Jij weet al dat Zoet komend jaar opgesteld gaat worden? Ben jij de coach van PSV 2013/2014?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ZOET VOLGEND JAAR, BAKKALI ERTEGEN AAN!!
Again, jij weet dat al want jij bent coahc 2013/2014?quote:Zo, nu kan je het lezen toch?
Zoet gaat volgend jaar in PSV 1 spelen, dat is zo goed als zeker. Die mag strijden met Waterman of Tyton.
Overal met winst vertrokken, heeft Feijenoord in 1,5 jaar schuldenvrij gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vGeel is een Brands 2.0 man, een keer geld in de handen en gelijk uitgeven.
Ook niet.quote:
0.quote:
Nee, omdat de waarheid hard is en ik over PSV gewoon buitengewoon vaak (altijd) gelijk heb als het gaat om het hemelteringtergendslechte beleid gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om het per definitie oneens te zijn met HMF. Maar dat is waarschijnlijk omdat het de grootste droplul op FOK is.
Nee, omdat je een stinkende randmongool bent die allerlei ellendigheid verdient.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat de waarheid hard is en ik over PSV gewoon buitengewoon vaak (altijd) gelijk heb als het gaat om het hemelteringtergendslechte beleid gaat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet al dat Zoet komend jaar opgesteld gaat worden? Ben jij de coach van PSV 2013/2014?
"doorgebroken bij PSV" betekent: in het eerste elftal van PSV.
Zoet speelt daar niet in het eerste. Bakkali heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld afaik. Of 1 of 2 ofzo.
Kortom, je lult uit je nek.
[..]
Again, jij weet dat al want jij bent coahc 2013/2014?
Je lult uit je nek. Er zijn geen jeugdspelers bij PSV doorgebroken tot nu toe. Feit. Punt. Komma. uitroepteken.
Idd, net zo net als jouw geschreeuw FEYENOORD KAMPIOEN DIT DAT zeker? en nee ik heb niks gewijzigd in dit bericht. Zo ben ik ook weer nietquote:Wanneer op 31 januari de transferperiode eindigt, dan ligt meteen een volgend dilemma op tafel bij PSV. De club moet een beslissing nemen of het in Boy Waterman óf Przemyslaw Tyton de ideale concurrent ziet voor Jeroen Zoet, die na twee jaar verhuur aan RKC in de zomer terug dient te keren bij PSV.
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Idd, net zo net als jouw geschreeuw FEYENOORD KAMPIOEN DIT DAT zeker? en nee ik heb niks gewijzigd in dit bericht. Zo ben ik ook weer niet
Oké HMFquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?
En Bakkali, hoeveel heeft die al in het eerste van PSV gespeeld?
Met andere woorden, hoeveel zijn er nou ECHT doorgebroken so far?
O ja, 0.
Doet pijn hé?quote:
Enige die ik kan bedenken is Labyad. Maar die was echt ziek goed toen. Presteerde toen ook beter dan wat Bakkali doet, dus kon er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?
O ja, 0.
Hij heeft wel gelijk hoor. Al kom het door de overmatige gebruik van smiley's dommer over.quote:
Bewijs maar.quote:
Telt Bouma nog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, 0.
Ja man ik brand van binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doet pijn hé?
En dan ook nog onzin kletsen over Maher
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debielen zoals jij moeten ze op dit forum verbieden.
Doe eens normaal man, sukkel. Ik wens jou ook zeer ernstige vervelende zaken toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal en rustig gekkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer je voegt nu zelf niets toe, dus rot zelf op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegengas? Hij lult quatshj. Net als de gekken hier die mij tegenspraken toen ik zei dat Brands een hemeltergend slechte TD is, en jullie financieel in de problemen gaat helpen omdat de spelers die hij koopt geen restwaarde represtenteren (ze kosten meer dan ze opleveren bij eventuele transfers, strootman uitgezonderd maar die compenseert nooit voor al die blunders).quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer je voegt nu zelf niets toe, dus rot zelf op.
DP geeft tenminste wat tegengas, maar jij hebt nu geen functie.
Het ging aardig tot jij binnenkwamquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het ging aardig tot jij binnenkwam
Die gasten kennen die spelers amper. Hun hoogtijdagen zijn te lang geleden. Vergeet ook niet da de aanwezigheid van dit soort mensen met een mooie voetbalachtergrond op- en neergegaan is bij Ajax, maar Ajax altijd wel een prima jeugdselectie had.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nee, we moeten niet doen alsof Ajax geen betere naam heeft wb jeugd.
Die bekende namen, Ronald de Boer, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Johan Cruijf, Kenneth Perez(![]()
), werken er zeker wel aan mee dat gastjes eerder naar Ajax vertrekken.
Jeugd breekt daar al jaren meer door dan bij PSV. Ook in periodes dat onze jeugd makkelijk met die van hun toe-to-toe kon staan. Bij Ajax kregen ze de kans, bij PSV alleen de allerbesten en dan nog was het een meerjarenplan. Kijk gewoon naar de geschiedenis. Wie zijn de meest recente spelers die bij PSV doorgebroken zijn, een degelijke kans hebben gekregen en een goede voetbalcarrière hebben gekregen? Ik geloof dat je serieus Zenden en Bouma moet meenemen dan. Wanneer je kijkt naar spelers die het via een andere weg hebben gedaan zou je Bakkal, Acheteh en Wuytens kunnen meenemen.quote:Zeker nu ze zien hoeveel jeugd daar doorbreekt. Of het nou genoodzaakt is of niet, als jeugdspeler is dat gewoon aantrekkelijk. (Evenals voor de supporters)
Klopt. Maar wanneer er van een groepje één of twee slagen en dik doorverkocht kunnen worden en een bijdrage hebben geleverd aan het 1e, is het sowieso geslaagd.quote:Maar de rest moet ook niet doen alsof geld er niks mee te maken heeft. Het is algemeen bekend dat Ajax jeugdspelers overbetaald. Breken ze door, dan heb je een goede slag geslagen. Doen ze dit niet, is het weggegooid geld.
Bazoer is weg omdat hij bij PSV ook geen kans kreeg. Die boosheid (wanneer je accepteert dat je een half jaar geen wedstrijden kan spelen ben je boos) komt echt niet door zijn salaris.quote:Zo lok je ook spelers weg bij PSV. Bazoer komt uit een arme familie, hij werd al goed betaald, en moest nog beter betaald worden( wat PSV ook wilde). Maar je kan die gastjes niet altijd hun zin geven.
Dit is sowieso onzin. Kijk eens naar de jeugdspelers (daar gaat het hier immers om), afgezien van Depay, wie behoren tot dat soort types? En hebben we sowieso zoveel donkere jeugdspelers?quote:Het klinkt wat racistisch, maar zo bedoel ik het iniedergeval niet. PSV (Brands) koopt te veel dezelfde 'type' spelers. Donkere jongens die meer met hun (#)swagg bezig zijn dan met voetbal.
Ze moeten meer op zoek gaan naar zij die echt voor t voetbal komen, en de rest iets meer 'bijzaak' is. En daar zit Ajax met die Denen wel goed.
Tyronmetpistooltegenzijnkop.gifquote:
Idd, ik weet nu al dat Mertens, Lens, Matavz, Willems en ws Maher met winst verkocht zullen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tegengas? Hij lult quatshj. Net als de gekken hier die mij tegenspraken toen ik zei dat Brands een hemeltergend slechte TD is, en jullie financieel in de problemen gaat helpen omdat de spelers die hij koopt geen restwaarde represtenteren (ze kosten meer dan ze opleveren bij eventuele transfers, strootman uitgezonderd maar die compenseert nooit voor al die blunders).
Dat, in combinatie met het missen van CL, staat gelijk aan het verbranden van 30 miljoen euro. Zo door de plee.
Het eerste is al uitgekomen, het tweede is een kwestie van tijd. Mark. My. Words.
Zolang je op namen scout ipv om een team beter te laten functioneren blijf je dat probleem houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Brands heeft ook goeie dingen gedaan, zoals Willems, Matavz ook onder de vraagprijs gehaald?
Dat hij overal de hoofdprijs voor betaald is onzin, met Wijnaldum kon je de gok wagen, vergeet niet dat hij bijna bij Twente speelde. Helaas gebeurde dat niet, maar destijds was het een goeie speler.
Matavz? Ik betwijfel 't.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, ik weet nu al dat Mertens, Lens, Matavz, Willems en ws Maher met winst verkocht zullen worden.
Exact. En dat blijf je doen zolang je niet weet wat je nodig hebt om je elftal sterker te maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang je op namen scout ipv om een team beter te laten functioneren blijf je dat probleem houden
Matavz sowieso, dat is gewoon een topspits hoor, die goal tegen PEC zie ik 1..2..3.. een andere spits in de Eredivisie niet maken.quote:
Ik blijf het absurd vinden dat men dat nu pas doorkrijgt. Toen ik dit stelde hier in de beginperiode van Brands werd mij jaloezie verweten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Exact. En dat blijf je doen zolang je niet weet wat je nodig hebt om je elftal sterker te maken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf het absurd vinden dat men dat nu pas doorkrijgt. Toen ik dit stelde hier in de beginperiode van Brands werd mij jaloezie verweten.
Locadia misschien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz sowieso, dat is gewoon een topspits hoor, die goal tegen PEC zie ik 1..2..3.. een andere spits in de Eredivisie niet maken.
Vind het een te statische spits. Tevens, Bony is nog wel wat klasses beter dan Matavz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz sowieso, dat is gewoon een topspits hoor, die goal tegen PEC zie ik 1..2..3.. een andere spits in de Eredivisie niet maken.
En precies met die beredenatie helpt Brands PSV de afgrond in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, ik weet nu al dat Mertens, Lens, Matavz, Willems en ws Maher met winst verkocht zullen worden.
Gaat ook niet gebeuren als Matavz weg is, misschien komt Betancourt dan eindelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Locadia misschien?
Maakt gelijk aankoop onnodig.
Betancourt is een groter talent dan Locadia. Veel completer en sterker aan de bal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren als Matavz weg is, misschien komt Betancourt dan eindelijk.
Pieters moest idd voor 7 miljoen weg, maar als we Thijs mogen geloven is zijn waarde niet zo gedaald.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[quote]En precies met die beredenatie helpt Brands PSV de afgrond in.
Dat zeiden jullie namelijk ook van Wijnaldum. En Pieters. Beide hebben hun transferwaarde compleet naar de tering geholpen.
Mertens speelt nu meer in het belang van het team, passt de bal meer dan a la Sneijder op goal schieten. Maar maakt tot nu toe een goeie indruk met name zijn assists en goalsquote:Mertens is ook niet meer wie hij het eerste half jaar PSV was. Matavz, LOL.
Ga je nu ineens zo berekenen?quote:Maher kopen jullie voor 10 miljoen. 3 miljoen salaris o.i.d. (hij speelt 3 jaar lang tegen een miljoen bij jullie). Denk je dat dat restjaartje of de laatste 2 jaren in zijn contract, serieus 13 miljoen gaan opleveren op zijn minst? En zelfs ALS dat gebeurt, heb je nog steeds niets terugverdient.
Topquote:Dit hele principe helpt PSV naar de tering, h-e-e-r-l-i-j-k.
Heeft scouten in Z-A toch nutquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Betancourt is een groter talent dan Locadia. Veel completer en sterker aan de bal.
Da's nergens voor nodig joh. Duik het Feyenoord forum in en probeer ze daar te trollen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jou erge dingen gaan overkomen. Echt, wat ben jij een randmongool.
Jongen ik snap dat je de pijnlijke waarheid niet aan kan, maar serieus: als je een drol koopt voor 5 miljoen (Wijnaldum) / de hoofdprijs, is de kans klein dat je hem met winst verkoopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jou erge dingen gaan overkomen. Echt, wat ben jij een randmongool.
Bazen spits.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Betancourt is een groter talent dan Locadia. Veel completer en sterker aan de bal.
Dat zal hem leren! Ik denk dat hij nu wel even wakker ligt 's avonds. Als je hem niet mag, negeer hem dan gewoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |