quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De maximum bekkenspreiding geregistreerd was 18 centimeter. Bij een spreiding groter dan 21cm overleef je het niet (letterlijk). Een mannenhoofd is niet kleiner te vinden dan 35 centimeter.
Do the math.
Wat heb je nu weer verzonnen jochie?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De maximum bekkenspreiding geregistreerd was 18 centimeter. Bij een spreiding groter dan 21cm overleef je het niet (letterlijk). Een mannenhoofd is niet kleiner te vinden dan 35 centimeter.
Do the math.
Is het niet zo dat een kinderkopje vanwege de fontanel heel klein is en dat het daarom geen enkel probleem is om door de liefdesgrot te geraken?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
kinderkopje komt er ook uit, verder wil ik er niet op ingaan
http://www.natuurinformat(...)/bekkenbovenkant.jpgquote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer verzonnen jochie?![]()
[ afbeelding ]
Durf ik ditquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.spannendeverhalen.nl/forms/Verhaal.aspx?id=5197
Volgens dit verhaal kan het wel.
Correct. Dit principe heet moulage.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een kinderkopje vanwege de fontanel heel klein is en dat het daarom geen enkel probleem is om door de liefdesgrot te geraken?
Ik heb op het strand eens achter een enorme Duitser gelegen die de beeltenis van zijn herdershond op zijn rug had getatoeëerd en op zijn onderbeen een transformer had staan. Ongelofelijke baas was dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
GC / tatoeage voor op mijn schouderblad
Mensen die een tattoo willen 'die wat betekent maar ik ben inspiratieloos'.. Dan heeft je tattoo vanzelfsprekend überhaupt geen waarde.
Maargoed, tribal op de onderrug... enough said.
Doorsnee? Dan kom je op een omtrek van 109 cm. Dat is groter dan de omtrek van mijn middelquote:Een mannenhoofd is niet kleiner te vinden dan 35 centimeter.
Ok, dat klopt dus al niet met jouw informatie? Wie is er dan pow? En waarom een plaatje van een bekken? Zodat je zelf kan onthouden waar het over gaat?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://www.natuurinformat(...)/bekkenbovenkant.jpg
De pelvis major is bij vrouwen anders vormgegeven om kinderbaring mogelijk te maken. Dit varieert met een maximum van 19 centimeter. Deze ruimte kan niet groter zijn. Logischerwijs kun je bot niet 'opzij duwen'. Derhalve wordt de ruimte tussen buik en benen gelimiteerd door het bekken.
Derhalve is de 'bekkenspreiding' (de ruimte van het ene punt van het bekken naar het andere punt) de maximum vulbare ruimte voor een mensenhoofd (en dan vergeten we dus even alle teringzooi die daar verder nog in zit).
Die ruimte kan onmogelijk zo ruim zijn als een mensenhoofd. Derhalve is het filmpje onmogelijk.
Pow. Powned.
Bij Ajacieden is het overigens zo dat die schedel is blijven steken in die vernauwde toestand.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. Dit principe heet moulage.
Bam. Ik heb me een schouderklopje laten geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. Dit principe heet moulage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |