Ook dat, het fleece van bijv een wikkeldeken van Kruidvat is heel anders als de fleece van Lodger oid.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Suikertante het volgende:
Oja, ik zie dat er verschillende soorten fleece zijn. Ik heb fleece katoen, en ik vind het heerlijk aanvoelen. Misschien dat er dus ook verschil zit in waar het fleece van gemaakt is?
Ik zou toch denken dat je met 2 wel symmetrisch blijft. Dit is dus niet zo?quote:Op [uleel=http://forum.fok.nl/topic/1923476/4/25#121862978]maandag 21 januari 2013 21:32[/url] schreef Kyara het volgende:
Fijn As! Met dit weer is dat geen overbodige luxe....
pessie, herkenbaar
Soms buurten ze even bij elkaarquote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat je met 2 wel symmetrisch blijft. Dit is dus niet zo?
Het zag er echt heel grappig uit!
As, fijn dat het probleem gevonden is !
Slechte tijd om zonder verwarming te zitten, brrrr.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef As1981 het volgende:
Jippie we hebben weer een warme kachel. Na een uur kwam ze er achter dat we een lekkende douchekraan hebben. Die zorgt ervoor dat er geen water naar de verwarming gaat. Die wordt snel vervangen dus. Tot die tijd er goed voor zorgen dat hij niet druppelt.
Waaaarrrrr?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
Websites met afgeprijsde jumpsuits moeten verboden worden.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Kyara het volgende:
Zullen we de websites met leuke kortingen in het kleertjestopic doen? Dan hoef ik nog maar 1 topic te vermijden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |