SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Moet ik even kijken of je die mist, ja?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval mis ik nog een lichaamsdeel
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb net een hele reis achter de rug. Kom jij maar hierheenquote:Kan ik wel. Heel goed zelfsquote:Oh, ik hoef geen alcohol hoor. Sorryquote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt een blik pils open en geeft het aan TGND![]()
Die mag jij wel opdrinken. Ik zit hier met mijn sinaasappel kiwi sapje. Proost!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even lekker de tijd nemen voor jezelf.Alleen jij nog hier en het is perfectquote:Al maanden. Verhoudheid die maar niet weg wil gaan, en sinds dit weekend natuurlijk erger is geworden door het vele buiten staan enzo. En verdriet/stress zorgt ook voor lagere weerstand.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gefrituurde aardappelreepjesquote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Even serieus wat boeit het of het patat of friet genoemd word. Het komt op hetzelfde neer.![]()
![]()
Pites!quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
nu hoop ik dat die debiel de sneeuw naar beneden gooit ipv bij mij. kan ik gvd opnieuw beginnen ruimen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Het is gewoon friet. Nederlanders moeten weer koppig doen maar in de hele wereld is het frites,fries, friet. Waarom zou het hier patat moeten heten. En als ik er trek in heb mag een snackbar het noemen zoals hij wilt.![]()
Kan nietquote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb net een hele reis achter de rug. Kom jij maar hierheen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Staafjes toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelstengels. GAS.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Proost!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik hoef geen alcohol hoor. Sorry![]()
Die mag jij wel opdrinken. Ik zit hier met mijn sinaasappel kiwi sapje. Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijdenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Que?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef sararaats het volgende:
nu hoop ik dat die debiel de sneeuw naar beneden gooit ipv bij mij. kan ik gvd opnieuw beginnen ruimen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
rigoureus*quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijden![]()
Nomnomnomquote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Speciaal voor hups. Met aardbei
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Liefquote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijden
What you forget, you are gonna repeat.
is vast nieuwe spellingquote:![]()
alles wat fout is is nieuwe spelling
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Het is gewoon friet. Nederlanders moeten weer koppig doen maar in de hele wereld is het frites,fries, friet. Waarom zou het hier patat moeten heten. En als ik er trek in heb mag een snackbar het noemen zoals hij wilt.![]()
![]()
Af jijquote:
Heb geen oppasquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is vast nieuwe spelling![]()
alles wat fout is is nieuwe spelling![]()
![]()
Lekkere aardbeiquote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
WELLUS JIJ BENT PUP!! NA VRIJDAGOCHTEND AL HELEMAAL!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook jij AFquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:quote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WELLUS JIJ BENT PUP!! NA VRIJDAGOCHTEND AL HELEMAAL!!![]()
![]()
Ik kijk net bij zo'n oud klasgenoot op facebook, heeft ze echt haar hechte vriendengroepje. In totaal zo'n 6 meiden, waarvan 2 al met kind en 2 zwanger. Ben benieuwd wanneer zij ineens zwanger is.#TeamMiley![]()
Je lag er zo cute bij!! Als een echte pup zelfsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
Ik kijk net bij zo'n oud klasgenoot op facebook, heeft ze echt haar hechte vriendengroepje. In totaal zo'n 6 meiden, waarvan 2 al met kind en 2 zwanger. Ben benieuwd wanneer zij ineens zwanger is.
Ghehequote:![]()
Nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe hij daar lag aan het voeteneind!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WELLUS JIJ BENT PUP!! NA VRIJDAGOCHTEND AL HELEMAAL!!![]()
Het had wel iets schattigs though!What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe hij daar lag aan het voeteneind!![]()
Het had wel iets schattigs though!
[b]AirwiN schreef [/b]
Grom bijt blaf grauwquote:
Yeah, like THAT's gonna impress mequote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
uhm... nee, maar het klonk leukquote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah, like THAT's gonna impress me_!
Dat mag jij vinden jaquote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
uhm... nee, maar het klonk leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag er zo cute bij!! Als een echte pup zelfs![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah, like THAT's gonna impress me_!
![]()
![]()
![]()
Gelukkig, was al bang dat je mij ook m'n eigen mening wou afpakkenquote:
* Blind_Guardian kruipt terug in zijn hondehok en gaat een uurtje op z'n bot zitten knagenWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ach ja zulke ken ik hier ook genoeg, ik kan me er niet eens meer aan storen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze heeft nog meer mommy's in haar vriendenlijst.![]()
Mommy's an sich is niet zo erg!!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ze heeft nog meer mommy's in haar vriendenlijst.
Die moeders die hun pasgeboren gedrocht opdringen zijn zo rampzalig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben weg, tot later
En wie het ooit in zijn hoofd haalt om me nu "blinde waakhond" te gaan noemen krijgt een dreun
doei blinde waakhondquote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben weg, tot later
En wie het ooit in zijn hoofd haalt om me nu "blinde waakhond" te gaan noemen krijgt een dreun![]()
Geen nood, we gaan wel even in overleg over welke bijnaam we je gaan gevenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben weg, tot later
En wie het ooit in zijn hoofd haalt om me nu "blinde waakhond" te gaan noemen krijgt een dreun
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks tegen de mommy's, hooguit dat ik dat niet een bijster slimme keuze vind (sorry huppel), maar inderdaad. Die foto's. Oh my.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mommy's an sich is niet zo erg!!
Die moeders die hun pasgeboren gedrocht opdringen zijn zo rampzalig!#TeamMiley![]()
Ik ben het helemaal eens met jequote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks tegen de mommy's, hooguit dat ik dat niet een bijster slimme keuze vind (sorry huppel), maar inderdaad. Die foto's. Oh my.
[b]AirwiN schreef [/b]
Blinde rat..quote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben weg, tot later
Befteckel
?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 16:01:54 ]![]()
Nou ja, je hoeft ze natuurlijk niet te bekijken op facebook.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks tegen de mommy's, hooguit dat ik dat niet een bijster slimme keuze vind (sorry huppel), maar inderdaad. Die foto's. Oh my.![]()
nee, ik bekijk ze verder ook niet. Maar dan zie je dat ze iedere dag een foto of statusupdate er neerzettenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft ze natuurlijk niet te bekijken op facebook.
"me princess"
"loooovee" en dan een foto van zo'n kind wat meer weg heeft van een gestropt konijn.
"lekker in bed met me princessje"
"lekker in de wasbak" en dan ligt dat blaag in de wasbak#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
"lekker in de wasbak" en dan ligt dat blaag in de wasbak
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kunt instellen dat ze niet meer in je nieuwsoverzicht komen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee, ik bekijk ze verder ook niet. Maar dan zie je dat ze iedere dag een foto of statusupdate er neerzetten
"me princess"
"loooovee" en dan een foto van zo'n kind wat meer weg heeft van een gestropt konijn.
"lekker in bed met me princessje"
"lekker in de wasbak" en dan ligt dat blaag in de wasbak
Ik vind ze niet irritanter dan de rest van de mensen die elke dag tig updates posten over dat ze weer terug zijn van hun werk of last hadden van de sneeuw ofzo![]()
![]()
De mooiste dingen die ik zag waren trouwens wel
"me baby wil niet komen"
en van een ander meisje
"heeft een relatie met ...." en dan datum 24 april. Echo van dat kind, datum was ergens in augustus. Gaat lekker snel#TeamMiley![]()
Doe ik toch ook... Maar mijn kids zijn dan ook wel Awesomequote:Op maandag 21 januari 2013 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat het nu over mensen die van elke poep en scheet van hun kind foto's op Facebook zetten?![]()
![]()
Mensen die paarden verzorgen en elke dag alleen maar posten hoe geweldig hun paard was, hoe goed het gaat met het paard en hoe de band tussen hun en hun paarden groeit. Oh. en dan hebben ze ook nog 5 katten in huis. En ook over elke kat wordt elke dag iets gepost.
Ja, die is inmiddels ook geen facebookvriendje meer
Ik kreeg wel leuke reacties toen ik mijn zoon zn oorlogswond op FB zettequote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch ook... Maar mijn kids zijn dan ook wel Awesome
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch ook... Maar mijn kids zijn dan ook wel Awesome![]()
Ik had er 1 die borstvoeding gaf.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die paarden verzorgen en elke dag alleen maar posten hoe geweldig hun paard was, hoe goed het gaat met het paard en hoe de band tussen hun en hun paarden groeit. Oh. en dan hebben ze ook nog 5 katten in huis. En ook over elke kat wordt elke dag iets gepost.
Ja, die is inmiddels ook geen facebookvriendje meer
In de trein, op het terras, op de dam, in de bakfiets enz enz enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Van het weekend al gedaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je je tieten laten zien?quote:![]()
WAAROM WAS IK DAAR NIET BIJ?
Nee, zo overdreven veel is het bij jou niet. En bij jou/jullie zijn het leuke foto'squote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch ook... Maar mijn kids zijn dan ook wel Awesome.
![]()
sowieso mensen die de behoefte hebben om alles maar met iedereen te delen
lig nu op de bank, loop nu op de trap, ga nu in bad, ben moe, heb geen zin, jullie zeuren, ik heb geen leven![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je je tieten laten zien?![]()
WAAROM WAS IK DAAR NIET BIJ?![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
lig nu op de bank, loop nu op de trap, ga nu in bad, ben moe, heb geen zin, jullie zeuren, ik heb geen leven
heb jij ze gemist?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WAAROM WAS IK DAAR NIET BIJ?![]()
![]()
Daar heb je Twitter voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
lig nu op de bank, loop nu op de trap, ga nu in bad, ben moe, heb geen zin, jullie zeuren, ik heb geen leven![]()
Dat was toch niet toen ik zo in bed lag he?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zo overdreven veel is het bij jou niet. En bij jou/jullie zijn het leuke foto's.
NIEUW: Foto's!![]()
We blijven Hollanders.... Die kennen alleen maar klagenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef rival het volgende:
Fucking groot schilderdoek, helemaal klaar met eerste twee lagen.
Niet tevreden, oke, opnieuw. Ander ontwerp.
#TeamMiley![]()
Ik had die van jou ook gemist hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WAAROM WAS IK DAAR NIET BIJ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ze niet laten zien op de meet. En die van mij kan je vinden in KPD.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had die van jou ook gemist hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
wat ik dan doe, zie ik 5 klaagposts over sneeuw dan maak ik een foto van de sneeuw met eenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We blijven Hollanders.... Die kennen alleen maar klagenpost erbij
![]()
![]()
Is het?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze niet laten zien op de meet. En die van mij kan je vinden in KPD.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I knowquote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze niet laten zien op de meet. En die van mij kan je vinden in KPD.
[b]AirwiN schreef [/b]
worden ze pissig van joh... doet lola ook wel eens (maar dan zonder foto)quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik dan doe, zie ik 5 klaagposts over sneeuw dan maak ik een foto van de sneeuw met eenpost erbij
NIEUW: Foto's!![]()
Ben jij nou gewoon de enige die tot nu toe een tiet plaatst?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt me erg tegen van de anderen...
Hulde voor jou
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |