Ze zegt dat ze voor mij gaat...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:01 schreef Isildur het volgende:
[..]
Aldoende leert men natuurlijk wel!
Maar ik denk dat hij sowieso wat voorloopt op de zaken. Hij denkt dat hij zo een meisje denkt te hebben en zij denkt dat ze hem kiest omdat de ander te ver weg woont. Er wordt nog veel teveel gedacht
Wacht eerst nou maar gewoon rustig af en laat je niet gek maken.. Pas als ze naast je op de bank zit zou ik verder gaan denken. Geniet nu gewoon van de aandacht en klets een end weg!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze voor mij gaat...
Hoe zou ik dan reageren op school ivbm om gaan met haarquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Isildur het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar gewoon rustig af en laat je niet gek maken.. Pas als ze naast je op de bank zit zou ik verder gaan denken. Geniet nu gewoon van de aandacht en klets een end weg!
Vooral je zelf blijven niet anders gaan voor doen dan je bent.. Maak een praatje, geef subtiele complimentjes etc. Als je haar echt leuk vind en zij jou ook moet er niks aan de hand zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef technicalx het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan reageren op school ivbm om gaan met haar
heb met dr afgesproken dat ze voor schooltijd komtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Isildur het volgende:
[..]
Vooral je zelf blijven niet anders gaan voor doen dan je bent.. Maak een praatje, geef subtiele complimentjes etc. Als je haar echt leuk vind en zij jou ook moet er niks aan de hand zijn.
prima toch!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
heb met dr afgesproken dat ze voor schooltijd komt
.....quote:Op maandag 21 januari 2013 17:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
prima toch!
Zal in het begin ongetwijfeld even lastig/angstig zijn, maar je merkt als het klikt dat dat wel snel weg trekt
succes iig!
Zeg dat je het jammer vind.. en vraag wanneer ze dan wel zou willen afspreken.. Als ze dat weer afhoudt weet je genoeg denk ik zo..quote:Op maandag 21 januari 2013 17:30 schreef technicalx het volgende:
[..]
.....
ze zegt ik fiets met een vriendin mee want ik ken de weg nog niet zo goed dus andere keer oke??
Ze wou zaterdagquote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef Isildur het volgende:
[..]
Zeg dat je het jammer vind.. en vraag wanneer ze dan wel zou willen afspreken.. Als ze dat weer afhoud weet je genoeg denk ik zo..
Ow, dan zie je haar sowieso tochquote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ze wou zaterdag
en ik zit bij dr in de klas btw
Ja want ik zat der aan te denken dat ze het misschien spannend vind om mij alleen te zien?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:32 schreef Isildur het volgende:
[..]
Ow, dan zie je haar sowieso tochWacht maar af, kijk eerst maar is hoe dat gaat.
dat zou zeer goed kunnen ja! Dat soort dingen zijn altijd spannend hèquote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja want ik zat der aan te denken dat ze het misschien spannend vind om mij alleen te zien?
Maar ze wou dus aankomende Zaterdag met mij samen iets gaan doenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef Isildur het volgende:
[..]
dat zou zeer goed kunnen ja! Dat soort dingen zijn altijd spannend hè
Klinkt allemaal goed jongen! Bedenk wat leuks!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar ze wou dus aankomende Zaterdag met mij samen iets gaan doen
en ik heb vrijdag stage met dr en savonds zie ik dr weer
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Isildur het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed jongen! Bedenk wat leuks!
laat tegen die tijd maar weten hoe het allemaal gegaan is!
haha, tja dat weet ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
maar ze moet me toch wel leuk vinden :p?
Ja idd!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef Isildur het volgende:
[..]
haha, tja dat weet ik nietIk heb meiden/vrouwen nooit begrepen
Het is altijd afwachten, maar ik hoop het voor je
Dat hoort er ook bijquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik vind het zelf super spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |