Jij weet al dat Zoet komend jaar opgesteld gaat worden? Ben jij de coach van PSV 2013/2014?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ZOET VOLGEND JAAR, BAKKALI ERTEGEN AAN!!
Again, jij weet dat al want jij bent coahc 2013/2014?quote:Zo, nu kan je het lezen toch?
Zoet gaat volgend jaar in PSV 1 spelen, dat is zo goed als zeker. Die mag strijden met Waterman of Tyton.
Overal met winst vertrokken, heeft Feijenoord in 1,5 jaar schuldenvrij gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vGeel is een Brands 2.0 man, een keer geld in de handen en gelijk uitgeven.
Ook niet.quote:
0.quote:
Nee, omdat de waarheid hard is en ik over PSV gewoon buitengewoon vaak (altijd) gelijk heb als het gaat om het hemelteringtergendslechte beleid gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om het per definitie oneens te zijn met HMF. Maar dat is waarschijnlijk omdat het de grootste droplul op FOK is.
Nee, omdat je een stinkende randmongool bent die allerlei ellendigheid verdient.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat de waarheid hard is en ik over PSV gewoon buitengewoon vaak (altijd) gelijk heb als het gaat om het hemelteringtergendslechte beleid gaat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet al dat Zoet komend jaar opgesteld gaat worden? Ben jij de coach van PSV 2013/2014?
"doorgebroken bij PSV" betekent: in het eerste elftal van PSV.
Zoet speelt daar niet in het eerste. Bakkali heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld afaik. Of 1 of 2 ofzo.
Kortom, je lult uit je nek.
[..]
Again, jij weet dat al want jij bent coahc 2013/2014?
Je lult uit je nek. Er zijn geen jeugdspelers bij PSV doorgebroken tot nu toe. Feit. Punt. Komma. uitroepteken.
Idd, net zo net als jouw geschreeuw FEYENOORD KAMPIOEN DIT DAT zeker? en nee ik heb niks gewijzigd in dit bericht. Zo ben ik ook weer nietquote:Wanneer op 31 januari de transferperiode eindigt, dan ligt meteen een volgend dilemma op tafel bij PSV. De club moet een beslissing nemen of het in Boy Waterman óf Przemyslaw Tyton de ideale concurrent ziet voor Jeroen Zoet, die na twee jaar verhuur aan RKC in de zomer terug dient te keren bij PSV.
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Idd, net zo net als jouw geschreeuw FEYENOORD KAMPIOEN DIT DAT zeker? en nee ik heb niks gewijzigd in dit bericht. Zo ben ik ook weer niet
Oké HMFquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?
En Bakkali, hoeveel heeft die al in het eerste van PSV gespeeld?
Met andere woorden, hoeveel zijn er nou ECHT doorgebroken so far?
O ja, 0.
Doet pijn hé?quote:
Enige die ik kan bedenken is Labyad. Maar die was echt ziek goed toen. Presteerde toen ook beter dan wat Bakkali doet, dus kon er moeilijk omheen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Concurrentie aan =/= doorgebroken. Of weet jij nu al dat hij dalijk 100% zeker in de basis staat?
O ja, 0.
Hij heeft wel gelijk hoor. Al kom het door de overmatige gebruik van smiley's dommer over.quote:
Bewijs maar.quote:
Telt Bouma nog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, 0.
Ja man ik brand van binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doet pijn hé?
En dan ook nog onzin kletsen over Maher
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Debielen zoals jij moeten ze op dit forum verbieden.
Doe eens normaal man, sukkel. Ik wens jou ook zeer ernstige vervelende zaken toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal en rustig gekkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gozer je voegt nu zelf niets toe, dus rot zelf op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegengas? Hij lult quatshj. Net als de gekken hier die mij tegenspraken toen ik zei dat Brands een hemeltergend slechte TD is, en jullie financieel in de problemen gaat helpen omdat de spelers die hij koopt geen restwaarde represtenteren (ze kosten meer dan ze opleveren bij eventuele transfers, strootman uitgezonderd maar die compenseert nooit voor al die blunders).quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer je voegt nu zelf niets toe, dus rot zelf op.
DP geeft tenminste wat tegengas, maar jij hebt nu geen functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |