Artikel 50 lid 1 VEU. Geheid een MC-vraag namelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 18:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
zonder opzoeken,
het staat nergens dat het niet kan.... ?
Volgens mij mag er niet eens een wetboek mee naar het tentamenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Artikel 50 lid 1 VEU. Geheid een MC-vraag namelijk
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij mag er niet eens een wetboek mee naar het tentamen
Nou ja, zowel The Telegraph als die vent van de VK wijzen eigenlijk op hetzelfde probleem. Cameron zit momenteel vast in zijn positie in een interne machtsstrijd. Al sinds de jaren 80 wil een deel van de conservatieven uit de EU (denk aan Thatcher) maar een ander deel wil juist meer zeggenschap hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef Giku het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat hier uit komt, hoewel ik het echt niet verwacht, worden de problemen in de EU op zijn zachts gezegd niet kleiner als een van de grote landen eruit gaat. Ik ben dan bang voor een uittocht van in ieder geval non-euro landen. Maar misschien wat te negatief?
Mooi dat je het zo makkelijk vindt. Opdrachten voor week drie al gemaakt?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
Mmm, mijn werkgroep voor europees recht heeft een man:vrouw ratio van 1:5. Dat had nog best lollig geweest, want het vak stelt niks voor.
Hoe komt het dat als geen enkel vak wat voorstelt, jij consequent lager dan een 8 haalt?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
Mmm, mijn werkgroep voor europees recht heeft een man:vrouw ratio van 1:5. Dat had nog best lollig geweest, want het vak stelt niks voor.
Klopt. De artikelen die achterin je reader staan, zijn de enige die je nodig hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij mag er niet eens een wetboek mee naar het tentamen
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als geen enkel vak wat voorstelt, jij consequent lager dan een 8 haalt?
Nu ga ik het toch eens vragen, wat moet ik me in hemelsnaam bij zo een klapper voorstellen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Ties02 het volgende:
250 euro aan boeken voor het volgende semester
en dan moet ik er nog 1 voor Personen en Familierecht en nog klappers
Eerste wat ik dacht toen ik dat gedrocht zagquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen ze niet een ict-er inhuren voor die klapperwinkel? Wat een vage site is dat...
De clapper is een soa iigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nu ga ik het toch eens vragen, wat moet ik me in hemelsnaam bij zo een klapper voorstellen?
Moeten jullie daar voor betalen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Ties02 het volgende:
klapper is hetzelfde als een reader alleen klinkt klapper leuker
Staan opgaven in voor de werkgroepen, arresten, casussen en dergelijke
quote:Spotted: UB Groningen
"Ik trotseerde de sneeuw, ik trotseerde de kou,
Maar ik ben weer binnen, dus nu studeren, gauw.
Dat spotten is leuk, maar voor het leren niet echt efficiënt,
Erg spannend iemand te beschrijven die je absoluut niet kent.
Maar genoeg geluld, genoeg gepraat,
Deze mooie man wil actie, voor hij de UB verlaat.
Ik schrijf niet voor een date, ik schrijf niet om te trouwen,
Wie gaat er zo mee naar buiten om een sneeuwpop te gaan bouwen?
Liefs, man met baard en beanie."
Nog nietquote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mooi dat je het zo makkelijk vindt. Opdrachten voor week drie al gemaakt?
Had ik ooit gezegd dat iets makkelijk wasquote:Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als geen enkel vak wat voorstelt, jij consequent lager dan een 8 haalt?
Als het vak niets voorstelt impliceert dat wel dat het relatief eenvoudig is.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had ik ooit gezegd dat iets makkelijk was?
Oh, en gebrekkige inzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |