Noem me geen enzovoortsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef rechtsom het volgende:
Misschien moet je er dan een nieuw topic over maken... met Paint enzovoorts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...
'U overvalt me wel majesteit. Bij U of bij mij ?'quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Adfundum het volgende:
Als je het in Den Haag roept terwijl de gouden koets voorbij rijdt heb je ook wel en probleem schat ik in.
(Stel dat ze ja zegt)
Omdatquote:
Omdat Paint een naam van een stukje software is misschien?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem me geen enzovoorts
En waarom paint met hoofdletter ?
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Adfundum het volgende:
Als je het in Den Haag roept terwijl de gouden koets voorbij rijdt heb je ook wel en probleem schat ik in.Hoezo? De wens om Beatrix anaal te willen nemen is toch niet strafbaar? Wel een beetje ziek, maar achja, ieder zijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Goeie verklaring.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat Paint een naam van een stukje software is misschien?
Die is al lang omgevormd in een trutje met matelpakje en permanent kapsel. Terwijl ze liever haar kut zou willen scheren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef LelijKnap het volgende:
Die geile latina schoondochter van d'r is veel wilder. Goede niet-stinkende anus ook.
En daar hebben we de onvermijdelijke karina, 3 posts na tong80. Chapeau.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben het er dus wel OOIT over gehad?
Raar was het om te zien hoe haarloos d'r anus en hoe bedekt d'r kut was inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef tong80 het volgende:
Die is al lang omgevormd in een trutje met matelpakje en permanent kapsel. Terwijl ze liever haar kut zou willen scheren.
Toch aardig dat je het bijhoudtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we de onvermijdelijke karina, 3 posts na tong80. Chapeau.
Omdat ik tegen haar zei dat ze niet onmiddellijk moet reageren. Anders waren de consequenties niet te overzien geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En daar hebben we de onvermijdelijke karina, 3 posts na tong80. Chapeau.
Ah.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik tegen haar zei dat ze niet onmiddellijk moet reageren. Anders waren de consequenties niet te overzien geweest.
Gaat je niks aan jongeman.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben jullie ooit geneukt? Serieuze vraag. Ben best benieuwd,.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah.
Hebben jij en Karina het al ooit gedaan?
Heej je zou niks verradenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dubbelrodelen was toch niet ons ding.
Is dat een ja?quote:
Wie ben ik om je tegen te spreken ?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
Die tong80 moet echt een lul hebben van 30 centimeter waar hij helicopterbewegingen mee maakt binnenin een vrouwenlichaam
Ik zie nergens een ja en volgens mij heb je een beetje teveel fantasiequote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Want ik kan me serieus niet voorstellen dat je elkaar de hele dag zo achterna huppelt als er niet minimaal een keer een heftige portie seks aan vooraf gegaan is. Die tong80 moet echt een lul hebben van 30 centimeter waar hij helicopterbewegingen mee maakt binnenin een vrouwenlichaam, wil je daar serieus tijd en energie in gaan steken.
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ben ik om je tegen te spreken ?
gvdquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.
Denk aan je hart man. Rustig.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar man serieus. Dat is toch goddomme ongezond. Ik zou echt spreken van een disfunctioneel relatiepatroon als ik twee mensen zie die elkaar zo verkrampt volgen over een fucking forum.
Nee ik ben echt serieus rustig. Ik vraag het me alleen af. Wat is de grondslag om een dergelijk patroon vol te houden? Zijn jullie dan echt zo dol op elkaar? Ik bedoel, man, de eerste twee maanden van een relatie huppel ik ook nog wel eens iets te fanatiek achter een vrouw aan. Maar daarna wordt het toch bloedje-irritant.quote:
Anti-Friso bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef tong80 het volgende:
Ik trek mijn woorden terug.
Wilde eigenlijk Friso anaal nemen.
Maar die was al onder de pannen.
Wordt begraven in een vrieskistquote:
Te paus is dus echt een travestietquote:
WTF tongquote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
Daar hoor je niemand meer over uit die kringen.
Maar als je een waxinelichtje gooit naar de koets zit je 2 jaar vast.
Kun je nagaan wat een hoerenkoningshuis het is.
Zegt ie : 'Schei uit, ik ben er kabinet.'quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
WTF tongje post dit, en een week later stapt ze op.
Kun je dat ook eens met Mark Rutte proberen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |