SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Moet ik even kijken of je die mist, ja?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat geval mis ik nog een lichaamsdeel
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb net een hele reis achter de rug. Kom jij maar hierheenquote:Kan ik wel. Heel goed zelfsquote:Oh, ik hoef geen alcohol hoor. Sorryquote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache trekt een blik pils open en geeft het aan TGND![]()
Die mag jij wel opdrinken. Ik zit hier met mijn sinaasappel kiwi sapje. Proost!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even lekker de tijd nemen voor jezelf.Alleen jij nog hier en het is perfectquote:Al maanden. Verhoudheid die maar niet weg wil gaan, en sinds dit weekend natuurlijk erger is geworden door het vele buiten staan enzo. En verdriet/stress zorgt ook voor lagere weerstand.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gefrituurde aardappelreepjesquote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Even serieus wat boeit het of het patat of friet genoemd word. Het komt op hetzelfde neer.![]()
![]()
Pites!quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
nu hoop ik dat die debiel de sneeuw naar beneden gooit ipv bij mij. kan ik gvd opnieuw beginnen ruimen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Het is gewoon friet. Nederlanders moeten weer koppig doen maar in de hele wereld is het frites,fries, friet. Waarom zou het hier patat moeten heten. En als ik er trek in heb mag een snackbar het noemen zoals hij wilt.![]()
Kan nietquote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb net een hele reis achter de rug. Kom jij maar hierheen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Staafjes toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelstengels. GAS.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Proost!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik hoef geen alcohol hoor. Sorry![]()
Die mag jij wel opdrinken. Ik zit hier met mijn sinaasappel kiwi sapje. Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijdenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Que?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef sararaats het volgende:
nu hoop ik dat die debiel de sneeuw naar beneden gooit ipv bij mij. kan ik gvd opnieuw beginnen ruimen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
rigoureus*quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijden![]()
Nomnomnomquote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Speciaal voor hups. Met aardbei
[ afbeelding ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Speciaal voor hups. Met aardbei
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Liefquote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Proost!
en beterschap![]()
* AldoTheApache zet een fruitmand neer en begint rigoreus te schillen en pellen en snijden
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |