slechte economische omstandigheden heeft iedereen last van, die laatste 2 heb je zeker gelijk inquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal geen enkel moment ontkennen dat deze bevolkingsgroep relatief buitensporig vaak betrokken is bij misdaden hoorEn het is ook raar. Samenloop van slechte economische omstandigheden, slechte opvoeding in culturele verschillen denk ik.
Staat wel op ocasys in elk geval. Belachelijke prijs voor wat wetsartikelen en arresten.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke moeten we daarvan hebben? Jurisprudentie en verdragsteksten?
ik ga eerder voor gebrek aan opvoeding en geen vaderfiguurquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
slechte economische omstandigheden heeft iedereen last van, die laatste 2 heb je zeker gelijk in
Dat is niet waar. Of in elk geval, het is aangetoond dat de armste laag van de bevolking vaker betrokken is bij misdrijven - autochtoon of allochtoon.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
slechte economische omstandigheden heeft iedereen last van, die laatste 2 heb je zeker gelijk in
Ik denk niet dat Tchock het over de crisis heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind je dat heel gek dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Staat wel op ocasys in elk geval. Belachelijke prijs voor wat wetsartikelen en arresten.
Het is ook zo'n doorzichtige scam in veel gevallen. Bij 90% van de vakken is de docent van het vak ook de auteur van het (onnodig) voorgeschreven boek.
Lekker cashen.
Haha inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Staat wel op ocasys in elk geval. Belachelijke prijs voor wat wetsartikelen en arresten.
Het is ook zo'n doorzichtige scam in veel gevallen. Bij 90% van de vakken is de docent van het vak ook de auteur van het (onnodig) voorgeschreven boek.
Lekker cashen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit soort dingen van mij af laten glijden. Het ziet er niet uit alsof het een willekeurige voorbijganger is. Dat is de enige situatie waarin dit mij nog raakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook zoHoewel vind dat geen enkele reden deze reactie rechtvaardigt weten we weinig over de zaak. Maar ik neem aan dat het niet zo op tv gebracht was als het slachtoffer had verteld dat hij de dader kende en al jaren ruzie had ofzo
mijn ma doet dat ook jaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Lekker cashen.
Zag je die gasten van te voren niet tegen die fietsen aan trappen? Zijn gewoon totaal gestoord en aggressief, iedereen die daar op dat moment liep had het kunnen krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit soort dingen van mij af laten glijden. Het ziet er niet uit alsof het een willekeurige voorbijganger is. Dat is de enige situatie waarin dit mij nog raakt.
Dat heb ik gemist. ben doorgescrolt naar het geweld.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zag je die gasten van te voren niet tegen die fietsen aan trappen? Zijn gewoon totaal gestoord en aggressief, iedereen die daar op dat moment liep had het kunnen krijgen
Dit soort opmerkingen begrijp ik dus niet he. Je studeert toch om jezelf te ontwikkelen e.d. Je hebt die stof tot je genomen en er, als het goed is, iets van geleerd. Care of je er wel of geen vraag over hebt gehad. Je studeertquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
15 euro betaald voor zo'n kutboek waar 1 mc-vraag over was
Slechte opvoeding is vaak een feit. Culturele verschillen zijn er zeer zeker. Wat wél opvalt is dat deze gruweldaden vaak tegen niet-moco's zijn. Dat is ook cultuur gebonden. Blijf van mening dat onze westerse tolerantie naďef is geweest en tevens is ingehaald door de werkelijkheid.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal geen enkel moment ontkennen dat deze bevolkingsgroep relatief buitensporig vaak betrokken is bij misdaden hoorEn het is ook raar. Samenloop van slechte economische omstandigheden, slechte opvoeding in culturele verschillen denk ik.
Dit had ik ook ongeveer getypet, maar ik dacht laat ik voor de verandering eens gewoon m'n mond houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen begrijp ik dus niet he. Je studeert toch om jezelf te ontwikkelen e.d. Je hebt die stof tot je genomen en er, als het goed is, iets van geleerd. Care of je er wel of geen vraag over hebt gehad. Je studeert
Goed om te zien dat we dezelfde mening delenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit had ik ook ongeveer getypet, maar ik dacht laat ik voor de verandering eens gewoon m'n mond houden![]()
Dat het vaak geweld tegen autochtonen is ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn de afgelopen jaren erg veel zaken geweest van geweld tussen allochtonen, eerwraak en familieruzies.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Slechte opvoeding is vaak een feit. Culturele verschillen zijn er zeer zeker. Wat wél opvalt is dat deze gruweldaden vaak tegen niet-moco's zijn. Dat is ook cultuur gebonden. Blijf van mening dat onze westerse tolerantie naďef is geweest en tevens is ingehaald door de werkelijkheid.
Dus als ze jou een boek over de flora en fauna in het Limburgse krijt-lösslandschap voorschrijven ga jij zonder klagen aan de slag?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen begrijp ik dus niet he. Je studeert toch om jezelf te ontwikkelen e.d. Je hebt die stof tot je genomen en er, als het goed is, iets van geleerd. Care of je er wel of geen vraag over hebt gehad. Je studeert
20 euro betaald voor een boek dat daarna is gepubliceerd op blackboardquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
15 euro betaald voor zo'n kutboek waar 1 mc-vraag over was
Er valt niks aan te leren, was een internationale wettenbundel. Een vraag ging over het zeerechtenverdrag en verder had je geen fuck aan die troep.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Kom terug als je een boek moet kopen over de flora en fauna in het Limburgse krijg-lösserlandschapquote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus als ze jou een boek over de flora en fauna in het Limburgse krijt-lösslandschap voorschrijven ga jij zonder klagen aan de slag?
Je bent immers aan het studeren?
Je maakt een grap, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus als ze jou een boek over de flora en fauna in het Limburgse krijt-lösslandschap voorschrijven ga jij zonder klagen aan de slag?
Je bent immers aan het studeren?
Doorverkopen, of bewaren voor internationaal publiekrecht. Die shit veranderd amperquote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er valt niks aan te leren, was een internationale wettenbundel. Een vraag ging over het zeerechtenverdrag en verder had je geen fuck aan die troep.
Dan nog, mooi naslagwerk en wat is nou 15 euro? Hell, ik moet voor komend blok 70 euro besteden aan een boek, dat is dan één boek voor 7 weken. Tja, vervelend maar in een studie investeer je.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er valt niks aan te leren, was een internationale wettenbundel. Een vraag ging over het zeerechtenverdrag en verder had je geen fuck aan die troep.
Grammaticaregels ookquote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doorverkopen, of bewaren voor internationaal publiekrecht. Die shit veranderd amper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |