...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef technicalx het volgende:
Ik krijg als het goed is binnekort met een meisje maar ze praat nu al over dat ze zoveel keer per week sex wil hebben ongeveer en ik heb het nog nooit gedaan..
dus ik vraag me af hoe ik dit ga doen
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef technicalx het volgende:
Ik heb weer nieuws ze zegt dit:
We vinden elkaar allebei leuk maar ik wil je eerst beter leren kennen en ze Zegt wel schatje enzo
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
Ik zal het maar niet scharen onder 'het jeugd van tegenwoordig', maar mijn god, wat een armoe.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezen
lul erin steken en gaan met die banaanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef technicalx het volgende:
Ik krijg als het goed is binnekort met een meisje maar ze praat nu al over dat ze zoveel keer per week sex wil hebben ongeveer en ik heb het nog nooit gedaan..
dus ik vraag me af hoe ik dit ga doen
watquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lul erin steken en gaan met die banaan
geef je nummer dan oostblokker gaan we afspreken als je niet komt opdagen jongen je hebt een probleem pussy afspraak is afspraakquote:
Wie komt er dan, ameth of hoe heet die user?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer dan kanker oostblokker gaan we afspreken als je niet komt opdagen jongen je hebt een probleem pussy afspraak is afspraak
amenth niet, alleen ik spreken we af in mijn wijkquote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wie komt er dan, ameth of hoe heet die user?
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
amenth niet, alleen ik spreken we af in mijn wijk
Tegenwoordig is niks meer neutraal met al die trolls.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!
hij is bang ik zei tochquote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!
Ik trek niks terug, kleine bitch.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
welke trolls?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus wat ga je nu jezelf terugtrekken pussy ik zei toch
Vertel dat jongetje eens dat hij z'n papiertje verkeerd houdt...quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
us wat ga je nu jezelf terugtrekken pussy ik zei toch
kom gewoon dan denk je dat ik aangifte gaan doen ofzo ik ben niet zoals die laffe polen hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik trek niks terug, kleine bitch.
Ik mag helaas geen kinderen mishandelen in mijn proeftijd.
spiegelbeeldquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertel dat jongetje eens dat hij z'n papiertje verkeerd houdt...
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
En tering. Wat doen die twee snorren boven je ogen ?
hahah ik lach me dood als ik die polen in me wijk zie met 19 mensen in een huis jullie zijn niks waard zelfs niet met 19 man is die huis te veel waard dan jullie ga maar met je lelijke suziki werken in duitsland ofzo hahahaquote:
Gelukkig kom jij nu veel beter over hè? Agressief gedrag, beledigingen, provocatie etc etc etcquote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahah ik lach me dood als ik die polen in me wijk zie met 19 mensen in een huis jullie zijn niks waard zelfs niet met 19 man is die huis te veel waard dan jullie ga maar met je lelijke suziki werken in duitsland ofzo hahaha
Hij compenseert dat door heel stoer te zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij is te dom om daar rekening mee te houden, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef Smack10 het volgende:
Hij compenseert dat door heel stoer te zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij compenseert dat door heel stoer te zijn.weet je wat het is ik heb geen hekel aan de meeste polen wel aan pussys waaroim ga je niet op me vezoek in net grote praatjes en nu hoor ik niks meer van dat je afspreekt voor vechtpartij dus wat is er met jou alleen grote praatjes bek hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahah ik lach me dood als ik die polen in me wijk zie met 19 mensen in een huis jullie zijn niks waard zelfs niet met 19 man is die huis te veel waard dan jullie ga maar met je lelijke suziki werken in duitsland ofzo hahaha
Ga jij nou maar 's naar de sportschool of zo. Dan hoef je je niet meer te verstoppen onder een hoodie en petjequote:Op maandag 21 januari 2013 16:43 schreef Gulmez het volgende:
weet je wat het is ik heb geen hekel aan de meeste polen wel aan pussys waaroim ga je niet op me vezoek in net grote praatjes en nu hoor ik niks meer van dat je afspreekt voor vechtpartij dus wat is er met jou alleen grote praatjes bek hahaha
Nu heb je geen hekel aan de meeste polen en in je vorige post zeg je heel wat anders?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
weet je wat het is ik heb geen hekel aan de meeste polen wel aan pussys waaroim ga je niet op me vezoek in net grote praatjes en nu hoor ik niks meer van dat je afspreekt voor vechtpartij dus wat is er met jou alleen grote praatjes bek hahaha
ik ga zo trainen bij de gym ik kickbox elke dag bij me mattie die vroeger tegen badr hari heef gestijd dus no problem ik kan iedereen van mijn leeftijd van professioneel en voor de rest iedereen manquote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 's naar de sportschool of zo. Dan hoef je je niet meer te verstoppen onder een hoodie en petje
Ja maar mijn mam heeft een tante en die is kapster en die knipte altijd het haar van de neef van hariquote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef Gulmez het volgende:
ik ga zo trainen bij de gym ik kickbox elke dag bij me mattie die vroeger tegen badr hari heef gestijd dus no problem ik kan iedereen van mijn leeftijd van professioneel en voor de rest iedereen man
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ga zo trainen bij de gym ik kickbox elke dag bij me mattie die vroeger tegen badr hari heef gestijd dus no problem ik kan iedereen van mijn leeftijd van professioneel en voor de rest iedereen man
Hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb een dm en pm ban sorry daarom moest het zo
Dan komt de volgende er ook aan, gok ik zo. Nokken nu met je off topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb een dm en pm ban sorry daarom moest het zo
Aldoende leert men natuurlijk wel!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef Stofje het volgende:
Maar goed, ontopic. Ik denk dat je gewoon nog niet toe bent aan een relatie, als je voor elke opmerking een topic aan moet maken. Of wellicht moet je de relatie gewoon wél aangaan en er heel veel van leren.
Ze zegt dat ze voor mij gaat...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef Isildur het volgende:
[..]
Aldoende leert men natuurlijk wel!
Maar ik denk dat hij sowieso wat voorloopt op de zaken. Hij denkt dat hij zo een meisje denkt te hebben en zij denkt dat ze hem kiest omdat de ander te ver weg woont. Er wordt nog veel teveel gedacht
Wacht eerst nou maar gewoon rustig af en laat je niet gek maken.. Pas als ze naast je op de bank zit zou ik verder gaan denken. Geniet nu gewoon van de aandacht en klets een end weg!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze voor mij gaat...
Hoe zou ik dan reageren op school ivbm om gaan met haarquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Isildur het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar gewoon rustig af en laat je niet gek maken.. Pas als ze naast je op de bank zit zou ik verder gaan denken. Geniet nu gewoon van de aandacht en klets een end weg!
Vooral je zelf blijven niet anders gaan voor doen dan je bent.. Maak een praatje, geef subtiele complimentjes etc. Als je haar echt leuk vind en zij jou ook moet er niks aan de hand zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef technicalx het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan reageren op school ivbm om gaan met haar
heb met dr afgesproken dat ze voor schooltijd komtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Isildur het volgende:
[..]
Vooral je zelf blijven niet anders gaan voor doen dan je bent.. Maak een praatje, geef subtiele complimentjes etc. Als je haar echt leuk vind en zij jou ook moet er niks aan de hand zijn.
prima toch!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
heb met dr afgesproken dat ze voor schooltijd komt
.....quote:Op maandag 21 januari 2013 17:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
prima toch!
Zal in het begin ongetwijfeld even lastig/angstig zijn, maar je merkt als het klikt dat dat wel snel weg trekt
succes iig!
Zeg dat je het jammer vind.. en vraag wanneer ze dan wel zou willen afspreken.. Als ze dat weer afhoudt weet je genoeg denk ik zo..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:30 schreef technicalx het volgende:
[..]
.....
ze zegt ik fiets met een vriendin mee want ik ken de weg nog niet zo goed dus andere keer oke??
Ze wou zaterdagquote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef Isildur het volgende:
[..]
Zeg dat je het jammer vind.. en vraag wanneer ze dan wel zou willen afspreken.. Als ze dat weer afhoud weet je genoeg denk ik zo..
Ow, dan zie je haar sowieso tochquote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze wou zaterdag
en ik zit bij dr in de klas btw
Ja want ik zat der aan te denken dat ze het misschien spannend vind om mij alleen te zien?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:32 schreef Isildur het volgende:
[..]
Ow, dan zie je haar sowieso tochWacht maar af, kijk eerst maar is hoe dat gaat.
dat zou zeer goed kunnen ja! Dat soort dingen zijn altijd spannend hèquote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja want ik zat der aan te denken dat ze het misschien spannend vind om mij alleen te zien?
Maar ze wou dus aankomende Zaterdag met mij samen iets gaan doenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef Isildur het volgende:
[..]
dat zou zeer goed kunnen ja! Dat soort dingen zijn altijd spannend hè
Klinkt allemaal goed jongen! Bedenk wat leuks!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar ze wou dus aankomende Zaterdag met mij samen iets gaan doen
en ik heb vrijdag stage met dr en savonds zie ik dr weer
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Isildur het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed jongen! Bedenk wat leuks!
laat tegen die tijd maar weten hoe het allemaal gegaan is!
haha, tja dat weet ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
maar ze moet me toch wel leuk vinden :p?
Ja idd!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef Isildur het volgende:
[..]
haha, tja dat weet ik nietIk heb meiden/vrouwen nooit begrepen
Het is altijd afwachten, maar ik hoop het voor je
Dat hoort er ook bijquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik vind het zelf super spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |