Ja, je gaat er lichter van slapen net als bij alcohol.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik viel ook altijd snel in slaap maar als je 8 uur slaapt zonder joint of 8 uur met wordt je met het laatste uitgeruster wakker. Zijn best wat onderzoeken naar geweest.
Edit: Eerste bedoel ik uiteraard![]()
Van roken kom je inderdaad erg moeilijk af. Van mijn 13e tot mijn 27e gerookt. Daarna 3 jaar helemaal niet meer gerookt. Maar tijdens een beerfest een saffie aangeboden gekregen en sinds die tijd ook wel weer eens gerookt. Heb nu gewoon een pakje in de kast liggen. Kan goed een maand mee gaan, maar vind het soms gewoon lekker om er eentje te roken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je verslaaft bent. Ik denk alleen dat het voor bijna iedereen in Nederland lastig is om er mee te stoppen, echt NOOIT meer een biertje of wijntje drinken. Misschien wel lastiger als bijvoorbeeld stoppen met roken.
Dat is ook precies het gevaar van alcohol natuurlijk.
Nooit gesnapt hoe je dat voor elkaar krijgt hoor. Dan word je dus wakker en moet je binnen 10 seconden een hijs nemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Saind het volgende:
Lekkerste is natuurlijk gewoon de goeie wake 'n bake, nog voor het ontbijt liefst
Respectquote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van roken kom je inderdaad erg moeilijk af. Van mijn 13e tot mijn 27e gerookt. Daarna 3 jaar helemaal niet meer gerookt. Maar tijdens een beerfest een saffie aangeboden gekregen en sinds die tijd ook wel weer eens gerookt. Heb nu gewoon een pakje in de kast liggen. Kan goed een maand mee gaan, maar vind het soms gewoon lekker om er eentje te roken.
Roken mist jou ook heel erg.quote:
Roken heeft uberhaupt geen effect. Blowen is het effect niet de moeite waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik rook en blow uberhaupt niet. Het effect wat het op mij heeft vind ik ook niet boeiend, dus echt moeilijk is het ook niet voor mij.
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roken heeft uberhaupt geen effect. Blowen is het effect niet de moeite waard.
Ik kreeg ook een filmpje doorgestuurd vandaag, van een gozer die aan ze leuter trekt, zen zaadjes op een plaat spuit en zo'n chick pakt een rietje..quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
Ik krijg hier een filmpje doorgestuurd met een gozer die z'n leuter inpakt in aluminiumfolie met twee uitsteekseltjes en die in het stopcontact ramt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekke mensen!
Ik kreeg er net een binnen van een gozer die een mooi stuk vlees voorziet van een gat en een spanband en daar zijn tampeloeris insteekt.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
Ik krijg hier een filmpje doorgestuurd met een gozer die z'n leuter inpakt in aluminiumfolie met twee uitsteekseltjes en die in het stopcontact ramt
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een filmpje doorgestuurd vandaag, van een gozer die aan ze leuter trekt, zen zaadjes op een plaat spuit en zo'n chick pakt een rietje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekke mensen!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
HOOOOOOOOOOOOO shit, gozer steekt gewoon z'n hele kop naarbinnen in d'r kut
En stoten ook nog
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Zit je weer op Reddit NSFW WTF?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
En stoten ook nog
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je weer op Reddit NSFW WTF?
Oud.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
En stoten ook nog
Anatomisch onmogelijk, cq. fake.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
En stoten ook nog
kinderkopje komt er ook uit, verder wil ik er niet op ingaanquote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anatomisch onmogelijk, cq. fake.
De maximum bekkenspreiding geregistreerd was 18 centimeter. Bij een spreiding groter dan 21cm overleef je het niet (letterlijk). Een mannenhoofd is niet kleiner te vinden dan 35 centimeter.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
kinderkopje komt er ook uit, verder wil ik er niet op ingaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |