ohja dit vak inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als het vak niets voorstelt impliceert dat wel dat het relatief eenvoudig is.
Ongelooflijk.quote:
Bontkraagjes weer zeker?quote:
Dat werd ook al in het topic verteld sherlockquote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef Yreal het volgende:
Lees net dat de reader mee mag naar het tentamen. Blij dat ik er nog niet in heb zitten kalken
Belachelijk man. Jezusquote:
Dan was het vast niet koud die avond.quote:
dat staat er nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat werd ook al in het topic verteld sherlock
Helaas weer.....wat bezielt die lui toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sowieso wel mocro's, opgeschoren koppies, stoer loopje
Nouwja, je mag niet drinken en geen sex hebben voor het huwelijk...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Helaas weer.....wat bezielt die lui toch.
Hoe ging je tentamen ?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als het vak niets voorstelt impliceert dat wel dat het relatief eenvoudig is.
Het zijn lang niet allemaal mocro's. Meest links en volgens mij ook meest rechts zijn blank, en eentje is veel te donker om Marokkaans te zijn. Niet dat dat er verder toe doet, maar dat bevooroordeelde geroep altijd maar als er beelden zijn die het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sowieso wel mocro's, opgeschoren koppies, stoer loopje
Nederlanders zijn ook niet altijd even netjes uiteraard. Zo, heb ik dat ook weer gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn lang niet allemaal mocro's. Meest links en volgens mij ook meest rechts zijn blank, en eentje is veel te donker om Marokkaans te zijn. Niet dat dat er verder toe doet, maar dat bevooroordeelde geroep altijd maar als er beelden zijn die het tegendeel bewijzen
mwaaa... die lui zijn volgens mij wel marokanen hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn lang niet allemaal mocro's. Meest links en volgens mij ook meest rechts zijn blank, en eentje is veel te donker om Marokkaans te zijn. Niet dat dat er verder toe doet, maar dat bevooroordeelde geroep altijd maar als er beelden zijn die het tegendeel bewijzen
Europees recht samen 50 euroquote:Op maandag 21 januari 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Ja 15 euro voor zo'n dom boekje echt belachelijk
en die bestelprocedure slaat al helemaal nergens op
Dat vraag ik me ook echt afquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Helaas weer.....wat bezielt die lui toch.
Degene die zo blijft doortrappen op het einde is absoluut een mocro. En die blanke trapt hem geen enkele keer. Vind het raar dat deze minderheid zo ontzettend vaak betrokken is bij dit soort gevallen. De feiten en de praktijk liegen er niet om.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tja. Ik ken de zaak verder niet. Maar hij kan verkeerd naar hem hebben gekeken of hij kan zijn zusje hebben verkracht.. wie zal het zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook echt afWat moet er in godsnaam mis met je zijn dat je iemand zoiets aan kunt doen
Ik zal geen enkel moment ontkennen dat deze bevolkingsgroep relatief buitensporig vaak betrokken is bij misdaden hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Degene die zo blijft doortrappen op het einde is absoluut een mocro. En die blanke trapt hem geen enkele keer. Vind het raar dat deze minderheid zo ontzettend vaak betrokken is bij dit soort gevallen. De feiten en de praktijk liegen er niet om.
Ja, dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja. Ik ken de zaak verder niet. Maar hij kan verkeerd naar hem hebben gekeken of hij kan zijn zusje hebben verkracht.. wie zal het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |