmg gratis fiscale bundels.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een feest; een gratis Kluwer of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |