Tuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah.
Hebben jij en Karina het al ooit gedaan?
Heej je zou niks verradenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dubbelrodelen was toch niet ons ding.
Is dat een ja?quote:
Wie ben ik om je tegen te spreken ?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
Die tong80 moet echt een lul hebben van 30 centimeter waar hij helicopterbewegingen mee maakt binnenin een vrouwenlichaam
Ik zie nergens een ja en volgens mij heb je een beetje teveel fantasiequote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Want ik kan me serieus niet voorstellen dat je elkaar de hele dag zo achterna huppelt als er niet minimaal een keer een heftige portie seks aan vooraf gegaan is. Die tong80 moet echt een lul hebben van 30 centimeter waar hij helicopterbewegingen mee maakt binnenin een vrouwenlichaam, wil je daar serieus tijd en energie in gaan steken.
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ben ik om je tegen te spreken ?
gvdquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.
Denk aan je hart man. Rustig.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.
Nee ik ben echt serieus rustig. Ik vraag het me alleen af. Wat is de grondslag om een dergelijk patroon vol te houden? Zijn jullie dan echt zo dol op elkaar? Ik bedoel, man, de eerste twee maanden van een relatie huppel ik ook nog wel eens iets te fanatiek achter een vrouw aan. Maar daarna wordt het toch bloedje-irritant.quote:
Anti-Friso bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik trek mijn woorden terug.
Wilde eigenlijk Friso anaal nemen.
Maar die was al onder de pannen.
Wordt begraven in een vrieskistquote:
Te paus is dus echt een travestietquote:
WTF tongquote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
Daar hoor je niemand meer over uit die kringen.
Maar als je een waxinelichtje gooit naar de koets zit je 2 jaar vast.
Kun je nagaan wat een hoerenkoningshuis het is.
Zegt ie : 'Schei uit, ik ben er kabinet.'quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
WTF tongje post dit, en een week later stapt ze op.
Kun je dat ook eens met Mark Rutte proberen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |