...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef technicalx het volgende:
Ik krijg als het goed is binnekort met een meisje maar ze praat nu al over dat ze zoveel keer per week sex wil hebben ongeveer en ik heb het nog nooit gedaan..
dus ik vraag me af hoe ik dit ga doen
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef technicalx het volgende:
Ik heb weer nieuws ze zegt dit:
We vinden elkaar allebei leuk maar ik wil je eerst beter leren kennen en ze Zegt wel schatje enzo
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef technicalx het volgende:
Heb weer nieuws ze zegt ik wil jou toch omdat de ander ver weg woont en hij alleen maar sex wilt..
Ik zal het maar niet scharen onder 'het jeugd van tegenwoordig', maar mijn god, wat een armoe.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef technicalx het volgende:
[..]
en ze zegt trouwens ik zou DENK IK toch voor jou kiezen
lul erin steken en gaan met die banaanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:21 schreef technicalx het volgende:
Ik krijg als het goed is binnekort met een meisje maar ze praat nu al over dat ze zoveel keer per week sex wil hebben ongeveer en ik heb het nog nooit gedaan..
dus ik vraag me af hoe ik dit ga doen
watquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lul erin steken en gaan met die banaan
geef je nummer dan oostblokker gaan we afspreken als je niet komt opdagen jongen je hebt een probleem pussy afspraak is afspraakquote:
Wie komt er dan, ameth of hoe heet die user?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
geef je nummer dan kanker oostblokker gaan we afspreken als je niet komt opdagen jongen je hebt een probleem pussy afspraak is afspraak
amenth niet, alleen ik spreken we af in mijn wijkquote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wie komt er dan, ameth of hoe heet die user?
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
amenth niet, alleen ik spreken we af in mijn wijk
Tegenwoordig is niks meer neutraal met al die trolls.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!
hij is bang ik zei tochquote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Isildur het volgende:
[..]
moet je dat soort dingen niet doen op een neutrale plek? Anders ben jij in je voordeel dat is niet eerlijk!
Ik trek niks terug, kleine bitch.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
welke trolls?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus wat ga je nu jezelf terugtrekken pussy ik zei toch
Vertel dat jongetje eens dat hij z'n papiertje verkeerd houdt...quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
us wat ga je nu jezelf terugtrekken pussy ik zei toch
kom gewoon dan denk je dat ik aangifte gaan doen ofzo ik ben niet zoals die laffe polen hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 16:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik trek niks terug, kleine bitch.
Ik mag helaas geen kinderen mishandelen in mijn proeftijd.
spiegelbeeldquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertel dat jongetje eens dat hij z'n papiertje verkeerd houdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |