Kijk waht, een quote van Patton.quote:The more I see of Arabs the less I think of them. By having studied them a good deal I have found out the trouble. They are the mixture of all the bad races on earth, and they get worse from west to east, because the eastern ones have had more crosses.
Op Europees vlak wel degelijk, het is in ieder geval de eerste premier sinds tijden die openlijk gal spuit over Brussel in de media. Dat zag je Brown en Blair niet doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
Cameron de hedendaagse Thatcher. Je merkt dat VS er verstand van heeft.
Maar Brown en Blair waren van Labour, dus dat is logisch.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Europees vlak wel degelijk, het is in ieder geval de eerste premier sinds tijden die openlijk gal spuit over Brussel in de media. Dat zag je Brown en Blair niet doen.
Die herkennen zich wel in bemoeizuchtig geldverspillend beleid inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar Brown en Blair waren van Labour, dus dat is logisch.
Gal is een nogal groot woord. Hij is kritisch, maar hij heeft dan ook geen keus, gezien de stemming op dat eiland.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op Europees vlak wel degelijk, het is in ieder geval de eerste premier sinds tijden die openlijk gal spuit over Brussel in de media. Dat zag je Brown en Blair niet doen.
Alsof de gemiddelde Brit daar boodschap aan heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gal is een nogal groot woord. Hij is kritisch, maar hij heeft dan ook geen keus, gezien de stemming op dat eiland.
En de Amerkanen hebben al gezegd dat de Britten een beetje moeten dimmen.
Doch, de geluiden uit Londen zijn anders dan pre-Cameron.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef Reya het volgende:
Voor Thatcher was het EU-dossier welhaast iets persoonlijks. Voor Cameron is het eerder het omgekeerde: hij wil zo min mogelijk dat dossier aanraken.
Omdat hij wel moet; hij kan de geluiden binnen zijn eigen partij niet negeren. Als het aan hemzelf - en een groot deel van zijn kabinet - lag, zou dat dossier nog liever vandaag dan morgen in de diepvries liggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, de geluiden uit Londen zijn anders dan pre-Cameron.
De werkelijkheid ligt iets genuanceerder, maar ook weer niet bepaald positief.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk waht, een quote van Patton.
Werkelijk? Echt een verrassing dit. Zagen we niet aankomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, de geluiden uit Londen zijn anders dan pre-Cameron.
Dat is politici eigen, ik zou liever ook moeilijke beslissingen in de diepvries liggen. Maar desalniettemin zal hij wel moeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Omdat hij wel moet; hij kan de geluiden binnen zijn eigen partij niet negeren. Als het aan hemzelf - en een groot deel van zijn kabinet - lag, zou dat dossier nog liever vandaag dan morgen in de diepvries liggen.
Dat is altijd mooi met dat soort clubsquote:
Thatcher gaf echter de voorkeur aan een frontale aanval.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is politici eigen, ik zou liever ook moeilijke beslissingen in de diepvries liggen. Maar desalniettemin zal hij wel moeten.
klopt, hij kan het op dat gebied toch nooit goed doen. G-B heeft de EU veel harder nodig dan andersom.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef Reya het volgende:
Voor Thatcher was het EU-dossier welhaast iets persoonlijks. Voor Cameron is het eerder het omgekeerde: hij wil zo min mogelijk dat dossier aanraken.
Farage bewierroken en drie topics verderop reli's haten omdat ze niet lief doen tegen homo's.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi met dat soort clubs. Trekken altijd de grootste gekken aan en half FOK! ze maar blijven verdedigen omdat ze tegen Europa zijn
De moeilijke keuze die wel logisch is ligt nogal beroerd in zijn partijquote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is politici eigen, ik zou liever ook moeilijke beslissingen in de diepvries liggen. Maar desalniettemin zal hij wel moeten.
Jij denkt dat al die mensen die op hem stemmen het toen omdat ze van toneel houden?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef waht het volgende:
Ach, Farage is leuk om naar te luisteren. Zoiets kun je waarderen om het toneelstuk en zonder over de zeik te gaan om de inhoud, mits je geen dogmatische eurofiel bent.
Beetje het Hitler-idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef waht het volgende:
Ach, Farage is leuk om naar te luisteren. Zoiets kun je waarderen om het toneelstuk en zonder over de zeik te gaan om de inhoud, mits je geen dogmatische eurofiel bent.
Wacht nou maar eerst die speech af.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De moeilijke keuze die wel logisch is ligt nogal beroerd in zijn partij
De logica van een scepticus.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Farage bewierroken en drie topics verderop reli's haten omdat ze niet lief doen tegen homo's.
Niet meedoen met de Arborichtlijn is symboolpolitiek. De moeilijke boodschap is dat G-B zonder EU een ver gepasseerd station is voor de Britten. Dat weet Cameron prima maar ze zullen hem kielhalen wanneer hij dat serieus uit gaat venten.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst die speech af.
Ik zie ze hier niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je maatjes op de conservatieve, wat domrechtse vleugel.
De messias voor het simpele volk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Farage is een heerlijke troll. Al die zure bekkies steeds als hij aan het woord is.
Farage homohaattopic?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze kwamen in dat Farage homohaattopic weer uit alle spleten gekropen.
Allemaal van die kunstzinnige types, denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat al die mensen die op hem stemmen het toen omdat ze van toneel houden?
In NWS. Je weet wel, dat subforum waar jij je waant tussen gelijkgestemden.quote:
Geen idee, ik kijk er nooit naar, tenzij TR.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In NWS. Je weet wel, dat subforum waar jij je waant tussen gelijkgestemden.
Mwah, die besnorde Oostenrijker oreerde 99% met dodelijke saaiheid, om af te sluiten met een bombardement aan antisemitische leuzen.quote:
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want volk dat niet voor de EU is, is simpel?
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Faragequote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat laatste doet het altijd goed natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, die besnorde Oostenrijker oreerde 99% met dodelijke saaiheid, om af te sluiten met een bombardement aan antisemitische leuzen.
Huilo-topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Farage
Ik vind het nodeloos kwetsend.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste doet het altijd goed natuurlijk.
Zie het probleem bovendien niet.quote:
NWS / Homofobie en xenofobie tiert welig anti-EU partij van Nigel Faragequote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Farage homohaattopic?
Wat heb ik gemist.
Dat vind ik ook van Wilders' praatjes, maar dat maakt veel van je landgenoten geen reet uit.quote:
Nee, het volk dat vervolgens achter een UKIP, PVV, VB, Lega Nord of Front National aanloopt wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want volk dat niet voor de EU is, is simpel?
Je vriendjes allemaal op de kast.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Oh een Guido topic.
De moeite niet.
Wordt hoe meer je er tegen ageert alleen maar erger.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, het volk dat vervolgens achter een UKIP, PVV, VB, Lega Nord of Front National aanloopt wel.
Daar is 't je dan ook om te doen, daarom reageer ik er nooit meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je vriendjes allemaal op de kast.
Geweldig.
Of je ertegen ageert of niet, het maakt weinig verschil. In dit soort tijden doen dergelijke clubs het gewoon goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wordt hoe meer je er tegen ageert alleen maar erger.
Klopt, wanneer een Iman dat soort uitspraken doet ontploft de boel en nu wordt het allemaal goedgepraatquote:
Veel van mijn landgenoten zijn moslim, ergo maakt ze dat wel degelijk uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Wilders' praatjes, maar dat maakt veel van je landgenoten geen reet uit.
Neuh, trekt wel weer weg. dat soort partijen vernietigt zichzelf namelijk omdat er allerlei dwazen op af komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wordt hoe meer je er tegen ageert alleen maar erger.
Sorry waht.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef waht het volgende:
[..]
Veel van mijn landgenoten zijn moslim, ergo maakt ze dat wel degelijk uit.
En Wilders moet z'n klep houden, godse ambtenaar-tot-beroepspoliticus dat het is.
Niet altijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, trekt wel weer weg. dat soort partijen vernietigt zichzelf namelijk omdat er allerlei dwazen op af komen.
Je oogst wat je zaait, aldus mijn rabbi.quote:
Klopt. Of ze worden de grootste partij en dompelen het continent onder in bittere ellende.quote:
Yup.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Of ze worden de grootste partij en dompelen het continent onder in bittere ellende.
Yup.quote:
Vroeger en elders is/was alles beterquote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dat emigratie-topic neemt ook weer voorspelbare hilarische vormen aan.
En succes wordt bestraft blabla. Jaja mensen, we hebben het zo slecht.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vroeger en elders is/was alles beter
Neuh, dat valt erg mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Maar in Nederland is een alternatief beter vinden vaak schelden in de kerk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En succes wordt bestraft blabla. Jaja mensen, we hebben het zo slecht.
Ik ben gewoon moslimextremist-moe.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef 99.999 het volgende:
dat Mali-topic is ook weer helemaal geweldig
Niet te enthousiast.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef 99.999 het volgende:
dat Mali-topic is ook weer helemaal geweldig
je doet in elk geval lekker simplistischquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewoon moslimextremist-moe.
Van Dale 2013 eat your heart out.
Ligt aan de argumentatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Australië echt beter.
Omdat we het eigenlijk best goed hebben mag kritiek niet meer?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En succes wordt bestraft blabla. Jaja mensen, we hebben het zo slecht.
De zorg is er beter geregeld, onderwijs is effectiever door prestatiebeurzen, het weer is beter, de stijl van de steden vond ik persoonlijk mooier, lekker veel echte natuur waar je naar toe kan, hele vriendelijke warme open mensen, etc.quote:
Bedank je xenofobische landgenoten maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat we het eigenlijk best goed hebben mag kritiek niet meer?
Ik heb het niet slecht hier maar voor mij is een reden om te emigreren (buiten een vaste baan) de idiote immigratie regels en inburgeringseisen die Nederlands stelt, het land waar ik eventueel heen zou gaan heeft wellicht strengere inburgeringseisen (of eigenlijk duurt langer voordat je een paspoort krijgt) maar stelt niet zulke absurde eisen voordat je in dat land in mag en discrimineren ze niet op afkomst en welvaartsniveau (of in ons geval word het land van mijn vriendin niet erkend) zoals het ind hier wel doet. Waar ik heen zou gaan kan zij gewoon komen op toeristenvisum en zodra ik een vaste aanstelling heb kunnen we naar de gemeente of politie om voor haar ook een langer verblijf aan te vragen.
Nederland is dan ook het meest kutte land van alle westerse landen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Vrijheid van emotie-uiting, ja toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]sorry maar enkelen laten zich weer volledig gaan, is gewoon mooi
.
Tja, buitenlanders zijn eng en in de strijd daartegen is alles geoorloofd.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat we het eigenlijk best goed hebben mag kritiek niet meer?
Ik heb het niet slecht hier maar voor mij is een reden om te emigreren (buiten een vaste baan) de idiote immigratie regels en inburgeringseisen die Nederlands stelt, het land waar ik eventueel heen zou gaan heeft wellicht strengere inburgeringseisen (of eigenlijk duurt langer voordat je een paspoort krijgt) maar stelt niet zulke absurde eisen voordat je in dat land in mag en discrimineren ze niet op afkomst en welvaartsniveau (of in ons geval word het land van mijn vriendin niet erkend) zoals het ind hier wel doet. Waar ik heen zou gaan kan zij gewoon komen op toeristenvisum en zodra ik een vaste aanstelling heb kunnen we naar de gemeente of politie om voor haar ook een langer verblijf aan te vragen.
De inburgering heeft wel wat weg van mensen opleiden zodat ze gebruik kunnen maken van de verzorgingsstaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedank je xenofobische landgenoten maar.
Niet-westers is doodeng!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
De inburgering heeft wel wat weg van mensen opleiden zodat ze gebruik kunnen maken van de verzorgingsstaat.
Maar het zotte aan de hele mvv procedure is dat een Amerikaan zonder opleiding deze niet nodig heeft en een Aziaat uit een redelijk welvarend land afgestudeerd aan de universiteit wel.
Mijn Aziatische is helemaal niet engquote:
Tja, mogelijk is er ooit een moslim langsgekomen in dat land.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijn Aziatische is helemaal niet eng
Voor Amerikaan had ik ook Japanner of Zuid- Koreaan kunnen gebruiken, deze hebben ook geen mvv nodig.
Tja, het lijkt erg op een Sekte.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Land bestaat niet volgens Nederland.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, mogelijk is er ooit een moslim langsgekomen in dat land.
Is er een moslimland dat het (eventueel tegen betaling) wel heeft erkend?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Land bestaat niet volgens Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |